abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2005 @ 23:44:23 #176
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24509546
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Geestelijk is waarschijnlijk nog erger dan lichamelijk.. Vraag het maar aan de Tsunami slachtoffers
Ben een beetje dom kan je dit even toelichten ,hoe ik op iemand kan neerkijken op een zodanige manier dat hij zich net zo voelt als iemand die zijn hele familie/huis/enz verloren is en nu in een hel van rottende lijken leeft.
Klaar?
Ik niet!
pi_24509555
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef Meh7 het volgende:
Wat kunnen we allemaal bedenken als oorzaak?

- Afkomst?
- Ligt het aan de genen?
- Ligt het aan de cultuur? (Is dit in Marokko normaal?)
- Ligt dit aan het geloof? (wordt het voorgeschreven door de Islam?)
- Ligt het aan de leeftijd? (waarom komen oudere Marokkanen nauwelijks negatief in het nieuws, in vergelijking met jongere?)
- Ligt het aan de scholing?
- Leef/woon -omgeving?
- Vriendengroep?
- Het probleem van zitten tussen meerdere culturen/geloven?
- Aan de opvoeding?
- Een verband met het inkomen van de ouders?

etc

Ik vraag me altijd af waarom mensen niet verder komen dan afkomst en geloof terwijl zoveel dingen mee kunnen spelen.
Dat zijn idd goede vragen. Nu nog goede antwoorden
Ik denk dat afkomst en geloof zeker een rol spelen. Zoals dat vaak een rol speelt bij conflicten maar het zijn niet de enige twee oorzaken.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:45:01 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_24509557
In de Elsevier stond trouwens dat het waarschijnlijk meer een bergmentaliteit dan een geloofskwestie is.. Nou ben ik het de laatste tijd niet vaak meer eens met de Elsevier, maar het klopt wel dat de Berbers uit het Rif gebergte vaker voor problemen zorgen dan de Arabieren uit het kustgebied.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24509568
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ALLE marokkanen terug sturen, ze hebben dubbele nationaliteit DUS marokko erkent ze. zijn wij van dat tuig af. en als we dan de rest van de moslims ook terug kunnen sturen zou het helemaal mooi zijn.

dan hebben we onze multiculturele samenleving weer terug maar ZONFER sekte. ideaal...
zullen we dan van jou zonder echte reden ook even wat burgerrechten gaan afpakken?
  maandag 10 januari 2005 @ 23:45:52 #180
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24509577
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:39 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Gelukkig dat bijna niemand (lees niet moslims) de mening van jou deelt. Jij bent het toonbeeld van de oogkleppen mentaliteit!
Of je het wilt of niet, van gogh speelde met vuur en ging te vaak de grens over.. en daar heeft hij jammergenoeg een veels te hoge prijs voor moeten betalen..

Er is nog steeds een verschil tussen een mening en een belediging, theo kon die twee echter maar moeilijk uit elkaar houden. Echter veroordeel ik de moord!!!!
pi_24509578
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:15 schreef concac het volgende:
hoe zou nederland eruit zien als morgen alle marokkanen weg waren uit nederland?

ik zal ze niet missen.
pi_24509585
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Veels te veel waarde. Zoals dat men het onderduiken van Hirsi Ali en Wilders bijvoorbeeld als argument/reden geeft om vrijheden van moslims in te perken.

ja het is toch triest dat 2 politici moeten onderduiken voor een sekte die notebene nog gesubsiedieerd wordt ook
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:47:06 #183
45511 TimmyAsd
pi_24509603
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:42 schreef speknek het volgende:

[..]

De doden bedoel je?
ja
pi_24509611
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:45 schreef mooiegek het volgende:

[..]

zullen we dan van jou zonder echte reden ook even wat burgerrechten gaan afpakken?
het is niet zonder reden...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24509623
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:
Nou en, je kunt natuurlijk ook logisch nadenken en snappen dat niet alle Marokkanen zo zijn, maar ik geef toe, dat is vast lastiger dan gelijk schreeuwen dat alle Marokkanen kut zijn en het land uit moeten .
Tuurlijk zijn niet alle Marokkanen zo. Dat zou helemaal erg zijn. Maar als minderheid ben je nou eenmaal kwetsbaarder dan een meerderheid. Dat zouden de Marokkanen eens moeten beseffen. En bovendien zouden ze eens iets moeten doen aan de rotte appels in hun gemeenschap. Want het tast ook de naam van goede Marokkanen aan.
pi_24509629
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Of je het wilt of niet, van gogh speelde met vuur en ging te vaak de grens over.. en daar heeft hij jammergenoeg een veels te hoge prijs voor moeten betalen..

Er is nog steeds een verschil tussen een mening en een belediging, theo kon die twee echter maar moeilijk uit elkaar houden. Echter veroordeel ik de moord!!!!
Jep, same thing als zeggen dat een meisje wat verkracht is zich maar niet te schaars had moeten kleden..
pi_24509633
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:47 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het is niet zonder reden...
dan snap jij blijkbaar niks van de grondwet.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:48:53 #188
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24509640
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja het is toch triest dat 2 politici moeten onderduiken voor een sekte die notebene nog gesubsiedieerd wordt ook
Is er iemand die dat niet triest vindt dan? heb je ook nog een mening waar over te discussieren valt?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24509661
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:48 schreef Redux het volgende:

[..]

Jep, same thing als zeggen dat een meisje wat verkracht is zich maar niet te schaars had moeten kleden..
dus als ik jou op straat verrot scheld, vind jij dit blijkbaar gewoon prima...beledigen is immers toch gewoon vrijheid van meningsuiting?
  maandag 10 januari 2005 @ 23:50:17 #190
45511 TimmyAsd
pi_24509663
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:44 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Ben een beetje dom kan je dit even toelichten ,hoe ik op iemand kan neerkijken op een zodanige manier dat hij zich net zo voelt als iemand die zijn hele familie/huis/enz verloren is en nu in een hel van rottende lijken leeft.
Het gaat om het geestelijke aspect. De wonden helen op zijn tijd, maar de geestelijke wonden zullen er altijd blijven en zullen je meer pijn doen dan lichamelijk leed..

Een beetje meedenken is soms echt teveel gevraagd lijkt het wel
  maandag 10 januari 2005 @ 23:50:25 #191
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24509668
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn niet alle Marokkanen zo. Dat zou helemaal erg zijn. Maar als minderheid ben je nou eenmaal kwetsbaarder dan een meerderheid. Dat zouden de Marokkanen eens moeten beseffen. En bovendien zouden ze eens iets moeten doen aan de rotte appels in hun gemeenschap. Want het tast ook de naam van goede Marokkanen aan.
Tuurlijk moeten ze die aanpakken, maar dat heeft nogal weinig te maken met 'het land uittrappen' en 'alle Marokkanen er uit' en mijn favoriet: 'criminaliteit komt door geloof (oh, nee, sekte) .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24509673
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ja maar lees je eigen stukje eens even terug. Spelen met vuur? Hij stelde alleen wat negatieve aspecten van de islam aan de kaak en ging vervolgens met woorden de discussie aan en gebruikte vaak beledigende termen.

Maar dit is dus voor moslims met vuur spelen?? Lekker geloof is dat dan als ze niet gek opkijken van een moord!!!
pi_24509703
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:50 schreef mooiegek het volgende:
dus als ik jou op straat verrot scheld, vind jij dit blijkbaar gewoon prima...beledigen is immers toch gewoon vrijheid van meningsuiting?
Van gogh beledigde het christendom ook, wat dat betreft maakte hij geen onderscheid tussen geloofsovertuigingen. Hij was tegen geloofsovertuigingen als geheel.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:52:19 #194
45511 TimmyAsd
pi_24509714
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja maar lees je eigen stukje eens even terug. Spelen met vuur? Hij stelde alleen wat negatieve aspecten van de islam aan de kaak en ging vervolgens met woorden de discussie aan en gebruikte vaak beledigende termen.

Maar dit is dus voor moslims met vuur spelen?? Lekker geloof is dat dan als ze niet gek opkijken van een moord!!!
Hij ging wel ff wat verder en dat weet je zelf ook wel
  maandag 10 januari 2005 @ 23:52:55 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_24509725
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Het gaat om het geestelijke aspect. De wonden helen op zijn tijd, maar de geestelijke wonden zullen er altijd blijven en zullen je meer pijn doen dan lichamelijk leed..
En jij denkt dat je van lichamelijk leed geen geestelijk leed overhoudt? Dat in elkaar geslagen geen intimidatie is? En waar blijft de inbreuk op de lichamelijke integriteit?

Een beetje nadenken..?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24509738
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:52 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Hij ging helemaal niet verder? Waar heb je het over man? Wie heeft van gogh vermoord?
pi_24509739
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:52 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Verder als woorden? Zoals? Gebruikte hij fysiek geweld?
pi_24509754
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:43 schreef Redux het volgende:

Ik hoor bar weinig negatiefs over chinezen. Het kan dus blijkbaar wel, marokkanen kunnen het blijkbaar niet, voorbeelden te over. Hoe ver moet het gaan tot de bom aan nederlandse kant barst?
pi_24509762
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:50 schreef Posdnous het volgende:
Tuurlijk moeten ze die aanpakken, maar dat heeft nogal weinig te maken met 'het land uittrappen' en 'alle Marokkanen er uit' en mijn favoriet: 'criminaliteit komt door geloof (oh, nee, sekte) .
Die stellingen gaan mij ook te ver maar dat concessie model in Nederland vind ik een walgelijk model. Bijv. criminele Marokkanen met een dubbele nationaliteit kan je zo het land uitgooien. Ze zijn tenslotte ook officieel staatsburger in Marokko.

Eerst laat je ze in werkkampen verblijven zodat ze geld verdienen voor een ticket dan zet je ze op een vliegtuig naar Marokko. Kunnen ze daar lekker alles doen wat ze willen. Daar is niets illegaals aan en ook niet inhumaan. Gewoon een kwestie van politieke daadkracht maar helaas mist die daadkracht in dit land. Daarom blijf ik erbij de Nederlandse politiek is laf.
pi_24509773
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Maar dit is dus voor moslims met vuur spelen?? Lekker geloof is dat dan!!!
voorbeeldje.
Hij zei iets van dat de complete islam achter een geitenneukende profeet aanliep.

voor een cultuur die veel waarde hecht aan religie, zou dat overeenkomen met dat iemand jouw moeder (serieus) een vieze spuithoer vindt

dat zou jij ook niet fijn vinden om te horen
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')