dat laatstequote:Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef MaLo het volgende:
Volgens mij gaan de meesten van dit topic echt om te feesten naar Mallorca!
Zijn jullie nog van plan om iets van Mallorca te zien of blijft het bij Riu Palace en de Bierstrasse?
Valt er nog meer te bezichten buiten dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef MaLo het volgende:
Volgens mij gaan de meesten van dit topic echt om te feesten naar Mallorca!
Zijn jullie nog van plan om iets van Mallorca te zien of blijft het bij Riu Palace en de Bierstrasse?
Double Dutch is helemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:37 schreef creeper het volgende:
ondanks dat vorig jaar ons hele appartement is leeggeroofd toch maar weer besloten om voor de 3e keer op rij te gaan..... Gezelligheid en bier tellen zwaarder als een dag op t politiebureau om aangifte te doen!Weer twee weekjes lekker grolschjes drinken bij ben en aria van de double dutch en daarna beachhouse of voor 18 eurotjes jezelf volgieten in een van de duitse discotheken!
Wat wil je nog meer!
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Valt er nog meer te bezichten buiten dat dan?
Jeepsafari, jeepsafari, doe is normaal heyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef Remzerrr het volgende:
Jeepsafari is wel een aanraderKom je nog eens ergens anders dan in El Arenal en het is gewoon gaaf om in een jeep offroad te rijden
moet jij is oplettenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:21 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jeepsafari, jeepsafari, doe is normaal hey
Je kan toch geen bier drinken tijdens een jeepsafari.
Wat is dit voor een onzin.
Vorig jaar gingen we hier ook van heen. Naar die Riu Palace. Wij zaten daar ook dichtbij want we zaten in palma de playa. Voor 15 euro kon je je dan helemaal naar de tering zuipen. Vervolgens gingen we dan van 4 tot 6 uur naar de Veronica. Veel starkoo-muziek. Dat is alleen leuk als je dronken bentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef BramK het volgende:
om uit te gaan zijn de Paradies en Riu Palace de beste discotheken. Allebei gelegen ih duitse gedeelte. 15 euro entree en zoveel drinken als je wilt. Ook de Sportsbar is fun. Het duitse gedeelte is beter dan het nederlandse om uit te gaan.
Vette shitquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen we hier ook van heen. Naar die Riu Palace. Wij zaten daar ook dichtbij want we zaten in palma de playa. Voor 15 euro kon je je dan helemaal naar de tering zuipen. Vervolgens gingen we dan van 4 tot 6 uur naar de Veronica. Veel starkoo-muziek. Dat is alleen leuk als je dronken bent![]()
Viva Sunrise, daar ben ik ook geweestquote:Op maandag 25 juli 2005 11:25 schreef gothic-blackie het volgende:
wij zijn nu net een weekje trug of zo, maar mallorca was wel watvooral omdat we in alcudia zaten en dus niet veel nederlanders hebben gezien, en ook bijna geen duitsers (gelukkig), we zaten daar vooral met scandinaviers en die zijn tenminste niet zo lastig als duitsers/engelsen, en niet zo luidruchtig als de nederlanders (we konden het gewoon merken als we nederlanders in de buurt hadden.
op zich is alcudia wel een mooie plek, maar toch meer geschikt voor gezinnetjes dan voor een stelletje, want discotheken zijn er niet echt (tenminste, we hebben er een gezien, maar niet binnen geweest)
het aparthotel was ook super (viva sunrise), maar ja, vooral geschikt voor gezinnen
heerlijk dat deuntje ja, ben je nog wakker aan het worden bij het zwembad, knalt die melodie erdoorheen, met natuurlijk ook meteen 20 talen met de uitleg wat er om 10 uur gedaan wordquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Viva Sunrise, daar ben ik ook geweest. Wij waren er toen ook als stelletje. Was er nog steeds iedere ochtend om 10:00 uur het Viva deuntje? Daar werd ik zoooo flauw van, ik heb het nu (2 jaar na dato) nog weleens in mijn hoofd
.
Leuk complex inderdaad, lekker gunstig gelegen.
Alcudia vind ik ook voor stelletjes wel geschikt. Je moet inderdaad geen grote discotheken verwachten, maar er zijn wel lekker veel barretjes, restaurantjes en terrasjes.
Dat vind ik ook, je hebt echt leukere plekken op Mallorca. Zoals bijvoorbeeld de hoofdstad en Santa Ponsa.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:27 schreef MaLo het volgende:
El Arenal doet zo slordig en verouderd aan vind ik.
Leuk om een avondje naartoe te gaan, maar niet om je vakantie door te brengen.
Volgens mij zijn bijna alle andere plaatsen leuker dan Arenalquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, je hebt echt leukere plekken op Mallorca. Zoals bijvoorbeeld de hoofdstad en Santa Ponsa.
Onzin, afgelopen week stond er een stevige wind en er waren behoorlijke golven (en wind- en kitesurfers)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:17 schreef -pinguin- het volgende:
jammer dat mallorca geen golven heeft
niet bij arenal iig
Mallorca heeft wel wat grote clubs ja, de BCM in Magaluf is het bekendste. Daar komen vooral Engelsen, is een van de grootste discotheken van Europa. Ik heb er in het verleden o.a. Marco Carola en Judge Jules meegemaakt. Carl Cox zal er ongetwijfeld ook wel eens gedraaid hebben. Deze zomer hebben ze vooral DJs uit de UK. Check de site:quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:57 schreef Gabriel het volgende:
ej ik vroeg me af, zijn er op Mallorca nou ook nog clubs a la Ibiza stijl? Clubachtig, bekende dj's.. dat soort shitIk hoorde laatst van iemand dat Carl Cox ook wel eens op Mallorca draait. Dat soort dingen zoek ik meer.. kan er helaas niets over vinden bij google. Kan iemand mij hier wat over vertellen? of heeft iemand een link met wat club agenda's? bijvoorbaat dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |