herstel:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 07:22 schreef Mosselman het volgende:
Dat nummer van de proclaimers heet - I would walk 500 miles..... is trouwens vet gaaf nummer... van de even gave zweedse show 'High Chaparall' download maar..
Pure gok van een kleine hit op dit moment:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:04 schreef Steef_1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar hetzelfde nummer als iemand een paar topics terug. Deze werd toen niet gevonden![]()
Het is een club/trance achtig nummer met de lyrics :
Funky music makes me happy ( deze weet ik zeker )
... .. .. . . . . ... .... .. .... ...... just give it what you got ( deze weet ik niet zeker )
wordt overigens door een vrouw gezongen. De lyrics zijn op internet niet te vinden.
8 Ball - Phunky Muzic (Radio Edit)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:59 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Pure gok van een kleine hit op dit moment:
8ball - Phunky Muzic
Graag gedaan hoor! Ik weet niet voor wie je deze info nou allemaal hier neerzet, maargoed...veel plezier met je nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:07 schreef Steef_1982 het volgende:
[..]
8 Ball - Phunky Muzic (Radio Edit)
100 punten voor jouVolgens mij bestond dit nummer al eerder en is dit een opnieuw uitgebrachte versie ... weet ik niet zeker.
De track is (legaal) te beluisteren op :
http://radio538.nl/538/mu(...)hop/index.jsp?id=390
Edit:
De producers achter 8Ball hebben eind jaren negentig platen uitgebracht onder de naam Rene & Da Groove, die in die tijd grote club hits werden. Daarnaast waren deze heren verantwoordelijk voor de remixes van de enorme hit van Black & White Brothers 'Put Your Hands Up In The Air'. Het is enige tijd stil geweest rondom dit producersteam, maar ze hebben zeker niet stil gezeten. Onder de naam 8Ball brachten ze eerder dit jaar al 'Give Me What You Got' uit en nu volgt 'Phunky Muzic'.
Je hebt volgens AMG (www.allmusic.com):quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:44 schreef teroc het volgende:
Kent iemand de artiest "deepers blue" Zo ja weet je dat wat voor nrs ze hebben geschreven?
bvd
Natasha Thomas - Save your kisses for mequote:Op donderdag 13 januari 2005 17:31 schreef Talena het volgende:
Ik zoek het liedje uit de reclame van Lacoste Pink, het is een heel rustig liedje, ze zingt "Let me show you the way" en voor de rest weet ik 't niet meer
Art of Noise - Moments in love [1987]quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:12 schreef Khalistro het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van dit nummer http://gevleugeldepharaoh.nl/Files/Track.mp3 .
Ik ken dit nummer al vanaf kleins af aan, en ben er nooit achter gekomen van wie dit is, en of er nog meer muziek in deze soort bestaat.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
herstel:
The Proclaimers - I'm gonna be (500 miles) [1993]
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptinessquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:37 schreef PAA-053 het volgende:
Hallo, hier nog een nummer gezocht!!
Ik zoek een nummer dat qua stijl wel lijkt op de stijl van The Sheer.
Ik weet er maar in zin uit: "I'm dying of lonelyness" oid....
Toch nog genieen hier die dit nummer kennen? Bedankt alvast!!!!
Toperrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Het kan 1 van deze zijn :quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:25 schreef hallo_mensen het volgende:
Iemand die toevallig weet wat de titel en artiest is van een liedje waarin ze ’’like a prayer’’ oid zeggen?
Niet madonna en mad house ook niet
Massive Attack - Teardropquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:47 schreef kreezie het volgende:
titel en artiest die bij de clip horen waarbij je een baby in de baarmoeder ziet rondzweven? iemand?
Reamonn – Supergirlquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef Tha_Sis het volgende:
Hoi, nou komt tha sis ff. Ik ben opzoek naar een nummer.. geen idee dus welke band het is of titel. Maar het gaat zoiets van Super Girl... Dont Cry, Super Girl Fly..etc.. Dat is wat ik heb kunnen onthouden. zo een heftig nummer. Super.
Voor de 3e keer in 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:30 schreef avw1982 het volgende:
Ik hoor vaak op de radio de reclame van Trance Energy en ben benieuwd naar de titel van het nummer wat je hoor op de achtergrond. Volgens mij is dat het theme van dit jaar.
Merci.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:55 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Voor de 3e keer in 2 dagen ofzo![]()
Rank 1 - Beats@rank1.com
OMG, thank U!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Massive Attack - Teardrop
Enige inval die krijg:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:03 schreef 19_William_78 het volgende:
hallo, ik zoek een nummer. het is een id&t-achtignummer. en het refrein is iets met "it's gonna be alright". Beetje vaag maar goed.. als iemand me kan helpen heel fijn..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
THX![]()
Zo zo Lekkere vent!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:51 schreef 19_William_78 het volgende:
THX Muziekstad2000, we gaan hem ff opzoeken.. Ben benieuwd of het in 1 keer raak is..
'k laat het je nog weten..
![]()
![]()
![]()
![]()
See ya
![]()
Gezocht voor een persoon..quote:Ik luisterde afgelopen zondag Juize.FM.. Daar hoorde ik een Rap / Hip-Hop achtig nummer.. Met als tune de hele tijd een krakend/piepend bed, alsof er dus mensen op een bed aan het sexen waren.. Welk nummer is dat?
Sting - Fragilequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:43 schreef memorize het volgende:
dat ene nummer, van die beelden van azie..hoe heet dat?
de tekst is iets in de trand van
on and on like tears from the sun
no problemquote:
Yoji Biomehanika - Hardstyle Discoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:35 schreef Guti het volgende:
Op http://www.yojibiomehanika.com/ hoor je een plaat waarvan ik graag de naam wil weten. Waarschijnlijk een hele makkelijke vraag, maar ben erg benieuwd! Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |