thanks...die foto heb ik nu opgestuurd naar rewimoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:42 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik de 2e foto van caar2 uit het vorige topic het mooist vind, omdat de ogen op gelijke hoogte blijven. Daardoor is de foto rustiger.
Misschien vindt de rest dat ook wel hoor, laat je door mij niet van de wijs brengenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ow... ik vind zelf #1 wel (stukken) beter...
Hé Boreliusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Borelius het volgende:
@DWB
Mijn voorkeur gaat uit naar nr. 1, hier zie je niet alleen de beweging heel goed, maar de compositie en de kleuren zijn ook beter.
Ik zou gaan voor de roze linten, maar wie ben ik....quote:Op zondag 9 januari 2005 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Erg he? waarom blijf ik maar doorgaan. Nu maak ik het mezelf alleen maar moeilijker. Ik zit ook te twijfelen tussen de roze en #3. Die anderen zijn allemaal wat rommelig denk ik.
D-W-B ik zou gaan voor nummer 11 die vind ik qua kleur mooierquote:Op zondag 9 januari 2005 11:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Goed, nu weer een serie. Ik kan langzamerhand geen dominosteentje meer zien.
Welke vinden jullie het best? welke kan ik het beste inzenden?
[afbeelding]
gaaaaaafquote:Op zondag 9 januari 2005 11:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Goed, nu weer een serie. Ik kan langzamerhand geen dominosteentje meer zien.
Welke vinden jullie het best? welke kan ik het beste inzenden?
[afbeelding]
--nog meer gave dominosteenfoto's--
[afbeelding]
nah, dat is toch allemaal beweging?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
echte beweging zie ik niet héél erg, maar aan de andere kant toch wel weer een beetje
Ik weet het niet precies. Ik vind wel #4 grappig, de ingepakte soldaten tegen een vrouw in een blote buik.
ik ben het wel met DWB eens! De beelden zijn te bevroren, dus de mensen bewegen natuurlijk wel, maar dat zie je niet goed terug op de foto's..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |