abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28329699
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef Remzerrr het volgende:
Jeepsafari is wel een aanrader Kom je nog eens ergens anders dan in El Arenal en het is gewoon gaaf om in een jeep offroad te rijden
Jeepsafari, jeepsafari, doe is normaal hey
Je kan toch geen bier drinken tijdens een jeepsafari.
Wat is dit voor een onzin.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28338985
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:21 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Jeepsafari, jeepsafari, doe is normaal hey
Je kan toch geen bier drinken tijdens een jeepsafari.
Wat is dit voor een onzin.
moet jij is opletten
pi_28347931
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef BramK het volgende:
om uit te gaan zijn de Paradies en Riu Palace de beste discotheken. Allebei gelegen ih duitse gedeelte. 15 euro entree en zoveel drinken als je wilt. Ook de Sportsbar is fun. Het duitse gedeelte is beter dan het nederlandse om uit te gaan.
Vorig jaar gingen we hier ook van heen. Naar die Riu Palace. Wij zaten daar ook dichtbij want we zaten in palma de playa. Voor 15 euro kon je je dan helemaal naar de tering zuipen. Vervolgens gingen we dan van 4 tot 6 uur naar de Veronica. Veel starkoo-muziek. Dat is alleen leuk als je dronken bent
pi_28351185
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Vorig jaar gingen we hier ook van heen. Naar die Riu Palace. Wij zaten daar ook dichtbij want we zaten in palma de playa. Voor 15 euro kon je je dan helemaal naar de tering zuipen. Vervolgens gingen we dan van 4 tot 6 uur naar de Veronica. Veel starkoo-muziek. Dat is alleen leuk als je dronken bent
Vette shit
Dit schema wil ik serieus onthouden
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28379670
ik ga nu voor de 5de keer naar mallorca. super relaxed daar. vertrek 24 juli en zit in hotel San Diego.
wie heeft ervaring met dat hotel?? hebben ze echt NL televisie?
pi_28476207
Hotel San Diego ben ik 3 jaar geleden geweest. Of ze NL- televisie hebben weet ik niet, meer maar er stond toen in de lounge wel een tv, met eurosport erop (hebben we toen Boogerd de etappe naar La Plagne zien winnen).
Wij vonden het toen wel een goed hotel, eten was goed genoeg, aan de boulevard. Op zich niet ver van het nederlandse deel, duitse deel is een eindje lopen.
Voor mij nog een dikke week, en dan ook naar Mallorca, appartementen Ayron Park, wie heeft hier ervaring mee??
pi_28481698
Mijn vriendin gaat naar San Diego ook.. ik ben al twee keer eerder in El Arenal geweest, heb het hotel vast wel gezien, aan de boulevard zit het sowieso goed

Ikzelf ga dit jaar ook naar Mallorca, maar we gaan naar Playa De Palma.. afgelopen week pas geboekt, want het was lang onduidelijk waar we heen zouden gaan. Zie ik dus mn vriendin ook nog 2 dagen daar omdat de vakanties overlappen.

Playa De Palma (ik geloof richting C'an Pastilla waar wij zitten) is wel een eind van het Nederlandse deel, maar de loopafstand naar Riu Palace en Paradies zal wel vergelijkbaar zijn, dus we vermaken ons best lijkt me zo
pi_28805322
tvp
pi_29014126
Tijd voor een schop omhoog, want het is wel erg rustig hier!

Aanstaande zondag vliegen wij, om 20.15
Beetje laat, maar gelukkig het niet zo ver, en is Playa De Palma niet ver van het vliegveld
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:11:26 #60
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_29016420
ik was vorig jaar ook in mallorca
el arenal
2 weken
aanrader is het stadion van real mallorca en de hoofdstad palma
ook de natuur is mooi op mallorca vooral in het westen
pi_29017488
Ik ben een keertje op Mallorca geweest en ik vind het geweldig. Alleen El Arenal is enorm klote. Met alle respect, het is vooral bedoeld voor de mensen die in Nederland tegen de onderkant van de samenleving aanzitten, een beetje de figuren uit de SBS-probleemwijkjes. Dat soort mensen kom je er veel tegen, het aantal plakplaatjes is er ook buiten alle proporties.

De hoofdstad en Santa Ponsa vind ik veel leuker en veel gezelliger. Ik heb in St Ponsa gezeten overigens, de naam van het hotel ben ik even kwijt, Club St Ponsa dacht ik, maar het eten was er geweldig. Geweldige buffetten elke dag, elke dag ook erg gevarieerd en dus niet net zoals in Tunesië of Turkije elke dag dezelfde prut.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:11:15 #62
125320 -pinguin-
pi_29017564
zo erg is el arenal nou ook weer niet
niet dat ik er nog een keer heen zou gaan maar toch
er zitten vooral trance nederlanders en vooral veel duitsers die bier en sangria zuipen uit emmers
maar goed, daarom zei ik ook dat je de rest van mallorca moet bekijken
  donderdag 21 juli 2005 @ 19:27:25 #63
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29017980
El Arenal doet zo slordig en verouderd aan vind ik.
Leuk om een avondje naartoe te gaan, maar niet om je vakantie door te brengen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:30:52 #64
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29054696
Ik ga wel naar El Arenal deze keer, net geboekt -- direct, bij Iberia.nl en Hotelkey.com. Prachtig strand, schitterende zee, en 's avonds erg gezellig. Voorheen zat ik altijd in Palma, of bij familie. Wel kut dat ik nu alleen ga, tis nog niet zo lang uit met mijn vriendin...

Ik kom al mijn hele leven op Mallorca. Is gewoon een ultieme vakantiebestemming. Voor wie niet alleen wil zuipen, is Palma toch een ge-wel-di-ge stad...

Maak anders een excursie die je voor 30 euro naar het klooster van Lluc brengt in de bergen, en over de pas van Sa Calobra, met uitzicht op de Puig Mayor (1450 mtr), waarna je de schitterende canyon van de Torrent de Pareis bezoekt, en met de boot naar Puerto Soller vaart, om daarna met de houten trein terug naar Palma te rijden.

Het schilderachtige Valldemossa is ook aan te raden, net als door de bergen rijden bij zonsondergang. Ach, wat niet eigenlijk. Mallorca rulezz!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:27:52 #65
125320 -pinguin-
pi_29062722
valldemossa vond ik eigenlijk maar meevallen
een en al toerisme en superklein
had er nog wel 2 zonnebrillen gejat
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:58:55 #66
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29070554
In Valldemossa heb je wel straatjes.. die eigenlijk alleen maar, 1 trap naar beneden naar 1 huis zijn maar wel een naam hebben. Da's dan wel uniek...

Naja, tis leuk, voor een uurtje of anderhalf ja.. maar zo tegen zevenen op een zomeravond, is het best goed toeven. Het klooster waar Chopin 1 winter verbleef is te duur qua entree, naar mijn smaak.

Rij daarna door naar Sa Foradada aan zee (niet zo ver weg), de rots met het gat erin, waar Sisi ooit aanmeerde bij haar oom, de Aartshertog, en probeer de ondergaande zon in het gat te vangen op een foto. Dan heb je wel een okee avond (Michael Douglas woont hier niet ver vandaan).
  maandag 25 juli 2005 @ 00:34:30 #67
125320 -pinguin-
pi_29101156
port de soller is wel het mooiste stadje van het eiland
schilderachtige boulevard
mooi houten treintje
schitterende baai
we gingen er nog zwemmen, alleen door al die boten is het water troebel en ruikt het naar diesel
verder wel leuk stadje
pi_29106448
wij zijn nu net een weekje trug of zo, maar mallorca was wel wat vooral omdat we in alcudia zaten en dus niet veel nederlanders hebben gezien, en ook bijna geen duitsers (gelukkig), we zaten daar vooral met scandinaviers en die zijn tenminste niet zo lastig als duitsers/engelsen, en niet zo luidruchtig als de nederlanders (we konden het gewoon merken als we nederlanders in de buurt hadden.

op zich is alcudia wel een mooie plek, maar toch meer geschikt voor gezinnetjes dan voor een stelletje, want discotheken zijn er niet echt (tenminste, we hebben er een gezien, maar niet binnen geweest)

het aparthotel was ook super (viva sunrise), maar ja, vooral geschikt voor gezinnen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 25 juli 2005 @ 12:12:00 #69
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29107394
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:25 schreef gothic-blackie het volgende:
wij zijn nu net een weekje trug of zo, maar mallorca was wel wat vooral omdat we in alcudia zaten en dus niet veel nederlanders hebben gezien, en ook bijna geen duitsers (gelukkig), we zaten daar vooral met scandinaviers en die zijn tenminste niet zo lastig als duitsers/engelsen, en niet zo luidruchtig als de nederlanders (we konden het gewoon merken als we nederlanders in de buurt hadden.

op zich is alcudia wel een mooie plek, maar toch meer geschikt voor gezinnetjes dan voor een stelletje, want discotheken zijn er niet echt (tenminste, we hebben er een gezien, maar niet binnen geweest)

het aparthotel was ook super (viva sunrise), maar ja, vooral geschikt voor gezinnen
Viva Sunrise, daar ben ik ook geweest . Wij waren er toen ook als stelletje. Was er nog steeds iedere ochtend om 10:00 uur het Viva deuntje? Daar werd ik zoooo flauw van, ik heb het nu (2 jaar na dato) nog weleens in mijn hoofd .
Leuk complex inderdaad, lekker gunstig gelegen.

Alcudia vind ik ook voor stelletjes wel geschikt. Je moet inderdaad geen grote discotheken verwachten, maar er zijn wel lekker veel barretjes, restaurantjes en terrasjes.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_29115486
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Viva Sunrise, daar ben ik ook geweest . Wij waren er toen ook als stelletje. Was er nog steeds iedere ochtend om 10:00 uur het Viva deuntje? Daar werd ik zoooo flauw van, ik heb het nu (2 jaar na dato) nog weleens in mijn hoofd .
Leuk complex inderdaad, lekker gunstig gelegen.

Alcudia vind ik ook voor stelletjes wel geschikt. Je moet inderdaad geen grote discotheken verwachten, maar er zijn wel lekker veel barretjes, restaurantjes en terrasjes.
heerlijk dat deuntje ja, ben je nog wakker aan het worden bij het zwembad, knalt die melodie erdoorheen, met natuurlijk ook meteen 20 talen met de uitleg wat er om 10 uur gedaan word
maar als je het nog steeds in je hoofd hebt, kom dan een keertje terug en bestel de bufo cd , dan kan je alle viva sunrise muziek nog een keer horen (was blij dat ik ervanaf ben)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_29116239
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:27 schreef MaLo het volgende:
El Arenal doet zo slordig en verouderd aan vind ik.
Leuk om een avondje naartoe te gaan, maar niet om je vakantie door te brengen.
Dat vind ik ook, je hebt echt leukere plekken op Mallorca. Zoals bijvoorbeeld de hoofdstad en Santa Ponsa.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 25 juli 2005 @ 19:22:11 #72
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29119204
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, je hebt echt leukere plekken op Mallorca. Zoals bijvoorbeeld de hoofdstad en Santa Ponsa.
Volgens mij zijn bijna alle andere plaatsen leuker dan Arenal .

Nou ja, het ligt er net aan wat je zoekt. Als je een mooi strand wil en een enorm heftig uitgaansleven, is Arenal wel geschikt als bestemming.

Santa Ponsa ben ik nog nooit geweest. Wel in Paguera, dat ligt daar vlakbij.Een heerlijk rustig plaatsje met genoeg winkeltjes en terrasjes en een mooi strand. Ook een mooi achterland, bosrijk en heuvelachtig. Geen brallende Engelsen. Het plaatsje was wel compleet op Duitsers gericht, maar dan wel op het rustiger type.

En Palma is echt een superstad. Ik vond het vergelijkbaar met Barcelona, maar dan met nog meer sfeer. Ik ben nu 3 keer op Mallorca geweest en heb in totaal 5 keer Palma bezocht en ik blijf het er heerlijk vinden.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:44:36 #73
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29132305
Ik heb Palma 10x liever dan Barcelona ja. Dat Parc del Mar... denk niet dat er een mooiere Kathedraal op een prachtigere locatie ter wereld bestaat. Het mooiste en sjieke cafe met binnenplaats is trouwens Capuccino, waar Bill Clinton ook is geweest. Het ligt niet ver van de Placa Espanya. Ik ga er altijd minstens 1x naartoe. Het is zooo sfeervol, met de uitgelichte stenen muren met waterpartijen, echt een knusse patio.

Darsegna in de haven aan de Paseo Maritimo is ook aan te raden, op een steiger bij het water. En El Corte Ingles natuurlijk. Verder heb ik geen hekel aan El Arenal -- wat heet, mijn hotel van dit jaar ligt er. Dat strand voor Balneario 7 is echt onovertroffen, met een langzaam aflopende zeebodem.

Ook een aanrader is het dorpje San Telmo (of Sant Elmo, of St. Elmo, de geleerden zijn er niet over uit ) Het kijkt uit over het mysterieuze zeer nabije Isla Dragonera, waar veel grotere hagedissen zitten. De legende gaat, dat de Ark van Noach daar gestrand is. Er hangt een bepaalde sfeer in het plaatsje, die moeilijk te omschrijven is...

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 26-07-2005 02:51:14 ]
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:17:08 #74
125320 -pinguin-
pi_29137576
jammer dat mallorca geen golven heeft
niet bij arenal iig
pi_29315083
ej ik vroeg me af, zijn er op Mallorca nou ook nog clubs a la Ibiza stijl? Clubachtig, bekende dj's.. dat soort shit Ik hoorde laatst van iemand dat Carl Cox ook wel eens op Mallorca draait. Dat soort dingen zoek ik meer.. kan er helaas niets over vinden bij google. Kan iemand mij hier wat over vertellen? of heeft iemand een link met wat club agenda's? bijvoorbaat dank.
pi_29320388
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:17 schreef -pinguin- het volgende:
jammer dat mallorca geen golven heeft
niet bij arenal iig
Onzin, afgelopen week stond er een stevige wind en er waren behoorlijke golven (en wind- en kitesurfers)
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:57 schreef Gabriel het volgende:
ej ik vroeg me af, zijn er op Mallorca nou ook nog clubs a la Ibiza stijl? Clubachtig, bekende dj's.. dat soort shit Ik hoorde laatst van iemand dat Carl Cox ook wel eens op Mallorca draait. Dat soort dingen zoek ik meer.. kan er helaas niets over vinden bij google. Kan iemand mij hier wat over vertellen? of heeft iemand een link met wat club agenda's? bijvoorbaat dank.
Mallorca heeft wel wat grote clubs ja, de BCM in Magaluf is het bekendste. Daar komen vooral Engelsen, is een van de grootste discotheken van Europa. Ik heb er in het verleden o.a. Marco Carola en Judge Jules meegemaakt. Carl Cox zal er ongetwijfeld ook wel eens gedraaid hebben. Deze zomer hebben ze vooral DJs uit de UK. Check de site:

http://www.bcm-planetdance.com/

Verder komen er in de grote Duitse discotheken in Playa De Palma/El Arenal (Riu Palace, Joy) ook wel eens gast DJ's, maar over het algemeen geen wereldtoppers.

Ook heb je in Palma een vestiging van de Pacha (bekende clubketen), maar daar bein ik niet geweest, en weet niet of ze daar ook regelmatig bekende gast DJs hebben zoals de Pacha bij Salou.
pi_29332820
hej thanks man! heb nu ook deze site gevonden: http://www.balearen.nl/main.php?id=1:1164 wel handig
pi_29426332
ben vandaag teruggekomen uit mallorca

appt. Don Juan alleen maar nederlanders

Verder was het uitgaan geweldig. bijna alleen maar naar MegaPark geweest , verder keertje naar Rui Palace maar dat viel tegen
En al die nederlandse barretjes moet je maar snel voorbij lopen want dat was echt troep
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 11:56:28 #79
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_29463112
Ben net terug uit El Arenal! Super vakantie gehad! Zeer veel Italianen en Duitsers, niet zoveel Nederlanders, ondanks dat we in het Nederlandse gedeelte verbeleven! uitgaan viel wat tegen. Tito's en Pacha in Palma zijn wel super vind ik. Beachhouse in El Arenal ook wel. Verder voor de Nederlanders kun je het beste naar Veronica gaan!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_29469353
Wij vertekken vannacht naar Mallorca..

Ben Hur..
Dat word wat
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:59:29 #81
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_29472898
Wij vertrekken vannacht ook ... 5 uur vertrekt het vliegtuig tot ziens daar
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:51:33 #82
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29502957
Ik vertrek morgen in de middag... kan niet wachten!!!
Tito's, Pacha, Mega Park en Beach Club zijn toch wel super ja. Verder heb ik het ook erg leuk doorgaans in de Art Deco club, aan de Paseo Maritimo, waar die windmolen boven op het dak staat. Maar da's een persoonlijke smaak, er komen weinig toeristen.
pi_29613024
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 20:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Wij vertrekken vannacht ook ... 5 uur vertrekt het vliegtuig tot ziens daar
Ik zou eerst ook om 5 uur vertrekken, mijne is verzet naar 10 voor 12. Hoop voor je dat jouwe dan nog wel om 5 uur staat naar Mallorca.
Ik ga morgen alleen, heb er zin an! me vrienden zijn er woensdag heen met ze 11en, alleen ik ga 4 dagen korter vanwege hersenkneuzing die ik had.
pi_29647205
BCM is veruit de vetste tent op Mallorca. Zeker heen gaan!!!
Verder vond ik de 538 wel gezellig... super vakantie gehad echt niet normaal.. 10 dagen was echt te kort! Kwil terug
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:43:36 #85
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_29666366
Groetjes vanaf mallorca
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:00:52 #86
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29667020
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Groetjes vanaf mallorca
Groetjes terug
pi_29731747
Vandaag terug gekomen en twas zeker een mooie vakantie..

Zany / Pavo draaide in Feestpaleis.. Was goed te doen..
Kheb zelfs nog staan te proppen voor Pavo en het feestpaleis.. Dat was best grappig, vooral als Pavo dan langs je staat en je vaag aankijkt...

Verder genoeg mooie vrouwen en proppers!
Goed gelachen daar, en flink gezopen!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  donderdag 1 september 2005 @ 02:51:03 #88
232 Ouwie
«NickName»
pi_30154748
ben eind Juli geweest en vond het stappen zwaar tegenvallen ten opzichte van 3 jaar geleden toen ik er ook was... BCM was al jong publiek, maar al die Nederlandse feestbarretjes als Veronica, 538, MTV, etc waren echt gevuld met kinderen tot 16 jaar. "Ja ja dit is de Veronica, allemaal handjes in de lucht want Thijsje is vanavond 15 geworden"...

3 jaar geleden had je in de BCM elke maandag Judge Jules, wat toen echt top was, en veel top-DJ's. Ik was ondermeer toen naar PVD en Tiesto geweest. Dit jaar waren er geen (echte) bekende DJ's behalve de commerciele DJ Sammi (bah)

Lloret en Salou liggen hoe langer hoe slechter bij ouders en dus mogen de kindjes die voor het eerst alleen gaan daar niet meer heen, dus verjongen ze Mallorca... JAMMER!
grtz NN
pi_30155120
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef Ouwie het volgende:

Lloret en Salou liggen hoe langer hoe slechter bij ouders en dus mogen de kindjes die voor het eerst alleen gaan daar niet meer heen, dus verjongen ze Mallorca... JAMMER!
hier heb je enigszins gelijk, maar je moet weggaan ih duitse gedeelte (riu palace, paradies, joy palace) : veel minder jonge tieners dan in het hollandse gedeelte !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')