Best goed hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef QuietGuy het volgende:
maar fles... hoe bevalt je nieuwe foon?
quote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u ons laten weten dat u uw contract wilt beëindigen. Dat vinden we erg jammer. Met uw abonnement heeft u kunnen profiteren van een aantal voordelen: een netwerk van hoge kwaliteit, gunstige tarieven en optimale dienstverlening. We waarderen u als klant en willen onze relatie dan ook niet zomaar verbreken. Daarom kunt u nu profiteren van één van de volgende aanbiedingen:
1 jaar verlengen: 6 maanden gratis.
OF
2 jaar verlengen en een gratis toestel, met keuze uit:SE K700i Nokia 6260 Nokia 6230 Samsung E630 Siemens SL65 Motorola V980
bla ble bla.....
Nou weet ik weer waarom ik nooit de camera bij mijn telefoon gehaald heb en geen weet ik veel wat voor een tegoeden allemaal heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
De zegeningen van de moderne tijd
Een kater hebben, met je P910 een foto van jezelf maken, uploaden en posten op fok, en dat allemaal met 1 hand en je ogen dicht![]()
LOLquote:Op maandag 17 januari 2005 10:16 schreef QuietGuy het volgende:
Trouwens, er is nog hoop
FOK! krijgt nieuwe servers en hosting
Kan jij ook, gratis, java appje met de naam: Prosit MobileWebServerquote:Op maandag 17 januari 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heeft een kennis van me ooit eens een webserver draaiend gehad op een SE P800
Maar goed erg werkbaar was dat natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik voel me vandaag weer helemaal goed gelukkig
Ik ga lekker fok!ken en een beetje buiten foto's maken misschien. En boodschappen doen. En nog even bij de Universiteit langs (volgende week FOTmeet hier ter plaatsequote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:28 schreef Troel het volgende:
Nou, vriendje is hier. We gaan een ADSL verbinding aansluiten en vanavond waarschijnlijk ergens wat met een vriend drinken om bij te kleppen.
Jij?
Vertel?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:20 schreef Troel het volgende:
Utrecht is ook wel leuk. Woon ik over een aantal jaar toch best wel dichtbij.
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-22295quote:Op zondag 23 januari 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Naaah ik ook wel eigenlijkIk ga nou ff bakkie thee zetten, en dan eens uitvogelen hoe ik mijn SMSjes vanaf de P910 kan exporteren naar de PC
Want dat is dus nog steeds niet gelukt
Ik heb inmiddels DesktopMessage EN MessageStorer geKOCHT, just to find out dat die allebei alleen maar met de P800 werken. En niet met de P910.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:27 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-22295
Oh sorry Troelquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:05 schreef Troel het volgende:
Ik wil nog steeds een foto hoor!
Nou, da's dus de ellende, dat ouwe Paradigitgeval is ZO lomp groot, dat er niet nog eentje naast pastquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:13 schreef Troel het volgende:
Neergestorte UFO dan. Is ook logischer, want er is een vleugel afgebroken. Wil je mijn memorystickje erbij hebben
Van de Symbianware website:quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels DesktopMessage EN MessageStorer geKOCHT, just to find out dat die allebei alleen maar met de P800 werken. En niet met de P910.*niet heel erg blij is
En ik heb een trial van desktopmessage de download, geen probleem:quote:MessageStorer version 1.01
Download Purchase
Product category: System tools and utilities
Last updated: Oct 19, 2004
Price: 9.95 Euro
Compatible devices:
- Sony Ericsson P800
- Sony Ericsson P900
- BenQ P30
- Sony Ericsson P910
Jupquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi DaMook
Spellen voor welk platform?? Series 60?
www.symbianware.comquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
JupDie bij vf live kosten allemaal geld, maar eens wat beter zoken op internet.
Mooie kikkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:20 schreef J.A.N.A. het volgende:
En ik heb een trial van desktopmessage de download, geen probleem:
[afbeelding]
Kut kikkerquote:Op zondag 30 januari 2005 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie kikkerMaar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je DesktopMessage aan de gang gekregen hebt met de P910. Ik krijg alleen maar "Offline, disconnected" hoe vaak ik ook probeer te verbinden
De datum staat in de filenaamquote:Op zondag 30 januari 2005 13:08 schreef J.A.N.A. het volgende:
.sis niet geinstaleerd![]()
Heb je al eens wat gespeeld met dat .dm1 file, importeren in exel of acces bijvoorbeeld? Ik heb openoffice en daar lukt het igg niet mee. Openen met kladblok gaat wel is ook te lezen maar geeft ook een hoop rommel...
Ik vind het maar raar dat de support knop op hun website nix doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |