Ik doe wel aan taalpurisme en ondanks dat het laat is, kan ik mezelf soms niet beheersen in het uitoefenen van deze verderfelijke en verkapte hobby.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ijshockey, dus kan me niet schelen hoe je t schrijft... tis al laat hoor! Maar ja, dat bedoel ik!
Er wordt hier een serieus topic geopend, en iedereen doet alsof ie iets heel raars vraagt. Terwijl het een heel veel voorkomend probleem is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ga je ergens anders zitten irriteren
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:24 schreef Markster het volgende:
Terwijl het een heel veel voorkomend probleem is.
Je kunt hem ook gewoon bijna leeghalen en leeghouden, denk ik? Met het topic is niet zoveel mis.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:47 schreef Aventura het volgende:
Teveel flauwe reacties..gaat dicht.
Helaas werkt dit niet bij alle mannen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:53 schreef erodome het volgende:
Draag een goede stevige(strakke) onderbroer, dan kan hij wel stijf worden, maar wordt het niet zo opgemerkt.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:53 schreef erodome het volgende:
een onderbroer
Hoezo niet, ok als je echt tegen iemand aan gaat staan kan je het wel voelen, maar als jij gewoon een niet al te strakke broek aan hebt met daaronder een goede strakke onderbroek dan ziet verder niemand het hoor...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef xman het volgende:
[..]
Helaas werkt dit niet bij alle mannen!
Laat je lekker gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ik heb het ook. Zelfs als ik met mijn moeder praat krijg ik een harde. Ik vind het niet erg, 't is juist tof.
Ik heb het ook. Zelfs als ik met Jouw moeder praat krijg ik een harde. Ik vind het niet erg, 't is juist tof.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ik heb het ook. Zelfs als ik met mijn moeder praat krijg ik een harde. Ik vind het niet erg, 't is juist tof.
Strakke onderbroeken zijn kutquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo niet, ok als je echt tegen iemand aan gaat staan kan je het wel voelen, maar als jij gewoon een niet al te strakke broek aan hebt met daaronder een goede strakke onderbroek dan ziet verder niemand het hoor...
Als je ze erg lang draagt schijnt het daarop te gaan lijken, ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je ze erg lang draagt schijnt het daarop te gaan lijken, ja.
Denk aan sex met je moeder?quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef ThisIsMe85 het volgende:
Ik krijg dus tè gemakkelijk een erectie, wat voor genante toestanden kan zorgen
Als ik een trage dans dans op een galabal ofzo, krijg ik gegarandeerd een erectie, altijd.
Hoe kan ik dat vermijden?
Nu dans ik altijd wat raar door wat afstand te houden, wat ook niet de bedoeling is![]()
Het helpt vast ook niet dat je moeder Pamela Heidi Von Grusstiet heet!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Met een tent in je broek lopen op de meest onhandige momenten is ook kut...quote:
Dat ziet mijn lul alleen maar als een voorproefje, moet ik juist niet doenquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:53 schreef erodome het volgende:
Ruk van te voren om de druk van de ketel af te halen, maar vooral, maak je er niet te druk om...
mjwa, iedere man heeft een odol, of ie slaapt of net wakker is.../ het feit dat er ook veel mannen zijn die bij het minste geringste in een wat onpersoonlijkere omgeving een stijve krijgen is iets minder handig.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb vrijwel elke ochtend een zgn "ODOL".
Op zich is dat wel prettig om zo wakker te worden. Het geeft je een geil gevoel. met name als je naakt slaapt. Mijn vrouw plaagt me vaak en zegt dan wacht maar tot vanavond.
Ook als ik tegen mijn vrouw aanlig krijg ik al een erectie. Daarmee bedoel ik mijn lul tegen haar kont aan wrijven. Er zijn voor mij gelukkig veel manieren om mijn lul stijf te krijgen. gelukkig maar.
Ik heb me door een vriendin van mij laten vertellen dat iedere jongen waarmee ze zoende wel een stijve kreeg, dus dat is best normaal.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:09 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb ook last van dit probleem. Alleen van zoenen krijg ik al een harde. Is niet prettig nee. Maarja, is aan de andere kant een teken dat je gereedschap goed werkt toch?
Spierverslappersquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef ThisIsMe85 het volgende:
Ik krijg dus tè gemakkelijk een erectie, wat voor genante toestanden kan zorgen
Als ik een trage dans dans op een galabal ofzo, krijg ik gegarandeerd een erectie, altijd.
Hoe kan ik dat vermijden?
Nu dans ik altijd wat raar door wat afstand te houden, wat ook niet de bedoeling is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |