abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29320388
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:17 schreef -pinguin- het volgende:
jammer dat mallorca geen golven heeft
niet bij arenal iig
Onzin, afgelopen week stond er een stevige wind en er waren behoorlijke golven (en wind- en kitesurfers)
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:57 schreef Gabriel het volgende:
ej ik vroeg me af, zijn er op Mallorca nou ook nog clubs a la Ibiza stijl? Clubachtig, bekende dj's.. dat soort shit Ik hoorde laatst van iemand dat Carl Cox ook wel eens op Mallorca draait. Dat soort dingen zoek ik meer.. kan er helaas niets over vinden bij google. Kan iemand mij hier wat over vertellen? of heeft iemand een link met wat club agenda's? bijvoorbaat dank.
Mallorca heeft wel wat grote clubs ja, de BCM in Magaluf is het bekendste. Daar komen vooral Engelsen, is een van de grootste discotheken van Europa. Ik heb er in het verleden o.a. Marco Carola en Judge Jules meegemaakt. Carl Cox zal er ongetwijfeld ook wel eens gedraaid hebben. Deze zomer hebben ze vooral DJs uit de UK. Check de site:

http://www.bcm-planetdance.com/

Verder komen er in de grote Duitse discotheken in Playa De Palma/El Arenal (Riu Palace, Joy) ook wel eens gast DJ's, maar over het algemeen geen wereldtoppers.

Ook heb je in Palma een vestiging van de Pacha (bekende clubketen), maar daar bein ik niet geweest, en weet niet of ze daar ook regelmatig bekende gast DJs hebben zoals de Pacha bij Salou.
pi_29332820
hej thanks man! heb nu ook deze site gevonden: http://www.balearen.nl/main.php?id=1:1164 wel handig
pi_29426332
ben vandaag teruggekomen uit mallorca

appt. Don Juan alleen maar nederlanders

Verder was het uitgaan geweldig. bijna alleen maar naar MegaPark geweest , verder keertje naar Rui Palace maar dat viel tegen
En al die nederlandse barretjes moet je maar snel voorbij lopen want dat was echt troep
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 11:56:28 #79
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_29463112
Ben net terug uit El Arenal! Super vakantie gehad! Zeer veel Italianen en Duitsers, niet zoveel Nederlanders, ondanks dat we in het Nederlandse gedeelte verbeleven! uitgaan viel wat tegen. Tito's en Pacha in Palma zijn wel super vind ik. Beachhouse in El Arenal ook wel. Verder voor de Nederlanders kun je het beste naar Veronica gaan!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_29469353
Wij vertekken vannacht naar Mallorca..

Ben Hur..
Dat word wat
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:59:29 #81
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_29472898
Wij vertrekken vannacht ook ... 5 uur vertrekt het vliegtuig tot ziens daar
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:51:33 #82
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29502957
Ik vertrek morgen in de middag... kan niet wachten!!!
Tito's, Pacha, Mega Park en Beach Club zijn toch wel super ja. Verder heb ik het ook erg leuk doorgaans in de Art Deco club, aan de Paseo Maritimo, waar die windmolen boven op het dak staat. Maar da's een persoonlijke smaak, er komen weinig toeristen.
pi_29613024
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 20:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Wij vertrekken vannacht ook ... 5 uur vertrekt het vliegtuig tot ziens daar
Ik zou eerst ook om 5 uur vertrekken, mijne is verzet naar 10 voor 12. Hoop voor je dat jouwe dan nog wel om 5 uur staat naar Mallorca.
Ik ga morgen alleen, heb er zin an! me vrienden zijn er woensdag heen met ze 11en, alleen ik ga 4 dagen korter vanwege hersenkneuzing die ik had.
pi_29647205
BCM is veruit de vetste tent op Mallorca. Zeker heen gaan!!!
Verder vond ik de 538 wel gezellig... super vakantie gehad echt niet normaal.. 10 dagen was echt te kort! Kwil terug
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:43:36 #85
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_29666366
Groetjes vanaf mallorca
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:00:52 #86
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_29667020
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Groetjes vanaf mallorca
Groetjes terug
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_29731747
Vandaag terug gekomen en twas zeker een mooie vakantie..

Zany / Pavo draaide in Feestpaleis.. Was goed te doen..
Kheb zelfs nog staan te proppen voor Pavo en het feestpaleis.. Dat was best grappig, vooral als Pavo dan langs je staat en je vaag aankijkt...

Verder genoeg mooie vrouwen en proppers!
Goed gelachen daar, en flink gezopen!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  donderdag 1 september 2005 @ 02:51:03 #88
232 Ouwie
«NickName»
pi_30154748
ben eind Juli geweest en vond het stappen zwaar tegenvallen ten opzichte van 3 jaar geleden toen ik er ook was... BCM was al jong publiek, maar al die Nederlandse feestbarretjes als Veronica, 538, MTV, etc waren echt gevuld met kinderen tot 16 jaar. "Ja ja dit is de Veronica, allemaal handjes in de lucht want Thijsje is vanavond 15 geworden"...

3 jaar geleden had je in de BCM elke maandag Judge Jules, wat toen echt top was, en veel top-DJ's. Ik was ondermeer toen naar PVD en Tiesto geweest. Dit jaar waren er geen (echte) bekende DJ's behalve de commerciele DJ Sammi (bah)

Lloret en Salou liggen hoe langer hoe slechter bij ouders en dus mogen de kindjes die voor het eerst alleen gaan daar niet meer heen, dus verjongen ze Mallorca... JAMMER!
grtz NN
pi_30155120
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef Ouwie het volgende:

Lloret en Salou liggen hoe langer hoe slechter bij ouders en dus mogen de kindjes die voor het eerst alleen gaan daar niet meer heen, dus verjongen ze Mallorca... JAMMER!
hier heb je enigszins gelijk, maar je moet weggaan ih duitse gedeelte (riu palace, paradies, joy palace) : veel minder jonge tieners dan in het hollandse gedeelte !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')