heb ik wel tijd om mooie foto's te maken?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:34 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ah. Wel mooie foto's maken!
* The.PhantoM zit er ook over na te denken om in de meivakantie weer naar nyc te vertrekken...
Ga het binnenkort ff bespreken met m'n ma. Kijken of ik dan iemand kan vinden die mee wilt, anders moet ik alleen, lijkt me toch wel gezellig als een vriend mee gaat ofzo
jamaica bay, queens. Khad daarnet op het nieuws gezien dat vluchten tussen AMS en JFK nu ook via vingerscan worden gedaan. Kweet alleen niet of dit nou verplicht was ofnietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:44 schreef berc het volgende:
[..]
heb ik wel tijd om mooie foto's te maken?
we slapen trouwens in pennsylvania hotel. Beetje redelijk? Ik heb de ligging opgezocht en dat bevalt me wel.
waar staat het jfk airport eigelijk?
welke benodigdheden zijn dat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:55 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
jamaica bay, queens. Khad daarnet op het nieuws gezien dat vluchten tussen AMS en JFK nu ook via vingerscan worden gedaan. Kweet alleen niet of dit nou verplicht was ofnietVan te voren tenminste zeker weten dat je alle benodigden dingen hebt die de amerikanen willen zien als je aankomt, want je sturen je anders zo terug. En geen fruit meenemen uit nederland
Khad mijn schooltas mee, waar normaal eten en fruit dingen inzitten. Toen ik op newark aankwam, kwamen ze met een hond langs die aan mijn tas begon te ruiken. Kmoest toen mijn tas open maken, en hij vroeg of ik fruit bij me had. Zijn bang dat je ziektjes overbrengt via voedsel ofzo...
nouja, eigenlijk geen id. Na al die aanslagen is het zo verandert wat je allemaal moet hebben. Je moet ff nagaan of die biometrische paspoorten nou verplicht zijn enzo. Je moet idd zo'n invulformulier invullen. Allemaal domme vragen, of je idd een terrorist bent en of je wapens bij je hebt etc...quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:59 schreef berc het volgende:
[..]
welke benodigdheden zijn dat dan?
ik had ergens hier op fok ook iets gelezen over een vaag invulformulier met vragen ben je een terrorist ofzo...
is dit geen mooie aanbieding dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:06 schreef matthijst het volgende:
Pennsylvania is een perfect hotel! Ligging is super!
Midden in Manhattan, vlak naast Macy's...
http://www.new-york.nl/main.php?tripID=215quote:Wintertip: Hotel Pennsylvania in New York
5 daagse citytrip New York
Het Pennsylvania Hotel ligt midden in Manhattan op loopafstand van de theaters, het Empire State Buiding en 's werelds grootste warenhuis Macy's. Het hotel biedt uitstekende faciliteiten tegen een lage prijs. Dit hotel biedt een ideale uitvalsbasis voor citytrips naar New York. Verlenging is uiteraard mogelijk.
5 dagen, 4 nachten ( 1 overnachting in het vliegtuig) met vlucht vanaf eur 425,- p.p.!
Die had ik ook maar dan in de Zomer. Dat was met Peter Langhout. Was in totaal 489,- per persoon Op zoiets zal jij nu ook uitkomen denk ik. Het is namelijk allemaal weer afhankelijk an met hoeveel personen je gaat etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
is dit geen mooie aanbieding dan?
[..]
http://www.new-york.nl/main.php?tripID=215
Ehm...wacht even....dus als ik het goed begrijp ben je bij die reis 3 nachten daar, 1 nacht in het vliegtuig, en dat allemaal voor ¤ 425,- p.p. ? Want dan ga ik dus ook nu boekenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:09 schreef Wytze het volgende:
[..]
Die had ik ook maar dan in de Zomer. Dat was met Peter Langhout. Was in totaal 489,- per persoon Op zoiets zal jij nu ook uitkomen denk ik. Het is namelijk allemaal weer afhankelijk an met hoeveel personen je gaat etc.
Iig kan ik het Pensylvania hotel van harte aanbevelen. En mocht je een natte kamer krijgen (Met natte water plekken op de vloer) gewoon terug gaan naar die balie en zeiken. Wij krijgen toen een 3x zo grote kamer
Maar de locatie van het Hotel is goed iig..
Kun jij hier iets meer info over geven ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:22 schreef Razer het volgende:
Ik was afgelopen jaar voor 9 dagen rond de 800 euro kwijt ook nog wel te doen
Of koop de NY Pass, kun je bijna overal gratis in.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:53 schreef komrad het volgende:
Als je een student bent, neem dat je OV of collegekaart mee, dan krijg je bij veel musea korting.
Ja, klote is dat. In jan-feb ben je maar 239 + 75 toeslag kwijt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:58 schreef Razer het volgende:
Net even gekeken, als je nu een vliegticket voor in de grote vakantie naar NY wilt boeken ben je rond de 550 euro kwijt.
je bent echt veel minder kwijt dat die 3000 waar jij het over hebt. Ik weet niet hoelang je precies wilt blijven, maar volgens mij is het het goedkoopst om een reis te boeken waarbij je een ticket + hotel in 1 krijgt. Apart boeken kan volgens mij wel wat duurder zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun jij hier iets meer info over geven ?Was je alleen ? Waar had je geboekt ? Wat voor hotel had je etc etc. Want 800 euro voor 9 dagen (das dan incl 2 dagen vliegen, dus effectief 7 dagen daar ?) is niet veel, en dat vind ik wel interessant ja
![]()
nog een tip: ga niet naar musea, is zo saai en zonde van je tijdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:53 schreef komrad het volgende:
Mijn tip, ga minimaal met zijn 2'en dat scheelt aanzienlijk in de verblijfskosten. Als je een student bent, neem dat je OV of collegekaart mee, dan krijg je bij veel musea korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |