abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24502950
We willen dit jaar misschien met stuk of 8 man naar Mallorca op vakantie. Nu ben ik eigelijk wel benieuwd wie er al ooit is geweest en nog belangerijker hoe het daar is. Met wat is het te vergelijken, hoe is het uitgaan daar? Beetje leuke muziek? Overdag iets te doen?
We zijn 17-19 jaar.
pi_24503524
Ik wil ook gaan van de zomer met wat vrienden

zijn aan het kijken voor een leuk appartementje/hotel

Overdag ga je naar het strand, als je tenminste voor het avond eten wakker wordt.

Eigenlijk een verkapte tvp
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_24503575
Lees om te beginnen deze topics maar eens. Mallorca 2004 deel 2 Mallorca 2004
Ik was er vorig jaar geweest. Top vakantie gehad. Waar ga je heen El Arenal?? Alleen het uitgaan is daar wel ECHT nederlands. Wat ik zelf niet zo leuk vind, aangezien ik dat hier ook kan. Wij gingen vaker naar duitse discotheken
pi_24504223
We weten nog niet precies waar, we hadden een leuk appartement gezien en die lag in Playa de Palma. Dat ligt schijnbaar langs El Arenal, maar hoever het lopen is weet ik eigelijk niet iemand die het weet?
Het heet trouwens Appartementen Pueblo Park weet niet of daar iemand is geweest, maar zag er erg mooi uit! Of we gaan een villa huren maar dat is beetje moeilijk te regelen volgens mij heb er op internet niet veel over kunnen vinden.
pi_24505670
Pueblo park is erg mooi, daar zit ik vorig jaar ook. Ja, het ligt een beetje in het duise gedeeltje. Het strand vond ik er wel veel beter dan in El Arenal. Verder ben je dichtbij de Riu Palace en Megapark enzo. Voor het echte nederlandse gedeelte Veronica enzo mag je wel een aardig stukje lopen. Ben je zeker 20 minuten mee bezig.
pi_24520288
Ach heb niet zo probleem met lopen en 20 minuten nog wel te doen, zien wel kunnen ook taxi pakken.
pi_24604376
Jij bent er vorig jaar geweest, wat was een beetje de gemiddelde leeftijd daar?
Komen er ook nog wat bekende dj's langs? Heb je mischien wat meer infomartie er over.. reisverslag? Ben wel benieuwd hoe het daar is. We gaan dus 7 Augustus.. 11 dagen naar Pueblo Park.
pi_24733918
hee, ff een vraagje voor degenen die vorig jaar in app. solimar (el arenal) hebben gezeten. Ik hoorde viavia dat ze daar nogal erg streng zijn met het drinken in het appartementencomplex. Wat is hier van waar ? Zou iemand mij dat kunnen vertellen......
pi_24768681
Playa de Palma heerst ! Vooral de disco's Paradies en Riu Palace zijn goed. Je betaalt er 15 euro en drinkt zo veel je wil. Wij zaten in een all-in hotel (LunaPark), als jonge mensen de beste formule die je kan hebben vind ik. Ook de SportsBar in El arenal is wel fun .
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_24776420
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:30 schreef BramK het volgende:
Playa de Palma heerst ! Vooral de disco's Paradies en Riu Palace zijn goed. Je betaalt er 15 euro en drinkt zo veel je wil. Wij zaten in een all-in hotel (LunaPark), als jonge mensen de beste formule die je kan hebben vind ik. Ook de SportsBar in El arenal is wel fun .
Hoe is Luna Park, wij willen namelijk dar ook heen gaan..

Eten, drinken (tijden)

Personeel, kamers?

service/omgeving?
weet je het niet!
pi_24782462
Wij gaan met ze 6en naar Hotel Palma Bay Club, 750 euro All-Inclusive (gratis zuipen!)
pi_24783724
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:07 schreef space-kees het volgende:

[..]

Hoe is Luna Park, wij willen namelijk dar ook heen gaan..

Eten, drinken (tijden)

Personeel, kamers?

service/omgeving?
wij zijn er in 2003 geweest, en we hebben er ons beestig geamuseerd ! je moet geen grote luxe verwachten natuurlijk maar het is er best gezellig. Een gezellige bar met 's avonds altijd animatie. Wij kwamen er trouwens goed overeen met Giorgio, de hoofdanimator, een Italiaan. Wij hadden zo een Belgische vlag mee, en hij een Italiaanse, hebben toen foto's genomen met die vlaggen, onze laatste avond heeft ie onze vlag zelfs ah podium gehangen bij een show. Echt wel gezellige tijd gehad dus
Ook de all-iin is in orde, het eten is wel veel van hetzelfde, maar das altijd wel met die bufetten, de drank waren meestal fake merken maar dat vonden wij nie erg, en ze waren zeker niet gierig op de alcohol. Verder zijn er 2 zwembaden, en meestal heb je er wel plaats om te zitten ah zwembad.
1 minpuntje : id bar is het verschrikkelijk warm !
pi_24788844
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:36 schreef TwztId het volgende:
Wij gaan met ze 6en naar Hotel Palma Bay Club, 750 euro All-Inclusive (gratis zuipen!)
Hoe lang geleden heb je geboekt, en waar? We hadde volgens mij hier naar gekeken, en het was al vol
weet je het niet!
pi_24800806
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef space-kees het volgende:

[..]

Hoe lang geleden heb je geboekt, en waar? We hadde volgens mij hier naar gekeken, en het was al vol
Paar weken geleden, bij D-Reizen
pi_24804048
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:00 schreef TwztId het volgende:

[..]

Paar weken geleden, bij D-Reizen
Maar Vincent ga je met mensen van c1000 op vakantie?? Wanneer ga je op vakantie dan daarheen? wij 20 juli
weet je het niet!
pi_24845549
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef space-kees het volgende:

[..]

Maar Vincent ga je met mensen van c1000 op vakantie?? Wanneer ga je op vakantie dan daarheen? wij 20 juli
yep, 10 juli vertrekken we en we blijven 11 dagen..
pi_24847056
c1000? Met de supermarkt op vakantie? ok dan..
wij gaan 5 Augustus 10 dagen Hotel Bahamas... All Inclusive
Niet echt gezond eigelijk als er gratis drank is en 's avonds ook op stap. Pfff
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:17:04 #18
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_25004601
Heb net geboekt voor van de zomer. 15 dagen, vertrek 6 juli. Naar hotel Dunas Blancas in Playa de Palma. ( http://www.hoteldunasblancas.com/ )

Ben al 2 keer eerder op Mallorca geweest met vrienden. Echt perfect om uit te gaan. Wordt na verloop van tijd wel een beetje meer van hetzelfde. Je hoort vaak elke avond de zelfde setjes gedraaid worden.
De duitse discotheken zijn veruit het goedkoopst (15 euro en onbeperkt zuipen) maar ook minder gezellig dan de Nederlandse tenten vind ik. Daar ben je ongeveer kwijt wat je in Nederland ook kwijt bent.
Aanraders vind ik de waterparken in Magaluf, en ook de BCM daar is wel leuk om een keertje geweest te zijn. Is super groot, maar verder een beetje het zelfde als RIU Palace e.d.

Ga dit jaar met mijn vriendin, zal dus wat minder uitgaan zijn en wat meer dingen doen. Palma in, auto huren.

Voor iedereen die gaat: Hotel Luna(tic) Park kan ik afraden. Was daar 2 jaar geleden met vrienden en zijn het hotel uitgezet omdat ze water van het balkon gooiden op andere gasten. Beetje zwaar gestraft vind ik. Bovendien is het een verekte eind lopen van het strand en de boulevard. Hierna in hotel San Diego geplaatst door Neckerman (goed opgelost vind ik) Dit is een heel relaxed hotel, practisch aan de boulevard, zwembad op het dak, klein, maar wel grappig. Zou wel een hotel met airco op de kamers zoeken, kan aardig warm worden daar en koelt 's avonds ook niet echt af.

Trouwens iemand weleens een Jeep-Safari vanuit PLaya de Palma/ El Arenal gedaan? hoe bevalt dat? en heb je "echte" jeeps (dus met 4-wiel aandrijving en niet alleen achterwiel als in Turkije)?

Misschien tot ziens van de zomer en veel succes met de vakantie keuze!!

Michiel
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_25006530
nou michiel, wij hebben in LunaPark gezeten, en we hebben er een goeie tijd gehad, waar voor je geld, vriendelijk personeel, leuke animatie , ...
Trouwens als je uit je hotel bent gezet, mag je nog blij zijn dat neckermann een nieuw hotel kunnen arrangeren heeft hé .
  woensdag 9 februari 2005 @ 14:39:21 #20
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_25006685
Daar waren ik en mijn vrienden de hostess van Neckerman ook zeer dankbaar voor. Over Neckermann ook niets dan lof in dit geval.
Alleen de directeur van het hotel (weet niet zeker of hij dat was, maar zo deet hij zich in elk geval voor) was wat minder voor rede vatbaar. Het was duidelijk dat wij slecht wat water van het balkon hadden gegooid, hier waren ook getuigen van, onder andere de genen die wij nat gegooid hadden (ja het blijft kinderachtig, maarja vakantie) Maar hij bleef volhouden dat we voorwerpen van het balkon hadden gegooid. Zelfs een bemiddeling van de hostess mocht niet meer baten.
Dit opgewonde spaanse directeurtje vind ik trouwens niet het enige nadeel van Luna Park.
- \Wachttijden bij de bar erg lang. Heb vaker all-inclusief gehad, maar dit sloeg alles.
- Geen airco in de lounge, waardoor het echt super heet, zeg maar niet te harden was.

Wat wel okay was waren de 2 zwembaden en de snacks smiddags. Maarja door de ligging en de onvriendelijke behandeling zullen ze me er niet meer zien.
Zullen zij ook blij mee zijn btw

Michiel
pi_25016293
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:39 schreef michiel5 het volgende:

- \Wachttijden bij de bar erg lang. Heb vaker all-inclusief gehad, maar dit sloeg alles.
- Geen airco in de lounge, waardoor het echt super heet, zeg maar niet te harden was.

Michiel
over deze 2 punten geef ik je gelijk. de wachttijden vond ik niet zo erg, het is toch vakantie hé, maar de hitte was inderdaad storend !
pi_25019534
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:39 schreef BramK het volgende:

[..]

over deze 2 punten geef ik je gelijk. de wachttijden vond ik niet zo erg, het is toch vakantie hé, maar de hitte was inderdaad storend !
Altijd fijn als iemand het met je eens is

Maar zo zie je maar dat 2 verschillende mensen een hele verschillende indruk van een hotel kunnen hebben. Is ook niet mijn bedoeling geweest om Luna Park helemaal te bashen. Wilde alleen kwijt dat mijn ervaring met dat betreffende hotel niet zo lekker was, terwijl me dit in andere hotels nog nooit is overkomen.
Dus voor iedereen die op vakantie gaat naar mallorca: maakt niet uit waar je zit, je gaat echt een super vakantie tegemoet, zolang je je maar gedraagd

Btw Bram nog plannen om terug te gaan naar Mallorca dit jaar?

Michiel
pi_25041777
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:06 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Btw Bram nog plannen om terug te gaan naar Mallorca dit jaar?

Michiel
nee normaal niet, ik ga liever elk jaar ergens anders. Heb nu al met maten Bodrum, Mallorca en Lloret gedaan, nu ben ik ah denken voor Rimini of Hersonissos.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:26:29 #24
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_25042138
Ben vorig jaar met nog 3 vrienden naar Mallorca geweest, was echt een supervakantie Zaten in hotel Tierramar, is een leuk hotelletje voor als je niet zoveel op je kamer bent, wat meestal zo is op zo'n vakantie. Niet veel luxe, maar wel erg relaxte beheerders, zelfs 's nachts gaat de frituur nog aan als je wat wil hebben
Pueblo Park is wel een aanrader, ben daar in die vakantie vorig jaar ook wel veel geweest, ze waren daar niet zo heel streng. Het enige nadeel is het verre lopen naar het nederlandse gedeelte maar daar kom je wel overheen.
Het uitgaan was wel lachen, wel veel dezelfde muziek zoals eerder al gezegd was.

De jeepsafari is echt een aanrader!!! Een superrelaxte begeleider die je door de hobbeligste wegen leidt, je stuitert echt bijna je auto uit Je mag wel zelf rijden als je je rijbewijs hebt.
En je komt door het dorpje Algaida (spreek uit: Al Qaeda ), wat de nodige grappen richting wat Amerikanen in de groep uitlokte

Al met al was het een supervakantie en Mallorca is echt een aanrader

* Remzerrr gaat dit jaar met vrienden naar Chersonissos
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_25205389
Vandaag een vakantie geboekt. We gaan met z'n 3-en naar app. Pueblo Park. We vertrekken 3 juli en blijven er 11 dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')