Ik neem aan dat je hem ook wel eens op de versterker die die andere gitarist gebruikt hebt geprobeerd? En heb je Boss al eens gemaild met dit probleem?quote:Op zondag 16 januari 2005 13:52 schreef Ibanez het volgende:
Boss ME 50 te koop!! Wie moet dit onding hebben?????
Op de versterker thuis is het allemaal koek en ei, maar in de oefenruimte krijg ik er de schijt van......
[..]
Dat dacht ik althans...![]()
[..]
Nou.... gisteren heb ik toch maar weer eens geprobeerd in de oefenstudio. Vanuit de "send" van de Marshall, naar de "input" van de Me 50. Vanuit de "uitgang a of b" naar de "receive" van de Marshall. De gitaar op de input van de top aangesloten. GEEN GELUID!!!!!! Nou, dan ben ik om te verekken.....![]()
![]()
Moet hier wel bij vermelden dat ik de orginele marshall-footswitch er ook bij had. Deze is om de overdrive kanalen van de top te schakelen. Dit is een aparte aansluiting op de top. Heeft niks met de FX loop te maken. (denk ik)
Heb ik gisteren de hele zooi eraf geflikkerd en op de overdrive van de top gespeeld. (wat een bagger geluid is). Volgende week gaat de metalzone weer mee....
Tenzij iemand hier nog iets weet???
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:39 schreef danieldaniel het volgende:
Svyatagor, ik had in dit topic een weergaloze pimp-foto van je nieuwe ax verwacht.....regel dat!
NU had ik niet alleen een verschil in vermogen, maar ook het probleem dat de effecten het helemaal niet deden...quote:Op zondag 16 januari 2005 20:38 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Heel vreemd, ze maken juist reclame met het feit dat ie speciaal voor gebruik via een gitaarversterker is. Weet je zeker dat de uitgang die je gebruikt (die L, mono) geen gewone line-uitgang is, in plaats van een uitgang voor een gitaaramp? Het verschil in vermogen kan namelijk te maken hebben met een verkeerde impedantie.
Ja heb alle versterkers al gehad in de oefenstudio.... Ook andere types als de (meut-)valvestates.....quote:Op zondag 16 januari 2005 22:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem ook wel eens op de versterker die die andere gitarist gebruikt hebt geprobeerd? En heb je Boss al eens gemaild met dit probleem?
Hey Ibanez,quote:Op zondag 16 januari 2005 23:20 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hey Svy!! Maffe les paul... een beetje vintage he bij de elementen maar dat is de charme van een gitaar uit dat bouwjaar.... ('84 zei je???)
Sorry dat ik het zeg.......... maar:quote:Op zondag 16 januari 2005 23:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bien sûr...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Needless to say speelt & klinkt 'ie geweldig, ook op mijn eigen amp. Qua uitvoering is het net een Volvo; alles is zwaar en luxe en hij blijft maar doorgaan. Helaas kon ik er vandaag nog veel te weinig op spelen vanwege familiebezoek...![]()
Maar goed, des te meer valt er nog te ontdekken.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 07:49 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg.......... maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thanks..
Ik kan het zelf ook nog niet zo erg geloven. Toen ik zaterdagnacht half beschonken thuiskwam heb ik nog een uur lopen spelen. Zonder versterker uiteraard, al was dat natuurlijk wel redelijk rock & roll geweest..![]()
Maar het is eenbjoetie
. Het is dat hij van mijn vriendin niet mee in bed mag...
Tja, die bespelen geen Gibsons...quote:Op maandag 17 januari 2005 13:15 schreef Ibanez het volgende:
wat zou hij van pantera vinden???
"Meneer..... doet u die snarenplank naast de oudere heer maar voor mij...... inpakken is niet nodig; kan ik trouwens wel pinnen.....?"quote:
Nee, dat weet ik.....quote:
"Of heeft u het liever in een oude sok?"quote:Op maandag 17 januari 2005 15:00 schreef Rooligan het volgende:
[..]
"Meneer..... doet u die snarenplank naast de oudere heer maar voor mij...... inpakken is niet nodig; kan ik trouwens wel pinnen.....?"
![]()
Ik heb zo het idee dat de limiet die je op je pinpas hebt wel bereikt gaat worden als die axe ook echt van LP is.................................quote:Op maandag 17 januari 2005 15:00 schreef Rooligan het volgende:
[..]
"Meneer..... doet u die snarenplank naast de oudere heer maar voor mij...... inpakken is niet nodig; kan ik trouwens wel pinnen.....?"
![]()
Maar hij is wel een grote invloed geweest op al het muziek gebeuren. Hij heeft toch het multitrack opnemen uitgevonden?quote:Op maandag 17 januari 2005 15:36 schreef Hammet het volgende:
hah, weten jullie trouwens waarom de toets van de allereerste les paul zwart was? Ik heb eens gehoord dat meneer Les Paul dit zelf wou omdat men dan goed het onderscheid tusen z'n vingers en de gitaar op een zwartwit-tv konden zien en dan zouden de mensen ook zien hoe snel hij speelde...
Hij is dus nog arrogant ook
Tsja ik denk het wel.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Maar hij is wel een grote invloed geweest op al het muziek gebeuren. Hij heeft toch het multitrack opnemen uitgevonden?
Hoe ging dat vroeger trouwens, speelden ze toen alles tegelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |