abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 03:04:29 #51
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24540965
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:00 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Moge "vadertje" Drees zich dan nog maar vaak omdraaien in zijn rood gekleurde graf!
[..]

Ik schaam me diep dat ik mijn vaderland, waar mijn voorouders bijna voor afgeschoten zijn door de oosterburen omdat ze onderdak boden aan Joodse onderduikers, graag wil behouden voor mijn eigen kinderen en kleinkinderen. Ik schaam me diep dat ik trots ben op wat dit land in het verleden heeft bereikt. Vanaf vandaag noem ik me wereldburger!
Met zo iemand als Drees in de jaren 70 en 80 was het nooit zover gekomen. Maar de kiezers beslisten anders.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24540967
Heeft niemand door dat al honderden jaren Moslims (net als andere mensen) prima samen kunnen leven? Dat er een gigantisch aantal moslims is op deze wereld die het beste voor de medemens overheeft?

De angst voor de islam is nog steeds een overblijfsel van onze Christelijke kruistochten. Al is die angst wel een beetje aangewakkerd door de opkomst van de politieke islam, de bangmakerij en een stel gekken uit het midden oosten.

Denk verder eens na over de praktische gevolgen, van overlastgevende jongeren wegsturen. Ik heb het idee dat Wilders alleen turkse of natuurlijk marokkaanse jongeren bedoelt, terwijl dat maar een klein deel is van de 'allochtoonse' jeugd. Zo'n jongere gaat door een moeilijke tijd, is z'n identiteit kwijt en doel in het leven kwijt, thuis heerst een streng regime, op straat wordt hij door van alles en nog wat verleid en door z'n vrienden aangemoedigd.... Is het nou echt redelijk om zo iemand dan uit het land te kicken? Dat z'n ouders hier zitten, z'n vrienden woedend zijn, en dat joch alleen naar Marokko terug moet...

.Bovendien, wat is overlast? Als iemand rotzooi trapt, een overval pleegt, een raam ingooit, iemand uitscheld?

Ik zeg niet dat we dan maar blind buurthuizen moeten geven en misschien ben ik te naief, maar uiteindelijk is er toch met iedereen wel te praten? Alsof die mensen geboren worden met aan afwijking tot overlast veroorzaken... Het is veel te makkelijk om te zeggen: Oh, dat staat ons niet aan, dus dan rot je maar op. Dat is totaal geen goed signaal, naar wie dan ook. Zeker niet om dan maar even de grondwet aan te passen zodat zijn bepaalde regels er wel mooi inpassen, dat is niet het idee van de grondwet, dacht ik zo...Dus als je zoiets invoert dan is die democratie en rechtstaat die hij altijd zo belangrijk vindt compleet nietszeggend.
pi_24540970
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:56 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, ze hebben een oom, tante, of grootouders in Marokko ergens in de steppe ofzo. Zijn ouders, broers, zussen, etc wonen allemaal in Nederland. Bovendien loop je nog met het probleem dat de jongere generatie in Nederland grotendeels een Nederlands paspoort heeft. Het afpakken van de Nederlandse nationaliteit voor zeer zware criminelen is alleen nog maar een voorstel (en of dat er doorkomt is ook niet zeker) laat staan voor "lastige straatjongeren".

Ik voorspel dat als Marokkanen uit de jongere generatie die alleen maar in Nederland hebben gewoond uitgezet worden, ze linea-recta illegaal terug keren naar Nederland, met als gevolg dat ze in de criminaliteit terecht komen omdat ze niet meer legaal in Nederland kunnen verblijven. Het probleem wordt alleen maar erger door dit soort maatregelen.
Goh, nog erger...
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24540978
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:56 schreef maartena het volgende:
Bovendien loop je nog met het probleem dat de jongere generatie in Nederland grotendeels een Nederlands paspoort heeft.
Oh, maar vrijwel iedere Marokkaan heeft een dubbel paspoort hoor. Dat is namelijk door de Marokkaanse regering zo geregeld.
quote:
Ik voorspel dat als Marokkanen uit de jongere generatie die alleen maar in Nederland hebben gewoond uitgezet worden, ze linea-recta illegaal terug keren naar Nederland, met als gevolg dat ze in de criminaliteit terecht komen omdat ze niet meer legaal in Nederland kunnen verblijven. Het probleem wordt alleen maar erger door dit soort maatregelen.
Welnee. Gewoon een nog strengere controle op illegalen.
pi_24540998
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:04 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik schaam me diep dat er in Nederland zo'n hersenloos figuur als Wilders rondloopt die allerlei maatregelen wil doorvoeren die verdacht veel overeenkomen met de Nuremburger Rassenwetten uit 1935.
Een Eichmann is het!

Noem het een zwaktebod, maar ik ga hier echt niet serieus op in. Vooral met de wetenschap "ergens" in mijn hoofd dat er komend jaar weer een rechtse politicus wordt afgeslacht door een Islamitische radicaal.
pi_24541014
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:00 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Moge "vadertje" Drees zich dan nog maar vaak omdraaien in zijn rood gekleurde graf!
[..]

Ik schaam me diep dat ik mijn vaderland, waar mijn voorouders bijna voor afgeschoten zijn door de oosterburen omdat ze onderdak boden aan Joodse onderduikers, graag wil behouden voor mijn eigen kinderen en kleinkinderen. Ik schaam me diep dat ik trots ben op wat dit land in het verleden heeft bereikt. Vanaf vandaag noem ik me wereldburger!
ik volg jouw retoriek niet. wat heeft een moraal wereldbeeld te maken met het gezicht van wilders?
en ja, schaam je diep. geschiedenis is niet aan jou besteed en al helemaal als je eigen geschidenis misinterpreteert.
om wilders te vergelijken met allied-forces, die dankzij de "red-army" jouw vaderland hebben kunnen redden, is om nog dieper voor te schamen. waarom nestelen mensen zich achter zulke figuren? ik heb daar geen duidelijk beeld van, maar volgens mij om zichzelf te verschuilen mocht het publiek een gedachtenwending krijgen en deze mentaliteit op de brandstapel gezien wil hebben.
wilders is een zakkenwasser, backstabber, k*tpoliticus, jankbal en een getraumatiseerde madeliefjesplukker.

ik bedoel dit niet persoonlijk. onder voorbehoud.
stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
  donderdag 13 januari 2005 @ 03:13:26 #57
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24541015
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:05 schreef rentmeester het volgende:
Oh, maar vrijwel iedere Marokkaan heeft een dubbel paspoort hoor. Dat is namelijk door de Marokkaanse regering zo geregeld.
Dat neemt nog niet weg dat je iemand de Nederlandse nationaliteit zomaar kunt afpakken.
quote:
Welnee. Gewoon een nog strengere controle op illegalen.
Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat. Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24541039
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:13 schreef maartena het volgende:
Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat. Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?
Gezellig toch?

Dat irriteert me dus zo aan deze uitspraken. Het is gedaan zonder totaal iets aan realtiteitsbesef te hebben. Het zijn loze uitspraken die onmogelijk uitgevoerd kunnen worden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24541050
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:13 schreef mr_ivy het volgende:

[..]

ik volg jouw retoriek niet. wat heeft een moraal wereldbeeld te maken met het gezicht van wilders?
en ja, schaam je diep. geschiedenis is niet aan jou besteed en al helemaal als je eigen geschidenis misinterpreteert.
Och god, ga je me nou de les lezen vanuit je eigen altruistische perspectief ?
quote:
om wilders te vergelijken met allied-forces, die dankzij de "red-army" jouw vaderland hebben kunnen redden, is om nog dieper voor te schamen.
Dat maak jij er van. Ga je schamen voor je bekrompen wereldbeeld!
quote:
wilders is een zakkenwasser, backstabber, k*tpoliticus, jankbal en een getraumatiseerde madeliefjesplukker.
Hulde voor zoveel nuance. Je snapt natuurlijk zelf wel dat ik je nu helemaal niet meer serieus neem ?
pi_24541075
quote:

[..]

Dat neemt nog niet weg dat je iemand de Nederlandse nationaliteit zomaar kunt afpakken.
Het is maar vanuit welk perspectief je dat bekijkt.
quote:
Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat.
Gelukkig niet!
Tegenwoordig zijn er echter bepaalde bevolkingsgroepen die denken dat ze dat klusje alsnog kunnen klaren
quote:
Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?
Sorry ,ik werk (helaas) niet bij de IND.
  donderdag 13 januari 2005 @ 03:36:04 #61
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24541141
Nee, laten we nog 10 jaar links knuffelen.
Kijk eens wat er in de afgelopen jaren is geworden vabn Nederland....
Daar schieten we wat mee op. Zet de TV eens aan, TS de Boskabouter.

Dit soort klootzakken verziekt dus ons land, en nee, het is eens geen racisme maar de harde werkelijkheid. Haal de plaat voor je kop weg, en kijjk eens wat er in NL gebeurd.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24541232
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, laten we nog 10 jaar links knuffelen.
Kijk eens wat er in de afgelopen jaren is geworden vabn Nederland....
Daar schieten we wat mee op. Zet de TV eens aan, TS de Boskabouter.

Dit soort klootzakken verziekt dus ons land, en nee, het is eens geen racisme maar de harde werkelijkheid. Haal de plaat voor je kop weg, en kijjk eens wat er in NL gebeurd.
Wat een heerlijke dooddoeners gooi je in je post. Knuffelen, plaat voor je kop, het is gewoon de werkelijkheid. Ik denk dat je geitewollensokken bent vergeten en (s)linkse rakkers. Wat voor retoriek is dat nou: Het is geen racisme, maar de werkelijkheid en als je dat niet ziet, dan heb je een plaat voor je kop. Ja, zo heb je altijd gelijk he...

De afgelopen 10 jaar is Nederland helemaal niet zo extreem veranderd, behalve de mentaliteit van sommige mensen misschien en dan eigenlijk vooral van veel Nederlanders zelf denk ik.
  donderdag 13 januari 2005 @ 05:07:04 #63
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24541306
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:56 schreef Cerberus het volgende:

[..]

Wat een heerlijke dooddoeners gooi je in je post. Knuffelen, plaat voor je kop, het is gewoon de werkelijkheid. Ik denk dat je geitewollensokken bent vergeten en (s)linkse rakkers. Wat voor retoriek is dat nou: Het is geen racisme, maar de werkelijkheid en als je dat niet ziet, dan heb je een plaat voor je kop. Ja, zo heb je altijd gelijk he...

De afgelopen 10 jaar is Nederland helemaal niet zo extreem veranderd, behalve de mentaliteit van sommige mensen misschien en dan eigenlijk vooral van veel Nederlanders zelf denk ik.
Dooddoeners?

Sure, gooi het daar maar op. Ik woon toevallig in een gebied met veel van die getinte crimineeltjes, en weet beter dat het de afgelopen paar jaar wél veranderd is.

Over plaat voor je kop gesproken, jij vind alles blijkbaar lachwekkend? Zolang de zwarte pest maar niet aan jouw familietje komt? Wacht dan vooral nog ff een paar jaar terwijl je in een linkse roes gedreven wordt, de kater zal er dan niet om liegen.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  donderdag 13 januari 2005 @ 05:21:53 #64
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24541316
Ik snap niet dat na deze uitspraken van Wilders over de europese verklaring van de rechten van de mens .. en onze eigen grondwet.. dat er nog steeds mensen zijn die het gewoon met hem eens zijn.. sterker nog die zich door zulke ideeen gesterkt voelen.

Weljah laten we heeeel belangrijke dingen die we in het verleden opgebouwd hebben maar onder het tapijt schuiven zodat we iets aan die paar criminele allochtonen kunnen doen.

Criminele hangjongere van 18 Mohammed wordt na een tasjesroof opgepakt door de politie. Door de nieuwe wet van Wilders wordt zijn paspoort ingevorderd, en na het uitzitten van zijn straf wordt hij het land uitgezet, op de eerste boot naar het thuisland van zijn vader en moeder: Marokko. Hij praat amper marokkaans, is niet met de gebruiken van het land bekend en de enige mensen die hij kent zijn zijn grootouders en zijn oom en tante. Erger nog: In Marokko wordt hij als Nederlander gezien en zal hij er dus nooit 100% bijhoren.

In te tussentijd heeft zijn maatje Kees, uit Amsterdam, zijn 2 maanden cel uitgezeten voor eenzelfde tasjesroof en wordt de straat weer opgestuurd, waarna hij direct maar eventjes een winkel beroofd.

1. Door de 'nieuwe wet van wilders' worden Allochtonen harder behandeld wanneer ze in de criminaliteit komen dan autochtonen die hetzelfde doen.. discriminatie op grond van afkomst.. in strijd met de grondwet en het gelijkheidsbeginsel van de rechten van de mens.
2. Door de 'nieuwe wet van wilders' voelen allochtonen zich geen Nederlander meer, immers ze worden anders behandeld, ook al doen ze alles hetzelfde. Er ontstaat dus een versterkt Wij-Zij gevoel.
3. Door de 'nieuwe wet van wilders' gaan de mensen die hier geboren zijn en een dubbel paspoort hebben hun Marokkaanse paspoort inleveren, mochten ze ooit met justitie in aanraking komen, dan worden ze immers minder hard behandeld.
4. Door de 'nieuwe wet van wilders' zullen er meer illegalen in Nederland verblijven doordat de mensen die hier opgegroeid zijn en naar hun ouders land uitgezet zijn daar niet kunnen leven door het grote verschil en te weinig mensen die ze kennen. Doordat er meer illegalen zijn, en deze dus niet op een legale manier aan hun geld kunnen komen, zal er meer criminaliteit zijn.
5. Door de 'nieuwe wet van wilders' zullen we uitgekotst worden door de wereld.. wij nemen het nl. niet zo nauw met mensenrechten en houden wel van ongelijke behandeling.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_24541325
Janmaat van de Centrumpartij was maar een linkse rakker vergeleken met Wilders. Terwijl Janmaat verfoeid werd en amper meer een leven had, heeft Wilders wel een behoorlijke aanhang gekregen.
Gelukkig blijkt uit recente polls dat zijn aanhang steeds minder wordt.
pi_24541468
En wat doen we dan met Nederlandse rot schoffies met een grote bek, die hier altijd in de portiek samenscholen ?

O nee, dat zijn geen moslims dus mag het
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_24541670
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

En terecht, voor je het weet lopen de SA islamitische knokploegen die aan ieder de sharia met geweld willen opleggen over straat.
Ja, maar dat kan ook heel makkelijk de andere kant op gaan.

Verder, maar even de Rechten van de Mens overboord gooien om van probleemjongeren af te komen? Naast het vermoeden dat dit economisch waarschijnlijk niet al té goed zal zijn*, denk ik ook dat dit té snel kan doorslaan.

*Iets met respect en goodwill en het verliezen daarvan.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 13 januari 2005 @ 08:18:54 #68
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24541675
Tja, Wilders blijft dalen in de peilingen, dus er moet weer even xenofoob op de onderbuikgevoelens gespeeld worden...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:16:54 #69
66825 Reya
Fier Wallon
pi_24542123
Ik zie eerder een electorale stunt dan werkelijk een gegrond idee hierachter. De kans dat er een Kamermeerderheid voor komt, is te verwaarlozen, en als puntje bij paaltje komt krabbelt Wilders zelf ook wel terug. Niettemin is het een geslaagde stunt: een omstreden plan, dus zijn naam duikt weer overal op, juist terwijl hij terugglijdt in de peilingen. Bovendien heeft een groot deel van zijn potentiele electoraat toch een dermate grote afkeer tegen de Islam en tegen internationale verdragen, dat het ook niet veel kiezers zal vervreemden.

Het is echter een absurd plan, maar goed, dat ben ik zo langzamerhand wel gewend van Wilders.
pi_24542184
quote:
Nergens in Europa zijn de joden zo "effectief en efficient" afgevoerd als in Nederland (ik meen meer dan 80%)
Ten eerste werkten de joodse raad zelf mee aan het verstrekken van gegevens aan de Duitsers.
Ten 2e konden de Duitsers wel rekenen op een loyaal politie apparaat, die ijverig bijna alle joden hielpen opsporen.

Onze ambtenaren kunnen het wel, mits ze onder strenge leiding staan
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_24542202
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

Wilders is een topvent!
Tussen 6 planken ja, .
Wat een ongelooflijk populistisch geblaaaaaaaaat weer. .
-
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:27:29 #72
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24542233
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tussen 6 planken ja, .
Wat een ongelooflijk populistisch geblaaaaaaaaat weer. .
Eerder ronduit dom geblaat, ik snap niet hoe dit populistisch kan zijn.

alhoewel, als Daggla nou terug moet naar Griekenland
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:29:50 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24542264
Ik ben blij dat Wilders zulke ridicule uitspraken doet. Hij maakt hierdoor een belachelijk karikatuur van zichzelf en hij komt daardoor nl. steeds meer in de donkere spelonken van extreem-rechts terecht. En de ervaring leert ons dat dergelijke groeperingen niet serieus genomen worden

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24542353
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:51 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet het belangenrijkste; dat is dat je als illegaal niets kan doen en door de ID-plicht zo weer weg bent. Concluderend het heeft weinig zich om illegaal in Nederland te verblijven.
Moet elke bezoeker dan een visum aanvragen in nederland?
Als hij zijn marrokaanse paspoort kan tonen zal het wel weer meevallen denk ik.

En hoe vaak ben je al aangehouden om je id te tonen.

Dat mensen al deze populistische onzin nog als zoete koek geloven, zal wel in de nederlandse cultuur zitten
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:38:46 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24542367
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Al die kreten, de bekende Wilders blabla , wat gaan we doen met autochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, Wilders heeft het over "allochtone jongeren", maar velen zijn hier gewoon geboren, uitzetten waarheen?
Net als jij, weet Wilders niet wat allochtoon betekend.
Allochtoon betekend dat minstens 1 van de ouders in het buitenland is geboren. Dus, als je een kind bent van een nederlands koloniaal en in indonesie bent geboren, dan zijn je kinderen allochtoon. Ook al zijn ze zo wit als pasgevallen sneeuw.

Neemt niet weg dat Wilders wel een punt heeft, alleen zie ik liever de Tokkies op de boot naar verweggiestan of achteraffie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24542411
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Net als jij, weet Wilders niet wat allochtoon betekend.
We weten anders allemaal wél wat hij er mee bedoelt. Maar goed, moet ik dan maar vast afscheid gaan nemen van mijn 3 'allochtone' vrienden?
Some say in ice
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:45:10 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24542443
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

We weten anders allemaal wél wat hij er mee bedoelt. Maar goed, moet ik dan maar vast afscheid gaan nemen van mijn 3 'allochtone' vrienden?
Zijn die zo crimineel dan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24542452
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zijn die zo crimineel dan?
Ik weet toch niet wat zij uitspoken? Al zou ik in elk geval ééntje inschatten om inderdaad dat pad op te gaan. Those bloody Italians. (Persoon in kwestie is een halve Italiaan.)
Some say in ice
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:51:10 #79
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24542516
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:34 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet dat het uiten van het "islamitische moraal" automatisch betekend dat de ongelovige met geweld mag worden worden bestreden. Het is een automatisme, hoe de islam door in het M-O tot stand is gekomen bewijst mijn stelling.
[..]

Leg het causaal verband dan eens uit... Zeggen dat men "de" islamitische moraal aanhangt kan veel dingen symboliseren en impliceert dus niet noodzakelijk dat men er reactionaire of onverdraagzame opvattingen op na houdt.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:56:24 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24542594
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:51 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet het belangenrijkste; dat is dat je als illegaal niets kan doen en door de ID-plicht zo weer weg bent. Concluderend het heeft weinig zich om illegaal in Nederland te verblijven.
Speciaal voor jou. Ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Ik voel me 110% Moslim en Marokkaan. Nederland is voor mij niet meer dan een land waar ik mezelf financiëel kan spekken, op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor. Daarom ben ik zo blij dat er zoveel Moskeeën zijn in Nederland en er dagelijks minimaal 2 a 3 bijkomen, dat verrijkt de cultuur die eigenlijk van oudsher minder dan een drol voorstelt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:20:37 #81
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24542930
Ach ach, fulmineer nog eens tegen de "homo-isten", mijn favoriet trolletje...
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24543043
Laat ie vooral zo doorgaan
pi_24543384
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 05:21 schreef DionysuZ het volgende:
Ik snap niet dat na deze uitspraken van Wilders over de europese verklaring van de rechten van de mens .. en onze eigen grondwet.. dat er nog steeds mensen zijn die het gewoon met hem eens zijn.. sterker nog die zich door zulke ideeen gesterkt voelen..
Ik snap het eigenlijk heel goed. Het is ook maar een doorzichtig spelletje wat ie speelt. Wilders is gezakt in de peilingen en gooit er wat populistische kreten tegenaan om het weer op te krikken .
pi_24543416
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Speciaal voor jou. Ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Ik voel me 110% Moslim en Marokkaan. Nederland is voor mij niet meer dan een land waar ik mezelf financiëel kan spekken, op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor. Daarom ben ik zo blij dat er zoveel Moskeeën zijn in Nederland en er dagelijks minimaal 2 a 3 bijkomen, dat verrijkt de cultuur die eigenlijk van oudsher minder dan een drol voorstelt

De Marokkaanse.. nee, dat stelt inderdaad geen drol voor.. derde wereld landje met achterlijke inwoners die graag hun hand ophouden.
pi_24543458
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:51 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

De Marokkaanse.. nee, dat stelt inderdaad geen drol voor.. derde wereld landje met achterlijke inwoners die graag hun hand ophouden.
Ze maken er anders verdomd goeie hash. .
Kunnen ze hier in NL met die hydro-kweek-shit nog een dikke punt aan zuigen.
-
pi_24543509
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ze maken er anders verdomd goeie hash. .
Kunnen ze hier in NL met die hydro-kweek-shit nog een dikke punt aan zuigen.
Dat hoor je mij ook niet ontkennen.
De hele corrupte marinetop is betrokken bij die smokkelpraktijken heb ik wel eens van een insider gehoord.

ROTTERDAM - De politie heeft eind december in de Rotterdamse haven 3650 kilo hasj onderschept. Dit heeft zij donderdag bekendgemaakt. De onderschepte drugs hebben een geschatte straatwaarde van 10 miljoen euro. Vijf verdachten zijn aangehouden.

De Rotterdamse douane deed de vondst nadat een drugshond was aangeslagen bij een container. De zaak werd overgedragen aan het HARC-team. Het samenwerkingsverband tussen de douane, het FIOD-ECD en de Zeehavenpolitie, inspecteerde nog vijf containers en trof de drugs verstopt tussen marmeren platen.

De lading was afkomstig uit Marokko en was vermoedelijk bestemd voor een bedrijf in Amsterdam. De vijf verdachten zijn inmiddels voorgeleid bij de rechter-commissaris.

donderdag 13 januari 2005 @ 10:59:36 #87
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24543552
TT klopt niet. Het zou moeten zijn:

"Wilders: lastige niet-westerse en/of islamitische jongeren direct het land uitzetten"

Of paste dat gewoon niet?
pi_24543590
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:19 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Och god, ga je me nou de les lezen vanuit je eigen altruistische perspectief ?
[..]
ik kan hier geen perspectief ontdekken.
quote:
Dat maak jij er van. Ga je schamen voor je bekrompen wereldbeeld!
[..]
bekrompen? ik? ach nee?
quote:
Hulde voor zoveel nuance. Je snapt natuurlijk zelf wel dat ik je nu helemaal niet meer serieus neem ?
ik heb je ook nimmer gevraagd mij serieus te nemen, dat jij wilders en bevrijding van WO II in één context plaatst, dan moet je achteraf ook niet zeiken over mijn sereniteit. substantieel gezien, acht ik het absoluut niet nodig om mijn uitspraken te nuanceren als het gaat om figuren als wilders.

en nogmaals, ik bedoelde het niet persoonlijk. met selectief lezen kun je elke bewering maken die je wil.
stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:04:23 #89
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24543632
Jeetje, leeft NOFX nog steeds
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:12:18 #90
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24543765
Hij slaat nu toch wel heel erg door, deze voormalige mavo-klant. Lef heeft ie wel, en op een aantal punten ook niet ongelijk, maar je moet je grenzen toch wel kennen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_24543805
quote:

[..]

het is mij dan totaal een raadsel hoe het komt dat een marokkaan zijn in nederland meer betekent dan in marokko zelf. of je nou een moslim of een marokkaan bent, zegt geen ene ruk. alle mensen zijn het hetzelfde uitschot, wat formeel neerkomt op gelijkheid.
quote:
op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor
dat is een misspiegeling van het feit dat nederland zoveel culturen herbergt.
pi_24543858
Die gozer wil dus de mensenrechten schenden, de grondwet schenden en eigen staatsburgers (Want die jongelui hebben allemaal gewoon de Nederlandse nationaliteit) het land uit gooien?

Er beginnen me wat vergelijkingen te binnen te schieten, maar die zijn zeker nu NOG niet van toepassing?!

Maar bedankt, ik heb weer stof voor m'n ondertitel...
pi_24543867
-

[ Bericht 58% gewijzigd door mr_ivy op 13-01-2005 11:22:02 ]
pi_24543884
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef Vhiper het volgende:
Die gozer wil dus de mensenrechten schenden, de grondwet schenden en eigen staatsburgers (Want die jongelui hebben allemaal gewoon de Nederlandse nationaliteit) het land uit gooien?

Er beginnen me wat vergelijkingen te binnen te schieten, maar die zijn zeker nu NOG niet van toepassing?!
Nee nog ff wachten .. de betuwe route kan bijna in gebruik worden genomen
pi_24543938
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:19 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Nee nog ff wachten .. de betuwe route kan bijna in gebruik worden genomen
Mag het daarna eindelijk wel?
pi_24543951
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef Vhiper het volgende:

Maar bedankt, ik heb weer stof voor m'n ondertitel...
Als hij zich niks van die mensenrechten aantrekt is hij in feite niks beter dan de andere die dat ook niet willen doen. Weer zo'n idioot en belachelijk voorstel en dan klagen als hij met dolfie vergeleken wordt.
pi_24543981
ik stel voor dat we wilders naar de noord pool sturen met al zijn rechtse extremistische vrienden. dan kunnen ze daar mooi een heil staat oprichten en allemaal achter wilders aan marcheren. en hebben wij er geen last van.

en het mooiste van dit alles. het kan allemaal met de wettend die hij zelf wil gaan invoeren.

maar ff serieus. bedenken jullie wel dat het orginele plan van de nazi's was om alle joden naar madagascar ofzo te sturen. maar later vonden ze dat toch niet zo efficient en begonnen ze de joden maar te vermoorden. als dit zo doorgaat zien wij dan over een paar jaar ook concentratie kampen voor moslims.
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:27:38 #98
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24544023
quote:

[..]

Jij bent zo'n kleurrijk symbool voor mislukte integratie op de WOBET manier dat we je mening al niet serieus kunnen nemen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_24544040
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

En terecht, voor je het weet lopen de SA islamitische knokploegen die aan ieder de sharia met geweld willen opleggen over straat.
Snap nog steeds niet dat jij niet een psychiater hebt opgezocht want je bent best wel paranoide in je uitspraken.

Islamitische knokploeg?? Hou alsjeblieft op man . De man die zo een aanval op de Belgische en Nederlandse samenleving heeft geprobeerd te plegen is volkomen genegeerd door een ruime meerderheid van moslims omdat ze zijn plannen belachelijk vinden en vonden. Ja ik heb het over die libanese belg die tevergeefs voet aan de grond heeft proberen te krijgen maar geen aanhang kon krijgen voor zijn belachelijke ideen.
pi_24544160
quote:
Opzeggen Europees verdrag mag van Wilders

AMSTERDAM - Tweede-Kamerlid Wilders wil dat Nederland het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens opzegt als dat nodig is om terrorisme en extreme straatoverlast aan te pakken. Ook wil hij de Grondwet wijzigen als dat noodzakelijk is voor een hardere aanpak. Wilders heeft dat gezegd in een interview met Elsevier van deze week.

Wilders wil dat allochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, direct uit Nederland worden verwijderd. Er is volgens hem geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed B. en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt. "Het gaat niet alleen om aanslagen, maar ook om de alledaagse terreur op straat, waar tienduizenden Nederlanders in grote en kleine steden dagelijks onder gebukt gaan", aldus Wilders in Elsevier.

De oud-VVD'er wil voor jongeren geen tijdelijke straatverboden of andere " halfzachte" maatregelen: "Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. De overheid reageert met sociaal werkers en buurthuizen. Maar ik zeg: gewoon weg. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt."
Wat is er op tegen als de huidige grondwet de rechtsgang traineert, ja zelfs frustreert, om deze op onderdelen te wijzigen?!... Als bijvoorbeeld door het aanpassen, ja zelfs het schrappen van bepaalde artikelen, terrorisme en (straat)geweld beter kunnen worden bestreden, dan is dat de moeite van het overwegen meer dan waard; vanwaar dus die verontwaardiging bij sommigen?
quote:
Wilders wil dat allochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, direct uit Nederland worden verwijderd.
Juridisch zal dit voorstel nog wel de nodige ogen en haken hebben, maar als een mogelijk alternatief voor de 'alternatieve straffen' (lees: halfzachte aanpak) die wij nu hanteren, vind ik het nog niet eens zo'n raar voorstel. Je zou er zelfs wat opvoedkundige voorwaarden aan kunnen verbinden – geheel in de traditie van de reclassering: bijvoorbeeld als zo'n uitgezette criminele hangjongere na verloop van tijd kan bewijzen dat hij zich heeft gebeterd en in Marokko bovendien een verplichte cursus "resocialisatie" heeft afgerond, kan hij een verzoek tot “herintegratie” in ons land doen...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')