Kunnen we er dan niet voor zorgen dat er meer moslims eervol sterven? ISM amerika ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sterven tijdens de Hadj wordt gezien als een eer
WAT een pech als jij daaronder wasquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef Darklight het volgende:
Ga je op missie naar Mekka, verongelukt je bus, wat een pech
Met een kinderlijk zwaaiend handje kom je met mij er niet vanaf.quote:
Sprak u tegen mij?quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:19 schreef Meki het volgende:
Zeg N.icke waarom ben je blij dat een vrouw dood is gegaan
Erg zwak..... Misschien vergaat de wereld wel vandaag.....quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:34 schreef Meki het volgende:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ze gingen toch naar Mekka om de paus te ontmoeten, of niet dombo?
Hiermee juich je het goed althans een domme reactie bij een serieus Topic
op FP waren bijna de helft van de reacties " heel goed "
Mischien bedoel jij het niet zo maar je teksten wel
Zou je kunnen aangeven waar ik zeg dat ik blij ben dat er iemand dood is?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:43 schreef Meki het volgende:
Jah tegen wie dan
Ik heb je het al 2 keer gegeven daarmee kom ik tot de conclusie dat je de dood van de arme vrouw toejuicht althans ik heb geen een woord gezien dat jij het niet toejuichtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Erg zwak..... Misschien vergaat de wereld wel vandaag.....
Geef maar gewoon toe dat je geen enkele post kan vinden waar ik om vraag. Je fantasie neemt de loop met je, misschien moet je wat meer van Grimm lezen en tegelijk een psychiater raadplegen om wat aan je interpretatievermogen te sleutelen.
Meki, doe niet zo dom, en leer eindelijk eens Nederlands, die zinnen van jou kloppen voor geen meterquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:21 schreef Meki het volgende:
[..]
WAT een pech als jij daaronder was
dan pas is het een pech![]()
Ben jij zusje van Dr. Nickaquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zou je kunnen aangeven waar ik zeg dat ik blij ben dat er iemand dood is?
Dat kan je niet , hou eens op met dat eeuwige geflame van je . Walgelijk individu
Gewoon niet ingaan op mijn vraag he, hoe voorspelbaar..quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben jij zusje van Dr. Nicka
want als zij online is ben jij niet online![]()
![]()
Mijn bewijs, nog wel in de OP.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb je het al 2 keer gegeven daarmee kom ik tot de conclusie dat je de dood van de arme vrouw toejuicht althans ik heb geen een woord gezien dat jij het niet toejuicht
dus kom nu met jou bewijs dat jij het niet toejuicht![]()
Maar nu de bal aan jou, ik heb van jou nog niets concreets gezien behalve wat speculaties en valse beschuldigingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk voor die lui en familieleden, je zal maar een bedevaart doen en de toorn van Allah daalt op je neer.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:41 schreef Monidique het volgende:
Al met al een behoorlijk triest topic.
Kom, kom. Tis heus niet erg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Het is tekenend voro Fok dat zo'n dr. Nikita gewoon mag blijven posten terwijl ze juicht als er mensen omkomen bij een busongeluk.
IK vroeg om bewijzen en geen dom geleuter van je waar je je getrol mee goed wil praten. Nogmaals dan: Quote mequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Dr. Nikita gaat nu ineens de naieve onwetende clown uithangen die totaal onschuldig doet alsof haar neus bloedt.
Hoe doorzichtig kun je zijn?
Deze user geeft in veel topics blijk van haar minachtig voor moslims en opent dit topic met een post waaruit die minachting wederom blijkt. Over een busongeluk doe je niet sarcastisch, semi-grappig of lollig - het is een busongeluk waarbij mensen om het leven komen en het dondert niet waar de bus naar onderweg is. Blijkbaar wel voor de TS. En dat is triest en walgelijk en de hypocrisie druipt er vanaf als ze daarna gaat ontkennen dat ze soortgelijks heeft bedoeld.
Nou is er wel genoeg over gezegd lijkt me. Ik wens de nabestaanden van dit ongeluk veel sterkte toe. Het is al merkwaardig genoeg dat de Nederlandse media zo weinig aandacht aan dit ongeluk besteedt, als het om een bus bejaarde Nederlandse toeristen op weg naar Marbella zou gaan, waren er extra journaals geweest.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Het is al merkwaardig genoeg dat de Nederlandse media zo weinig aandacht aan dit ongeluk besteedt, als het om een bus bejaarde Nederlandse toeristen op weg naar Marbella zou gaan, waren er extra journaals geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |