Best goed hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef QuietGuy het volgende:
maar fles... hoe bevalt je nieuwe foon?
quote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u ons laten weten dat u uw contract wilt beëindigen. Dat vinden we erg jammer. Met uw abonnement heeft u kunnen profiteren van een aantal voordelen: een netwerk van hoge kwaliteit, gunstige tarieven en optimale dienstverlening. We waarderen u als klant en willen onze relatie dan ook niet zomaar verbreken. Daarom kunt u nu profiteren van één van de volgende aanbiedingen:
1 jaar verlengen: 6 maanden gratis.
OF
2 jaar verlengen en een gratis toestel, met keuze uit:SE K700i Nokia 6260 Nokia 6230 Samsung E630 Siemens SL65 Motorola V980
bla ble bla.....
Nou weet ik weer waarom ik nooit de camera bij mijn telefoon gehaald heb en geen weet ik veel wat voor een tegoeden allemaal heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
De zegeningen van de moderne tijd
Een kater hebben, met je P910 een foto van jezelf maken, uploaden en posten op fok, en dat allemaal met 1 hand en je ogen dicht![]()
LOLquote:Op maandag 17 januari 2005 10:16 schreef QuietGuy het volgende:
Trouwens, er is nog hoop
FOK! krijgt nieuwe servers en hosting
Kan jij ook, gratis, java appje met de naam: Prosit MobileWebServerquote:Op maandag 17 januari 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heeft een kennis van me ooit eens een webserver draaiend gehad op een SE P800
Maar goed erg werkbaar was dat natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik voel me vandaag weer helemaal goed gelukkig
Ik ga lekker fok!ken en een beetje buiten foto's maken misschien. En boodschappen doen. En nog even bij de Universiteit langs (volgende week FOTmeet hier ter plaatsequote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:28 schreef Troel het volgende:
Nou, vriendje is hier. We gaan een ADSL verbinding aansluiten en vanavond waarschijnlijk ergens wat met een vriend drinken om bij te kleppen.
Jij?
Vertel?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:20 schreef Troel het volgende:
Utrecht is ook wel leuk. Woon ik over een aantal jaar toch best wel dichtbij.
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-22295quote:Op zondag 23 januari 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Naaah ik ook wel eigenlijkIk ga nou ff bakkie thee zetten, en dan eens uitvogelen hoe ik mijn SMSjes vanaf de P910 kan exporteren naar de PC
Want dat is dus nog steeds niet gelukt
Ik heb inmiddels DesktopMessage EN MessageStorer geKOCHT, just to find out dat die allebei alleen maar met de P800 werken. En niet met de P910.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:27 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-22295
Oh sorry Troelquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:05 schreef Troel het volgende:
Ik wil nog steeds een foto hoor!
Nou, da's dus de ellende, dat ouwe Paradigitgeval is ZO lomp groot, dat er niet nog eentje naast pastquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:13 schreef Troel het volgende:
Neergestorte UFO dan. Is ook logischer, want er is een vleugel afgebroken. Wil je mijn memorystickje erbij hebben
Van de Symbianware website:quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels DesktopMessage EN MessageStorer geKOCHT, just to find out dat die allebei alleen maar met de P800 werken. En niet met de P910.*niet heel erg blij is
En ik heb een trial van desktopmessage de download, geen probleem:quote:MessageStorer version 1.01
Download Purchase
Product category: System tools and utilities
Last updated: Oct 19, 2004
Price: 9.95 Euro
Compatible devices:
- Sony Ericsson P800
- Sony Ericsson P900
- BenQ P30
- Sony Ericsson P910
Jupquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi DaMook
Spellen voor welk platform?? Series 60?
www.symbianware.comquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
JupDie bij vf live kosten allemaal geld, maar eens wat beter zoken op internet.
Mooie kikkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
En ik heb een trial van desktopmessage de download, geen probleem:
[afbeelding]
Kut kikkerquote:Op zondag 30 januari 2005 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie kikkerMaar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je DesktopMessage aan de gang gekregen hebt met de P910. Ik krijg alleen maar "Offline, disconnected" hoe vaak ik ook probeer te verbinden
De datum staat in de filenaamquote:Op zondag 30 januari 2005 13:08 schreef J.A.N.A. het volgende:
.sis niet geinstaleerd![]()
Heb je al eens wat gespeeld met dat .dm1 file, importeren in exel of acces bijvoorbeeld? Ik heb openoffice en daar lukt het igg niet mee. Openen met kladblok gaat wel is ook te lezen maar geeft ook een hoop rommel...
Ik vind het maar raar dat de support knop op hun website nix doet.![]()
Leuk hč!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Februari!
Goeiemorgen allemaal! Oh Jana? Ik heb die dm1 geprobeerd te importeren in Excel, maar dat werd dus een klerezooiff uitvissen hoe dat moet... Misschien met een find-replace de veld- en record scheidingen geschikt maken voor Excel of zo... Ik pruts nog ff verder
Ja klopt, dat ging op de Psion 5mx al zo, en op de 9210 trouwens ook....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:00 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Leuk hč!
Heb jij al eens een copy gemaakt van de map c:\system\mail op je p910 daar moet ook alles in staan, ook erg onoverzichtelijk want het zijn wel er veel mapjes...![]()
quote:
Heb jij ook al last van je rug??quote:Op zondag 6 februari 2005 14:24 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren bijna twee uur in het Lutterzand gewandeld terwijl mijn rug nog steeds een beetje kuren heeft. Dat was niet fijn, ook al was het lekker om even buiten te zijn.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 6 februari 2005 16:24 schreef Troel het volgende:
Ja, al een week of twee dat het er af en toe inschiet. En ja, ik weet het, ik moet gewoon naar de huisarts om een verwijzing te vragen naar de fysiotherapeut. Na één keer kraken zal de boel wel weer goed zitten.
Nee iddquote:Op zondag 6 februari 2005 21:50 schreef Troel het volgende:
hmm, dat klinkt niet lekker.
Oh dan mis je wel iets hoor.... dat speelt al maanden namelijk...quote:Op zondag 6 februari 2005 22:21 schreef Troel het volgende:
Zo onbekend is je vriendin hier nou toch ook weer niet dat ik haar nog nooit ben tegengekomen, maar dat ze last van haar rug had wist ik niet
Haaksbergenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij moeten ook nog steeds eens in Breda langs... Waar moet jij vandaan komen?
maar alleen buiten onzinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
inhoudloosheid troef
daar! Het is vriend fotnalix!
Berucht baggeraar
De A40 gebruik ik niet meer, die heeft zijn best gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:59 schreef Troel het volgende:
Flash, waarom heb jij zoveel Canons en ik niet eentje?
Ben je niet binnenkort jarig of zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:52 schreef Troel het volgende:
*mompelt iets over inwonende beurs en geen werk*
Jezus is het nou NOG niet afgelopen met die idioterie??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:35 schreef Geqxon het volgende:
School hahahah ik vier nog ff lekker carnaval
Als mod heb je toch geen vrienden?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin om een weekendje ergens heen te gaan met wat vrienden en zo... Zoals vroegahIs al TE lang niet meer gebeurd
Wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:02 schreef DrifterXL het volgende:
[..]
Als mod heb je toch geen vrienden?![]()
ja idd. Maar goed je wil EN MP3's, flink wat, EN MP4 filmpjes, flink wat, EN EN EN...... loopt hard op hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 12:30 schreef Geqxon het volgende:
Haha, waar heb je die MS Duo voor nodig dan? Je P910i neem ik aan? Dan lijkt mij 512 genoeg![]()
Vandaag ff niet meerquote:Op zondag 13 februari 2005 12:27 schreef Troel het volgende:
Goedemiddag allemaal!
En Flash, nog wat leuks gepland?
Ik ben net zo user als iedereen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 05:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/online
Onee, Dr_ Flash is geen "user", stom van me...
olaquote:
Ik heb er aardig wat spellen bij gekregen maar de helft snap ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:02 schreef Geqxon het volgende:
Woei. Wat voor games speel je drop? Of geen
Diegenen die ik niet snap? jaquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:17 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zeker ook chineese letters?
Nou ik vind hem eigenlijk juist erg gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Wtf kiko, jij bent gek
Die nokia 6681 vind ik.... raar. Is daar iets qua specs aparts aan wat hem geil maakt?
Mooi foon, zeker omdat je de camara kan verbergen/beschermen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:21 schreef R-Alph het volgende:
http://www.nokia.nl/uk/phones/PhoneModels/6681/index.html
Wat een geil ding..... zal hij in nederland uitkomen?![]()
Mwoa, als dat alles is...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:01 schreef Grumbellll het volgende:
[..]
Mooi foon, zeker omdat je de camara kan verbergen/beschermen.
Neem een Smartphone (en nee, Symbian Series 60 is géén smartphone, denk eerder aan Palm / PPC / Windows / UIQ)quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef Xilantof het volgende:
ik mag over een half jaar ook weer wat kiezen. wil ook iets met ontzettend veel opties enzo.
liefst ook internet mogelijkheid.
maar goed,tijd zat nog om te kijken.
Ik vind symbian Series 60 ander minstens zo smart als WM2k3 hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neem een Smartphone (en nee, Symbian Series 60 is géén smartphone, denk eerder aan Palm / PPC / Windows / UIQ)
Nee maar goed, Series60 voldoet wel aan jouw criteriaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:43 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik vind het pas een echte Smartphone als je het perfect kan synchroniseren, e-mail, sms, mms en internet hebt, gemiddeld nokiatje vind ik geen smartphone
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:07 schreef tonks het volgende:
ja volgens mij gewoon een blowjob.. maar ik verander me avatar weer terug want ik herken me eigen posts niet meer![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:24 schreef tonks het volgende:
En hoe is het met de gadgets flash? zitten ze lekker warm in de sokjes?
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Fles, jij geilt wel echt op té grote telefoons he
Oh nou die zit er bij mij gewoon gratiz bij hoorquote:
Kaartje formatteren?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:58 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft ook gewerkt, maar nu herkend hij hem niet meer
Wanneer komt er n lingerie of panty`s uit voor mijn mobieltjequote:Op zondag 20 februari 2005 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
v.l.n.r:
Nokia 1611
Nokia 9210
Philips Diga
Nokia 6150
Nokia 7650
Sony-Ericsson P910i
quote:Op maandag 28 februari 2005 05:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Wanneer komt er n lingerie of panty`s uit voor mijn mobieltje
Standkachelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:02 schreef Troel het volgende:
Bestaan er ook automatische autokrabbergadgets?
De 6681 is idd erg mooi! Ik vind de 6822 echt heeel erg lelijk en de 6260 gewoon te groot. Misschien is de 6630 ook nog wel wat?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef R-Alph het volgende:
Komen er binnekort nog fatsoendelijke nokia telefoons uit?
Moet in mei ongeveer een nieuwe telefoon met abbo gaan uitzoeken maar:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6822/index.html
Deze is te lelijk. Maar wel makkelijk met toetsenbord. (heb nu de 6800)
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6260/index.html
Is beetje lomp. Daarnaast is het wireless toetsenbord een beetje duur. (wil een toetsenbord hebben)
http://www.nokia.com/nokia/0,6771,70562,00.html
Super mooiAlleen nog niet in nederland en wireless toetsenbord is een beetje duur.
![]()
Paniek paniek. Het is al maart![]()
Vond er vorige keer geen ruk aanquote:
Beurs voor mensen uit de ICT wereld. Hier worden nieuwe technieken en projecten aan het publiek getoond en natuurlijk gadgets.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
accu's geladen, kaartjes geformatteerd, het halve gadgetarium ingepakt
CeBIT here I come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |