abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24552970
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:34 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

ah. Wel mooie foto's maken!

* The.PhantoM zit er ook over na te denken om in de meivakantie weer naar nyc te vertrekken...

Ga het binnenkort ff bespreken met m'n ma. Kijken of ik dan iemand kan vinden die mee wilt, anders moet ik alleen, lijkt me toch wel gezellig als een vriend mee gaat ofzo
heb ik wel tijd om mooie foto's te maken?

we slapen trouwens in pennsylvania hotel. Beetje redelijk? Ik heb de ligging opgezocht en dat bevalt me wel.
waar staat het jfk airport eigelijk?
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:55:15 #102
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24553176
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:44 schreef berc het volgende:

[..]

heb ik wel tijd om mooie foto's te maken?

we slapen trouwens in pennsylvania hotel. Beetje redelijk? Ik heb de ligging opgezocht en dat bevalt me wel.
waar staat het jfk airport eigelijk?
jamaica bay, queens. Khad daarnet op het nieuws gezien dat vluchten tussen AMS en JFK nu ook via vingerscan worden gedaan. Kweet alleen niet of dit nou verplicht was ofniet Van te voren tenminste zeker weten dat je alle benodigden dingen hebt die de amerikanen willen zien als je aankomt, want je sturen je anders zo terug. En geen fruit meenemen uit nederland Khad mijn schooltas mee, waar normaal eten en fruit dingen inzitten. Toen ik op newark aankwam, kwamen ze met een hond langs die aan mijn tas begon te ruiken. Kmoest toen mijn tas open maken, en hij vroeg of ik fruit bij me had. Zijn bang dat je ziektjes overbrengt via voedsel ofzo...

btw, hoe lang ga je? Wij waren er 5/6 volle dagen, en we hadden 180 foto's gemaakt en 4 uur gefilmdt. Dus wel genoeg tijd hoor.. En als je niet genoeg tijd hebt moet je toch maar foto's maken, voor het thuisfront hier op fok!
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_24553273
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:55 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

jamaica bay, queens. Khad daarnet op het nieuws gezien dat vluchten tussen AMS en JFK nu ook via vingerscan worden gedaan. Kweet alleen niet of dit nou verplicht was ofniet Van te voren tenminste zeker weten dat je alle benodigden dingen hebt die de amerikanen willen zien als je aankomt, want je sturen je anders zo terug. En geen fruit meenemen uit nederland Khad mijn schooltas mee, waar normaal eten en fruit dingen inzitten. Toen ik op newark aankwam, kwamen ze met een hond langs die aan mijn tas begon te ruiken. Kmoest toen mijn tas open maken, en hij vroeg of ik fruit bij me had. Zijn bang dat je ziektjes overbrengt via voedsel ofzo...
welke benodigdheden zijn dat dan?
ik had ergens hier op fok ook iets gelezen over een vaag invulformulier met vragen ben je een terrorist ofzo...
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:06:38 #104
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24553422
Pennsylvania is een perfect hotel! Ligging is super!
Midden in Manhattan, vlak naast Macy's...
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:10:17 #105
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24553500
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:59 schreef berc het volgende:

[..]

welke benodigdheden zijn dat dan?
ik had ergens hier op fok ook iets gelezen over een vaag invulformulier met vragen ben je een terrorist ofzo...
nouja, eigenlijk geen id. Na al die aanslagen is het zo verandert wat je allemaal moet hebben. Je moet ff nagaan of die biometrische paspoorten nou verplicht zijn enzo. Je moet idd zo'n invulformulier invullen. Allemaal domme vragen, of je idd een terrorist bent en of je wapens bij je hebt etc...
pi_24553936
ik denk niet dat ze zo snel biometrische paspoorten gaan invoeren...
maar ik moet nog een pasport halen dus dan zal ik het dan wel horen denk ik..
pi_24555619
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:06 schreef matthijst het volgende:
Pennsylvania is een perfect hotel! Ligging is super!
Midden in Manhattan, vlak naast Macy's...
is dit geen mooie aanbieding dan?
quote:
Wintertip: Hotel Pennsylvania in New York
5 daagse citytrip New York
Het Pennsylvania Hotel ligt midden in Manhattan op loopafstand van de theaters, het Empire State Buiding en 's werelds grootste warenhuis Macy's. Het hotel biedt uitstekende faciliteiten tegen een lage prijs. Dit hotel biedt een ideale uitvalsbasis voor citytrips naar New York. Verlenging is uiteraard mogelijk.
5 dagen, 4 nachten ( 1 overnachting in het vliegtuig) met vlucht vanaf eur 425,- p.p.!
http://www.new-york.nl/main.php?tripID=215
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:09:00 #108
16082 Wytze
...Confidential
pi_24558808
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:47 schreef Timmai het volgende:

[..]

is dit geen mooie aanbieding dan?
[..]

http://www.new-york.nl/main.php?tripID=215
Die had ik ook maar dan in de Zomer. Dat was met Peter Langhout. Was in totaal 489,- per persoon Op zoiets zal jij nu ook uitkomen denk ik. Het is namelijk allemaal weer afhankelijk an met hoeveel personen je gaat etc.

Iig kan ik het Pensylvania hotel van harte aanbevelen. En mocht je een natte kamer krijgen (Met natte water plekken op de vloer) gewoon terug gaan naar die balie en zeiken. Wij krijgen toen een 3x zo grote kamer

Maar de locatie van het Hotel is goed iig..
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  Moderator vrijdag 14 januari 2005 @ 13:11:41 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_24562332
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:09 schreef Wytze het volgende:

[..]

Die had ik ook maar dan in de Zomer. Dat was met Peter Langhout. Was in totaal 489,- per persoon Op zoiets zal jij nu ook uitkomen denk ik. Het is namelijk allemaal weer afhankelijk an met hoeveel personen je gaat etc.

Iig kan ik het Pensylvania hotel van harte aanbevelen. En mocht je een natte kamer krijgen (Met natte water plekken op de vloer) gewoon terug gaan naar die balie en zeiken. Wij krijgen toen een 3x zo grote kamer

Maar de locatie van het Hotel is goed iig..
Ehm...wacht even....dus als ik het goed begrijp ben je bij die reis 3 nachten daar, 1 nacht in het vliegtuig, en dat allemaal voor ¤ 425,- p.p. ? Want dan ga ik dus ook nu boeken
Maar even serieus, ik ben vorige zomer in Californie geweest, en tja..de USA roelt heel erg hard, dus ik wilde dit jaar als het even kon naar NY. Echter, vorige zomer was ik in totaal een ¤ 3000,- kwijt, en dat vind ik wel een beetje veel om nu weer te herhalen.

Aan de andere kant vind ik dan wel weer dat 3 nachten (dat je effectief in NY) bent wel een beetje weinig, ik zou er toch wel 6 of 7 van willen maken, maar ja, dan zal ik zeker wel weer richting die prijs komen ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_24562499
Coolguy, ligt eraan wat je aan comport wilt. Als je bv kan regelen dat je de terugvlucht verzet en dan de andere dagen een goedkope accomodatie zoekt zit je wel goed
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24562775
Nou, zoveel ben je echt niet kwijt hoor voor 7 nachten NY. Tenzij je Business Class gaat vliegen en in een duur hotel gaat zitten. Ook is er een verschil tussen alleen gaan en met nog iemand. De prijs voor een kamer daalt dan echt flink.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_24562884
Zou het opzich niet eens zo heel erg vinden om alleen te moeten. Maar je betaalt idd wel weer.
pi_24564397
Ik was afgelopen jaar voor 9 dagen rond de 800 euro kwijt ook nog wel te doen
  Moderator vrijdag 14 januari 2005 @ 15:34:38 #114
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_24564592
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:22 schreef Razer het volgende:
Ik was afgelopen jaar voor 9 dagen rond de 800 euro kwijt ook nog wel te doen
Kun jij hier iets meer info over geven ? Was je alleen ? Waar had je geboekt ? Wat voor hotel had je etc etc. Want 800 euro voor 9 dagen (das dan incl 2 dagen vliegen, dus effectief 7 dagen daar ?) is niet veel, en dat vind ik wel interessant ja
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:37:38 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24564655
Coolguy, wij gaan dit jaar naar Cali/Westcoast en hebben idd ook ¤3000 pp berekend...

NY is veeeeeeeeeeeeeeel goedkoper, aangezien je veel korter gaat en voor de prijs van een vlucht naar Cali heb je in NY praktisch het hotel erbij...

Denk in het hoogseizoen iets van 700 euro p.p., 5 nachten, met 2 personen... En dan misschien nog 60 euro pp voor elke nacht langer....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24564688
Uhm ik had losse vlucht met KLM geboekt, was met 2 vrienden en hadden 3 persoons kamer in Hotel Carter. Uhm idd 7 overnachtingen in NY zelf.
pi_24564738
Ik was afgelopen zomer iets meer kwijt, toen ik in mijn eentje ging. Ik bleef 7 nachten in het hotel slapen en dat was iets van 80 dollar per nacht. Voor de vlucht was ik 600 euro kwijt, wat veel was omdat ik laat boekte. Ik kwam in het begin van de middag aan en vertrok in het begin van de avond, dus ik had ongeveer 7 hele dagen de tijd. Dus ik was iets van 1100 kwijt voor alleen vlucht en verblijf.
New Yorker in spe
pi_24564916
Mijn tip, ga minimaal met zijn 2'en dat scheelt aanzienlijk in de verblijfskosten. Als je een student bent, neem dat je OV of collegekaart mee, dan krijg je bij veel musea korting.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24564929
Mm alleen op vakantie, lijkt me niet zo leuk
pi_24565006
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:53 schreef komrad het volgende:
Als je een student bent, neem dat je OV of collegekaart mee, dan krijg je bij veel musea korting.
Of koop de NY Pass, kun je bijna overal gratis in.
New Yorker in spe
pi_24565010
Net even gekeken, als je nu een vliegticket voor in de grote vakantie naar NY wilt boeken ben je rond de 550 euro kwijt.
pi_24565059
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:58 schreef Razer het volgende:
Net even gekeken, als je nu een vliegticket voor in de grote vakantie naar NY wilt boeken ben je rond de 550 euro kwijt.
Ja, klote is dat. In jan-feb ben je maar 239 + 75 toeslag kwijt.
New Yorker in spe
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:02:46 #123
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24565073
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kun jij hier iets meer info over geven ? Was je alleen ? Waar had je geboekt ? Wat voor hotel had je etc etc. Want 800 euro voor 9 dagen (das dan incl 2 dagen vliegen, dus effectief 7 dagen daar ?) is niet veel, en dat vind ik wel interessant ja
je bent echt veel minder kwijt dat die 3000 waar jij het over hebt. Ik weet niet hoelang je precies wilt blijven, maar volgens mij is het het goedkoopst om een reis te boeken waarbij je een ticket + hotel in 1 krijgt. Apart boeken kan volgens mij wel wat duurder zijn.

Ben je van plan om in de zomervakantie te gaan? Denk dat het best wel klef is dan in nyc. D8 dat NY op de zelfde lengtegraad (? of heet dat een breedte graad) ligt als spanje. Maar ik ben slecht in topo. Kweet wel de belangrijkste dingen, zoals waar nyc ligt

Was vorig jaar tijdens de zomer in bangkok en ik kan je vertellen dat dat geen pretje is. Superklef, al die uitlaatgassen bah. Maarja, daar in Bangkok rijden ze ook zonder katalysatoren NYC zal wel wat minder erg zijn, maar toch...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:06:38 #124
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24565133
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:53 schreef komrad het volgende:
Mijn tip, ga minimaal met zijn 2'en dat scheelt aanzienlijk in de verblijfskosten. Als je een student bent, neem dat je OV of collegekaart mee, dan krijg je bij veel musea korting.
nog een tip: ga niet naar musea, is zo saai en zonde van je tijd Wij zijn naar MONH gegaan omdat het regende, maar ik liep toch veel liever zeiknat over straat door de regen. Of ga ff een restaurantje of een starbucks in, en ga mensen kijken. Veel leuker
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:08:38 #125
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24565168
ik had in 2003 een hotel voor 25 euro per nacht, in Manhattan. (4 pers kamer). Er stonden alleen 4 bedden en een koelkastje in (en een kleine tv). Het was niet groot, niet luxe. Maar dat hoef ook niet, aangezien je er toch alleen maar hoeft te slapen.
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')