ik heb nog nooit ruzie met je gehad volgens mij? (of jij wel met mij?, dan weet ik er niks van). denk ook niet dat we er niet samen uit zullnkomen danquote:op woensdag 12 januari 2005 19:20 schreef maethor het volgende:
yo haushofer, lokwinske![]()
enne, als ik een keer ruzie heb met bensel ofzo, wil jij m wel even voor me bannen, he?![]()
nee joh, was gewoon een willekeurige naam, niks persoonlijks.quote:op woensdag 12 januari 2005 21:02 schreef bensel het volgende:
ik heb nog nooit ruzie met je gehad volgens mij? (of jij wel met mij?, dan weet ik er niks van). denk ook niet dat we er niet samen uit zullnkomen dan
en een ban.. ach.. ben in al die tijd hier nog geen 1 keer geband, dus dat zal ook wel meevalen
ik vond het al zo stil hierquote:
krijgen we nu codenaam albert heijn?quote:op donderdag 13 januari 2005 06:01 schreef yosomite het volgende:
graag neem ik het op voor haushofer tegen dit soort "laffer"e figuren , die alleen maar bij afwezigheid van iedereen zich kunnen uiten. maar zij gewaarschuwd: wfl fokkers staan vrijwel onvoorwaardelijk achter hun modjes: alicey en haushofer, a & h : een ah-erlebnis..
quote:op donderdag 13 januari 2005 08:26 schreef kastanova het volgende:
mod [...] respecteren
zo is dat!quote:op donderdag 13 januari 2005 06:01 schreef yosomite het volgende:
maar zij gewaarschuwd: wfl fokkers staan vrijwel onvoorwaardelijk achter hun modjes: alicey en haushofer, a & h : een ah-erlebnis..
quote:op donderdag 13 januari 2005 03:49 schreef laffer het volgende:
toch wel weer een uitdaging, zo`n duitser met hoogst waarschijnlijk foute grootouders in de crew![]()
quote:ja jongens en meisjes, ej
vandaag leiden we de 3dschrödinger-vergelijkingen af, ej
...
nee, ben bezig met een verbinding op mn kamer, dus als t goed is ben ik volgende week weer wat meer aanwezig.quote:op woensdag 12 januari 2005 18:53 schreef bensel het volgende:
wie anders?heb hem trouwens nog niet weer gezien?
meestal slaap ik om 4 uur 's nachtsquote:op donderdag 13 januari 2005 03:55 schreef laffer het volgende:
hey hofsnauser, ben je je helm soms aan het poetsen??
reageer eens een keer![]()
gelukkig gaat in het vervolg strenger tegen zulke posts opgetreden worden.quote:op donderdag 13 januari 2005 10:16 schreef angeliquetje het volgende:
breezer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |