abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27385120
Nog mensen die ook naar Mallorca gaan deze zomer?????
pi_27388876
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef NY_Giant het volgende:
Nog mensen die ook naar Mallorca gaan deze zomer?????
Lees het topic zou ik zeggen
pi_27391537
Hmm, had het beter anders kunnen formuleren, maar met 'ook' bedoel ik andere mensen die nog niet gereageerd hebben.
pi_27398959
Ga eind juni naar palma nova, hotel club panama, lekker all inclusive. Iemand die daar al eens geweest is???
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_27475515
niemand meer wat te melden over mallorca???
(schopje)
pi_27493826
Wij gaan eind juli. Naam van de appartementen weet ik niet. Het loopt idd nog niet echt storm, dit topic...
  maandag 30 mei 2005 @ 23:53:31 #32
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_27499162
Een appart topic over mallorca, leuk !

Nou ik ga dus ook naar mallorca, samen met 12 vrienden. We hebben via gogo tours 3 appartementen geboekt in el arenal .... ik heb er best veel zin in , we gaan 7augustus tot 18 augustus, lekker met het vliegtuig ook (eerste keer vliegen voor mij)

Weet iemand een paar goeie clubs daar ? Treden er nog bekende Dj's op ? Is het nog een beetje te betalen daar ? Veel nederlanders of ook engelsen/duiters en meer van dat soort buitenlanders ?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_27709570
Van twee jaar terug weet ik nog dat er veel Duitsers en Nederlanders zitten. Ze hebben eigenlijk allebei een eigen gedeelte dat meteen naast elkaar ligt. Verder zijn er ook veel Engelsen, maar die zitten bijna allemaal in Magaluf, een andere plaats. Het is er allemaal redelijk goed betaalbaar. Bekijk deze site eens over Mallorca ==> http://www.ilovemallorca.nl en deze voor de Nederlandse uitgaansgelegenheden ==> http://www.ilovemallorca.nl/horeca.asp . Andere goede site ==> http://mallorca.pagina.nl . Naast de Nederlandse uitgaansgelegenheden zijn er ook nog vele grote discotheken in het Duitse gedeelte waar veel internationaal publiek komt.

Wij zitten trouwens eind juli in appartementencomplex Tres Torres. Nog meer mensen die daarheen gaan???
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:47:40 #34
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_27723326
Wij zijn al naar Mallorca geweest dit jaar.
Voor het eerst met onze dochter van toen 13 maanden in het vliegtuig.
Wij zaten in een heel rustig plaatsje, Paguera. Niet geschikt voor stapbeesten, maar heel erg leuk voor mensen die rust zoeken en voor gezinnen met kinderen. Er zijn veel toeristenwinkeltjes en terrasjes en een supermooi strand. Ons appartementencomplex heette Club Europa.

Eerder zijn wij naar Cala d'Or (app. Martha's) en Alcudia (app. Viva Sunrise geweest.

Ik vind Mallorca het vakantieeiland bij uitstek. Mooie natuur in het noordwesten, Palma is een prachtige stad, de grotten, het platteland, mooie stranden, gezellige plaatsjes...
Ons bezoek dit jaar was zeker niet de laatste keer!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:11:12 #35
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_27724188
Mallorca is idd een eiland waar je voor je rust kan komen en waar je kan feesten. De kant van
Cala d'Or is dacht ik wat rustiger en de kant van El Arenal en Palma is het 'feestgebied' Ben vroeger met mn ouders in de buurt van Cala d'Or geweest en vorig jaar met vrienden naar El Arenal. 2 Totaal verschillende vakanties en allebei super
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_28029811
iemand die naar carbrera is geweest (eilandje vlakbij mallorca)?? Of nog mensen die naar s'albufera zijn geweest, lijken mij wel mooie natuurgebieden namelijk.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:30:43 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28029911
S'Albufera is wel aardig. Ik vond het niet heel spectaculair, maar ook niet doodsaai. Het is een moerassig land met kanaaltjes erdoor. Leuk om eens doorheen te fietsen lijkt me. Wij hebben er alleen een stukje gewandeld.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_28042600
om uit te gaan zijn de Paradies en Riu Palace de beste discotheken. Allebei gelegen ih duitse gedeelte. 15 euro entree en zoveel drinken als je wilt. Ook de Sportsbar is fun. Het duitse gedeelte is beter dan het nederlandse om uit te gaan.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_28068581
Wij gaan ook met 8 man, 18 tm 20 jaar oud.

Appartementencomplex Ben Hur
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28075416
nog een paar daagjes en dan ga ik naar mallorca, heb er zo zin in!!!
pi_28269857
Nog ruim 2 weken (13 - 27 juli) en dan met z´n achten naar Appartementen Ayron Park in El Arenal! Drie jaar geleden ook al naar Mallorca geweest (toen hotel San Diego). Nu weer, omdat dit ons het beste is bevallen. Voor elk wat wils daar, uitgaan hoeft niet per se duur te zijn, een fijn strand, etc.

Voor iedereen die ook naar Mallorca gaat, veel plezier gewenst!
pi_28275336
Wij 5 man.. 18/19 jaar oud
Van 5 tot 15 augustus
Hotel Bahamas.

Echt wel zin in.. kep nog 1 tentamen en dan eindelijk vakantie en dan word het zo'n beetje aftellen. Vorig jaar in Nederland gebleven met vakantie dus nu alweer kei veel zin in.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:56:54 #43
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28282289
Volgens mij gaan de meesten van dit topic echt om te feesten naar Mallorca!

Zijn jullie nog van plan om iets van Mallorca te zien of blijft het bij Riu Palace en de Bierstrasse?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:25:44 #44
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_28290366
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef MaLo het volgende:

Zijn jullie nog van plan om iets van Mallorca te zien of blijft het bij Riu Palace en de Bierstrasse?
dat laatste
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_28298030
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef MaLo het volgende:

Valt er nog meer te bezichten buiten dat dan?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:28:50 #46
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_28299014
Jeepsafari is wel een aanrader Kom je nog eens ergens anders dan in El Arenal en het is gewoon gaaf om in een jeep offroad te rijden
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:37:53 #47
123973 creeper
rijen city
pi_28314918
ondanks dat vorig jaar ons hele appartement is leeggeroofd toch maar weer besloten om voor de 3e keer op rij te gaan..... Gezelligheid en bier tellen zwaarder als een dag op t politiebureau om aangifte te doen! Weer twee weekjes lekker grolschjes drinken bij ben en aria van de double dutch en daarna beachhouse of voor 18 eurotjes jezelf volgieten in een van de duitse discotheken!
Wat wil je nog meer!
Bob Latchford:
It was a terrific experience. I only played 16 games, but scored 13 goals. That's why I'm a hero. They were very friendly people. They loved a drink. Every week seemed to be party time, win, lose or draw.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:13:22 #48
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_28316247
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:37 schreef creeper het volgende:
ondanks dat vorig jaar ons hele appartement is leeggeroofd toch maar weer besloten om voor de 3e keer op rij te gaan..... Gezelligheid en bier tellen zwaarder als een dag op t politiebureau om aangifte te doen! Weer twee weekjes lekker grolschjes drinken bij ben en aria van de double dutch en daarna beachhouse of voor 18 eurotjes jezelf volgieten in een van de duitse discotheken!
Wat wil je nog meer!
Double Dutch is helemaal Vorig jaar was dat zo'n btje onze vaste 'indrinkkroeg'
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:03:59 #49
123973 creeper
rijen city
pi_28318283
kijk nog meer mensen die het snappen! En ze zijn nu flink aan het verbouwen, er komt een extra kroeg bij zeg mar (ze hebben dat leegstaande pand ernaast ook gekocht) K word spontaan weet zat als ik aan ben zn borreltjes denk (koetjes, stuiterballen ed) En natuurlijk de leuke propster/barmeid!
Bob Latchford:
It was a terrific experience. I only played 16 games, but scored 13 goals. That's why I'm a hero. They were very friendly people. They loved a drink. Every week seemed to be party time, win, lose or draw.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:00:21 #50
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28329074
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:58 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Valt er nog meer te bezichten buiten dat dan?
Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')