Hoe is Luna Park, wij willen namelijk dar ook heen gaan..quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:30 schreef BramK het volgende:
Playa de Palma heerst ! Vooral de disco's Paradies en Riu Palace zijn goed. Je betaalt er 15 euro en drinkt zo veel je wil. Wij zaten in een all-in hotel (LunaPark), als jonge mensen de beste formule die je kan hebben vind ik. Ook de SportsBar in El arenal is wel fun .
wij zijn er in 2003 geweest, en we hebben er ons beestig geamuseerd ! je moet geen grote luxe verwachten natuurlijk maar het is er best gezellig. Een gezellige bar met 's avonds altijd animatie. Wij kwamen er trouwens goed overeen met Giorgio, de hoofdanimator, een Italiaan. Wij hadden zo een Belgische vlag mee, en hij een Italiaanse, hebben toen foto's genomen met die vlaggen, onze laatste avond heeft ie onze vlag zelfs ah podium gehangen bij een show. Echt wel gezellige tijd gehad dusquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:07 schreef space-kees het volgende:
[..]
Hoe is Luna Park, wij willen namelijk dar ook heen gaan..
Eten, drinken (tijden)
Personeel, kamers?
service/omgeving?
Hoe lang geleden heb je geboekt, en waar? We hadde volgens mij hier naar gekeken, en het was al volquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:36 schreef TwztId het volgende:
Wij gaan met ze 6en naar Hotel Palma Bay Club, 750 euro All-Inclusive (gratis zuipen!)![]()
Paar weken geleden, bij D-Reizenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef space-kees het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je geboekt, en waar? We hadde volgens mij hier naar gekeken, en het was al vol
Maar Vincent ga je met mensen van c1000 op vakantie?? Wanneer ga je op vakantie dan daarheen? wij 20 juliquote:
yep, 10 juli vertrekken we en we blijven 11 dagen..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef space-kees het volgende:
[..]
Maar Vincent ga je met mensen van c1000 op vakantie?? Wanneer ga je op vakantie dan daarheen? wij 20 juli
over deze 2 punten geef ik je gelijk. de wachttijden vond ik niet zo erg, het is toch vakantie hé, maar de hitte was inderdaad storend !quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:39 schreef michiel5 het volgende:
- \Wachttijden bij de bar erg lang. Heb vaker all-inclusief gehad, maar dit sloeg alles.
- Geen airco in de lounge, waardoor het echt super heet, zeg maar niet te harden was.
Michiel
Altijd fijn als iemand het met je eens isquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:39 schreef BramK het volgende:
[..]
over deze 2 punten geef ik je gelijk. de wachttijden vond ik niet zo erg, het is toch vakantie hé, maar de hitte was inderdaad storend !
nee normaal niet, ik ga liever elk jaar ergens anders. Heb nu al met maten Bodrum, Mallorca en Lloret gedaan, nu ben ik ah denken voor Rimini of Hersonissos.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:06 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Btw Bram nog plannen om terug te gaan naar Mallorca dit jaar?
Michiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |