abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25145807
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:27 schreef IPdaily het volgende:

[..]

lol
Nu je toch bezig bent kan je ook niet je eigen naam even vertalen...
http://www.scphillips.com/morse/trans.html
pi_25147327
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:03 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Dus het feit, dat een ander ´het ook doet´ geeft iemand een vrijbrief voor dergelijke reacties?

Beetje schoolplein-kind van 4 mentaliteit, vind ik.
dat is mijn punt helemaal niet...
en wat je vindt moet je naar de politie brengen
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:34:01 #253
114309 QED
Quod erat demonstrandum
pi_25148719
Voor een moderator...

Dit soort berichten gaat me echt te ver, hoor. Graag aktie.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

BansheeBoy BansheeBoy - vrijdag 18 februari 2005 @ 13:48
anti-Islam == extreem-rechts

quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:35 schreef BretsiG het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat hoofddoekjes in Turkije en Marokko zelf een uitstervend iets is en dat die mensen hier in Nederland wel perse nog zo'n doek op hun hoofd moeten hebben, ze lopen achter, realiseren ze zich dat niet of doen ze het expres of hoe zit het precies, Turk?
Of het klopt wat je zegt of niet laat ik even het midden, dat is nl. irrelevant. Als men in Nederland een hoofddoek wil dragen of een ander kledingstuk en het valt binnen de de door de wet gestelde normen/waarden, fatsoenen en (zeden)wetten moet dat gewoon kunnen. En met drogredenen als "neutraliteit" en "objectiviteit" maakt men zich alleen maar belachelijk. Nederland verwordt op die manier steeds meer tot een populistische vrijstaat waarin rechts-extremisme wordt gehoord, helaas.

Wijlen Hitler en Theo van g. zouden uit hun graf/as-pot springen van blijdschap bij het horen van dergelijke ontwikkelingen

--------------------------------------------------------------------------------
Het bewijs van de oorlog tegen de Islam is elke dag te lezen op Fok (o.a. NWS en POL), getuige de vele Rechts-Extremistische (rel)kloontjes die worden aangemaakt. ***Stop fascism, boycot Israel***

[mijn bolding]

Het gaat niet aan iemand die miljoenen mensen heeft vermoord in èèn adem te noemen met iemand die werd vermoord.
hetgeen te bewijzen was
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:10:23 #254
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25149272
quote:
Newsdump
Huh ?
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 21:50:24 #255
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25151782
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Het mag ook best wel wat aardiger Loedertje.
Je hebt gelijk.
quote:
Ik mag toch hopen dat Feedback betekent dat je feedback mag geven. En dat daar op een normale manier wordt geantwoord lijkt me ook niet te veel gevraagd, toch?
Klopt .
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 21:55:46 #256
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25151895
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Overigens is hier ook nog niet op gereageerd.
Het is een mening, een weergave van hoe de user dingen ervaart in de praktijk, zijn waarheid, zijn gevoel...
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 22:13:46 #257
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25152210
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:10 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Huh ?
quote:
Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht. Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst.
Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQ
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 22:28:35 #258
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25152496
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:34 schreef QED het volgende:
Voor een moderator...

Dit soort berichten gaat me echt te ver, hoor. Graag aktie.
[..]

[mijn bolding]

Het gaat niet aan iemand die miljoenen mensen heeft vermoord in èèn adem te noemen met iemand die werd vermoord.
Het is een provocatie maar op basis waarvan zou dit dan niet mogen?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:39:45 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25152715
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is een provocatie maar op basis waarvan zou dit dan niet mogen?
Het is geen provocatie, het is m.i. een vergelijking op basis van extreme (haat)ideeën jegens bepaalde volkeren. Dat dat verkeerd wordt opgevat ligt echt niet aan mij, ik heb expres Theo van G. na wijlen Hitler gezet in de zin zodat er toch enigzins onderscheid gemaakt kan worden

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:06:25 #260
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25153333
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is geen provocatie, het is m.i. een vergelijking op basis van extreme (haat)ideeën jegens bepaalde volkeren. Dat dat verkeerd wordt opgevat ligt echt niet aan mij, ik heb expres Theo van G. na wijlen Hitler gezet in de zin zodat er toch enigzins onderscheid gemaakt kan worden

Grappig, Theo van Gogh schopte gewoon tegen heilige huisjes aan. Voor de Islam echt van zich liet gelden in Nederland deed hij dit al met het Joden- en Christendom, niemand die hem toen met Hitler vergeleek...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 23:09:22 #261
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25153378
Zoek even een ander plekje voor een discussie hierover. Ergens anders.
pi_25153790
Mja, ach, bepaalde narrenpoedels mogen blijkbaar topics om zeep helpen met getroll.
M.i. zou een verbanning naar ONZ op z'n plaats zijn. Betreffende 'users' voegen niets toe.
pi_25153826
Milagro doet een doodsverwensing in het topic over Hirsi Ali. Misschien kan de moderating een x door haar beschermde status heenkijken?
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2005 @ 23:56:17 #264
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25154249
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
Milagro doet een doodsverwensing in het topic over Hirsi Ali. Misschien kan de moderating een x door haar beschermde status heenkijken?
Het was hooguit aanzetten tot diefstal.
pi_25154277
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:56 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het was hooguit aanzetten tot diefstal.
Tuurlijk, als milagro het doet, dan mag het natuurlijk. Jammer dat je zo flauw reageert.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 00:06:02 #266
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25154446
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk, als milagro het doet, dan mag het natuurlijk. Jammer dat je zo flauw reageert.
En jij doet niet flauw door te insinueren dat we bevooroordeeld zijn? It's getting pretty damn old SCH. Niemand heeft een "beschermde status". Die opmerking was niet eens voor jou bedoeld en Meki vatte het luchtig op dus wat is het probleem? Op dat moment ben jij de eerste die gaat schelden en een ander voor hypocriet gaat uitmaken. Dus die haal ik dan weg. En verder niks aan de hand wat mij betreft.
pi_25154561
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En jij doet niet flauw door te insinueren dat we bevooroordeeld zijn? It's getting pretty damn old SCH. Niemand heeft een "beschermde status". Die opmerking was niet eens voor jou bedoeld en Meki vatte het luchtig op dus wat is het probleem? Op dat moment ben jij de eerste die gaat schelden en een ander voor hypocriet gaat uitmaken. Dus die haal ik dan weg. En verder niks aan de hand wat mij betreft.
Tuurlijk joh, milagro kan alles maken. De policy telt dus niet als je het luchtig opvat. Meki heeft een dikke huid net als ik. Dat milagro meer kan maken, is allang duidelijk.

Een doodsverwensing is een doodsverwensing, dus doe gewoon je werk!!!

En doe het. In plaats van de verongelijkte bitch uit te hangen. Maar als jij dit laat staan dan zeg je dus dat doodsverwensingen kunnen. Is ook goed.,,dan weten we dat de policy is veranderd.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 00:23:32 #268
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25154844
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, milagro kan alles maken. De policy telt dus niet als je het luchtig opvat. Meki heeft een dikke huid net als ik. Dat milagro meer kan maken, is allang duidelijk.

Een doodsverwensing is een doodsverwensing, dus doe gewoon je werk!!!

En doe het. In plaats van de verongelijkte bitch uit te hangen. Maar als jij dit laat staan dan zeg je dus dat doodsverwensingen kunnen. Is ook goed.,,dan weten we dat de policy is veranderd.
Beter een verongelijke bitch dan een feedbackhuilie.

Als 'binnen de policy' je zo bezig houdt kun je misschien beginnen te letten op je eigen manier van posten voordat je hier over anderen komt klagen.

Mijn antwoord blijft hetzelfde trouwens.
pi_25154984
Een doodsverwensing mag dus ineens??? Want daar ga je niet op in zoals verwacht.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 00:32:15 #270
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25155036
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:29 schreef SCH het volgende:
Een doodsverwensing mag dus ineens??? Want daar ga je niet op in zoals verwacht.
Strikt gesproken was het aanzetten tot diefstal. Staat niks over in de policy.
pi_25155077
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Strikt gesproken was het aanzetten tot diefstal. Staat niks over in de policy.
Je bent altijd zo naief? Je leest blijkbaar wat je wilt lezen. En dan durf je nog te beweren dat er niet met 2 maten wordt gemeten.

Het was een doodsverwensing en je zult hem moeten weghalen en milagro mag weg. Zo gaat dat met doodsverwensingen en als je daarvan afwijkt is de beer los.
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 00:35:44 #272
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25155114
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent altijd zo naief? Je leest blijkbaar wat je wilt lezen. En dan durf je nog te beweren dat er niet met 2 maten wordt gemeten.

Het was een doodsverwensing en je zult hem moeten weghalen en milagro mag weg. Zo gaat dat met doodsverwensingen en als je daarvan afwijkt is de beer los.
En nu zit je Milagro een ban aan te naaien.
pi_25155152
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat niet toegestaan is volgens de policy.

Doe je werk eens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:38:37 #274
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25155165
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En we weten wat de policy daarover zegt...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_25155173
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:34 schreef SCH het volgende:

[..]

als je daarvan afwijkt is de beer los.
Zo stoere praat.

Wat gaat er dan zoal gebeuren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')