Alleen na een tijdje heb je het wel gehad met dat nummer.quote:Op maandag 28 februari 2005 07:23 schreef nipeng het volgende:
Vanmorgen Little Sister gehoord op Stubru. Wel een aardig nummer.
Afgezien van je pijnlijke taalgebruik vind ik deze review eigenlijk gewoon slecht. Het is nóch het tweede, nóch het vijfde album. Als je Splits meetelt is het het zesde, anders het vierde. Bij de les blijven! En wat die herhaling betreft: luister eens naar hun eerste album. Dan weet je meteen waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef Heathen het volgende:
Op een ander forum had ik er al een recensie van gemaakt. Hier mijn uitwerking.
Natuurlijk???quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef Heathen het volgende:
Mijn eerste aanraking met deze band was natuurlijk van het vorige album 'Songs for the deaf'.
In dezelfde samenstelling maar de bezetting is veranderdquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef Heathen het volgende:
In dezelfde samenstelling kunnen we zeggen dat dit ongeveer het tweede album is.
...
Ondanks dat de bezetting is veranderend van producer en bandleden is, wat overigens wel enigszins te horen is.
Ik bijt soms - ik ben dan ook een buitengewoon onvriendelijk persoonquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:49 schreef Rex_Everything het volgende:
Wow Doc zo bijten... Ik probeerde nog vriendelijk te blijven. Maar je vat mijn gedachten redelijk goed samen.
By the way: ik dacht nog tien dagen.
Das doorgaans niet bepaald een belangrijk criterium voor het kiezen van een single. Het moet radiovriendelijk zijn, makkelijk, poppy en uitnodigend. Little Sister was een perfect voorbeeld, In My Head lijkt mij ook een optie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Someone's in the Wolf.
Goede keuze voor een single, want dat is het beste nummer van het album.
Yikes! Dat is een grapje hoop ik.quote:Josh is hier wel heel erg Chris Isaak (dat heeft de DS versie al, maar hier helemaal)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |