quote:Horsepower increase: From 205bhp to 265Bhp - Gain 60Bhp
Torque Increase: From 280Nm to 387Nm - Gain 107Nm
The Stage Three kit comprises of a reprogrammed Trionic ECU, CAT back exhaust manufactured from Stainless Steel, 3" Stainless Steel downpipe with Sports Catalytic Convertor plus a JR Performance airfilter.
sta ik boven jou ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef Youp het volgende:
not to worry mutz : 225. MutZ 9 wkn 267 pnt.
peurac staat ff 250 punten hoger
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:54 schreef BoJo het volgende:
jij doet ook niks anders dan SC's openen he
iemand moet dat toch tegenhoudenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh.. eerst even kijken of ik een mooie bouwkraan met 387 in het typenummer kan vinden
Gelukkig...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:55 schreef Youp het volgende:
not to worry mutz : 225. MutZ 9 wkn 267 pnt.
peurac staat ff 250 punten hoger
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
iemand moet dat toch tegenhouden![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
Dacht je nu echt dat ik om dit tyijdstip platjes van bouwkranen ging zoeken?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
ga jij maar ergens anders naar platjes zoekenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat ik om dit tyijdstip platjes van bouwkranen ging zoeken?Ik zei dat alleen zodat ik zeker wist dat er binnen 30 seconden en nieuwe SC zou zijn. Ik ken je langer als vandag, en weet dat je koste wat kost teegn wilt houden dat een bouwkraan het onderwerp van de OP van de SC is
Wil je geen SOA van me?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga jij maar ergens anders naar platjes zoeken![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga jij maar ergens anders naar platjes zoeken![]()
ohja ik werkquote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef Youp het volgende:
[..]
zolang jij een 'op-het-werk-fokker' bent valt het wel mee
iddquote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef Youp het volgende:
[..]
wat ook weer wil zeggen dat je geen leven hebt maar goed
dan zou je nu een leven kunnen hebben... maar je bent aan het fokkenquote:
neem geen risico betreft vrachtwagen/kranenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat ik om dit tyijdstip platjes van bouwkranen ging zoeken?Ik zei dat alleen zodat ik zeker wist dat er binnen 30 seconden en nieuwe SC zou zijn. Ik ken je langer als vandag, en weet dat je koste wat kost teegn wilt houden dat een bouwkraan het onderwerp van de OP van de SC is
motoren?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neem geen risico betreft vrachtwagen/kranenen ander grut als naam van de slowchat
ik ga prompt in de SC post staking als dat gebeurd.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neem geen risico betreft vrachtwagen/kranenen ander grut als naam van de slowchat
Weet ikquote:Op zondag 9 januari 2005 01:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan nog liever motorenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef Youp het volgende:
[..]
motoren?ik denk dat ik nog maar eens een poging moet doen tot het openen van een SC topic
Skelters? Skateboards? Winkelkarretjes? Genoeg andere opties met wielen...quote:
er is toch een speciaal motormuizen SC , leef je daar uit johquote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef Youp het volgende:
[..]
motoren?ik denk dat ik nog maar eens een poging moet doen tot het openen van een SC topic
232 of zo was met een rollatorquote:Op zondag 9 januari 2005 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Skelters? Skateboards? Winkelkarretjes? Genoeg andere opties met wielen...
nee dat zou te voor de hand liggend zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 01:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is toch een speciaal motormuizen SC , leef je daar uit joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |