Omdat de mannen er zelf over beginnen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ze zeggen toch altijd: "Size doesn't matter?"
Als dat zo is, waarom komt het veelbesproken onderwerp dan toch altijd weer ter sprake?
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
als een mooie dame aan je vraagt hoe groot je piemel is, zeg je toch sneller 20 dan 11
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraatquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....
Als ze het echt zo graag wil weten, laat je em zien.
En als je 20 zegt en je hebt 11 en je doet je broek omlaag, dan sta je mooi zonder lul.
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriendquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Size doesn't matter.. it's all about the motion in the ocean
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitzietquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraat
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vindenquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitziet
En dat zonder ze allemaal te neuken.
Och, telkens m'n lul uit de broek halen zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maakt hem onzekerquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vinden
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
En girls, wat vinden jullie nu fijner: een "Bloedlul" of een "Vleeslul"?
Constant?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn
De vraag is: "wordt ie hard van jouw aanwezigheid?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenenquote:
mwah... post eens wat foto's...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Misschien is de TS van dit topic wat voor d'r: Tè gemakkelijk erectie krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Is allemaal wel leuk en aardig wat hier besproken wordt. Maar ik vind dat ze ook is moeten kijken naar de omvang van de poes. Lengte etc van de penis is leuk. Maar sommige vrouwen die lopen te zeiken over kleine pikkies, terwijl ze zelf een grote flubber poes hebben, En zich zelf moeten mastruberen met een appelmoespot(je weet wel die hele dikke van Hak)
Ik ben persoonlijk weg van een bloederige vleeslul.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ze zeggen toch altijd: "Size doesn't matter?"
En girls, wat vinden jullie nu fijner: een "Bloedlul" of een "Vleeslul"?
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Paarse?
Persoonlijk? Als hij maar stijf is als je aan het vrijen bent... als ik ergens NIET tegenkan is het wel zo'n halfzacht naaktslakje... daar krijg ik echt de kriebels van...
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:15 schreef seilram het volgende:
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.
Lolquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!
Nee, grapje... ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... die zien eruit alsof ze elk moment kunnen gaan ontploffen of zo.
Ik krijg echt ineens spontaan kippevel als ik er aan denk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |