Alles in orde knul?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Paus in Mekka
je bent in een verkeerde forum
ga ff snel naar stormfront of hardcore
dus de dood heeft ze verdiend omdat ze naar Mekka is gegaan
Nee hoor, dat doet ze normaal ook welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Ach ja, dat is natuurlijk een reden om ook zo dom te gaan lullen
Perpect kinderlijk die avatar van jou. Maarreh, vort, het is al lang kinderbedtijd hoor. Vergeet je gebedje niet voor je gaat slapen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:42 schreef robh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ze normaal ook wel![]()
![]()
Ach jij juicht als er mensen hun baan kwijt raken en je mag ook nog postenquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Het is tekenend voro Fok dat zo'n dr. Nikita gewoon mag blijven posten terwijl ze juicht als er mensen omkomen bij een busongeluk.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach jij juicht als er mensen hun baan kwijt raken en je mag ook nog posten
Ik snap er ook niks aanquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Het is tekenend voro Fok dat zo'n dr. Nikita gewoon mag blijven posten terwijl ze juicht als er mensen omkomen bij een busongeluk.
Nee - ik zie het verband niet en juich ook niet als mensen hun baan kwijt raken, wat nog niet in verhouding zou staan met het verongelukken van mensen trouwens.quote:
sommige mensen plegen zelfmoord als ze hun baan kwijtrakenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - ik zie het verband niet en juich ook niet als mensen hun baan kwijt raken, wat nog niet in verhouding zou staan met het verongelukken van mensen trouwens.
In dit geval springen ze vast voor een autoquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
sommige mensen plegen zelfmoord als ze hun baan kwijtraken
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb niet veel met sarcasme na zo'n ongeluk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:51 schreef vdo28 het volgende:
En het fenomeen sarcasme is ook niet aan jou besteed....
Heej blinde vink, waar lees jij zo'n post van mij? Kom op klootzak, als je mij beschuldigt van dergelijke praktijken moet je eens met bewijzen komen en niet met een grote bek.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Jah als jij dat niet weetquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heej blinde vink, waar lees jij zo'n post van mij? Kom op klootzak, als je mij beschuldigt van dergelijke praktijken moet je eens met bewijzen komen en niet met een grote bek.
Of wil je flamen? O.K. Let the flames begin......................
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heej blinde vink, waar lees jij zo'n post van mij? Kom op klootzak, als je mij beschuldigt van dergelijke praktijken moet je eens met bewijzen komen en niet met een grote bek.
Of wil je flamen? O.K. Let the flames begin......................
Volgens mij juicht ze niet echt, maar de kwestie is natuurlijk wel frappant in het hedendaagse gekrakeel bekeken.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Je bent een nog triester figuur dan ik al dacht.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ze gingen toch naar Mekka om de paus te ontmoeten, of niet dombo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |