quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:33 schreef rickyB het volgende:
d'r zit toch altijd een draadje aan. Dan zie je ze toch nog?
ja nin hebben zo een oortjes waar een héél miniscul antennetje op zit, en dat dus draadloos isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:33 schreef rickyB het volgende:
d'r zit toch altijd een draadje aan. Dan zie je ze toch nog?
hm, zeg eens waar je woont?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:15 schreef Skimmer het volgende:
Psst...
Onzichtbare koptelefoontjes kopen? Leuk prijsje...
![]()
ik denk dat die meer de oortjes bedoelt die de beveiliging gebruikt en niet de in-ears van sony die je alsnog gewoon ziet zittenquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:29 schreef _V2 het volgende:
Gewoon bij Media Markt, 60 euro voor de sony's dat zijn de beste. Heb ik zelf ook.
Ze heten trouwens "ïn-ear's" .
ze zijn zeker de moeite waard!!! ik heb de goedkope versie de E2cquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Shure heeft een aantal onopvallende in-ears in het assortiment.
Redelijk prijzig, maar de geluidskwaliteit is dan ook subliem.
Deze zijn te koop bij de betere audiozaak.
ieder z'n meugquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
uhm......wat ziek veel geld voor een paar oordopjes![]()
dat mag ook welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
ieder z'n meug
het klinkt wel hoor![]()
![]()
ow dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat mag ook wel
als ik t geld had kocht ik ook alles duur exclusief etc hoor![]()
Goed geluid is voor velen heel wat waardquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
uhm......wat ziek veel geld voor een paar oordopjes![]()
Wat een trieste opmerking. Als jij dat niet gaat horen is er grondig iets mis met je...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef Remzz het volgende:
Ben wel eens benieuwd of ik het geluidsverschil zal horen tussen oordopjes van 5 en 300 euro. Ik denk het eigenlijk niet.
Dan denk je dat verkeerd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef Remzz het volgende:
Ben wel eens benieuwd of ik het geluidsverschil zal horen tussen oordopjes van 5 en 300 euro. Ik denk het eigenlijk niet.
Ja, dat hoor je wel.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef Remzz het volgende:
je zal versteld zijn hoeveel mensen het niet doorhebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef koffiekoekje het volgende:
sorry maar dat vind ik nou niet bepaald onzichtbare oordopjes... Bel anders Q of R van MI6
Meer oorbeschadiging met in-ear oordopjes? Ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef 3st het volgende:
beetje offtopic: zorgt dit niet voor meer gehoorbeschadiging eigenlijk>?
Gehoorbeschadiging krijg je vanaf 80dB, onafhankelijk van de vorm van de geluidsbron.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef 3st het volgende:
dat is precies wat ik dacht voordat ik ze kocht. maar nu hoef je je muziek niet harder te zetten om het achtergrond geluid eruit te dringenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef 3st het volgende:
welke? je zal geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:56 schreef Darkwolf het volgende:
Gek genoeg heeft dit topic mij zo gek gekregen om een setje van Shure te scoren!
Hahahaa!
LOL!
Wolf
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:56 schreef Darkwolf het volgende:
Gek genoeg heeft dit topic mij zo gek gekregen om een setje van Shure te scoren!
Hahahaa!
LOL!
Wolf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |