quote:
Onzin, afgelopen week stond er een stevige wind en er waren behoorlijke golven (en wind- en kitesurfers)
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:57 schreef Gabriel het volgende:ej ik vroeg me af, zijn er op Mallorca nou ook nog clubs a la Ibiza stijl? Clubachtig, bekende dj's.. dat soort shit
![]()
Ik hoorde laatst van iemand dat Carl Cox ook wel eens op Mallorca draait. Dat soort dingen zoek ik meer.. kan er helaas niets over vinden bij google. Kan iemand mij hier wat over vertellen? of heeft iemand een link met wat club agenda's? bijvoorbaat dank.
Mallorca heeft wel wat grote clubs ja, de BCM in Magaluf is het bekendste. Daar komen vooral Engelsen, is een van de grootste discotheken van Europa. Ik heb er in het verleden o.a. Marco Carola en Judge Jules meegemaakt. Carl Cox zal er ongetwijfeld ook wel eens gedraaid hebben. Deze zomer hebben ze vooral DJs uit de UK. Check de site:
http://www.bcm-planetdance.com/Verder komen er in de grote Duitse discotheken in Playa De Palma/El Arenal (Riu Palace, Joy) ook wel eens gast DJ's, maar over het algemeen geen wereldtoppers.
Ook heb je in Palma een vestiging van de Pacha (bekende clubketen), maar daar bein ik niet geweest, en weet niet of ze daar ook regelmatig bekende gast DJs hebben zoals de Pacha bij Salou.