Dat zal niet veel anders zijn dan hier in NL hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:48 schreef _MaximuS_ het volgende:
Nog maar 2 weekies en ik slaap voor het eerst op Mallorca![]()
Mallorca 2004quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:48 schreef _MaximuS_ het volgende:
Ik heb geen idee waarom de vorige gesloten is,
Ach zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Mallorca 2004
Na 300 posts gaat ie automagisch op slot
Dat is heel anders dan hier in NL, want hier in NL slaap ik niet op een kamer met jouquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:40 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dat zal niet veel anders zijn dan hier in NL hoorgewoon je ogen dichtdoen
![]()
[..]
Info Pleasequote:Op zondag 4 juli 2004 13:40 schreef koningvanmallorca het volgende:
Over 2 weekjes vertrek ik voor de 6e keer naar Mallorca, voor de 4e keer naar Arenal. Voor degenen die nog twijfelen over hoe veel lol ze daar gaan hebben. Party party!
Wij lossen je af over een weekquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:05 schreef Wim_Wanten het volgende:
morgen is het zo ver.. op naar mallorca!!! woei!! donders veel zin in
WTF!! Meppel?? daar woon ik.. en nou zie ik ook dat je naar hetzelfde appartement gaat.. F#***### piep!!! denk je ook op vakantie te gaan... eerst merk je dat een paar vriendinnen daar al zitten als we daar komen en dan een of ander figuur van internet.. dit gaat weer lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:03 schreef Electrical-Storm het volgende:
In principe ga ik vanavond al...
23.30u is voor mij de laatste reismogelijkheid per spoor vanaf Meppel naar Schiphol (vertrek = 5 uur)
Ik ga zo dus maar ff slapen
Hey mies, jal hier.. Leuk rokjequote:Op donderdag 15 juli 2004 19:53 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
Als je deze tegen komt, of dezelfde versie maar dan met Svea óf Nikita óf Teisje óf MC óf Aman óf Carola, dan ben ik het, of één van mijn andere vriendinnen![]()
Zwaai dan evenWij zijn er trouwens vanaf 11 augustus 12 dagen
Wij zitten boven de Veronica! Is dat hotel wat? Of weet je dat verder niet? Tittos klinkt wel fout trouwens.......quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:57 schreef Balbergen het volgende:
[..]
Hey mies, jal hier.. Leuk rokje
Maar ontopic, ik ben gister terug gekomen vanuit Mallorca (el arenal) en het is wel erg hollands en vrij jong. Maar voor de rest als je met een leuke groep bent is het super.
Je moet sowieso nog naar BCM gaan. Dat is een grote discotheek. 36 euro, gratis drank. Je moet ook naar palma gaan. Daar heb je mooie tenten zoals tittos.
En de barvrouw van de Veronica is ook wel leuk..
[afbeelding]
Palma is vet..quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:28 schreef arco_corleone het volgende:
Ik ga 15 augustus naar Playa de palma. 8 dagen. Heb er echt heeel veel zin in. Vooral met dit weer hier
Ey.. Hotel Iris.. is t niet?! Daar zat ik vorig jaar..! was echt een toppertje.. 2x vallen en je ligt op het strand..!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:12 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Wij zitten boven de Veronica! Is dat hotel wat? Of weet je dat verder niet? Tittos klinkt wel fout trouwens.......Die rokjes zijn stoer he? Ideetje van Nikita
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |