quote:Nou daar heb ik wat aan hoor
Op woensdag 26 november 2003 14:21 schreef Neilza het volgende:
Mallorca
quote:Maar sŕvonds kun je ook gewoon lekker op stap gaan?
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Ben er afgelopen zomer geweest, barts daar van de kroegen en er zijn ook aardig wat discotheken, overdag is er inderdaad ook genoeg te doen. We (ook met zijn zessen) hebben er een super vakntie gehad
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef ma3ryck3 het volgende:
Vraag het eens aan deze gasten, in het fotoboek staan genoeg foto's van Mallorca: http://www.zoetemelk.net/mallorca/
quote:Jij bent een dief.
Op woensdag 26 november 2003 14:26 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Mallorca geweest, icoondief. Ik vond het niet echt denderend. Het is niet zo dat 's avonds niets te doen is (integendeel), maar Chersonissos is veeeeeel beter.
quote:Nope, ik was hetzelfde voor Mallorca kwijt als voor Kreta.
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef Partygurl het volgende:[..]
Jij bent een dief.
Ja Chersonissos...is ook wel wat duurder dan of niet.
quote:Allebei duur dus
Op woensdag 26 november 2003 14:28 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nope, ik was hetzelfde voor Mallorca kwijt als voor Kreta.
quote:Voor Turken kun je in Nederland blijven.
Op woensdag 26 november 2003 14:29 schreef Partygurl het volgende:[..]
Allebei duur dus
Whehe nee geintje...ik weet t niet
Spanje wil ik wel heen maar de rest niet en Turkye is helemaal uitgesloten
Ik heb dit jaar moeten kiezen tussen Chersonissos en Mallorca en dat was een vrij makkelijke keuze. Chersonissos is tien keer beter dan Mallorca.
quote:Dan weet je gelijk wat voor figuren daar zitten....
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef Partygurl het volgende:[..]
quote:Oh dan, ben ook in Salou en Lloret geweest duzzz
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef ma3ryck3 het volgende:[..]
Dan weet je gelijk wat voor figuren daar zitten....
Het HEY HOO volk....om het zo maar te noemen....
quote:Meestal is de B toch een H....
Op woensdag 26 november 2003 14:38 schreef Partygurl het volgende:[..]
Oh dan, ben ook in Salou en Lloret geweest duzzz
Boeruh boeruh boeruh
Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden (Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)
Maar tip; boek dus wel in El Arenal, dat is het leukste gedeelte. Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!
quote:Ja de eigenaar van Beachhouse en IT is MEntal Theo
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:
Mallorca. Genoeg te doen hoor 's avonds! In het duitse Playa de Palma zijn er genoeg Bierstüben
(niet heen gaan dus). En in El Arenal (NL-gedeelte) is er voor ieder wat wils. Voor de Aprés Ski achtige holbewoners heb je de Veronica Discotheek en kroegjes (de 538
.) met diezelfde eigenaar. En als je naar een leuke plek wilt moet je eerst lekker naar MTV BeachBar
. (Zéér goede topless barmannen
, vette muziek, leuk publiek, enz.) En vanaf een uur of 2/3 is het leuk in de iT/Het Feestpaleis. Zit naast elkaar dus makkelijk hoppen.
Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden
(Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)
Maar tip; boek dus wel in El Arenal, dat is het leukste gedeelte. Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!
quote:Bij sommige mensen wel, maar die vind je vooral op de keileweg en de wallen.
Op woensdag 26 november 2003 14:41 schreef ma3ryck3 het volgende:[..]
Meestal is de B toch een H....
quote:Hmm bedankt voor de tip
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:
Mallorca. Genoeg te doen hoor 's avonds! In het duitse Playa de Palma zijn er genoeg Bierstüben
(niet heen gaan dus). En in El Arenal (NL-gedeelte) is er voor ieder wat wils. Voor de Aprés Ski achtige holbewoners heb je de Veronica Discotheek en kroegjes (de 538
.) met diezelfde eigenaar. En als je naar een leuke plek wilt moet je eerst lekker naar MTV BeachBar
. (Zéér goede topless barmannen
, vette muziek, leuk publiek, enz.) En vanaf een uur of 2/3 is het leuk in de iT/Het Feestpaleis. Zit naast elkaar dus makkelijk hoppen.
Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden
(Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt
!)
Als je van bouwvakkers muziek en publiek houd moet je vooral naar de 538 en de Veronica gaan.. die Beachhouse van Theo is niet veel aan en vrij duur.. Het feest paleis is ook niet echt wat vind ik persoonlijk..
Grote Duitse (maar eigenlijk internationale) tenten als Riu Palace en Club Paradise zijn echte aanraders.. Onbeperkt drinken voor een 20/30 Euro, goeie muziek en mooie tenten en je komt er eens niet je buurman van thuis tegen.. Alle nationaliteiten lopen daar rond (wel zo leuk op vakantie)..
Het is verder overal wel duur hoor, eten enzo kan je beter bij je hotel doen. En het strand is vrij smal, alleen op het uiterste puntje in El Arenal niet.. Ik zou ook uiterst rechts van de baai mijn hotel uitzoeken als ik jou was.. Taxi's kosten geen drol dus lekker met de taxi naar de grote discotheken gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |