Probeer eens iets van tommy emmanuelquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil tokkel werk oefenen.
Iemand suggestie's?
Als dat geen geretoucheerde foto is dan: Goddamn, dat ding is mooi afgelakt hey!!quote:
halleluja van jeff buckley!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Iemand suggestie's?
hallelujah van jeff buckley!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Iemand suggestie's?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:59 schreef super-muffin het volgende:
2 keer?
Jeff Buckley maakt toch Christelijke muziek?
lijkt me wel met zo'n songnaam
Tommy Emmanuel is inderdaad niet echt geschikt voor de beginnende tokkelaarquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:36 schreef super-muffin het volgende:
Is vast en zeker heel moeilijk/snel?Nee ik zoek een beetje makkelijke nummers.
Hehe, ik ben wat aan het downloaden, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
Tommy Emmanuel is inderdaad niet echt geschikt voor de beginnende tokkelaar
MAAR, wel zekers de moeite waard om een te luisteren, bekijken als je van dat tokkelwerk houdt.
Tommy heerscht![]()
Oh,quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]![]()
nee, hij maakt geen gospel.
en hij is al een tijdje dood
Ik heb er jaren terug een ouderwets dubbeltje op geplakt. Tot op heden geen last meer gehad met indrukkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:08 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ook dat moet ik bevestigen. Die drukknop is klote.. Je kunt hem wel wat naar boven afstellen maar het blijft een stroef ding eigenlijk.
Dus wat hebben we geleerd:quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind het een hele slechte les. [afbeelding].
Yeah, yeah, point taken already.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dus wat hebben we geleerd:
-Het is niet cool als je doet alsof jouw mening dat is wat iedereen zou moeten denken.
-Oog om oog maakt blind
Dat nummer is dan ook niet van hem...quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:59 schreef super-muffin het volgende:
2 keer?
Jeff Buckley maakt toch Christelijke muziek?
lijkt me wel met zo'n songnaam
ja, is een goeie, origineel toch van Leonard Cohen?quote:
Zie je kans om even een korte opname hiervan te maken?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:25 schreef Gyan het volgende:
Misschien weet één van jullie dit. De middelste pickup van m'n strat klinkt een beetje als een tussen positie van de schakelaar (twee elementen gecombineerd).
Nu heb ik een hekel aan dat geluid en vraag ik me af of dit gewoon afhangt van de plek waar de pickup zit (en kan ik er verder niks aan doen) of dat mijn schakelaar niet jofel is. De pickup zelf ligt het niet aan want ik heb net nieuwe pickups erin gezet en de middelste pickup blijft 'zo' klinken.
Ja klopt, alleen is de tekst die Jeff zingt net iets anders. Maar ook dat heeft ie niet zelf bedacht, ik geloof dat de "orginele cover" van JJ Cale is. Maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, is een goeie, origineel toch van Leonard Cohen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |