quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:33 schreef rickyB het volgende:
d'r zit toch altijd een draadje aan. Dan zie je ze toch nog?
ja nin hebben zo een oortjes waar een héél miniscul antennetje op zit, en dat dus draadloos isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:33 schreef rickyB het volgende:
d'r zit toch altijd een draadje aan. Dan zie je ze toch nog?
hm, zeg eens waar je woont?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:15 schreef Skimmer het volgende:
Psst...
Onzichtbare koptelefoontjes kopen? Leuk prijsje...
![]()
ik denk dat die meer de oortjes bedoelt die de beveiliging gebruikt en niet de in-ears van sony die je alsnog gewoon ziet zittenquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:29 schreef _V2 het volgende:
Gewoon bij Media Markt, 60 euro voor de sony's dat zijn de beste. Heb ik zelf ook.
Ze heten trouwens "ïn-ear's" .
ze zijn zeker de moeite waard!!! ik heb de goedkope versie de E2cquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Shure heeft een aantal onopvallende in-ears in het assortiment.
Redelijk prijzig, maar de geluidskwaliteit is dan ook subliem.
Deze zijn te koop bij de betere audiozaak.
ieder z'n meugquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
uhm......wat ziek veel geld voor een paar oordopjes![]()
dat mag ook welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
ieder z'n meug
het klinkt wel hoor![]()
![]()
ow dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat mag ook wel
als ik t geld had kocht ik ook alles duur exclusief etc hoor![]()
Goed geluid is voor velen heel wat waardquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
uhm......wat ziek veel geld voor een paar oordopjes![]()
Wat een trieste opmerking. Als jij dat niet gaat horen is er grondig iets mis met je...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef Remzz het volgende:
Ben wel eens benieuwd of ik het geluidsverschil zal horen tussen oordopjes van 5 en 300 euro. Ik denk het eigenlijk niet.
Dan denk je dat verkeerd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef Remzz het volgende:
Ben wel eens benieuwd of ik het geluidsverschil zal horen tussen oordopjes van 5 en 300 euro. Ik denk het eigenlijk niet.
Ja, dat hoor je wel.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef Remzz het volgende:
je zal versteld zijn hoeveel mensen het niet doorhebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef koffiekoekje het volgende:
sorry maar dat vind ik nou niet bepaald onzichtbare oordopjes... Bel anders Q of R van MI6
Meer oorbeschadiging met in-ear oordopjes? Ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef 3st het volgende:
beetje offtopic: zorgt dit niet voor meer gehoorbeschadiging eigenlijk>?
Gehoorbeschadiging krijg je vanaf 80dB, onafhankelijk van de vorm van de geluidsbron.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef 3st het volgende:
dat is precies wat ik dacht voordat ik ze kocht. maar nu hoef je je muziek niet harder te zetten om het achtergrond geluid eruit te dringenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef 3st het volgende:
welke? je zal geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:56 schreef Darkwolf het volgende:
Gek genoeg heeft dit topic mij zo gek gekregen om een setje van Shure te scoren!
Hahahaa!
LOL!
Wolf
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:56 schreef Darkwolf het volgende:
Gek genoeg heeft dit topic mij zo gek gekregen om een setje van Shure te scoren!
Hahahaa!
LOL!
Wolf
Naja... Die foam dingen zijn minder geschikt voor dagelijks gebruik, want je kan ze (volgens shure) niet goed schoonmaken. Als ze vuil zijn geworden door het gebruik, hoor je ze eigenlijk weg te gooien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:55 schreef Darkwolf het volgende:
En wat bedoel je met die foam sleeves of die voor dagelijks gebruik zijn of niet?
Please explain?
Ik weet dat die foam dingen op een keer op zijn, maar momenteel sealen ze het beste en geven ze daadwerkelijk de kwaliteit van de Shure E3 zoals deze bedoelt is!
Zal later nog wel even goed kijken en experimenteren met de andere plastic dopjes sets die erbij zitten.
En damn zeg dat zijn er een paar!
Ze moeten een beetje inspelen... Vergelijk het met het inrijden van een auto.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:24 schreef Darkwolf het volgende:
Thanks guys voor de informatie betreft jullie ervaringen e.d.
Vooral het stukje betreft het feit dat ze naar een week NOG beter klinken!?
Kan dat dan!?
Wow....
En ja ze zijn schel en bass-loos met die plastic dingetjes.
Maar als je die foamies echt goed gebruikt, en ze flink goed zitten, wow wat een geluid zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |