quote:Horsepower increase: From 205bhp to 265Bhp - Gain 60Bhp
Torque Increase: From 280Nm to 387Nm - Gain 107Nm
The Stage Three kit comprises of a reprogrammed Trionic ECU, CAT back exhaust manufactured from Stainless Steel, 3" Stainless Steel downpipe with Sports Catalytic Convertor plus a JR Performance airfilter.
sta ik boven jou ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef Youp het volgende:
not to worry mutz : 225. MutZ 9 wkn 267 pnt.
peurac staat ff 250 punten hoger
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:54 schreef BoJo het volgende:
jij doet ook niks anders dan SC's openen he
iemand moet dat toch tegenhoudenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh.. eerst even kijken of ik een mooie bouwkraan met 387 in het typenummer kan vinden
Gelukkig...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef Youp het volgende:
not to worry mutz : 225. MutZ 9 wkn 267 pnt.
peurac staat ff 250 punten hoger
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
iemand moet dat toch tegenhouden![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
Dacht je nu echt dat ik om dit tyijdstip platjes van bouwkranen ging zoeken?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
ga jij maar ergens anders naar platjes zoekenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat ik om dit tyijdstip platjes van bouwkranen ging zoeken?Ik zei dat alleen zodat ik zeker wist dat er binnen 30 seconden en nieuwe SC zou zijn. Ik ken je langer als vandag, en weet dat je koste wat kost teegn wilt houden dat een bouwkraan het onderwerp van de OP van de SC is
Wil je geen SOA van me?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga jij maar ergens anders naar platjes zoeken![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga jij maar ergens anders naar platjes zoeken![]()
ohja ik werkquote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef Youp het volgende:
[..]
zolang jij een 'op-het-werk-fokker' bent valt het wel mee
iddquote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef Youp het volgende:
[..]
wat ook weer wil zeggen dat je geen leven hebt maar goed
dan zou je nu een leven kunnen hebben... maar je bent aan het fokkenquote:
neem geen risico betreft vrachtwagen/kranenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat ik om dit tyijdstip platjes van bouwkranen ging zoeken?Ik zei dat alleen zodat ik zeker wist dat er binnen 30 seconden en nieuwe SC zou zijn. Ik ken je langer als vandag, en weet dat je koste wat kost teegn wilt houden dat een bouwkraan het onderwerp van de OP van de SC is
motoren?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neem geen risico betreft vrachtwagen/kranenen ander grut als naam van de slowchat
ik ga prompt in de SC post staking als dat gebeurd.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neem geen risico betreft vrachtwagen/kranenen ander grut als naam van de slowchat
Weet ikquote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan nog liever motorenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef Youp het volgende:
[..]
motoren?ik denk dat ik nog maar eens een poging moet doen tot het openen van een SC topic
Skelters? Skateboards? Winkelkarretjes? Genoeg andere opties met wielen...quote:
er is toch een speciaal motormuizen SC , leef je daar uit johquote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef Youp het volgende:
[..]
motoren?ik denk dat ik nog maar eens een poging moet doen tot het openen van een SC topic
232 of zo was met een rollatorquote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Skelters? Skateboards? Winkelkarretjes? Genoeg andere opties met wielen...
nee dat zou te voor de hand liggend zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is toch een speciaal motormuizen SC , leef je daar uit joh![]()
je wilde zelfs een apart eigen motor categorie op Baf!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef Youp het volgende:
[..]
nee dat zou te voor de hand liggend zijn
eens isquote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga prompt in de SC post staking als dat gebeurd.
tja dat zul je nooit weten wanneer ik wel en wanneer ik niet online benquote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ikDaarom open ik alleen SCs als ik vermeod dat jij er niet bent
waarom vermoed ik nu dat je vanaf nu vaker online zult zijn?
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eens is
[..]
tja dat zul je nooit weten wanneer ik wel en wanneer ik niet online ben![]()
altijd tochquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef BoJo het volgende:
ik post nu eigenlijk wel weer kansloos veel achter elkaar![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
je wilde zelfs een apart eigen motor categorie op Baf!![]()
hooiquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef ijsmeis het volgende:
Gebruik toch eens de fucking edit knop. Bojo..
Hoi btw.
edit ? waarom ik typ niks fouts tochquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef ijsmeis het volgende:
Gebruik toch eens de fucking edit knop. Bojo..
Hoi btw.
zelfs ik kom daar nog aan manquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef BoJo het volgende:
volgens mij heb ik er minimaal 100 gedaan vandaag![]()
ja erg hequote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
terwijl je de enige motormuis bent op dat forum![]()
ik heb ze niet geteltquote:
oh nee ik verstond je nietquote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom vermoed
toelichting: ik zei vermoed in de post die TF quote en op reageerde
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze niet getelt![]()
toen ik zei dat ik nog minder dan 1000 posts te gaan had , stond ik op 9020 ofzo en nu 9125 ofzo![]()
een keer kwam m'n kat er met 1 aanzetten , dus ik loop sochtends de woonkamer in, zie ik aan de ene kant van de verwarming m'n kat en aande andere kant me pa geknielt zittenquote:
LOLquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een keer kwam m'n kat er met 1 aanzetten , dus ik loop sochtends de woonkamer in, zie ik aan de ene kant van de verwarming m'n kat en aande andere kant me pa geknielt zitten
Uiteindelijk had me pa opgegeven dus toen ging ik eens even kijken, was dat beest zich de tering geschrokkendus liep zich ergens vast. Had ik hem bij z'n staart vast, wil ik hem over het balkon heen slingeren , dus ik maak zo'n zwiep beweging , knapt z'n staart ineens af
![]()
![]()
![]()
ik begin er ook last van te krijgen, kan je niet beter weggaanquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar hebben meer mensen last vandoor mn dikke tiong als gevolg van een allergische reactie
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik begin er ook last van te krijgen, kan je niet beter weggaan![]()
ja maar een coupe is wat meer racyquote:
Een van mijn katten komt altijd aanzetten met duiven die nog warm aanvoelen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een keer kwam m'n kat er met 1 aanzetten , dus ik loop sochtends de woonkamer in, zie ik aan de ene kant van de verwarming m'n kat en aande andere kant me pa geknielt zitten
Uiteindelijk had me pa opgegeven dus toen ging ik eens even kijken, was dat beest zich de tering geschrokkendus liep zich ergens vast. Had ik hem bij z'n staart vast, wil ik hem over het balkon heen slingeren , dus ik maak zo'n zwiep beweging , knapt z'n staart ineens af
![]()
![]()
![]()
duivenborstjequote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een van mijn katten komt altijd aanzetten met duiven die nog warm aanvoelen.
En konijnen. En van die grote vissen van hierachter uit de buurman zijn vijver..
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een van mijn katten komt altijd aanzetten met duiven die nog warm aanvoelen.
En konijnen. En van die grote vissen van hierachter uit de buurman zijn vijver..
t wordt tijd dat de mens ook zijn killer instincten weer eens gaat laten overheerschenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
nee deze houd het bij muizen en onthoofde kleine vogeltjes. Dan laat ie de kop voor de balkon deur liggen en neemt ie het lichaampje mee naar binnen![]()
ik laat van alex liever alles buitenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef Youp het volgende:
[..]
t wordt tijd dat de mens ook zijn killer instincten weer eens gaat laten overheerschen
Yeah, en dan overal veren.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
nee deze houd het bij muizen en onthoofde kleine vogeltjes. Dan laat ie de kop voor de balkon deur liggen en neemt ie het lichaampje mee naar binnen![]()
nee een duivenborstje is lekker om te kanen... btw ik ben ook_gek nietquote:
bomen zijn niet liev... ik knuffel die niet graagquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, doro jou ben ik ten minste niet de enige bomenknuffelaar in dit topic
Als je ze rustig benadert zijn ze vaak wel aardig... Alleen ze gaan nooit zo snel aan de kant.. Maar voor de restquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Youp het volgende:
[..]
bomen zijn niet liev... ik knuffel die niet graag
ja maar ze zeggen nooit wat lievs tegen me hoe vaak ik ze ook de liefde verklaar en ze knuffelen ook noot terugquote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je ze rustig benadert zijn ze vaak wel aardig... Alleen ze gaan nooit zo snel aan de kant.. Maar voor de restwezens!
Nou ik heb er de eerste paar maanden wel enorm hard mee geknald ja (laten we zeggen 4500 foto's in 2 maanden) maar de laatste paar weken valt het wel weer mee idd. Eerst even sparen voor een absurd grote harddisk, want weggooien doe ik NIKSquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar mijne staat al maanden stof te happen
je hebt hem zeker pas![]()
ja idd spelen, naja 1x heb ik een halfverteerde muis moeten opruimen die ze net op het moment dat ik sochtends mijn deur open deed op de vloer nekte in de kamer van mijn oudersquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, en dan overal veren.
En dan eet ie het zeker ook niet op? Maar speelt er alleen maar mee?
De volegdne keer als je een mboom gaat knuffelen moet je eens een ghettoblaster meenemen, met daarin een CD met bultruggeluidenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar ze zeggen nooit wat lievs tegen me hoe vaak ik ze ook de liefde verklaar en ze knuffelen ook noot terug
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja idd spelen, naja 1x heb ik een halfverteerde muis moeten opruimen die ze net op het moment dat ik sochtends mijn deur open deed op de vloer nekte in de kamer van mijn ouders![]()
werkt dat?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volegdne keer als je een mboom gaat knuffelen moet je eens een ghettoblaster meenemen, met daarin een CD met bultruggeluiden
wat is de hoogste resolutie ook alweer? mijne staat nl op. 3072x2048quote:Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb er de eerste paar maanden wel enorm hard mee geknald ja (laten we zeggen 4500 foto's in 2 maanden) maar de laatste paar weken valt het wel weer mee idd. Eerst even sparen voor een absurd grote harddisk, want weggooien doe ik NIKS
daar kom ik niet meer... ze laten me niet meer binnen sinds ze me met mn crossmoto door de 'natuur' hebben zien ploegenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag maar aan de verkoper van de New Age winkel
Natuur? In Nederland? Zijn die New Age mensen wel geod ingelicht? Of ben je ze op vakantie tegen gekomen?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:35 schreef Youp het volgende:
[..]
daar kom ik niet meer... ze laten me niet meer binnen sinds ze me met mn crossmoto door de 'natuur' hebben zien ploegen
nou hier in limbabwe hebben we nog wel eens bossen en natuurgebieden enzo...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Natuur? In Nederland? Zijn die New Age mensen wel geod ingelicht? Of ben je ze op vakantie tegen gekomen?
Neequote:Op zondag 9 januari 2005 01:35 schreef Youp het volgende:
[..]
oh heeft ze nog ff bij jou onder het bureau gezeten?
IS dat zo? Het enioge gedeelet wat ik van Limburg ken is het industrieterrein van venloquote:Op zondag 9 januari 2005 01:36 schreef Youp het volgende:
[..]
nou hier in limbabwe hebben we nog wel eens bossen en natuurgebieden enzo...![]()
haha arme jijquote:Op zondag 9 januari 2005 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Aan de beschaafde kant van de wereld is het begrip BED doorgedrongen
Moet je ook eens proberen
in het zuiden heb je flinke heuvels en mooie bossen enzoquote:Op zondag 9 januari 2005 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IS dat zo? Het enioge gedeelet wat ik van Limburg ken is het industrieterrein van venlo
Venloquote:Op zondag 9 januari 2005 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IS dat zo? Het enioge gedeelet wat ik van Limburg ken is het industrieterrein van venlo
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Venlo.
Het enige leuke daaro is de Kentucky Fried Chicken.
Een limbabwaanse vriend van me heeft het wle eens over de moie omgeving inderdaad.. Alleen jammer dat het schier onbereikbaar is met de trein vanuit het uiterste Noorden van Fryslânquote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef Youp het volgende:
[..]
in het zuiden heb je flinke heuvels en mooie bossen enzoen hier heb je het leudal (of hoe dat ook mag heten) en nog een aantal flinke bossen
![]()
tsjah.. misschien een ideetje voor een Fok! PTA meet.. in het zuidenste zuiden van limburgquote:Op zondag 9 januari 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een limbabwaanse vriend van me heeft het wle eens over de moie omgeving inderdaad.. Alleen jammer dat het schier onbereikbaar is met de trein vanuit het uiterste Noorden van FryslânIk zou wel vaker in Limburg willen zijn...
Verhuizenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een limbabwaanse vriend van me heeft het wle eens over de moie omgeving inderdaad.. Alleen jammer dat het schier onbereikbaar is met de trein vanuit het uiterste Noorden van FryslânIk zou wel vaker in Limburg willen zijn...
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:41 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah.. misschien een ideetje voor een Fok! PTA meet.. in het zuidenste zuiden van limburggaan we gezellig met zn allen wandelen
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Venlo.
Het enige leuke daaro is de Kentucky Fried Chicken. Trein naar Eindhoven
Ik heb net een nieuw huisquote:
kan ik misschien wel regelenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw huis
fotos van huisje
En je begrijpt dat ik daar de komende 10 jaar niet weg hoef
Meeting in Zuid Limburg is leuk! regel jij slaapplaatsen Youp?
Yeah, vooral als me maandkaart weer 30 euro duurder is.quote:
ik ken t... * Youp ook 2 jaar met t OV naar school gegaan...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, vooral als me maandkaart weer 30 euro duurder is.
Begin vorig jaar was ie nog 150.
Toen werd ie ineens 167.
En nu is ie 196.. Het wordt tijd voor een OV jaarkaart.
doeiquote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om te gaan slapen
zo ben ik laatst eens naar euhm.. oja eindhoven gegaan... maar toch na een BigMac snel weer naar huis gegaanquote:Op zondag 9 januari 2005 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind reizen met het OV wel leukik ben vaak gewoon gaan reizen om het reizen
gewoon 's ochetdns vroeg in een bus/trein stappen, en dan kijekn wara je die dag komt
Zo kom je nog eens op onverwachet plekken
naast.... dat alles?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben ooit bij Kees Kroket in Den Bosch beland
Sandra zegt dat ze zo op bed gaat... asl ze zich aan haar woord houdt, ben ik er zo niet meer, want in dat geval ga ik naast haar liggen
ik heb mn OV studentenprul meteen aangevraagd toen ik 18 werd (en ik op de MTS zat) ookal is school maar 10 min fietsen van hierquote:Op zondag 9 januari 2005 01:56 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, dat kan ik dus niet.
Ik kan alleen van Boxmeer naar Arnhem, en thats it.
Ik ben bang van nietquote:
Zou ik ook doen hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 01:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb mn OV studentenprul meteen aangevraagd toen ik 18 werd (en ik op de MTS zat) ookal is school maar 10 min fietsen van hier
trustequote:Op zondag 9 januari 2005 01:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor.
Alles aanpakken wat je kan aanpakken, wheheh.
Maar goed. Mijn ouders nog een half jaartje pijn laten lijden. En dan mogen ze hun geld houden.
Ik ga pitten.
stel je niet aan!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bang van nietHaar goede voornemen voor dit jaar was elke dag neuken
EN das nog verdomd vermoeiend
trustequote:Op zondag 9 januari 2005 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik kreeg zonet twee tieten in mn gezicht gedrukt
Maar TF is nog wakker, misschein wil die je gezelschap houdentruste
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bang van nietHaar goede voornemen voor dit jaar was elke dag neuken
EN das nog verdomd vermoeiend
neuken jij!quote:Op zondag 9 januari 2005 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik ga nu die kant ook opTruste Youp, Fwnk en Fles
ja doei Alexxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 9 januari 2005 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik ga nu die kant ook opTruste Youp, Fwnk en Fles
Inmiddels wel jaquote:
jahquote:Op zondag 9 januari 2005 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja
Besmettelijk he4-5 keer zeggen dat je gaat slapen voordat je er uiteindelijk mee kapt
hahaha slaapzequote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef BoJo het volgende:
Droom Internet Connection
matig![]()
nu wel slapen gaat![]()
quote:
Hij heeft de hele dag al een leven gehad...quote:Op zondag 9 januari 2005 01:02 schreef Youp het volgende:
[..]
dan zou je nu een leven kunnen hebben... maar je bent aan het fokken
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja
Besmettelijk he4-5 keer zeggen dat je gaat slapen voordat je er uiteindelijk mee kapt
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef Youp het volgende:
[..]
weetje... ik zit zo ongeveer aan 200 posts tot nu toe vandaag
En jij denkt dat 1 dag wel genoeg is?quote:Op zondag 9 januari 2005 09:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag al een leven gehad...
Op de balkonquote:
Die had ik al voor mijn Microsoft Intellimouse Explorer V4quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Die had ik al voor mijn Microsoft Intellimouse Explorer V4. Maar je merkt wel duidelijk een mega groot verschil of je die mat gebruikt of niet. Maar die MX1000 laser werkt echt serieus overal op, zelfs op de monitor of een spiegelend oppervlak. Handig voor photoshop zo'n muis die zo nauwkeurig werkt!
biertje?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
cool
*Naar balkon loopt
Iemand anders ook wat drinken?
zit op de mijne ookquote:Op zondag 9 januari 2005 11:17 schreef Fwnk het volgende:
Valt mee hoor Youp, tis wel prettig, forward en backward in de browser =
muis inprikken, drivers installeren compu opnieuw opstarten en de muis NIET uittrekken tijdens dat de computer aanstaatquote:Op zondag 9 januari 2005 11:21 schreef D-Devil het volgende:
Ik ben nu in Firefox bezig maar de back knop doet niet veel.
De 510quote:Op zondag 9 januari 2005 11:22 schreef Youp het volgende:
[..]
Dat is een 320 ofzo.. iig een stapje hoger als de 310
ojaquote:
In den beginne waren er 3versies (in volgorde van Simpel - geavanceerd)quote:Op zondag 9 januari 2005 11:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ojavolgensmij is de 510 gewoon de opvolger van de 310 met de zelfde functies
![]()
ja maar je hebt ook nog uitbeidingen als het goed is... de 3X0 is een 310 met draadloos en je hebt nog een 3X0 waar nog een of ander kitsch feature op zitquote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
In den beginne waren er 3versies (in volgorde van Simpel - geavanceerd)
300 - 500 - 700
Toen zijn die versies verbeterd
310 - 510 - 710 - 1000(die kwam erbij)
en 1 seconde laterquote:Op zondag 9 januari 2005 11:26 schreef Youp het volgende:
er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben ik
quote:
Kan, ik had eerst de MX500 maar die ben ik kwijtquote:Op zondag 9 januari 2005 11:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar je hebt ook nog uitbeidingen als het goed is... de 3X0 is een 310 met draadloos en je hebt nog een 3X0 waar nog een of ander kitsch feature op zit
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:33 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kan, ik had eerst de MX500 maar die ben ik kwijt
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben de ergste PTA spammert van gisteren
als ik geen leven had had ik de afgelopen 2 weken (vakantie) wel 5000 posts gehaaldquote:Op zondag 9 januari 2005 11:42 schreef Alfisti het volgende:
Hebben jullie geen sociaal leven soms?
Van BoJo wisten we dat al maar de rest ook al niet?
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:42 schreef Youp het volgende:
[..]
he... dr is toch iemand meer newbie als mij hier
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:43 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik geen leven had had ik de afgelopen 2 weken (vakantie) wel 5000 posts gehaald
Newbiequote:Op zondag 9 januari 2005 11:42 schreef Alfisti het volgende:
Hebben jullie geen sociaal leven soms?
Van BoJo wisten we dat al maar de rest ook al niet?
doe de motorkap eens een stukje omhoog?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:46 schreef Youp het volgende:
ey.. IK maak de nieuwe slowchat.. begin ik nu ff aan want ik heb een grandioos onderwerp gevonden (en nee het hieft niet met kranen, grasmaaiers, trekkers, motoren te maken)
vanquishquote:Op zondag 9 januari 2005 11:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
doe de motorkap eens een stukje omhoog?
Bojo: Geregistreerd op: dinsdag 7 januari 2003 @ 22:38quote:
Ssssssttt!!!!!quote:Tweaker![]()
![]()
Jaa joh makkelijkquote:Op zondag 9 januari 2005 11:43 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik geen leven had had ik de afgelopen 2 weken (vakantie) wel 5000 posts gehaald
dat MEEEEEEN je nietquote:Op zondag 9 januari 2005 11:50 schreef BoJo het volgende:
het onmogelijke is gebeurd, er staat een leven voor me klaar om 15:30![]()
nou tot vannacht half 3 oid had ik er een stuk of 200... als ik dat 2 weken (en 2 dagen) lang doe das dan 16x200quote:Op zondag 9 januari 2005 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa joh makkelijkOf tachtigduizend, kan ook wel
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:50 schreef BoJo het volgende:
het onmogelijke is gebeurd, er staat een leven voor me klaar om 15:30![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bojo: Geregistreerd op: dinsdag 7 januari 2003 @ 22:38
Alfisti: zondag 10 februari 2002 @ 23:48
[..]
Ssssssttt!!!!!
quote:Alfisti Aantal posts: 995 (gemiddeld 1 per dag)
BoJo Aantal posts: 9168 (gemiddeld 13 per dag)
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat MEEEEEEN je niet
Hoe kan dat nou weer?![]()
is ze soms 15?
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
Alfisti Aantal posts: 995 (gemiddeld 1 per dag)
BoJo Aantal posts: 9168 (gemiddeld 13 per dag)
quote:Alfisti: heeft sociaal leven
BoJo: heeft geen sociaal leven
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 9 januari 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee![]()
maar die komt nog wel een keer, over min. 2 jr![]()
lekker joh moet je ook eens proberen, als je hem van te voren nog even opwarmt is het net echtquote:
past nietquote:Op zondag 9 januari 2005 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker joh moet je ook eens proberen, als je hem van te voren nog even opwarmt is het net echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |