Al die kreten, de bekende Wilders blablaquote:Opzeggen Europees verdrag mag van Wilders
AMSTERDAM - Tweede-Kamerlid Wilders wil dat Nederland het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens opzegt als dat nodig is om terrorisme en extreme straatoverlast aan te pakken. Ook wil hij de Grondwet wijzigen als dat noodzakelijk is voor een hardere aanpak. Wilders heeft dat gezegd in een interview met Elsevier van deze week.
Wilders wil dat allochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, direct uit Nederland worden verwijderd. Er is volgens hem geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed B. en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt. "Het gaat niet alleen om aanslagen, maar ook om de alledaagse terreur op straat, waar tienduizenden Nederlanders in grote en kleine steden dagelijks onder gebukt gaan", aldus Wilders in Elsevier.
De oud-VVD'er wil voor jongeren geen tijdelijke straatverboden of andere " halfzachte" maatregelen: "Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. De overheid reageert met sociaal werkers en buurthuizen. Maar ik zeg: gewoon weg. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt."
Uitstekend plan!quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Al die kreten, de bekende Wilders blabla, wat gaan we doen met autochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, Wilders heeft het over "allochtone jongeren", maar velen zijn hier gewoon geboren, uitzetten waarheen?
Dit vind ik echt een zeer rare uitspraak. Je zou werkelijk toch verwachten dat Wilders wel iets slimmer is dan zoiets te beweren. Alle Marokkanen zijn Moslim is hetzelfde als zeggen alle Nederlanders zijn Christen. Gewoon zeer zeer dom.quote:Er is volgens hem geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed B. en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt.
Juist ja, Nederlandse staatsburgers uitzetten. Goed plan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:10 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Uitstekend plan!
Mensen wegtraineren uit woonwijken omdat ze Nederlander en/of homo zijn op basis van Islamitische grondbeginselen, vraagt om een enkeltje Marokko of ander Islamitisch land.
Nederlandse staatsburgers met in 9 vd 10 keer een Marokkaans paspoort. Om dit soort figuren uit te zetten volstaan mindere (ingenieuze) trucjes.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:13 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Juist ja, Nederlandse staatsburgers uitzetten. Goed plan.
En dus zijn reden om met dit soort uitspraken te komen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef LostFormat het volgende:
Het ergste is nog wel dat zulke uitspraken stemmen opleveren.
Geweldig, dus omdat we last hebben van hangjongeren wil meneer Wilders maar meteen alle mensenrechten de deur uitgooien.quote:Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op.
Wilders kan op een groot aantal (potentiele) kiezers rekenen. Niet voor niets overigens, veel mensen zijn het (voornamelijk) Islamitische gedonder in naam van de Islam meer dan beu.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:17 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
En dus zijn reden om met dit soort uitspraken te komen.
(morgen zul je posts tegen komen als: top vent, mijn stem heeft hij etc.)
Als ze een Marokkaans paspoort hebben kan het Nederlandse zonder probleem worden ingetrokken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:13 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Juist ja, Nederlandse staatsburgers uitzetten. Goed plan.
Loop niet zo nte huilebalken. Mensen die denken op grond van hun (Islamitische) godsdienst Nederlanders het leven zuur te kunnen maken door bijvoorbeeld homo's weg te pesten, mogen dat fijn elders gaan doen. Bijvoorbeeld in een land waar dergelijke verschijnselen als relatief normaal worden gezien!quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Geweldig, dus omdat we last hebben van hangjongeren wil meneer Wilders maar meteen alle mensenrechten de deur uitgooien.
En terecht, voor je het weet lopen de SA islamitische knokploegen die aan ieder de sharia met geweld willen opleggen over straat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:20 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Wilders kan op een groot aantal (potentiele) kiezers rekenen. Niet voor niets overigens, veel mensen zijn het (voornamelijk) Islamitische gedonder in naam van de Islam meer dan beu.
Ook autochtonen pesten homo's weg. Bezoek is een VMBO in Friesland en laat een homo kind je vertellen hoe het is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:23 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Loop niet zo nte huilebalken. Mensen die denken op grond van hun (Islamitische) godsdienst Nederlanders het leven zuur te kunnen maken door bijvoorbeeld homo's weg te pesten, mogen dat fijn elders gaan doen. Bijvoorbeeld in een land waar dergelijke verschijnselen als relatief normaal worden gezien!
Alle?? Hij stuurt ze weg...hij treitert ze niet en martelt ze ook niet. Dus overdrijf je niet een beetje...trouwens...marokkanen hebben toch een dubbele nationalititeit? Kun je ze fijn met hun 'eigen' paspoort naar huis sturen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Geweldig, dus omdat we last hebben van hangjongeren wil meneer Wilders maar meteen alle mensenrechten de deur uitgooien.
Zulks durf ik te betwijfelen. Desalniettemin is het zaak tijdig in te grijpen voordat men het idee krijgt in Nederland een vrijplaats voor het uitten van de radicale Islamitische moraal gevonden te hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En terecht, voor je het weet lopen de SA islamitische knokploegen die aan ieder de sharia met geweld willen opleggen over straat.
Huilebalken, jaja. Ben je echt van mening dat om dit te bereiken desnoods maar het Europees verdrag van de rechten van de mens moet worden opgezegd?quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:23 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Loop niet zo nte huilebalken. Mensen die denken op grond van hun (Islamitische) godsdienst Nederlanders het leven zuur te kunnen maken door bijvoorbeeld homo's weg te pesten, mogen dat fijn elders gaan doen. Bijvoorbeeld in een land waar dergelijke verschijnselen als relatief normaal worden gezien!
Als ik ooit in de buurt van een Fries vmbo kom zal ik eens een poging ondernemen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:27 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ook autochtonen pesten homo's weg. Bezoek is een VMBO in Friesland en laat een homo kind je vertellen hoe het is.
Dat ben ik inderdaad ja. Overigens zijn er (zoals ik al eerder beschreef) eenvoudiger manieren om zulks te bewerkstelligen. Bijvoorbeeld op basis van het Marokkaanse paspoort wat iedere Marokkaan heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Huilebalken, jaja. Ben je echt van mening dat om dit te bereiken desnoods maar het Europees verdrag van de rechten van de mens moet worden opgezegd?
Niet elke allochtoon heeft een dubbel paspoort.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:31 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad ja. Overigens zijn er (zoals ik al eerder beschreef) eenvoudiger manieren om zulks te bewerkstelligen. Bijvoorbeeld op basis van het Marokkaanse paspoort wat iedere Marokkaan heeft.
Je vergeet dat het uiten van het "islamitische moraal" automatisch betekend dat de ongelovige met geweld mag worden worden bestreden. Het is een automatisme, hoe de islam door in het M-O tot stand is gekomen bewijst mijn stelling.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:28 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Zulks durf ik te betwijfelen. Desalniettemin is het zaak tijdig in te grijpen voordat men het idee krijgt in Nederland een vrijplaats voor het uitten van de radicale Islamitische moraal gevonden te hebben.
quote:Ik stem denk ik ook Wilders, al was het maar om een signaal te geven tegenover Moslims!
Klopt. Niet iedere allochtone bevolkingsgroep veroorzaakt dan ook problemen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Niet elke allochtoon heeft een dubbel paspoort.
Inderdaad, maar slechts de probleemgroep het een dubbel paspoort. Je kunt niet statenloos worden, maar wel kan het Nederlandse ingetrokken worden. En dat is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Niet elke allochtoon heeft een dubbel paspoort.
Als de "probleemgroep" verdwenen is is er simpelweg geen probleem meer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:38 schreef LostFormat het volgende:
En als die probleemgroep verdwenen is, beginnen we dan meteen maar aan de volgende?
Laten we dan zeggen, het een beetje aanpassen zodat we van die lastpakken afkomen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:28 schreef LostFormat het volgende:
Huilebalken, jaja. Ben je echt van mening dat om dit te bereiken desnoods maar het Europees verdrag van de rechten van de mens moet worden opgezegd?
Dat denk ik inderdaad ja. Overigens: ook andere Islamitische bevolkingsgroepen die denken op basis van hun geloof het land te kunnen traineren mogen wat mij betreft morgen nog verdwijnen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:40 schreef LostFormat het volgende:
Jij denkt dat als alle lastige marokkaantjes het land uit zijn dat dan het probleem is opgelost?
Onzin. Bijna iedere Marokkaan heeft wel familie in Marokko. Bovendien loop je redelijk achter met het noemen van een "boot naar Spanje". Tegenwoordig worden uitzetgevallen vaak tot aan het vliegtuig richting thuisland begeleid door de IND. Mocht men het plan hebben om terug te keren, dan is men hier simpelweg illegaal.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:42 schreef maartena het volgende:
De meeste probleemjongeren zijn in Nederland geboren, kennen alleen maar Nederland. Uitzetting betekend gewoon dat ze de eerste boot naar Spanje nemen, de eerste trein terug naar Nederland, en vervolgens dan maar illegaal in Nederland verblijven. Ze kennen niemand in Marokko, hebben geen binding met de maatschappij daar, dus ze komen gewoon weer naar Nederland.
Wat is dyed?quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:46 schreef machteld het volgende:
Lekker belangrijk, als wij er maar vanaf zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Al die kreten, de bekende Wilders blabla, wat gaan we doen met autochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, Wilders heeft het over "allochtone jongeren", maar velen zijn hier gewoon geboren, uitzetten waarheen?
Je vergeet het belangenrijkste; dat is dat je als illegaal niets kan doen en door de ID-plicht zo weer weg bent. Concluderend het heeft weinig zich om illegaal in Nederland te verblijven.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:47 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Onzin. Bijna iedere Marokkaan heeft wel familie in Marokko. Bovendien loop je redelijk achter met het noemen van een "boot naar Spanje". Tegenwoordig worden uitzetgevallen vaak tot aan het vliegtuig richting thuisland begeleid door de IND. Mocht men het plan hebben om terug te keren, dan is men hier simpelweg illegaal.
Engels voor "gekleurd" of "geverft", maar dan in de context van bijvoorbeeld haar of bijvoorbeeld een t-shirt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:47 schreef henk.jansen het volgende:
Wat is dyed?
En zo is het maar net.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je vergeet het belangenrijkste; dat is dat je als illegaal niets kan doen en door de ID-plicht zo weer weg bent. Concluderend het heeft weinig zich om illegaal in Nederland te verblijven.
jij mist de inspiratie en de beleving van sneeuwwitje en de zeven dwergen. poepen kun je ook op de wc hoor. incorrectie is niet gelijk aan impotentie, toch slagen sommigen erin hier een verband in te zien. ik volg mezelf niet eens meer, moge deze bewustwording genadig zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En terecht, voor je het weet lopen de SA islamitische knokploegen die aan ieder de sharia met geweld willen opleggen over straat.
Ja, ze hebben een oom, tante, of grootouders in Marokko ergens in de steppe ofzo. Zijn ouders, broers, zussen, etc wonen allemaal in Nederland. Bovendien loop je nog met het probleem dat de jongere generatie in Nederland grotendeels een Nederlands paspoort heeft. Het afpakken van de Nederlandse nationaliteit voor zeer zware criminelen is alleen nog maar een voorstel (en of dat er doorkomt is ook niet zeker) laat staan voor "lastige straatjongeren".quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:47 schreef rentmeester het volgende:
Onzin. Bijna iedere Marokkaan heeft wel familie in Marokko. Bovendien loop je redelijk achter met het noemen van een "boot naar Spanje". Tegenwoordig worden uitzetgevallen vaak tot aan het vliegtuig richting thuisland begeleid door de IND. Mocht men het plan hebben om terug te keren, dan is men hier simpelweg illegaal.
Moge "vadertje" Drees zich dan nog maar vaak omdraaien in zijn rood gekleurde graf!quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:56 schreef mr_ivy het volgende:
wilders.. naar mannetje. maar hey, clownspretjes mag je niet bederven! dat is politiek incorrect en te allochtoonvriendelijk. door dit soort figuren in de politiek, hebben de voorouderen des politica zich omgedraaid in hun graf.
Ik schaam me diep dat ik mijn vaderland, waar mijn voorouders bijna voor afgeschoten zijn door de oosterburen omdat ze onderdak boden aan Joodse onderduikers, graag wil behouden voor mijn eigen kinderen en kleinkinderen. Ik schaam me diep dat ik trots ben op wat dit land in het verleden heeft bereikt. Vanaf vandaag noem ik me wereldburger!quote:allochtone problematiek, inclsuief alle fascetten hieraanverbonden, terzijde gelaten; hebben de autochtonen de geen genade voor zichzelf door dit soort figuren aan te prijzen als een leider/leidende?
Oh, dus de ID-Plicht is de oplossing om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Zo simpel werkt het ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je vergeet het belangenrijkste; dat is dat je als illegaal niets kan doen en door de ID-plicht zo weer weg bent. Concluderend het heeft weinig zich om illegaal in Nederland te verblijven.
Ik schaam me diep dat er in Nederland zo'n hersenloos figuur als Wilders rondloopt die allerlei maatregelen wil doorvoeren die verdacht veel overeenkomen met de Nuremburger Rassenwetten uit 1935.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:00 schreef rentmeester het volgende:
Ik schaam me diep dat ik mijn vaderland, waar mijn voorouders bijna voor afgeschoten zijn door de oosterburen omdat ze onderdak boden aan Joodse onderduikers, graag wil behouden voor mijn eigen kinderen en kleinkinderen. Ik schaam me diep dat ik trots ben op wat dit land in het verleden heeft bereikt. Vanaf vandaag noem ik me wereldburger!
Met zo iemand als Drees in de jaren 70 en 80 was het nooit zover gekomen. Maar de kiezers beslisten anders.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:00 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Moge "vadertje" Drees zich dan nog maar vaak omdraaien in zijn rood gekleurde graf!
[..]
Ik schaam me diep dat ik mijn vaderland, waar mijn voorouders bijna voor afgeschoten zijn door de oosterburen omdat ze onderdak boden aan Joodse onderduikers, graag wil behouden voor mijn eigen kinderen en kleinkinderen. Ik schaam me diep dat ik trots ben op wat dit land in het verleden heeft bereikt. Vanaf vandaag noem ik me wereldburger!
Goh, nog erger...quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een oom, tante, of grootouders in Marokko ergens in de steppe ofzo. Zijn ouders, broers, zussen, etc wonen allemaal in Nederland. Bovendien loop je nog met het probleem dat de jongere generatie in Nederland grotendeels een Nederlands paspoort heeft. Het afpakken van de Nederlandse nationaliteit voor zeer zware criminelen is alleen nog maar een voorstel (en of dat er doorkomt is ook niet zeker) laat staan voor "lastige straatjongeren".
Ik voorspel dat als Marokkanen uit de jongere generatie die alleen maar in Nederland hebben gewoond uitgezet worden, ze linea-recta illegaal terug keren naar Nederland, met als gevolg dat ze in de criminaliteit terecht komen omdat ze niet meer legaal in Nederland kunnen verblijven. Het probleem wordt alleen maar erger door dit soort maatregelen.
Oh, maar vrijwel iedere Marokkaan heeft een dubbel paspoort hoor. Dat is namelijk door de Marokkaanse regering zo geregeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:56 schreef maartena het volgende:
Bovendien loop je nog met het probleem dat de jongere generatie in Nederland grotendeels een Nederlands paspoort heeft.
Welnee. Gewoon een nog strengere controle op illegalen.quote:Ik voorspel dat als Marokkanen uit de jongere generatie die alleen maar in Nederland hebben gewoond uitgezet worden, ze linea-recta illegaal terug keren naar Nederland, met als gevolg dat ze in de criminaliteit terecht komen omdat ze niet meer legaal in Nederland kunnen verblijven. Het probleem wordt alleen maar erger door dit soort maatregelen.
Een Eichmann is het!quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat er in Nederland zo'n hersenloos figuur als Wilders rondloopt die allerlei maatregelen wil doorvoeren die verdacht veel overeenkomen met de Nuremburger Rassenwetten uit 1935.
ik volg jouw retoriek niet. wat heeft een moraal wereldbeeld te maken met het gezicht van wilders?quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:00 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Moge "vadertje" Drees zich dan nog maar vaak omdraaien in zijn rood gekleurde graf!
[..]
Dat neemt nog niet weg dat je iemand de Nederlandse nationaliteit zomaar kunt afpakken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:05 schreef rentmeester het volgende:
Oh, maar vrijwel iedere Marokkaan heeft een dubbel paspoort hoor. Dat is namelijk door de Marokkaanse regering zo geregeld.
Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat. Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?quote:Welnee. Gewoon een nog strengere controle op illegalen.
Gezellig toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:13 schreef maartena het volgende:
Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat. Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?
Och god, ga je me nou de les lezen vanuit je eigen altruistische perspectief ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:13 schreef mr_ivy het volgende:
[..]
ik volg jouw retoriek niet. wat heeft een moraal wereldbeeld te maken met het gezicht van wilders?
en ja, schaam je diep. geschiedenis is niet aan jou besteed en al helemaal als je eigen geschidenis misinterpreteert.
Dat maak jij er van. Ga je schamen voor je bekrompen wereldbeeld!quote:om wilders te vergelijken met allied-forces, die dankzij de "red-army" jouw vaderland hebben kunnen redden, is om nog dieper voor te schamen.
Hulde voor zoveel nuance. Je snapt natuurlijk zelf wel dat ik je nu helemaal niet meer serieus neem ?quote:wilders is een zakkenwasser, backstabber, k*tpoliticus, jankbal en een getraumatiseerde madeliefjesplukker.
Het is maar vanuit welk perspectief je dat bekijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat je iemand de Nederlandse nationaliteit zomaar kunt afpakken.
Gelukkig niet!quote:Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat.
Sorry ,ik werk (helaas) niet bij de IND.quote:Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?
Wat een heerlijke dooddoeners gooi je in je post. Knuffelen, plaat voor je kop, het is gewoon de werkelijkheid. Ik denk dat je geitewollensokken bent vergeten en (s)linkse rakkers. Wat voor retoriek is dat nou: Het is geen racisme, maar de werkelijkheid en als je dat niet ziet, dan heb je een plaat voor je kop. Ja, zo heb je altijd gelijk he...quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, laten we nog 10 jaar links knuffelen.
Kijk eens wat er in de afgelopen jaren is geworden vabn Nederland....
Daar schieten we wat mee op. Zet de TV eens aan, TS de Boskabouter.
Dit soort klootzakken verziekt dus ons land, en nee, het is eens geen racisme maar de harde werkelijkheid. Haal de plaat voor je kop weg, en kijjk eens wat er in NL gebeurd.
Dooddoeners?quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:56 schreef Cerberus het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dooddoeners gooi je in je post. Knuffelen, plaat voor je kop, het is gewoon de werkelijkheid. Ik denk dat je geitewollensokken bent vergeten en (s)linkse rakkers. Wat voor retoriek is dat nou: Het is geen racisme, maar de werkelijkheid en als je dat niet ziet, dan heb je een plaat voor je kop. Ja, zo heb je altijd gelijk he...
De afgelopen 10 jaar is Nederland helemaal niet zo extreem veranderd, behalve de mentaliteit van sommige mensen misschien en dan eigenlijk vooral van veel Nederlanders zelf denk ik.
Ja, maar dat kan ook heel makkelijk de andere kant op gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nergens in Europa zijn de joden zo "effectief en efficient" afgevoerd als in Nederland (ik meen meer dan 80%)quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:13 schreef maartena het volgende:
Zelfs de Duitse taktieken om alle Joden uit Nederland te krijgen zijn niet 100% effectief geweest, verre van dat. Hoe streng moet je controleren om alle illegalen uit Nederland weg te krijgen? Razzia's houden op zaterdagmiddag in de binnenstad?
Eerder ronduit dom geblaat, ik snap niet hoe dit populistisch kan zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen 6 planken ja,.
Wat een ongelooflijk populistisch geblaaaaaaaaat weer..
Moet elke bezoeker dan een visum aanvragen in nederland?quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net als jij, weet Wilders niet wat allochtoon betekend.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
We weten anders allemaal wél wat hij er mee bedoelt. Maar goed, moet ik dan maar vast afscheid gaan nemen van mijn 3 'allochtone' vrienden?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net als jij, weet Wilders niet wat allochtoon betekend.
Zijn die zo crimineel dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
We weten anders allemaal wél wat hij er mee bedoelt. Maar goed, moet ik dan maar vast afscheid gaan nemen van mijn 3 'allochtone' vrienden?![]()
Ik weet toch niet wat zij uitspoken? Al zou ik in elk geval ééntje inschatten om inderdaad dat pad op te gaan. Those bloody Italians.quote:
Leg het causaal verband dan eens uit... Zeggen dat men "de" islamitische moraal aanhangt kan veel dingen symboliseren en impliceert dus niet noodzakelijk dat men er reactionaire of onverdraagzame opvattingen op na houdt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je vergeet dat het uiten van het "islamitische moraal" automatisch betekend dat de ongelovige met geweld mag worden worden bestreden. Het is een automatisme, hoe de islam door in het M-O tot stand is gekomen bewijst mijn stelling.
[..]
![]()
Speciaal voor jou. Ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Ik voel me 110% Moslim en Marokkaan. Nederland is voor mij niet meer dan een land waar ik mezelf financiëel kan spekken, op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor. Daarom ben ik zo blij dat er zoveel Moskeeën zijn in Nederland en er dagelijks minimaal 2 a 3 bijkomen, dat verrijkt de cultuur die eigenlijk van oudsher minder dan een drol voorsteltquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk heel goed. Het is ook maar een doorzichtig spelletje wat ie speelt. Wilders is gezakt in de peilingen en gooit er wat populistische kreten tegenaan om het weer op te krikkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 05:21 schreef DionysuZ het volgende:
Ik snap niet dat na deze uitspraken van Wilders over de europese verklaring van de rechten van de mens .. en onze eigen grondwet.. dat er nog steeds mensen zijn die het gewoon met hem eens zijn.. sterker nog die zich door zulke ideeen gesterkt voelen..
De Marokkaanse.. nee, dat stelt inderdaad geen drol voor.. derde wereld landje met achterlijke inwoners die graag hun hand ophouden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Ik voel me 110% Moslim en Marokkaan. Nederland is voor mij niet meer dan een land waar ik mezelf financiëel kan spekken, op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor. Daarom ben ik zo blij dat er zoveel Moskeeën zijn in Nederland en er dagelijks minimaal 2 a 3 bijkomen, dat verrijkt de cultuur die eigenlijk van oudsher minder dan een drol voorstelt
Ze maken er anders verdomd goeie hash.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:51 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De Marokkaanse.. nee, dat stelt inderdaad geen drol voor.. derde wereld landje met achterlijke inwoners die graag hun hand ophouden.
Dat hoor je mij ook niet ontkennen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze maken er anders verdomd goeie hash..
Kunnen ze hier in NL met die hydro-kweek-shit nog een dikke punt aan zuigen.
ik kan hier geen perspectief ontdekken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:19 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Och god, ga je me nou de les lezen vanuit je eigen altruistische perspectief ?
[..]
bekrompen? ik? ach nee?quote:Dat maak jij er van. Ga je schamen voor je bekrompen wereldbeeld!
[..]
ik heb je ook nimmer gevraagd mij serieus te nemen, dat jij wilders en bevrijding van WO II in één context plaatst, dan moet je achteraf ook niet zeiken over mijn sereniteit. substantieel gezien, acht ik het absoluut niet nodig om mijn uitspraken te nuanceren als het gaat om figuren als wilders.quote:Hulde voor zoveel nuance. Je snapt natuurlijk zelf wel dat ik je nu helemaal niet meer serieus neem ?![]()
het is mij dan totaal een raadsel hoe het komt dat een marokkaan zijn in nederland meer betekent dan in marokko zelf. of je nou een moslim of een marokkaan bent, zegt geen ene ruk. alle mensen zijn het hetzelfde uitschot, wat formeel neerkomt op gelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Ik voel me 110% Moslim en Marokkaan. Nederland is voor mij niet meer dan een land waar ik mezelf financiëel kan spekken, op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor. Daarom ben ik zo blij dat er zoveel Moskeeën zijn in Nederland en er dagelijks minimaal 2 a 3 bijkomen, dat verrijkt de cultuur die eigenlijk van oudsher minder dan een drol voorstelt
dat is een misspiegeling van het feit dat nederland zoveel culturen herbergt.quote:op cultureel vlak en traditionele gronden stelt Nederland nl. echt geen drol voor
Nee nog ff wachten .. de betuwe route kan bijna in gebruik worden genomenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef Vhiper het volgende:
Die gozer wil dus de mensenrechten schenden, de grondwet schenden en eigen staatsburgers (Want die jongelui hebben allemaal gewoon de Nederlandse nationaliteit) het land uit gooien?
Er beginnen me wat vergelijkingen te binnen te schieten, maar die zijn zeker nu NOG niet van toepassing?!![]()
Mag het daarna eindelijk wel?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Nee nog ff wachten .. de betuwe route kan bijna in gebruik worden genomen![]()
Als hij zich niks van die mensenrechten aantrekt is hij in feite niks beter dan de andere die dat ook niet willen doen. Weer zo'n idioot en belachelijk voorstel en dan klagen als hij met dolfie vergeleken wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:18 schreef Vhiper het volgende:
Die gozer wil dus de mensenrechten schenden, de grondwet schenden en eigen staatsburgers (Want die jongelui hebben allemaal gewoon de Nederlandse nationaliteit) het land uit gooien?
Er beginnen me wat vergelijkingen te binnen te schieten, maar die zijn zeker nu NOG niet van toepassing?!![]()
Maar bedankt, ik heb weer stof voor m'n ondertitel...
Jij bent zo'n kleurrijk symbool voor mislukte integratie op de WOBET manier dat we je mening al niet serieus kunnen nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat jij niet een psychiater hebt opgezocht want je bent best wel paranoide in je uitspraken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat is er op tegen als de huidige grondwet de rechtsgang traineert, ja zelfs frustreert, om deze op onderdelen te wijzigen?!... Als bijvoorbeeld door het aanpassen, ja zelfs het schrappen van bepaalde artikelen, terrorisme en (straat)geweld beter kunnen worden bestreden, dan is dat de moeite van het overwegen meer dan waard; vanwaar dus die verontwaardiging bij sommigen?quote:Opzeggen Europees verdrag mag van Wilders
AMSTERDAM - Tweede-Kamerlid Wilders wil dat Nederland het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens opzegt als dat nodig is om terrorisme en extreme straatoverlast aan te pakken. Ook wil hij de Grondwet wijzigen als dat noodzakelijk is voor een hardere aanpak. Wilders heeft dat gezegd in een interview met Elsevier van deze week.
Wilders wil dat allochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, direct uit Nederland worden verwijderd. Er is volgens hem geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed B. en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt. "Het gaat niet alleen om aanslagen, maar ook om de alledaagse terreur op straat, waar tienduizenden Nederlanders in grote en kleine steden dagelijks onder gebukt gaan", aldus Wilders in Elsevier.
De oud-VVD'er wil voor jongeren geen tijdelijke straatverboden of andere " halfzachte" maatregelen: "Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. De overheid reageert met sociaal werkers en buurthuizen. Maar ik zeg: gewoon weg. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt."
Juridisch zal dit voorstel nog wel de nodige ogen en haken hebben, maar als een mogelijk alternatief voor de 'alternatieve straffen' (lees: halfzachte aanpak) die wij nu hanteren, vind ik het nog niet eens zo'n raar voorstel. Je zou er zelfs wat opvoedkundige voorwaarden aan kunnen verbinden – geheel in de traditie van de reclassering: bijvoorbeeld als zo'n uitgezette criminele hangjongere na verloop van tijd kan bewijzen dat hij zich heeft gebeterd en in Marokko bovendien een verplichte cursus "resocialisatie" heeft afgerond, kan hij een verzoek tot “herintegratie” in ons land doen...quote:Wilders wil dat allochtone jongeren die overlast op straat veroorzaken, direct uit Nederland worden verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |