Precies dat zeiden ze ook wel he's in a town just over the border calls las Nievesquote:Op maandag 24 januari 2005 23:40 schreef SlimShady het volgende:
Mexico is ook niet zo ver van LA.
Je moet de wereldkaart of globe er eens bij pakken.
En hij hoeft zelf niet te vliegen. Scheelt ook tijd.
vinden jullie mannen die kim nou echt zo geweldig? ik (als vrouw) vind dan die michelle er toch beter uitzien hoor...die kim is maar beetje een duf tutjequote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
De sexscene met Kim?
Michelle.. HOTquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
vinden jullie mannen die kim nou echt zo geweldig? ik (als vrouw) vind dan die michelle er toch beter uitzien hoor...die kim is maar beetje een duf tutje
maar gelukkig heeft iedereen zijjn eigen mening he
Ach, smaken verschillen..... Maar Tony mag wmb Michelle houdenquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
vinden jullie mannen die kim nou echt zo geweldig? ik (als vrouw) vind dan die michelle er toch beter uitzien hoor...die kim is maar beetje een duf tutje
i'll scond that.. die kim doet me ook niet zoveel, althansniet in die rol.quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
je kijkt naar 24, niet naar The girl next doorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
De sexscene met Kim?
Ze waren om 13:00 uur begonnenquote:Op maandag 24 januari 2005 06:48 schreef SHERMAN het volgende:
ze waren toch om 12 uur begonnen? of om 10?
je weet het nooit............quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je kijkt naar 24, niet naar The girl next door
Bijna goedquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ze waren om 13:00 uur begonnen
nou het is maar goed dat je het zegtquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:23 schreef CloudStrife het volgende:
De volgende vier afleveringen zijn OMG!
Vergeet volgende week dus niet te kijken!
Jij hebt het al gezienquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou het is maar goed dat je het zegt
Ik zou het niet eens meer weten wat ze precies te wachten staat, maar als jij doelt opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ja, dan staat ze wat te wachten. Alhoewel ik de infameuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook geweldig vond, maar ze zijn nu toch niet al bij aflevering 20 denk?
overigens beschouw ik bovenstaande niet als spoilers, maar er zijn notoire zeikerds
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Dat ze Kim nou nog ni hebben weggeschreven, ze is echt nutteloos!!Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!![]()
Over een klein uurtje komt het weer, ik heb er errug zin in. Zondag helaas gemist mara ja gelukkig komt nu de herhaling.![]()
Ik heb nu pas de 2 afleveringen van vorige week gezien. Erg spannend! Sherry overtreft haar kwaadaardigheid van seizoen 1 en 2 met gemak, met dat hele gedoe bij Alan.
Mooi dat Nina eindelijk dood is (of niet, je weet het maar nooit met 24). Eigenlijk had Kim haar moeten neerschieten, maar ik betwijfel of ze daar het lef voor zou gehad hebben.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Jawel. Dat denk ik wel.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk had Kim haar moeten neerschieten, maar ik betwijfel of ze daar het lef voor zou gehad hebben.
Ik had echt het gevoel dat ze ging schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |