al lang?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zeker, en tegenwoordig zelfs ook bas.
Sorry hoor, maar zelfs een Epiphone Les Paul is cooler dan welke strat dan ook...quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
hm... kut dan.
gitaar was 325 euro(epiphone les paul standard), naja gelijk een goede reden om door te sparen voor een fender strat
Die schijnen goed te zijn!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:02 schreef Fixxxer het volgende:
K ken London City alleen van amps geloof ik. En k heb geen idee of ze daar überhaupt goed in zijn
1,5 jaar ofso. Ik speel zelf op een Pacifici yamaha maar ik ben zelf ook bezig met verder kijken. Ik moet maar eens gaan sparen voor een Jackson gitaar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:13 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
al lang?
ik speel nu iets van een jaar of 2½..
ben nog steeds aan mn eerste gitaar (squier affinity strat.)
maar met mn 2e versterker (peavey bandit 112 II)
maar ik vind mn sound wat mager...
ik ga toch maar eens opzoek naar een andere gitaar, maar opzich kan ik het hier nog wel ff mee volhouden
de mooiste gitaar vind ik een Gibson SG Supreme maar er zijn niet veel mensen die mijn mening daarin delen...
ik zal dit topic is in de gaten gaan houden, weer eens wat anders om over te praten
ik ben trouwens best satriani fanzijn daar er hier nog meer van?
(de) topic(s) over satriani zelf liepen hier niet echt volgens mij
Thanks.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:28 schreef Fixxxer het volgende:
Svyatagor, k heb nog ff jouw sultans geluisterd uit het vorige deelWat een clean! en dat met een flut mic... watvoor gitaar en amp heb jij eigenlijk?
Jep, das gaafquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ton wilt jullie even een lesje geven.
[afbeelding]
Dit hierboven, das geen gitaar. Misschien noemen mensen het wel zo (misschien wel mensen die hier zitten die dat doen)
Maar als je dat nou hiermee vergelijkt:
[afbeelding]
Dan kan je dat vorige geval beter vermalen tot lucifers of tandenstokers of zoiets.
Dit heb je er natuurlijk wel bij nodig:
[afbeelding]
Als je dat ding dan redelijk vol open zet en je staat er met je gitaar voor dan krijg je feedback. Dat is gaaf. Dat is ongeveer van het niveau van de muziek die meestal op het bovenste ding gemaakt word. Gaaf, maar niet langer dan 10 seconden.
Blauwe sensors?quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks.![]()
You've asked for it, meteen maar wat fotootjes gemaakt...![]()
Ik heb een Fender USA Strat Plus (dus met lace sensors ipv gewone single coils), en als versterker heb ik een ouwe Peavey Rockmaster voorversterker en een Peavey classic 60/60 eindversterker, beide 19". Als speaker gebruik ik een Marshall JCM 900 buikkast.
Maar die amp kreeg ik er niet zo goed op (bewogen enzo).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aparte topkam, zo kende ik ze nog niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks.![]()
You've asked for it, meteen maar wat fotootjes gemaakt...![]()
Ik heb een Fender USA Strat Plus (dus met lace sensors ipv gewone single coils), en als versterker heb ik een ouwe Peavey Rockmaster voorversterker en een Peavey classic 60/60 eindversterker, beide 19". Als speaker gebruik ik een Marshall JCM 900 buikkast.
Maar die amp kreeg ik er niet zo goed op (bewogen enzo).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de brug is blauw, neck is zilver, en in het midden is helemaal afgesleten, maar ik meen dat daar ook een zilveren zit. Ze doen meestal niet meer dan twee verschillende kleuren op 1 gitaar, en blauw issie zeker niet.quote:
Ik vind het een hele slechte les.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[afbeelding]
Dit hierboven, das geen gitaar. Misschien noemen mensen het wel zo (misschien wel mensen die hier zitten die dat doen)
[afbeelding]
Dan kan je dat vorige geval beter vermalen tot lucifers of tandenstokers of zoiets.
Klopt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind het een hele slechte les. [afbeelding].
Beetje een lelijke kop en overgang van de body in the hals, maar verder wil ik hem welquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Klopt.
Wat een oerlelijke gitaar die tweede!
maar het geluid van een strat vind ik dus net iets mooierquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:26 schreef search64 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs een Epiphone Les Paul is cooler dan welke strat dan ook...
"Een lesje geven" houdt meestal in dat je ook iets te vertellen hebt, dus; jammer, maar volgende keer beter.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit heb je er natuurlijk wel bij nodig:
[afbeelding]
Als je dat ding dan redelijk vol open zet en je staat er met je gitaar voor dan krijg je feedback. Dat is gaaf. Dat is ongeveer van het niveau van de muziek die meestal op het bovenste ding gemaakt word. Gaaf, maar niet langer dan 10 seconden.
bladibla stel je niet aanquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:04 schreef Anotsu het volgende:
[..]
"Een lesje geven" houdt meestal in dat je ook iets te vertellen hebt, dus; jammer, maar volgende keer beter.
of laat die volgende keer eigenlijk maar zitten...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:11 schreef Anotsu het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel weer wat gekalmeerd![]()
Qua hernia ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef Jorikjet het volgende:
kwa uiterlijk ruled een les paul wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |