26 + 30 + 12 + 3 = 71 Nederlandstalige Google-hitsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nog geen tien Nederlandstalige Google-hits voor de band die je zoekt.
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:44 schreef Bimmel het volgende:
Afijn het moge duidelik zijn dat iedereen heeft gegoogled en niemand het weet...lijkt mij tijd voor een alternatieve vraag..
klopt, en die worden vaak in een minuut geraden terwijl bands die 7100 nederlandstalige googlehits hebben soms uren blijven staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er zijn zoveel bands voorbij gekomen in de muziektrivia met minder dan 71 Nederlandstalige Google-hits.....
Nobel, maar kansloos...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lijkt mij ook![]()
Enfin, het was dus Allgau Power, en nogmaals, de komende 3 maanden gaan al hun opbrengsten naar slachtoffers van de tsunami. Leek me wel de moeite van een trivia waard!
Dus is Allgau Power niet obscuur, maar de smaak van de gemiddelde Fok! Muziek Trivia-speler gewoonweg dubieus....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
klopt, en die worden vaak in een minuut geraden terwijl bands die 7100 nederlandstalige googlehits hebben soms uren blijven staan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus is Allgau Power niet obscuur, maar de smaak van de gemiddelde Fok! Muziek Trivia-speler gewoonweg dubieus....![]()
Ik ook niet, maar dat betekent niet dat je ze per definitie niet kent natuurlijk.......quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit niet zo in de Alpen hoempa-rock hoek, nee..
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:04 schreef Gambolputty het volgende:
Hoeveel hits hebben ze op Google?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |