Op de Australian Open zal dat dus niet lukken, maar ze kan voor Roland Garros wel voldoende bij elkaar spelen. Op dit moment heeft ze slechts 8 ipv 18 resultaten staan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:12 schreef komrad het volgende:
Ach we zien wel, ze zal ook nog wel wat tijd nodig hebben om zich op te werken.
Kan Richard dat ook niet voor zijn halfzus regelen met ABN-AMRO Rotterdamquote:Under the French wildcard agreement, the French Tennis Federation may nominate one male and one female player of their choosing for an Australian Open wildcard, in return for the same entry for Australian players into the French Open.
Zogauw het coureurstournament geeindigd isquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:30 schreef Georges het volgende:
Zeg Leatherface, ff off topic, wanneer begint je tennistournament? Heb er wel zin in.
Alle 128, en ik heb zelfs al gelootquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:36 schreef komrad het volgende:
maandag dus leatherface, heb je al nominaties?
Ik heb vandaag even een kwartiertje naar Tamaëla staan kijken (ik kwam binnen bij 6-3, 1-0 in de tweede set) en werd meer dan positief verrast. Ondanks dat haar rechterdijbeen flink ingepakt was, stond ze de bal erg, erg goed te raken, met als gevolg dat ze de tweede set met 6-0 won. Goed spel, veel pressie achter de groundstrokes, goeie spreiding van de ballen, soms slimme dropshots, sterke eerste service, veel beter dan ik verwacht en gehoopt had.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef okee6 het volgende:
Tamaëla vliegt er meteen uit. Kleinova mag dan zijn afgezakt naar de 144e plaats in de lijst, op routine komt die er wel voorbij.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
TVP. Helaas is het toernooi niet bepaald op gunstige tijdstippen..de NOS zendt toch samenvattingen overdag uit?
quote:Krajicek en Tamaela dicht bij Australian Open
Michaella Krajicek en Elise Tamaela zijn beide nog een overwinning verwijderd van een optreden in het hoofdtoernooi van de Australian Open.
Beide Nederlandse tennissters wonnen hun tweede wedstrijd in de kwalificaties voor het eerste grandslamtoernooi van dit jaar. De 16-jarige Krajicek was te sterk voor de als derde geplaatste Lilia Osterloh, setstanden waren 6-4 en 6-2. Tamaela ontdeed zich met 7-5 6-1 van de Zuid-Afrikaanse Natalie Grandin.
In de laatste wedstrijd voor het hoofdtoernooi neemt Krajicek het op tegen de als veertiende gerangschikte Russische Galina Voskoboeva, en Tamaela treft de als zesde geplaatste Amerikaanse Angela Haynes.
Zet er dan ook even bij waar ze zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:31 schreef At_Fundum het volgende:
Voor de mensen die de verrichtingen van de nederlandse meisjes live willen volgen, beide partijen starten vannacht om klokslag 12!
Speelt competitie voor het Hilversumse Hilverheide, waar ook Misha zal komen spelen overigens.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef JPM01 het volgende:
kan iemand mij vertellen wie Melle Van Gemerden is??![]()
ik heb namelijk nog nooit van de beste man gehoort![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:33 schreef JPM01 het volgende:
Tamaela heeft de servers gebroken van de tegenstander![]()
lolquote:
Helaas, verkeerd gegokt. Krajicek heeft de eerste set gewonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek verliest de tie-break.
Ga nou niet mijn posts verdraaienquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Helaas, verkeerd gegokt. Krajicek heeft de eerste set gewonnen![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga nou niet mijn posts verdraaien![]()
waar ik vandaag nog van een collega gehoort heb waar hij is 44 graden isquote:
jupquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:05 schreef Juan Zueco het volgende:
Klopt, na ettelijke matchpunten tegen. Knap. Nu nog terugbreken.
J.
quote:
Die post was op 2-5 en matchpunt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou...kennelijk had je geen hoop meer dat je Tamaela er direct afschreef voordat de wedstrijd überhaupt afgelopen was.
Nee joh, het is gewoon een verdwaalde vliegtuig die het getroffen gebied in Indonesië hoorde te besproeien met waterquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze is net 16, ik neem aan de jongste deelne(e)m(st)er?
15 pas.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Nicole Vaidisova (23 April, 1989)
Career titles for singles: 2
Van Gemerden zal dit denk ik niet redden, maar Kraijcek heeft zeker goede kansen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:01 schreef sportfreak het volgende:
Loting:
Melle van Gemerden heeft het niet getroffen, hij speelt in de 1e ronde tegen de als 31e geplaatste Juan Carlos Ferrero, Michaela Krajicek speelt tegen Stephanie foretz, nummer 88 van de wereldranglijst.
ja hij heeft flink mazzelquote:Op zondag 16 januari 2005 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
En hoe is het sfeertje en weertje daar ongeveer in Melbourne?
Moet mij heerlijk lijken om rond deze tijd van de jaar daar rond te brengen, wat een mazzelkont ben je dat je er woont.
[offtopic]And your name is Yvette??[/offtopic]quote:Op zondag 16 januari 2005 14:19 schreef yvette1982 het volgende:
toegelaten zal worden. Hulde aan die geile lekkere jonge griet!
Ik denk dat Federer er verrassend vroeg uitvliegt, voor de QF. Waarom? Geen idee. Just a feeling.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef Chepke het volgende:
Ik lees veel over de nederlanders, maar weinig over de buitenlandse favorieten...
Wie wordt de tegenstander van Federer in de finale? Ik denk persoonlijk dat alleen Hewitt en Roddick enige kans hebben tegen Federer en dat zal dan in de finale worden...
Misha heeft geen wildcard gekregen. Ze heeft zelfs mazzel gehad dat ze de kwalificaties mocht spelen. Staat allemaal in een eerdere post uitgelegd. Ze heeft dus haar drie kwali-wedstrijden gewonnen en zit nu in het hoofdtoernooi.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:33 schreef jasorry het volgende:
Misa kreeg een wildcard op het laatste moment
Dit jaar hebben voornamelijk jonge Australiers de wildcards binnengesleept en een paar Fransen. De meeste Russen hebben hun plaats in het hoofdtoernooi afgedwongen door hun ranking of door de kwalificatie.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:24 schreef vluggejapie het volgende:
Geilen op jonge meisjes doe je maar lekker ergens anders!!!!!
ontopic: Het lijkt erop dat vooral jonge Russische meisjes veel wildcards krijgen. Wie verwacht nou dat een Nederlandse het goed gaat doen?!? Het is nu aan Misa om te laten zien dat zij ook wildcards verdiend. Maar het heeft ook wel wat dat ze het allemaal op eigen kracht doet.
maak daar maar een set en twee breaks van...quote:Op maandag 17 januari 2005 07:36 schreef mitt het volgende:
Schalken op dit moment een set en break achter tegen Joachim Johansson.
ja Sharapovaquote:Op maandag 17 januari 2005 07:58 schreef Remzz het volgende:
Nu live op Europsport.
Tja zat er wel een beetje in, hij had natuurlijk moeilijke loting.quote:
Ik bedoelde niet specifiek de bij dit toernooi. ik bedoelde ddat bij andere toernooien veel wildcards gaan naar jonge Russinnen. Op die manier hebben ze meer kans om op jonge leeftijd meer toernooien te spelen op hoog niveau en zo oop sneller te stijgen op de ranglijsten.quote:Op maandag 17 januari 2005 04:44 schreef JSR het volgende:
[..]
Dit jaar hebben voornamelijk jonge Australiers de wildcards binnengesleept en een paar Fransen. De meeste Russen hebben hun plaats in het hoofdtoernooi afgedwongen door hun ranking of door de kwalificatie.
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:53 schreef komrad het volgende:
Sharapova moet wel ff naar de dokter, een borstvergroting regelen
Hier in Amsterdam ook nietquote:Op maandag 17 januari 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen Eurosport hier in Rotterdam
Er zijn 4 andere vrouwen partijen voor haar. De eerste begint om 11.00 (01.00) Dus zeg 1.5 uur per partij of iets dergerlijks? Dus dat zou 6 uur later zijn om 17.00 (07.00).quote:Op maandag 17 januari 2005 23:55 schreef komrad het volgende:
Weet iemand hoe laat misha naar verwachting moet?
Voor mij niet leuk genoeg om voor wakker te blijven..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Op Eurosport beginnen ze met een veteranenpartij: Rusedski - Bjorkman...
Stukje schaamteloze promotie:quote:
dat staat het al een half uurquote:Op dinsdag 18 januari 2005 06:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Stukje schaamteloze promotie:
http://www.australianopen.com/en_AU/ibmrealtime/index.html
IBM levert bij elk Grand Slam de mogelijkheid om een real-time scoreboard te volgen.
Zo zie ik nu dus dat het bij van Gemerden - Ferrero 6-2 3-6 en 1-0 staat
Knap dat ze 10 minuten later dan al de set met 4-6 besluitenquote:
Lijkt me niet Nallie heeft het zwaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:59 schreef Mark het volgende:
Nalbandian mocht op 1-5 serveren voor de 4e set, maar Ferrer breekt terug naar 2-5. Uitstel van executie?
Bij nader inzien waren het er maar 5. Op naar de 2 ronde!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:09 schreef BenjaminBen het volgende:
8 Punten op rij! Goed werk! Op naar de 2e ronde.
En binnenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:10 schreef Mark het volgende:
weer breekpunt Misha
Dus een perfecte tactische move om die eerste set met 6-2 te winnen. Foretz blijft zo immer achterstaan, dat werkt mentaal, voor zover haar fouten dat al niet dedenquote:
Staat het toch, daarom zette ik het nog in subquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:41 schreef Mark het volgende:
Beetje voorbarig okee6!
Foretz staat vast te popelen om de set nog te winnenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:44 schreef Mark het volgende:
0-30 alweer! Nog een break?
Dat staat het alquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:46 schreef Mark het volgende:
Breakpoint voor 5-1!
Maar dat heeft haar komende tegenstandster Patty Schyder ook gedaan. Alleen staat die veertiende van de wereld.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:46 schreef MaxPower het volgende:
lekkere veegpartij voor Misha.
Dat kun je ook anders uitleggen. Misha was gretigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:49 schreef BenjaminBen het volgende:
Foretz heeft trouwens 9 % van de punten op haar 2e service gewonnen. OMFG!
Nah und?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Maar dat heeft haar komende tegenstandster Patty Schyder ook gedaan. Alleen staat die veertiende van de wereld.
In cijfers lijkt het misschien indrukwekkend, maar als je tegenstander elke game 2 dubbele fouten slaat, wordt het je wel heel erg makkelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:08 schreef Butra het volgende:
Op zo'n manier je eerste partij winnen in een Grand Slam..indrukwekkend hoor.
Ah, dat heb ik niet meegekregen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:39 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
In cijfers lijkt het misschien indrukwekkend, maar als je tegenstander elke game 2 dubbele fouten slaat, wordt het je wel heel erg makkelijk gemaakt.
Wat is eigenlijk het voordeel van die IBM desktop? Je krijgt nergens een makkelijk overzicht behalve dat je elke keer naar die website moet gaan en dat probeer ik juist te voorkomen met die desktop... En 1 wedstrijd (in die gele bal) vind ik te weinig...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 06:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Stukje schaamteloze promotie:
http://www.australianopen.com/en_AU/ibmrealtime/index.html
IBM levert bij elk Grand Slam de mogelijkheid om een real-time scoreboard te volgen.
Vorige week maakten ze idd reclame voor samenvattingen..maar ik heb nog niks gezien (alleen bij de sportjournaals), vanmiddag weer niks volgens TT224.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat ze heeft gewonnen! Hopekijk heeft de NOS vanmiddag wel beelden
Nee, ze speelde ook niet op een showcourt...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:45 schreef Greetings het volgende:
Was Misha live op Eurosport?
Wessels komt niet eerder dan 7.30 u. Australian Time, oftewel 9.30 hier.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:45 schreef Mark het volgende:
Afgelopen, de baan voor Peter Wessels is ook vrij.....
eurosport was het toch?quote:
dat weet ik niet, maar ik moet het via internet volgen..., ben aan het werkquote:
livescorebord?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:25 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar ik moet het via internet volgen..., ben aan het werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |