qua kleur en contrast vind ik #1 het mooist! Maar qua beweging nrtje #3!! Alleen die vind ik ietsje fletsjes, en helaas niet helemaal scherp..hmzz...ik zou voor #1 gaan!quote:Op zondag 9 januari 2005 18:41 schreef Ymke het volgende:
Ook maar eens naar buiten gegaan.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Roept u maar
je mag toch wel een stukkie croppen!! ??????quote:
Dat is niet meer een stukje croppen , dat is een persoon en zijn vliegding compleet laten verdwijnenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:58 schreef Caar2 het volgende:
[..]
je mag toch wel een stukkie croppen!! ??????
ik moet volgende keer toch echt iets beter kijken, ik dacht eerst dat ie een stukje van boven had gecropt!quote:Op zondag 9 januari 2005 19:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is niet meer een stukje croppen , dat is een persoon en zijn vliegding compleet laten verdwijnen![]()
Daar heb je volledig gelijk in ( en ja hoor, je mag natuurlijk mijn fotos als voorbeeld nemen)quote:Op zondag 9 januari 2005 21:04 schreef Caar2 het volgende:
ik vind kiezen ook altijd moeilijk, toch vind ik het belangrijker dat de foto mooí/goed is dan dat ie volledig aansluit bij het onderwerp. bijvoorbeeld bij ymke haar foto's (mag wel he) nr #1 is gewoon de beste (IMO) de andere twee zijn wat onscherp en wat fletsjes..dan zou ik in mijn geval dus altijd kiezen voor nr #1... Of inderdaad iets anders proberen.. En dus niet nr #3 kiezen omdat je daar de beweging beter ziet...
Ik vond het ook lastig om het niet te bevroren te laten overkomen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:53 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ik ben het wel met DWB eens! De beelden zijn te bevroren, dus de mensen bewegen natuurlijk wel, maar dat zie je niet goed terug op de foto's..
Zij heeft gewonnen zag ik vanochtend op het nieuwsquote:Op zondag 9 januari 2005 17:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ben vandaag ook voor de beweging naar buiten gegaan.
Geprobeert wat platen te maken van de Halve marathon van Egmond.
Is het wat voor het onderwerp beweging??
3
Ik had toch al eerder gemaild, maar goed... Ik houd het wel in de gaten. Het was toch pas een voorlopige inzending.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren volgens mij 3 foto's binnengekregen. Nog geen gelegenheid gehad om ze te plaatsen, dat doe ik vanavond.
hèhè... valt wel mee hoor, het was een gedoseerde draai aan het statief! Overigens staat het pandje hier wél stil!quote:Op maandag 10 januari 2005 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind de woeiiiiiiiiiii het leukst, Pea
Compumess, lastig hè als gebouwen niet stil willen staan
Ik heb mijn zoon ff een foto laten maken hoe ik het gedaan heb. Ik draai hele rondjes, omdat ik anders schokken in het beeld krijgquote:Op maandag 10 januari 2005 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
@ Pea - De woeiiiiii!!!!!!
Ik vraag me nog steeds af waar jij je camera hebt want je hebt allebei je handen vrij maar jij bent toch scherp. Ik neem aan dat je stoel draait. Draai je helemaal in het rond of een stukje? Ik vind het een intressante foto. Maar ik ben benieuwd hoe je dit hebt gedaan![]()
De stoel draait nogal makkelijk, dus als ik met mijn voeten een zwier geef hou ik het statief nog ff vast...10 seconden is lang genoeg om klaar te gaan zitten hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw!! Bedenk het maarEn wie draait je rond want ik kan me voorstellen dat je dat met zo'n statief tussen je benen
niet voor elkaar krijgt. * Puckzzz voelt zeker punten voor originaliteit aankomen
Probeer die eerste eens met 2nd curtain flits, dan krijg je een streep achter de auto.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:05 schreef pascalheister het volgende:
vanavond een beetje geprobeerd
vind zelf die 1e wel aardig
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
Zit dat op elke camera?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:54 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Probeer die eerste eens met 2nd curtain flits, dan krijg je een streep achter de auto.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:42 schreef exile0000 het volgende:
Read The (F@$#^%) Manual
Of laat even weten welke camera je hebt, dan zoek ik een handleiding op internet en zoek ik het voor je op
Je camera heeft geen rear curtain flashquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:ik weet niet eens wat het is!!
Ik heb een Sony DSC F828![]()
Maar ik heb de handleiding gelezen en ik heb die term niet gelezen. Dus vraag ik me gewoon af of de mijne die mogelijkheid ook heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |