abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14942899
Jaja een beetje erg vroeg maar wij (6personen van 19-21jr) zijn toch alweer aan het rondkijken voor de zomervakantie.
Nu lijkt ons Mallorca wel iets alleen nu hoorde ik dat daar vrijwel niets te doen is s`avonds omdat alle feesten overdag zijn
Kan iemand me misschien iets meer vertellen?
.
pi_14942959
Mallorca
pi_14942983
Mallorca = veel duitsers en engelsen

Maar wel cool!

pi_14942989
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:21 schreef Neilza het volgende:
Mallorca
Nou daar heb ik wat aan hoor
Tell me!
.
pi_14942992
Vraag het eens aan deze gasten, in het fotoboek staan genoeg foto's van Mallorca: http://www.zoetemelk.net/mallorca/
Fat Kids Are Harder To Kidnap
pi_14942993
Ben er afgelopen zomer geweest, barts daar van de kroegen en er zijn ook aardig wat discotheken, overdag is er inderdaad ook genoeg te doen. We (ook met zijn zessen) hebben er een super vakntie gehad
pi_14943016
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Ben er afgelopen zomer geweest, barts daar van de kroegen en er zijn ook aardig wat discotheken, overdag is er inderdaad ook genoeg te doen. We (ook met zijn zessen) hebben er een super vakntie gehad
Maar sŕvonds kun je ook gewoon lekker op stap gaan?
.
pi_14943021
Meest perfecte zomervakantie bestemming; Miami Beach. Relaxed overdag, knallend snachts, geen Engelsen geen Duitsers, bijna iedereen spreekt Spaans, en betere prijzen dan Mallorca. Alleen het vliegticket is vrij prijzig.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_14943082
Ik ben vorig jaar naar Mallorca geweest, icoondief. Ik vond het niet echt denderend. Het is niet zo dat 's avonds niets te doen is (integendeel), maar Chersonissos is veeeeeel beter.
Wie?
pi_14943103
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:22 schreef ma3ryck3 het volgende:
Vraag het eens aan deze gasten, in het fotoboek staan genoeg foto's van Mallorca: http://www.zoetemelk.net/mallorca/
.
pi_14943110
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:26 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Mallorca geweest, icoondief. Ik vond het niet echt denderend. Het is niet zo dat 's avonds niets te doen is (integendeel), maar Chersonissos is veeeeeel beter.
Jij bent een dief.
Ja Chersonissos...is ook wel wat duurder dan of niet.
.
pi_14943149
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Jij bent een dief.
Ja Chersonissos...is ook wel wat duurder dan of niet.

Nope, ik was hetzelfde voor Mallorca kwijt als voor Kreta.
Wie?
pi_14943173
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:28 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Nope, ik was hetzelfde voor Mallorca kwijt als voor Kreta.

Allebei duur dus
Whehe nee geintje...ik weet t niet
Spanje wil ik wel heen maar de rest niet en Turkye is helemaal uitgesloten
.
pi_14943238
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:29 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Allebei duur dus
Whehe nee geintje...ik weet t niet
Spanje wil ik wel heen maar de rest niet en Turkye is helemaal uitgesloten

Voor Turken kun je in Nederland blijven.

Ik heb dit jaar moeten kiezen tussen Chersonissos en Mallorca en dat was een vrij makkelijke keuze. Chersonissos is tien keer beter dan Mallorca.

Wie?
pi_14943295
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Dan weet je gelijk wat voor figuren daar zitten.... Het HEY HOO volk....om het zo maar te noemen....
pi_14943390
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef ma3ryck3 het volgende:

[..]

Dan weet je gelijk wat voor figuren daar zitten.... Het HEY HOO volk....om het zo maar te noemen....

Oh dan, ben ook in Salou en Lloret geweest duzzz Boeruh boeruh boeruh
.
pi_14943459
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:38 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Oh dan, ben ook in Salou en Lloret geweest duzzz Boeruh boeruh boeruh

Meestal is de B toch een H....
pi_14943512
Ben 2 keer op Mallorca geweest en zit er aan te denken om dit jaar weer te gaan. Het uitgaan is die Gehele dag bijna smiddags en savonds als je dat wil. Genoeg te doen als je naar El Arenal gaat. Veel grote discos hebben 17 euro entree, maar dan wel alle drank gratis !!!
De Nederlandse barren zijn natuurlijk weer zo duur als de pest maarja dat was ook op Kreta dit jaar. Ik zou zeggen doen, je zal er zeker een leuke tijd hebben.
Cuore Sportivo
pi_14943563
Mallorca . Genoeg te doen hoor 's avonds! In het duitse Playa de Palma zijn er genoeg Bierstüben (niet heen gaan dus). En in El Arenal (NL-gedeelte) is er voor ieder wat wils. Voor de Aprés Ski achtige holbewoners heb je de Veronica Discotheek en kroegjes (de 538 .) met diezelfde eigenaar. En als je naar een leuke plek wilt moet je eerst lekker naar MTV BeachBar . (Zéér goede topless barmannen , vette muziek, leuk publiek, enz.) En vanaf een uur of 2/3 is het leuk in de iT/Het Feestpaleis. Zit naast elkaar dus makkelijk hoppen.

Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden (Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt !)

Maar tip; boek dus wel in El Arenal, dat is het leukste gedeelte. Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!

pi_14943624
En ga niét naar de "17-euro-entree-alle-drank-gratis"-discotheken . Komt raar volk op af en de drank is ook al niet te zuipen (alleen verdunde wijn en bier en waterige mixjes.)
pi_14943832
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:
Mallorca . Genoeg te doen hoor 's avonds! In het duitse Playa de Palma zijn er genoeg Bierstüben (niet heen gaan dus). En in El Arenal (NL-gedeelte) is er voor ieder wat wils. Voor de Aprés Ski achtige holbewoners heb je de Veronica Discotheek en kroegjes (de 538 .) met diezelfde eigenaar. En als je naar een leuke plek wilt moet je eerst lekker naar MTV BeachBar . (Zéér goede topless barmannen , vette muziek, leuk publiek, enz.) En vanaf een uur of 2/3 is het leuk in de iT/Het Feestpaleis. Zit naast elkaar dus makkelijk hoppen.

Ik kan je ook een paar ge-weldige restaurantjes aanraden (Overigens zelfde eigenaar als de MTV en iT, wat een inteelt !)

Maar tip; boek dus wel in El Arenal, dat is het leukste gedeelte. Wij sliepen in Playa de Palma maar we liepen elke avond naar El Arenal!

Ja de eigenaar van Beachhouse en IT is MEntal Theo
Cuore Sportivo
pi_14944707
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:41 schreef ma3ryck3 het volgende:

[..]

Meestal is de B toch een H....

Bij sommige mensen wel, maar die vind je vooral op de keileweg en de wallen.
.
pi_14944722
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:45 schreef karoltje het volgende:

Hmm bedankt voor de tip
.
pi_14946598
Kan me wel vinden in de reacties van de anderen hier, je wilt inderdaad niet in de buurt bij die Duiters zitten.. Zij hebben echter wel de grootste tenten op Mallorca die wél de moeite waard zijn hoor..

Als je van bouwvakkers muziek en publiek houd moet je vooral naar de 538 en de Veronica gaan.. die Beachhouse van Theo is niet veel aan en vrij duur.. Het feest paleis is ook niet echt wat vind ik persoonlijk..

Grote Duitse (maar eigenlijk internationale) tenten als Riu Palace en Club Paradise zijn echte aanraders.. Onbeperkt drinken voor een 20/30 Euro, goeie muziek en mooie tenten en je komt er eens niet je buurman van thuis tegen.. Alle nationaliteiten lopen daar rond (wel zo leuk op vakantie)..

Het is verder overal wel duur hoor, eten enzo kan je beter bij je hotel doen. En het strand is vrij smal, alleen op het uiterste puntje in El Arenal niet.. Ik zou ook uiterst rechts van de baai mijn hotel uitzoeken als ik jou was.. Taxi's kosten geen drol dus lekker met de taxi naar de grote discotheken gaan..

woensdag 26 november 2003 @ 16:45:48 #25
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14947050
Kijk ook eens hier

Mallorca!! (2003)

Maak ik hier alvast 2004 topic van

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: