abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24542288
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ze zeggen toch altijd: "Size doesn't matter?"
Als dat zo is, waarom komt het veelbesproken onderwerp dan toch altijd weer ter sprake?
Omdat de mannen er zelf over beginnen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 januari 2005 @ 09:32:13 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24542299
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

als een mooie dame aan je vraagt hoe groot je piemel is, zeg je toch sneller 20 dan 11
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....
Als ze het echt zo graag wil weten, laat je em zien.

En als je 20 zegt en je hebt 11 en je doet je broek omlaag, dan sta je mooi zonder lul.
pi_24542315
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....
Als ze het echt zo graag wil weten, laat je em zien.

En als je 20 zegt en je hebt 11 en je doet je broek omlaag, dan sta je mooi zonder lul.
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraat
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24542354
In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere aap (zoogdier). Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de menselijke penis ongeveer 14 centimeter is in erectie, maar deze maat varieert sterk van man tot man. De lengte zowel als dikte van de penis in rust varieert zelfs nog meer, en bovendien is uit de lengte van de penis in rust niet de lengte van de penis in erectie af te meten: een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor.
Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" en "vleeslul" gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven.
De afmetingen van de penis (dan wel het veronderstelde gebrek daaraan) zijn een bron voor allerlei spam waarin penisverlenging wordt aangeprezen.

Bron: http://www.lexikonia.biz/9400_20_penis.htm
pi_24542382
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Size doesn't matter.. it's all about the motion in the ocean
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriend
I was an atheist until I realized I was God
pi_24542402
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraat
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitziet

En dat zonder ze allemaal te neuken .
pi_24542415
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitziet

En dat zonder ze allemaal te neuken .
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vinden
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24542444
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vinden
Och, telkens m'n lul uit de broek halen zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maakt hem onzeker .
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:07:28 #34
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24543685
quote:
En girls, wat vinden jullie nu fijner: een "Bloedlul" of een "Vleeslul"?
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_24543754
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:

Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn
Constant?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:12:43 #36
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_24543779
quote:

[..]

Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
De vraag is: "wordt ie hard van jouw aanwezigheid?"
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_24543842
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:11 schreef Ripley het volgende:

Constant?
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenen .
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:42:08 #38
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_24544254
quote:

[..]

mwah... post eens wat foto's...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_24544654
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenen .
Misschien is de TS van dit topic wat voor d'r: Tè gemakkelijk erectie krijgen

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24544866
Is allemaal wel leuk en aardig wat hier besproken wordt. Maar ik vind dat ze ook is moeten kijken naar de omvang van de poes. Lengte etc van de penis is leuk. Maar sommige vrouwen die lopen te zeiken over kleine pikkies, terwijl ze zelf een grote flubber poes hebben, En zich zelf moeten mastruberen met een appelmoespot(je weet wel die hele dikke van Hak )
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:03:47 #41
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_24545595
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Is allemaal wel leuk en aardig wat hier besproken wordt. Maar ik vind dat ze ook is moeten kijken naar de omvang van de poes. Lengte etc van de penis is leuk. Maar sommige vrouwen die lopen te zeiken over kleine pikkies, terwijl ze zelf een grote flubber poes hebben, En zich zelf moeten mastruberen met een appelmoespot(je weet wel die hele dikke van Hak )
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:05:58 #42
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24545635
Vergeet de braadlul niet
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24545673
Hij moet gewoon goed bij je passen
Ik heb gelukkig een mooie in mijn bezit, maar persoonlijk heb ik een hekel aan paarse, die kan ik niet aanzien.....
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:13:10 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24545763
Paarse?

Persoonlijk? Als hij maar stijf is als je aan het vrijen bent... als ik ergens NIET tegenkan is het wel zo'n halfzacht naaktslakje... daar krijg ik echt de kriebels van...
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:13:11 #45
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24545764
quote:
Ze zeggen toch altijd: "Size doesn't matter?"

En girls, wat vinden jullie nu fijner: een "Bloedlul" of een "Vleeslul"?
Ik ben persoonlijk weg van een bloederige vleeslul.
pi_24545792
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Paarse?

Persoonlijk? Als hij maar stijf is als je aan het vrijen bent... als ik ergens NIET tegenkan is het wel zo'n halfzacht naaktslakje... daar krijg ik echt de kriebels van...
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:21:01 #47
71048 Tokay
makes your day!
pi_24545887
Oh, wat hou ik soms van Fok!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:23:48 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24545955
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:15 schreef seilram het volgende:
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!
Nee, grapje... ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... die zien eruit alsof ze elk moment kunnen gaan ontploffen of zo.
Ik krijg echt ineens spontaan kippevel als ik er aan denk!
pi_24546025
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De enige paarse die ik heb heeft batterijen!
Nee, grapje... ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... die zien eruit alsof ze elk moment kunnen gaan ontploffen of zo.
Ik krijg echt ineens spontaan kippevel als ik er aan denk!
Lol die dingen idd! Nou, moet je voorstellen dat iemand zijn broek uit trekt en dat er zo'n ding je tegemoet lacht! Daar krijg je als vrouw toch meteen een droge van!
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:27:42 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24546033
Ik heb weleens eerder zo'n topic voorbij zien komen hier. toen had ik nog nooit van dit verschijnsel gehoord.
Nu snap ik het wel. Doet me denken aan een programma vorige week op TV, waarin iemand pr0nster Jeff Stryker interviewde. Die heeft dan ws. een bloedlul, want hij liet zijn piem0l zien in slappe toestand en toen zag-ie er heel gemiddeld uit, maar iIn erecte toestand echter deed dat ding me denken aan mijn onderarm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')