Leuk idee Ymke. Ik vind alleen de foto enigzins flets en daardoor komen die veertjes niet goed uit naar mijn idee. Misschien een wat donkerdere achtergrond?quote:
Je ventilator is leukerquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk, daar had ik ook nog aan zitten denken
Vind men mijn balletjes beter dan mijn ventilator?
Bedankt, maar ik hou persoonlijk ook wel van een 'donker sfeertje'. Ik dacht dat lichter maken ook buiten de toegestane middelen viel voor de wedstrijd trouwens, of vergis ik mij daar in?quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hij is leuk Schanulleke. Wel een beetje donker eigenlijk. Misschien proberen hem iets lichter te krijgen?
Neehoor 'levelen' magquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik hou persoonlijk ook wel van een 'donker sfeertje'. Ik dacht dat lichter maken ook buiten de toegestane middelen viel voor de wedstrijd trouwens, of vergis ik mij daar in?
Fantastisch bedachtquote:Op maandag 10 januari 2005 16:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoon ff een foto laten maken hoe ik het gedaan heb. Ik draai hele rondjes, omdat ik anders schokken in het beeld krijg
[afbeelding]
deze is veeeeeeeeel mooier dan die andere die je ingestuurd hadquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net voor mezelf de knoop doorgehaktHet wordt toch de roze linten. Ik vind de witte kleur met het roze eigenlijk mooier.
Deze dus:
[afbeelding]
Rewimo: you have mail
Ik was lekker snellerquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:27 schreef American_Nightmare het volgende:
En die van mij niet dan..![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:31 schreef Caar2 het volgende:
[..]
deze is veeeeeeeeel mooier dan die andere die je ingestuurd had![]()
Zwartwit legt idd het accent iets meer op de vogels. Ik vond die ook wel erg fraaiquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze lijken idd verdacht veel op elkaar.Ik moet zeggen dat ik de zwartwitte misschien nog wel het mooist vind trouwens; legt de nadruk toch net iets meer op de vogels.
Snap jij überhaupt dat mensen gaan hardlopenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 06:59 schreef Rewimo het volgende:
Snap jij nou dat mensen voor de lol gaan hardlopen als je deze foto's ziet?
#1 Robbedoes. Ik vind 'm ook mooier dan je huidige inzending. Vooral het verschil in de gezichten is erg sprekend. die ene man rechts die nog ff in de camera kijkt zo van" wat moet je nou man, ga jij maar es zo'n eind rennen"quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ben toch weer aan het twijfelen geslagen over mijn inzending.
Wat vinden jullie.
Moet ik mijn huidige inzending behouden of deze ruilen voor b.v. een van deze twee?
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Mooie serie (vooral 3)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja 'beweging' valt op vele manieren weer te geven. Ik ben ook weer ff bezig geweest.
#1: er beweegt niets, maar je ziet dat er beweging aan staat te komen....
[afbeelding]
#2: dan gaat het bewegen!
[afbeelding]
#3 en het beweegt alweer!!
[afbeelding]
Ik weet het nu echt niet meer. Ik heb zoveel ideetjes dat ik ze het liefst allemaal wil uit proberen. Hier had ik eigenlijk ook nog van die ouderwetse pistoolklappertjes voor gekocht maar de impact was niet hard genoeg om ze af te laten gaan
Wat vinden jullie van deze?
Ik leer steeds meer bij, vind het heerlijk die wedstrijd.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik leer steeds meer bij, vind het heerlijk die wedstrijd.
Nou aan de slag dan! Voor mijn part doe je hetzelfde als ik (of een ander) Het is tenslotte een FOTOwedstrijd, en geen originaliteitswedstrijd.quote:
En dat met jouw nick tsssssssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |