volgens mij ben je niet internet-verslaafd.
Maar je verveelt je gewoon zo erg dat je altijd naar de pc toe loopt om je tijd te "doden".
Je hebt geen vrienden, geen school,geen werk, Je hebt eigenlijk niks. Dus je hebt totaal geen reden om niet te internetten want anders heb je niks te doen.
ALs je nou wel die bovenstaande dingen zou hebben , dan zou je waarschijnlijk niet meer gaan internetten. Tenzij je tegen een uitnodiging van je vrienden om mee uittegaan(bijvoorbeeld) zegt dat je niet mee wil, omdat je liever gaat internetten. DAN zou je verslaafd zijn.
Maar nu zoek je gewoon nog enig vermaak, en daar is een computer met internet nou eemaal erg geschikt voor.
Je zegt dat je ziek wordt van sport, maar dat is onzin. Je heb waarschijnlijk totaal geen conditie en daarom zal je misschien erg snel moe van dingen worden. Maar ik raad je echt aan om op fitness te gaan. Daar zijn dikke/dunne/ lelijke/knappe mensen , en hoef je je in iedergeval niet te schamen voor ook maar iets!.
Meestal is iedereen erg voor zichzelf bezig, maar als ik jou verhaal zo lees vind jij dat juist wel fijn.
Maar je kan evengoed een praatje met iemand maken, en onder de mensen zijn.
En sport heeft altijd een positieve invloed op je lichaam EN geest.
En probeer een baantje te zoeken ookal is het maar een part-time baan. En dan kan je volgend schooljaar met een nieuwe opleiding beginnen.
Als je dat zou willen
ik hoop dat je iets aan me gehad heb