Op de Australian Open zal dat dus niet lukken, maar ze kan voor Roland Garros wel voldoende bij elkaar spelen. Op dit moment heeft ze slechts 8 ipv 18 resultaten staan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:12 schreef komrad het volgende:
Ach we zien wel, ze zal ook nog wel wat tijd nodig hebben om zich op te werken.
Kan Richard dat ook niet voor zijn halfzus regelen met ABN-AMRO Rotterdamquote:Under the French wildcard agreement, the French Tennis Federation may nominate one male and one female player of their choosing for an Australian Open wildcard, in return for the same entry for Australian players into the French Open.
Zogauw het coureurstournament geeindigd isquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:30 schreef Georges het volgende:
Zeg Leatherface, ff off topic, wanneer begint je tennistournament? Heb er wel zin in.
Alle 128, en ik heb zelfs al gelootquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:36 schreef komrad het volgende:
maandag dus leatherface, heb je al nominaties?
Ik heb vandaag even een kwartiertje naar Tamaëla staan kijken (ik kwam binnen bij 6-3, 1-0 in de tweede set) en werd meer dan positief verrast. Ondanks dat haar rechterdijbeen flink ingepakt was, stond ze de bal erg, erg goed te raken, met als gevolg dat ze de tweede set met 6-0 won. Goed spel, veel pressie achter de groundstrokes, goeie spreiding van de ballen, soms slimme dropshots, sterke eerste service, veel beter dan ik verwacht en gehoopt had.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef okee6 het volgende:
Tamaëla vliegt er meteen uit. Kleinova mag dan zijn afgezakt naar de 144e plaats in de lijst, op routine komt die er wel voorbij.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
TVP. Helaas is het toernooi niet bepaald op gunstige tijdstippen..de NOS zendt toch samenvattingen overdag uit?
quote:Krajicek en Tamaela dicht bij Australian Open
Michaella Krajicek en Elise Tamaela zijn beide nog een overwinning verwijderd van een optreden in het hoofdtoernooi van de Australian Open.
Beide Nederlandse tennissters wonnen hun tweede wedstrijd in de kwalificaties voor het eerste grandslamtoernooi van dit jaar. De 16-jarige Krajicek was te sterk voor de als derde geplaatste Lilia Osterloh, setstanden waren 6-4 en 6-2. Tamaela ontdeed zich met 7-5 6-1 van de Zuid-Afrikaanse Natalie Grandin.
In de laatste wedstrijd voor het hoofdtoernooi neemt Krajicek het op tegen de als veertiende gerangschikte Russische Galina Voskoboeva, en Tamaela treft de als zesde geplaatste Amerikaanse Angela Haynes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |