Was gewoon onwetendheid. Ik wist niet dat een speler daardoor geen training krijgt. Even het forum van Hattrick doorgelezen en helaas kwam ik er toen achter. Laten we het maar bij een leermoment houden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom zet je daar dan ook geen andere reserve voor in de plaats? Of was je aanvaller er 2 keer uitgeschopt?
met 4 innermids ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:10 schreef sir_dalord het volgende:
of als je per ongeluk 10-0-0 speelt.. heb je helemaal geen training
maar het zijn echt wel lieve spelersquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:49 schreef komrad het volgende:
@JD, je hebt me aangestoken met het blessurevirus: 1x +2 en 3 pleisters
oeh, door alle commotie van gisterenavond op #fokhattrick ben ik het helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar het zijn echt wel lieve spelers
sirda had je al een oplossing voor ws_ftp?. Dat filezilla werkt nog steeds niet
![]()
ach niks bijzonders eigenlijk. Gisteren liet ik mijn pamfluit kunsten horen aan de fokhattrickers, kwam ik uit voor mijn geaardheid door mijn liefde te verklaren voor het nummer YMCA, heb ik 3 uur lang naar de stem van johan-derksen geluisterd en heb ik met joralf getelefoneerdquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:59 schreef komrad het volgende:
commotie, vertel
en dat heb ik dus gewoon gemistquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach niks bijzonders eigenlijk. Gisteren liet ik mijn pamfluit kunsten horen aan de fokhattrickers, kwam ik uit voor mijn geaardheid door mijn liefde te verklaren voor het nummer YMCA, heb ik 3 uur lang naar de stem van johan-derksen geluisterd en heb ik met joralf getelefoneerd
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat heb ik dus gewoon gemist
JD je had me kunnen bellen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:10 schreef komrad het volgende:
ik heb het ook gemist hives, er zijn ergere dingen denk ik dan
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:10 schreef komrad het volgende:
er zijn ergere dingen denk ik dan
met dat rare accentquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[..]
En ow jonge, wat heeft jd een zwoele stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |