Da's Rockwell ism Michael Jackson - Somebody's Watching Me.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:08 schreef Guest150 het volgende:
Ik heb één van die The Box Classic nummers gevonden: Michael Jackson - Somebody's Watching Me.
Maar die één na laatste, daar kan ik de tekst niet van verstaan, is maar heel kort.
Lyam Lynch, united states of whatever misschien? je geeft ook wel lekker veel info...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Heeft iemand voor mij de titel van het liedje wat vandaag meerdere malen op 3fm werd gedraaid. Het was een heel erg weird liedje en ik kan het ook niet vinden op de site ..thnx
wat ik van de tekst kan verstaan is het `le vent nous portera'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:28 schreef Otpor het volgende:
Ok, ik weet in ieder geval al dat het nummer uit het volgende filmpje http://thierryjullien.free.fr/chansons/hommage_noirdesir_.wmv van de band Noir Desir is, ik weet alleen de titel niet. Die zou ik dus graag willen hebben. En voor de echte die-hards, het 2e nummer uit het filmpje, als de aftiteling bezig is, zou ik ook wel willen weten. Alvast bedankt!
Noir Desir - Le vent nous portera [2001] dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
wat ik van de tekst kan verstaan is het `le vent nous portera'.
Die tweede zegt me niks.
dat zeg ik, Gammaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Noir Desir - Le vent nous portera [2001] dus![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:44 schreef Calella het volgende:
Ik zoek een nummer die ze nu nogal vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".
Beetje dance-achtig nummer volgens mij.
Hele late reactie maar dit is dus het nummerquote:Op maandag 17 januari 2005 22:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
Lijkt mij
"Sinnerman (Felix da Housecat's Heavenly House Mix)"
Traditional, adapted by Nina Simone
Performed by Nina Simone
Courtesy of Verve Records
Under license from Universal Music Enterprises
te zijn. Stem lijkt op nina simone en ik hoor haar duidelijk oh sinnerman zingen
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:15 schreef yup het volgende:
Iemand vraagt mij hoe het liedje in deze clippie zit heet... Van wie is die muziek? ??
http://home.tiscali.nl/gummen/kyra.avi
(is een leuk clippie met leuke dame erin, i know)
Ja ik ben geen muziek-kenner dus ik vraag het wel aan me Fok freunden wel
Touch and Go - Would You ...?quote:
Laura Fygiquote:Op zondag 23 januari 2005 00:43 schreef Arcee het volgende:
Wie is die gast die in Als je iets kan doen - Artiesten voor Azië zingt "Zal niet ontkennen dat ik lekker ga. Verdien goed m'n brooooooooooooooooooooood"?
Lees eens terug, het antwoord stond er binnen een kwartierquote:
ik denk : Boudewijn de Groot : Jimmyquote:Op zondag 23 januari 2005 11:23 schreef Faviola het volgende:
Ik denk dat veel mensen het wel weten, was gisteren ook bij Vrienden van Amstel, het is dus een Nederlandse (toch al wat oudere) artiest en er zit een pakkende zin in die telkens eindigt met het woord: Zakenman...
weet iemand welke ik bedoel ?
quote:Maar liever dat nog dan het bord voor zijn kop van de zakenman,
want daar wordt hij alleen maar slechter van.
Oke, zelf googlen en je hebt het ook..quote:Op zondag 23 januari 2005 12:14 schreef Frenkel het volgende:
Ik zoek een nummer, Zeer bekend van Bassie en Adriaan, als het spannend wordt..!
En ik weet dat het van Mike Oldfield is, maar geen idee hoe het nummer heet...
quote:wisten dat De grote kindervrienden (maar niet heus) bassie en adriaan meerdere muziek van mike hebben gebruikt in hun o zo leuke programma´s niet alleen Tubular Bells maar ook Taurus en nog wat anderen. Zonder nog maar een cent te betalen aan DE (C) Van Mike.
Mike Oldfield - Tubular bells [1974]quote:Op zondag 23 januari 2005 12:14 schreef Frenkel het volgende:
Ik zoek een nummer, Zeer bekend van Bassie en Adriaan, als het spannend wordt..!
(En ik weet dat het van Mike Oldfield is, maar geen idee hoe het nummer heet... )
niemand?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef cyberterrorist het volgende:
hallo,
ik zoek het liedje wat als eerste te horen is in de trance energy reclame
wie weet welke dat is?
alvast bedankt![]()
mijn dank is grootquote:Op zondag 23 januari 2005 16:41 schreef Berkery het volgende:
ABBA - The day before you came
Volgens mij is dat die ene van Veldhuis & Kemperquote:Op zondag 23 januari 2005 00:43 schreef Arcee het volgende:
Wie is die gast die in Als je iets kan doen - Artiesten voor Azië zingt "Zal niet ontkennen dat ik lekker ga. Verdien goed m'n brooooooooooooooooooooood"?
Aerosmith - Cryin' [1993]quote:Op zondag 23 januari 2005 17:57 schreef Rolfxx het volgende:
Een nummer met (ongeveer) de volgende zinnen:
i was try to forget you
i was die to let you
Het is een rockachtig nummer. Iemand een idee?
Volgens mij kan dit niet anders zijn dan East 17 - It's allright. Eerst best rustig en daarna heel erg anders. Alleen volgens mij is het geen vrouwenstem en er komt geen boogie night in voor. Probeer maar esquote:Op zondag 23 januari 2005 17:57 schreef cb_17 het volgende:
ik had laatst een nummertje gehoord maar was precies op het einde.. hoorde hem gister weer en heb nu meer info![]()
je hoort heel vaak een vrouwenstem zingen " it's allright, allright, allright" en op een gegeven moment komt er ook een mannenstem die zingt een stukje (in een heel andere stijl dan het nummer zelf) waar iets van "boogie night" in voorkomt.
Het zou een nummer van jaren 80/90 moeten zijn, niet eerder en later denk ik en gewoon een beetje pop stijl van die tijd.
Heb al flink lopen zoeken maar kan niks vinden, iedere tip is welkom!
bedankt voor je reactie maar dat is hem niet.. het is niet echt een rustig nummer.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:38 schreef DuranK het volgende:
[ik had laatst een nummertje gehoord maar was precies op het einde.. hoorde hem gister weer en heb nu meer info
je hoort heel vaak een vrouwenstem zingen " it's allright, allright, allright" en op een gegeven moment komt er ook een mannenstem die zingt een stukje (in een heel andere stijl dan het nummer zelf) waar iets van "boogie night" in voorkomt.
Het zou een nummer van jaren 80/90 moeten zijn, niet eerder en later denk ik en gewoon een beetje pop stijl van die tijd.
Heb al flink lopen zoeken maar kan niks vinden, iedere tip is welkom! ]
Volgens mij kan dit niet anders zijn dan East 17 - It's allright. Eerst best rustig en daarna heel erg anders. Alleen volgens mij is het geen vrouwenstem en er komt geen boogie night in voor. Probeer maar es
Dat was Carl Orffquote:Op zondag 23 januari 2005 22:16 schreef Shedfire het volgende:
Ik vroeg me laatst af wat een nummer/album was dat super hoog in de top40 stond in begin jaren 90 maar dat uit de winkels moest worden gehaald omdat het niet was wat de oorspronkelijke artiest er van wou.
Nu vroeg ik het aan een vriend mij en die kon zich het ook herinneren, enkel dat het nummer op 1 stond, maar niet mocht worden gedraaid omdat het teveel op een ander nummer/album leek.
Hij kon zich net als ik herinneren dat het "galm"-muziek was (zoals Enya/Clannad). Omdat wij beide toen redelijk jong waren is het allemaale en beetje vaag (sorrie).
Kan iemand ons helpen aan de artiest/band/album/nummer.
Al vast bedankt
quote:Fortuna en Satenig was een danceproject uit de begin van de jaren ’90 van de 20e eeuw. Met hun nummer 'Oh Fortuna' scoorden ze in 1992 een nummer 1-hit in Nederland.
Tegelijkertijd met het nummer 'Oh Fortuna' stond Apotheosis met hetzelfde nummer in de Top 10. Beide platen waren een bewerking van de Carmina Burana van Carl Orff. Omdat de erfgenamen van Carl Orff geen toestemming hadden gegeven voor de housebewerking van het klassieke stuk, moesten de platen uit de handel genomen worden.
Volgens mij was dat O fortuna - Fortuna featuring Satenigquote:Op zondag 23 januari 2005 22:16 schreef Shedfire het volgende:
Ik vroeg me laatst af wat een nummer/album was dat super hoog in de top40 stond in begin jaren 90 maar dat uit de winkels moest worden gehaald omdat het niet was wat de oorspronkelijke artiest er van wou.
Nu vroeg ik het aan een vriend mij en die kon zich het ook herinneren, enkel dat het nummer op 1 stond, maar niet mocht worden gedraaid omdat het teveel op een ander nummer/album leek.
Hij kon zich net als ik herinneren dat het "galm"-muziek was (zoals Enya/Clannad). Omdat wij beide toen redelijk jong waren is het allemaale en beetje vaag (sorrie).
Kan iemand ons helpen aan de artiest/band/album/nummer.
Al vast bedankt
Het origineel is in ieder geval van Da Hool - Meet Her On Love Parade.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:57 schreef SuperFruitig het volgende:
http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/stimpy/toot.wav
houseeee iemand ?
Het thema is Rank 1 - Beats @ Rank 1.comquote:
Drowning Pool- Bodies? Volgens mij zat die in de trailer.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:53 schreef Shalbo het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik heb maar heel weinig info ervan: Naar mijn idee werd het gedraaid tijdens de trailer van de film "THE PUNISHER" (2004) op de televisie. Het is een rock nummer, maar het staat niet het album. Wie-o-wie kan mij helpen?
Het album wat toen uit de schappen werd gehaald was House Party 2quote:Op zondag 23 januari 2005 22:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij was dat O fortuna - Fortuna featuring Satenig
ja dat is hemquote:Op maandag 24 januari 2005 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het thema is Rank 1 - Beats @ Rank 1.com
Misschien dat em?
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het origineel is in ieder geval van Da Hool - Meet Her On Love Parade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |