quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef BrauN het volgende:Dirkh... waarom sluit je nou
Wat doe jij het liefst met je zwarte smeer klauwen? ?
![]()
Dat is een hardstikke leuk topic waaraan iedereen mee kan gaan doen enzo. Iedereen verzint iets wat ie doet met z'n vuile klauwen en daarna laat ie ze aan de camera zien. Het kan zélfs een TTT worden.
Ik weet dat ik niet veel goeds bij je kan doen, maar je smoort al mijn puike ideëen in de kiem. ![]()
Het idee zou op zich misschien wel wat op kunnen leveren, al vind ik het persoonlijk nog bagger, maar okay.
Je geeft als idee dat anderen zelf een foto kunnen maken en die dan plaatsen, dat zou je dan zelf ook eerst mogen doen. Nu is het gewoon twee foto's van internet afplukken, bij één foto je naam er in zetten en klaar.
Wat je sub betreft, dat slaat nergens op. Als je geen bagger opent, gaan ze ook niet op slot. Dat heeft niks met BrauN te maken. Al ben je wel heel druk bezig met baggeren, waardoor je naam vaak wel in verband wordt gebracht met bagger en ik dus wel eerder kijk in een topic/post van jou. Dat is een logisch gevolg van je eigen postgedrag.