dank, e.quote:op donderdag 13 januari 2005 08:12 schreef i.r.baboon het volgende:
feli, r.
ik vond het wel een mooie vondstquote:op donderdag 13 januari 2005 11:19 schreef maethor het volgende:
haushofer, wat is dat nou steeds met die culturele antropologische diergeneeskunde in je profiel![]()
quote:op donderdag 13 januari 2005 13:07 schreef haushofer het volgende:
[..]
ik vond het wel een mooie vondstte mooi om weer uit mn profiel te doen iig.
om nog ontopic te komen: bedankt iedereen, ik denk dat alicey&ik hier de boel wel wat draaiende kunnen houden. mede omdat de users hier alleen maar nuttige, ontopic reacties plaatsen en nooit flamen natuurlijk
![]()
kutuser!quote:
ha! dat mocht je willen! je moet wel wat te doen hebben natuurlijkquote:op donderdag 13 januari 2005 13:07 schreef haushofer het volgende:
ik denk dat alicey&ik hier de boel wel wat draaiende kunnen houden. mede omdat de users hier alleen maar nuttige, ontopic reacties plaatsen en nooit flamen natuurlijk
![]()
mods kunnen niet bannen, maar je punt is duidelijkquote:op vrijdag 14 januari 2005 03:40 schreef dionysuz het volgende:
n ban op rudeonline achtige users?
tot nu toe nog wel.quote:op donderdag 13 januari 2005 18:51 schreef bupatih het volgende:
haushofer!!
vind jij alicey ook zo lief?
wacht maar tot jullie van mening verschillen over het te volgen beleid ofzoquote:
dank je. wie volgt je trouwens op bij thru?quote:op vrijdag 14 januari 2005 10:21 schreef iteejer het volgende:
ik ben blij dat je ingestemd hebt haushofer
succes en sterkte!
ik heb nog een paar half uitgewerkte ideeen, die zal ik aan jou en alicey sturen. misschien kunnen jullie er verder nog wat mee.
nooit afgevraagd waarom jij geen mod bent geworden?quote:op vrijdag 14 januari 2005 11:51 schreef marvin-the-martian het volgende:
daarnaast is het fijn om te zien dat intelligent posten binnen wfl dus beloond wordt met mod-status-
je stopt dus òòk in tru iteejer??quote:op vrijdag 14 januari 2005 11:37 schreef haushofer het volgende:
dank je. wie volgt je trouwens op bij thru?
quote:op vrijdag 14 januari 2005 12:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
nooit afgevraagd waarom jij geen mod bent geworden?
ik ging er van uit dat iteejer met modden zou stoppen,omdat ie in zn topic aangaf "ermee te stoppen". maar die conclusie was denk ik wat te voorbarig...quote:recreative :
je stopt dus òòk in tru iteejer??
nou ja, ik had het hem al gevraagd in het topic waar hij 'afscheid' neemt, maar daar had-ie nog niet op gereageerd.quote:op vrijdag 14 januari 2005 12:38 schreef haushofer het volgende:
ik ging er van uit dat iteejer met modden zou stoppen,omdat ie in zn topic aangaf "ermee te stoppen". maar die conclusie was denk ik wat te voorbarig...
ik hoop iig van niet.
dan vind ik je tot nu toe nog een toffe modquote:
ik kies ze wel uit ej? als je het heel graag wilt weten: ik kwam de naam tegen toen ik een biografie van rudolf hess las. en dat leek me beter dan onder mn oorspronkelijke naam posten. oplettende fokkers weten misschien wel welke dat was.quote:op zondag 16 januari 2005 06:47 schreef ebay het volgende:
haushofer is dat niet die duitste gay-club in hamburg [afbeelding]
volgens mij zegt dit meer over jou dan over haushoferquote:op zondag 16 januari 2005 06:47 schreef ebay het volgende:
haushofer is dat niet die duitste gay-club in hamburg [afbeelding]
kun je nog even een linkje posten naar je topics over de dogon-stamquote:op donderdag 20 januari 2005 13:15 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom haushofer nou weer![]()
singulariteiten bestaan niet !!!
![]()
oeh leuk,. nog een discussie partner.. hoe diep zit je al in de stof, leen? kun je hier ook ff langslopen:quote:op donderdag 20 januari 2005 13:15 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
kan ik die grijns onderdrukken? nee...ja...nee, toch niet.quote:op donderdag 20 januari 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kun je nog even een linkje posten naar je topics over de dogon-stam
we misten onze grote wfl fan leen. je kunt het wel proberen te onderdrukken, maar het komt vanzelf weer terug.quote:op donderdag 20 januari 2005 13:15 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
blauwe kleur is gelukt, we hebben hem zo ver gekregen om een avatar te nemen. deze week staat het corrupt maken op het programma.quote:op zaterdag 22 januari 2005 11:29 schreef dionysuz het volgende:
wat ziet zo'n blauw kleurtje en n avatar er toch raar uit haus
yey!!quote:op zaterdag 22 januari 2005 11:42 schreef alicey het volgende:
[..]
blauwe kleur is gelukt, we hebben hem zo ver gekregen om een avatar te nemen. deze week staat het corrupt maken op het programma.
mja, die avatar kwam ik toevallig tegen, vond em bijzonder mooi. en anders was ik gewoon zonder avatar verder gegaan hoor.om vervolgens de eerste mod zonder avatar te wordenquote:op zaterdag 22 januari 2005 11:29 schreef dionysuz het volgende:
wat ziet zo'n blauw kleurtje en n avatar er toch raar uit haus
voor donaties haushofer@fok.nlquote:op zaterdag 22 januari 2005 11:42 schreef alicey het volgende:
[..]
blauwe kleur is gelukt, we hebben hem zo ver gekregen om een avatar te nemen. deze week staat het corrupt maken op het programma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |