In haar CTU - tijd had Nina klaarblijkelijk een computervirus (worm) in het CTU systeem geplaatst dat via de telefoon geactiveerd kon worden.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
wat was ook alweer die worm?
Ik was lekker eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerderquote:Op maandag 24 januari 2005 11:38 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
In haar CTU - tijd had Nina klaarblijkelijk een computervirus (worm) in het CTU systeem geplaatst dat via de telefoon geactiveerd kon worden.
Ik heb niet op 'm gelet.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:54 schreef Mr_Romano het volgende:
Ligt het aan mij, of is Gael de hele aflevering niet in beeld geweest ?
Ja, dat vond ik ook te ongeloofwaardig. Haar slagader was zowat doormidden dan kun je echt niet 2 mannen overmeesteren en dan vervolgens ook nog weglopen.quote:Op maandag 24 januari 2005 16:01 schreef HomerJ het volgende:
Alleen de fysieke toestand van de personages is een beetje ongeloofwaardig. Tony die een paar uur bewusteloos is en weer kan werken, Chase die vreselijk gemarteld is en vrolijk door gaat. Nina die geraakt is in haar slagader en even 2 dokters + 2 agenten vermoord....
Precies dat zeiden ze ook wel he's in a town just over the border calls las Nievesquote:Op maandag 24 januari 2005 23:40 schreef SlimShady het volgende:
Mexico is ook niet zo ver van LA.
Je moet de wereldkaart of globe er eens bij pakken.
En hij hoeft zelf niet te vliegen. Scheelt ook tijd.
vinden jullie mannen die kim nou echt zo geweldig? ik (als vrouw) vind dan die michelle er toch beter uitzien hoor...die kim is maar beetje een duf tutjequote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
De sexscene met Kim?
Michelle.. HOTquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
vinden jullie mannen die kim nou echt zo geweldig? ik (als vrouw) vind dan die michelle er toch beter uitzien hoor...die kim is maar beetje een duf tutje
maar gelukkig heeft iedereen zijjn eigen mening he
Ach, smaken verschillen..... Maar Tony mag wmb Michelle houdenquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
vinden jullie mannen die kim nou echt zo geweldig? ik (als vrouw) vind dan die michelle er toch beter uitzien hoor...die kim is maar beetje een duf tutje
maar gelukkig heeft iedereen zijjn eigen mening he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |