abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24772074
ja het kon inderdaad goedkoper

Maar dat mag de pret niet drukken, je gaat een paar geweldige oordpjes krijgen
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:35:26 #52
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_24809449
Ik heb 'm!
Verpakt en wel zit alles nog in de grote overdone bezorgdoos met alle nodige overkill aan tape er nog omheen...
En damn wat snel zeg die bezorg service!!!
(Ik las het mailtje dat deze met geluk in EEN dag binnen zou zijn toen de betaling gedaan was... en toen liep ik weer naar beneden... en toen bleek het gewoon te zijn dat de doos er al stond... was er dus gewoon voorbij gelopen toen ik in de eerste instansie thuis kwam... LOL!)
....Ik laat binnenkort wel weten of het wat is.
Let's rip this package to pieces!

Wolf
  zaterdag 29 januari 2005 @ 03:22:33 #53
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_24810563
Goed.... ik heb een paar testjes gedaan.... en ja het klinkt echt hemels.... of... toch niet.
Want... ik pak voor de grap weer even mijn normale oordopjes erbij.
En wat merk ik? Het geluid is veel voller van de oordopjes, om maar te zwijgen dat er VEEL meer bass is.
...Was het juist niet de bedoeling dat die in-ears een super vol geisoleerd geluid moesten geven met een flinke response betreft bass?
(Het geluid detail en de hoge tonen zijn duidelijk overtreffend.... richting mijn Sennheiser HD500 schelpen...)

En nee.... ik heb geen "gewone" oordopjes... ze zijn van het merk Sennheiser.
En wat die oordopjes 2 jaar geleden kosten?
Nou volgens mij heb ik er nog geen 30 EURO voor betaalt...

(...)

Nevermind... ik neem mijn woorden terug... HET GELUID HEERST!
Je moet inderdaad goed de tijd nemen om te testen en te testen en nog eens te testen.
Wat past het beste? Wat werkte het beste?
Mijn persoonlijke mening (tot nu toe) zijn de foam sleeves.
Deze druk je plat, stop je in je oren, en daarna zetten de foam sleeves zich uit.
Het zit lekker, en de omgeving is totaal niet meer te horen.
En die BASS!
YEAAHHHHHHHHH that's what I am talking about! DAMN!

Wat is jullie ervaring met die foam sleeves vergeleken met die andere meer plastic sleeves?
Daar heb ik mee zitten klooien, maar dat gaat nog niet zo makkelijk merk ik, om die goed in je gehoorgang te krijgen...

Morgen lekker op de fiets naar de manege met mijn PocketPC en mijn Shure E3 setje... flink veel open velden onderweg... dus flink wat meer wind dan in de urban jungle.
(Ben zeer benieuwd....)

Wolf

[ Bericht 28% gewijzigd door Darkwolf op 29-01-2005 03:39:59 ]
pi_24810909
nja... zijn die foam sleeves wel voor dagelijks gebruik?

(en ik zou ze niet inhouden als je door de urban jungle fietst, want je hoort geen flikker meer van je omgeving)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:55:51 #55
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_24821788
Nee maar ik gebruik andere zintuigen dan mijn gehoor in het verkeer.
Tenzij iemand toetert of een babe mijn naam roept... tja dan heb ik pech.
Maar betreft "incoming danger" zit het wel goed, en gebruik ik meer mijn zicht en 6th sense voor eigenlijk.

Heb het geprobeerd ook... en... WOW!!!
Je hoort de omgeving minimaal tot niet, ook de wind is geen probleem, en het geluid blijft lekker vol tot de laatste hertz!

En wat bedoel je met die foam sleeves of die voor dagelijks gebruik zijn of niet?
Please explain?
Ik weet dat die foam dingen op een keer op zijn, maar momenteel sealen ze het beste en geven ze daadwerkelijk de kwaliteit van de Shure E3 zoals deze bedoelt is!

Zal later nog wel even goed kijken en experimenteren met de andere plastic dopjes sets die erbij zitten.
En damn zeg dat zijn er een paar!

Hoe dan ook... inside.. outside...
PocketPC + Shure E3 + MP3/WMA = Heaven!
(Moet nu wel ervoor zorgen dat ik die zooi op een hoge bitrate encode... want ik merk het nu wel heel erg bij sommige nummers!
They are just TO good!

Wolf
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:08:19 #56
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24822025
Ik wist dat ze in de smaak zouden vallen
na een week gebruik klinken ze NOG beter, ik vond de mijne zelfs tegenvallen de 1e dag (heel schel geluid).

De foamies worden bij mij toch smerig, want je oor is nooit 100% oorsmeervrij, ze worden dus wat vettig (onzichtbaar) en dan pak je ze er weer uit met je vingers enzo, en dan komt er toch rotzooi aan. Ze gaan er dus niet zo heel fris uitzien na een tijdje.
Ook worden ze dan hard en verliezen ze hun veerkracht. Bij mij zijn ze een keer per ongeluk meegewassen in mijn borstzak van m'n overhemd (alleen de foam sleeves ), en toen kwam ze er dus als herboren uit!

Helemaal fris geel weer, en helemaal veerkrachtig. Dit schijnt ook gewoon onder de kraan in een sopje te werken.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:14:38 #57
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24822171
ik heb ook nog de triple flange sleeves uit amerika gehaald, maar die vallen me toch een beetje tegen. Foamies klinken het lekkerst, en daarna de doorzichtige siliconen flex sleeves (medium), maar dit is ook echt per oor weer verschillend.

pi_24822189
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:55 schreef Darkwolf het volgende:
En wat bedoel je met die foam sleeves of die voor dagelijks gebruik zijn of niet?
Please explain?
Ik weet dat die foam dingen op een keer op zijn, maar momenteel sealen ze het beste en geven ze daadwerkelijk de kwaliteit van de Shure E3 zoals deze bedoelt is!

Zal later nog wel even goed kijken en experimenteren met de andere plastic dopjes sets die erbij zitten.
En damn zeg dat zijn er een paar!
Naja... Die foam dingen zijn minder geschikt voor dagelijks gebruik, want je kan ze (volgens shure) niet goed schoonmaken. Als ze vuil zijn geworden door het gebruik, hoor je ze eigenlijk weg te gooien.
Maar ik zie net dat je extra sleeves kan bestellen, dus het is geen probleem.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:21:20 #59
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24822322
je kan ze dus wassen
pi_24824382
kenneljik zou shure ook siliconen sleeves op de markt brengen voor de E2c. Maar dat is nog steeds wachten. tot nu toe mijn foampies blijven gebruiken.
  zondag 30 januari 2005 @ 01:24:23 #61
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_24826930
Thanks guys voor de informatie betreft jullie ervaringen e.d.
Vooral het stukje betreft het feit dat ze naar een week NOG beter klinken!?
Kan dat dan!?
Wow....
En ja ze zijn schel en bass-loos met die plastic dingetjes.
Maar als je die foamies echt goed gebruikt, en ze flink goed zitten, wow wat een geluid zeg!

En ja dat is ook nog zoiets.
Volgens sure moet je het naar elk gebruik de hele tijd maar schoonmaken.

Mijn oren zijn niet echt vettig gelukkig, en tot nu toe zijn ze nog in redelijke staat.
Bah... met dit soort dingen kom je toch wel in onsmakelijke onderwerpen terecht.
In het boekje ook.
Zo waar het ook mogen zijn.

Wolf
pi_24827113
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:24 schreef Darkwolf het volgende:

Thanks guys voor de informatie betreft jullie ervaringen e.d.
Vooral het stukje betreft het feit dat ze naar een week NOG beter klinken!?
Kan dat dan!?
Wow....
En ja ze zijn schel en bass-loos met die plastic dingetjes.
Maar als je die foamies echt goed gebruikt, en ze flink goed zitten, wow wat een geluid zeg!
Ze moeten een beetje inspelen... Vergelijk het met het inrijden van een auto.
  zondag 30 januari 2005 @ 11:44:26 #63
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24830204
Ja, de driver (het conusje/speakertje) gaat wat losser/soepeler worden na uren spelen. Vanaf een uurtje of 20 is hij zo'n beetje in goede staat. Vanaf dan zul je geen verbetering meemaken. Je kan hem dus gewoon gaan gebruiken, of als je ongeduldig bent em snachts ff aan winamp hangen ofzo
  maandag 31 januari 2005 @ 01:58:59 #64
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_24844247
Hoe zit het eigenlijk met gehoorbeschadiging?
Ik heb het volume een tandje lager staan aangezien deze wat directer in je oren zitten natuurlijk.
Dacht deze vraag eerder te hebben gelezen ergens.
Maar ik hoor geen overdreven piep in mijn oren als ik ze eruit haal, zowaar.
(Wel heb ik een hele hoge piep in mijn oren maar dat is het bloed dat door m'n lichaam stroomt... als je ontspannen bent en het is stil is hoor je deze hele hoge piep.)

Tja... kweenie... het zijn ook vooral de hoge tonen die het hem doen toch?
Want die bass staat ook wel erg hoog... het klinkt zo ongeloofelijk lekker namelijk!
Echt addicting!
(Luister opzich max 1 uur per sessie... blijkt volgens Shure -afhankelijk van het volume- ook nog uit te maken! )

Wolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')