Reamonn – Supergirlquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef Tha_Sis het volgende:
Hoi, nou komt tha sis ff. Ik ben opzoek naar een nummer.. geen idee dus welke band het is of titel. Maar het gaat zoiets van Super Girl... Dont Cry, Super Girl Fly..etc.. Dat is wat ik heb kunnen onthouden. zo een heftig nummer. Super.
Voor de 3e keer in 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:30 schreef avw1982 het volgende:
Ik hoor vaak op de radio de reclame van Trance Energy en ben benieuwd naar de titel van het nummer wat je hoor op de achtergrond. Volgens mij is dat het theme van dit jaar.
Merci.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:55 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Voor de 3e keer in 2 dagen ofzo![]()
Rank 1 - Beats@rank1.com
OMG, thank U!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Massive Attack - Teardrop
Enige inval die krijg:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:03 schreef 19_William_78 het volgende:
hallo, ik zoek een nummer. het is een id&t-achtignummer. en het refrein is iets met "it's gonna be alright". Beetje vaag maar goed.. als iemand me kan helpen heel fijn..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
THX![]()
Zo zo Lekkere vent!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:51 schreef 19_William_78 het volgende:
THX Muziekstad2000, we gaan hem ff opzoeken.. Ben benieuwd of het in 1 keer raak is..
'k laat het je nog weten..
![]()
![]()
![]()
![]()
See ya
![]()
Gezocht voor een persoon..quote:Ik luisterde afgelopen zondag Juize.FM.. Daar hoorde ik een Rap / Hip-Hop achtig nummer.. Met als tune de hele tijd een krakend/piepend bed, alsof er dus mensen op een bed aan het sexen waren.. Welk nummer is dat?
Sting - Fragilequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:43 schreef memorize het volgende:
dat ene nummer, van die beelden van azie..hoe heet dat?
de tekst is iets in de trand van
on and on like tears from the sun
no problemquote:
Yoji Biomehanika - Hardstyle Discoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:35 schreef Guti het volgende:
Op http://www.yojibiomehanika.com/ hoor je een plaat waarvan ik graag de naam wil weten. Waarschijnlijk een hele makkelijke vraag, maar ben erg benieuwd! Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |