abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24485296
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De meeste dieren rollen graag in de modder. Weet je waarom? Om zich de parasieten van het lijf te houden. Is dus helemaal niet 'onrein'.
BSB wil dit niet begrijpen. BSB is een fundamentalist, die denkt dat geiten schoon zijn. Lamaargaaaaan!!! Tegen BSB is maar één kruid gewassen. Een eeuwige ban. Anders blijft-ie hier maar overal pro-moslim jengelen.
pi_24485833
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:00 schreef luked45 het volgende:

[..]

BSB wil dit niet begrijpen. BSB is een fundamentalist, die denkt dat geiten schoon zijn. Lamaargaaaaan!!! Tegen BSB is maar één kruid gewassen. Een eeuwige ban. Anders blijft-ie hier maar overal pro-moslim jengelen.
Hetgeen BSB's goed recht is. Evenals jouw wens hem een eeuwige ban op te leggen.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  zondag 9 januari 2005 @ 16:39:54 #93
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24485950
Waar gaat het heen met deze wereld

Bij mij is ook iets soortgelijks gebeurd. Vanmorgen lag er namelijk een dode bromvlieg op mijn balkon. Ik ervaar dit als een belediging en ga aangifte doen bij de politie.

Hoeveel moeten er nog volgen?
pi_24485994
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:39 schreef Christine het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld

Bij mij is ook iets soortgelijks gebeurd. Vanmorgen lag er namelijk een dode bromvlieg op mijn balkon. Ik ervaar dit als een belediging en ga aangifte doen bij de politie.

Hoeveel moeten er nog volgen?
En welk geloof hang jij aan? Anders is je klacht namelijk ongegrond.
pi_24486025
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:32 schreef Sater het volgende:
Hetgeen BSB's goed recht is. Evenals jouw wens hem een eeuwige ban op te leggen.
Hoort flamen en trollen tegenwoordig bij de grondrechten van de forumgebruikers dan?
pi_24486037
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En welk geloof hang jij aan? Anders is je klacht namelijk ongegrond.
Christinedom, zeker.

Samen even een geloofje oprichten?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 9 januari 2005 @ 16:44:45 #97
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24486049
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Christinedom, zeker.

Samen even een geloofje oprichten?
Goed plan
Vond je andere punten (dogma's ) ook wel overtuigend.
pi_24486076
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:44 schreef Christine het volgende:

[..]

Goed plan
Vond je andere punten (dogma's ) ook wel overtuigend.
We voegen later nog wel meer toe. Ik twijfel nog over de heilige dagen. Suggesties?
  zondag 9 januari 2005 @ 16:47:14 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24486104
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

We voegen later nog wel meer toe. Ik twijfel nog over de heilige dagen. Suggesties?
Alle, behalve woensdag?
pi_24486129
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:47 schreef Christine het volgende:
Alle, behalve woensdag?
Ben je mal? Woensdag is juist de Heiligste Aller Dagen, aangezien het de middelste dag van de week is.
pi_24486155
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 9 januari 2005 @ 16:49:59 #102
90365 Sater
hoipoloi
pi_24486164
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Alle, behalve woensdag?
Vanwege [varkens]gehaktdag.
pi_24486179
Ja, maar varkens zijn toch heilig in het Heiden6-geloof? Daar hoop ik tenminste op.
pi_24486208
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:49 schreef Sater het volgende:

[..]

Vanwege [varkens]gehaktdag.
Ik vind maandag ook niet bepaald verheven.
pi_24486283
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar varkens zijn toch heilig in het Heiden6-geloof? Daar hoop ik tenminste op.
Nee, biefstuk is heilig. En misschien varkenshaas, mits er een goede saus bij geserveerd wordt.

pi_24486332
Allesbehalve zondag dan? Al was het maar om de gristenen te pesten?
pi_24486427
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allesbehalve zondag dan? Al was het maar om de gristenen te pesten?
Neuh, we zijn toch vredelievend?
pi_24486530
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:06 schreef heiden6 het volgende:
Neuh, we zijn toch vredelievend?
Oh, jammer.

Je kunt ook gewoon alle dagen heilig verklaren. Alle dagen zijn toch immers door God geschapen? Dus dan zijn ze allemaal heilig.
pi_24486566
Strak plan, Lupa.

Ik moet even een ritueel uitvoeren (een glas sprite inschenken en leegdrinken), dus tot later.
pi_24486639
Ah, Sprite is een heilige drank? Zoiets als nektar en ambrozijn? Jammer dat ik het niet lust.
pi_24486682
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, Sprite is een heilige drank? Zoiets als nektar en ambrozijn? Jammer dat ik het niet lust.
Nee, de sisi en chocomel zijn op, en het is te vroeg op de ochtend voor drank.
  zondag 9 januari 2005 @ 17:32:25 #112
15600 BB-King
Long live the King!
pi_24486898
Zielig voor de big.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_24486912
Het Bewijs:

Dionysus met een fles Sprite!
pi_24486949
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het Bewijs:

[afbeelding]

Dionysus met een fles Sprite!
Obey Your Thirst. Keep Your Faith.
pi_24486977
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Obey Your Thirst. Keep Your Faith.
Uit de tekening kun je afleiden dat als je het op een rituele wijze wilt drinken, je dat met een rietje zult moeten doen (zie de satyr).
pi_24487001
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Uit de tekening kun je afleiden dat als je het op een rituele wijze wilt drinken, je dat met een rietje zult moeten doen (zie de satyr).

God zegt: rietjes zijn voor mietjes.
  zondag 9 januari 2005 @ 17:39:36 #117
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24487030
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:11 schreef milagro het volgende:

[..]

iemand die over Gods wil loopt te bazelen als er 120 0000 mensen de dood vinden maar een gebedshuis blijft staan,
Dat gebedshuis bleef toch gewoon staan omdat het bestuur van de moskee al het geld heeft afgetroggeld van de in hutjes wonende bevolking om dure stenen te kopen?
pi_24487771
Dat biggetje zocht alleen maar het Varken.
Kwam sneu genoeg niet verder dan de tuin.
Snik snik snik.
pi_24488381
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:20 schreef ikkemem het volgende:
Dat biggetje zocht alleen maar het Varken.
Kwam sneu genoeg niet verder dan de tuin.
Snik snik snik.
Daar zeg je wat, misschien is ie wel vermoord door die vent van die tuin. Dan is het maar goed dat er geen homo per ongeluk in die tuin is geraakt.
pi_24498024
Ben Islamiet Geweest. Big reïncarnatie van overleden haatzaaiende imam.
pi_24499281
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:10 schreef dewd het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken dat jullie moslims problemen hebben om zelf te denken en daarom in een boekje moeten lezen wat je wel en niet moet eten. Volgens de hygiene standaard van 1600 jaar geleden

Reinste discriminatie tegen varkens!!! Ik had aangifte gedaan tegen dierenmishandeling
pi_24502930
De man heeft vanwege zijn geloof aangifte gedaan bij de politie van discriminatie en belediging. "Voor moslims is een varken onrein en wordt deze actie gezien als een belediging", vertelt Ron Looije, van de politie Utrecht

flikker toch op man, die moesliem is zelf schuldig van discriminatie en belediging door het varken ras als onrein te bestempelen

moet je eens kijken wat er gebeurt als ik moesliems onrein bestempel, dan krijg ik de volle laag van moesliems en linkse fascisten

maar ik moet wel door zogenaamde groene linkse idioten wel respect hebben voor een religieeee die het liefst de hele varkens ras zou willen uitroeien!
hoezo hypocriet!

opzoute!

ARM BIGGETJE!
"Anger is more useful than despair." - T-850
pi_24503098
Volgens mij staat er nergens in de Koran dat je varkens moet uitroeien. Je mag ze alleen niet opeten. Daar zou jij als 'vegan' eigenlijk blij mee moeten zijn. Varkens worden namelijk zeer intensief en dieronvriendelijk gehouden, in tegenstelling tot geiten en schapen (die door moslims veel gegeten worden).
pi_24504965
Als je "belediging van je godsdienst" in plaats van dierenmishandeling hier als het misdrijf ziet dan ben je echt niet goed snik en zouden ze je meteen in een gesticht moeten stoppen.
pi_24505031
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
Als je "belediging van je godsdienst" in plaats van dierenmishandeling hier als het misdrijf ziet dan ben je echt niet goed snik en zouden ze je meteen in een gesticht moeten stoppen.
Maar een dode big kun je niet mishandelen... En die big zou toch als varkensvlees geëindigd zijn...
pi_24505083
De intentie was trouwens hoogstwaarschijnlijk wèl belediging. Maar je bent als 'slachtoffer' erg dom als je dat spelletje meespeelt. Dan geef je de 'dader' toch precies wat hij wil? Ach ja, het is ook zo heerlijk om voor slachtoffer te spelen. Die arme man. Diep gekwetst in zijn religieus gevoel.
pi_24505122
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar een dode big kun je niet mishandelen... En die big zou toch als varkensvlees geëindigd zijn...
Ik neem aan dat die big niet vanzelf is doodgegaan. Het lijkt me zeer aannemelijk dat als je een dode big in je tuin vindt dat degene die hem daar neer heeft gelegd hem ook heeft gedood.
pi_24505173
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:58 schreef thabit het volgende:
Ik neem aan dat die big niet vanzelf is doodgegaan. Het lijkt me zeer aannemelijk dat als je een dode big in je tuin vindt dat degene die hem daar neer heeft gelegd hem ook heeft gedood.
Dan raad ik je aan om vanaf vandaag enkele duizenden malen per dag aangifte te doen van dierenmishandeling tegen het plaatselijke slachthuis.
pi_24505211
Ik vraag me trouwens serieus af of het doden van een dier onder 'dierenmishandeling' kan vallen (ervan uitgaande dat het doden op humane wijze gebeurt). Volgens mij valt dat alleen maar onder illegaal slachten ofzo.
pi_24505465
Ach kom op mensen, is een klein beetje mededogen jullie zo vreemd?????

Die big is daar maar om 1 reden neergelegd en dat is om die eigenaar van dat huis te beledigen op grond van zijn geloof, dat is de intentie van het neerleggen van die big geweest.

Dus ja dit is een belediging en ja het is discriminatie en ja het is verwerpelijk...

Het is gewoon een vieze en lage streek om zoiets te doen en de bedoeling is snerterig duidelijk, snap niet dat er zo lollig over gedaan wordt, echt een moslim die dit leest zal gelijk denken, he met die nderlanders valt het wel mee....NOT...

Die big opzich is geen probleem islamitisch gezien, zolang hij maar niet opgegeen wordt.
De reden dat dat niet mag heeft niets met vies zijn te maken, maar met het feit dat varkens ook vlees eten(en afval, maar dat is makkelijk opgelost, ruim je zooi op en het varken eet geen afval meer), je mag geen vleeseters eten binnen de islam...
En met het feit dat varkens dragers zijn van wat zoonose's die nogal vies uit kunnen vallen(hier in nederland niet zo heel erg van toepassing, in armere landen des te meer).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24505808
en als je als biggetje nog nooit vlees gegeten hebt ? moet je dan over één kam geschoren worden met die andere varkens

discriminatie
pi_24506143
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:21 schreef erodome het volgende:
Ach kom op mensen, is een klein beetje mededogen jullie zo vreemd?????

Die big is daar maar om 1 reden neergelegd en dat is om die eigenaar van dat huis te beledigen op grond van zijn geloof, dat is de intentie van het neerleggen van die big geweest.

Dus ja dit is een belediging en ja het is discriminatie en ja het is verwerpelijk...

Het is gewoon een vieze en lage streek om zoiets te doen en de bedoeling is snerterig duidelijk, snap niet dat er zo lollig over gedaan wordt, echt een moslim die dit leest zal gelijk denken, he met die nderlanders valt het wel mee....NOT...
Het spijt me wel, maar ik vind het gewoon oerdom van die man dat 'ie er aangifte van doet. Ik zei het al, hij geeft de dader zijn zin. Hij kruipt in de geliefde slachtofferrol. Dom, dom, dom. Serieus, als hij aangifte had gedaan wegens dierenmishandeling had hij pas ècht een statement gemaakt, namelijk dat van: "Ik sta hierboven". Gelovigen hebben véél te lange tenen. En een hoop andere mensen tegenwoordig ook. Begin toch niet bij het minste of geringste moord en brand te krijsen, dan wordt deze wereld er een stuk leuker op.
pi_24506177
Mensen kunnen jou alleen maar beledigen als jij je laat beledigen. Je kunt namelijk te allen tijde besluiten om erboven te staan. De belediger is jouw aandacht geenszins waard. Erop ingaan is giving way too much credit. Zeg eens eerlijk, wat is nou de beste manier om een pestkop de mond te snoeren? Gillen hoe oneerlijk het is en hoe vreselijk jij je wel niet voelt of zulk gedrag gewoon negeren? Neus in de wind, omkeren en weglopen.
pi_24506528
Ok dus als iemand 2 weken lang elke keer dat je het eraf haalt vuile nazi hond op de muur van je huis schrijft zit jij daar totaal niet mee?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24506596
Vuile Nazi hond lijkt me een onvergelijkbaar voorbeeld. Een betere vergelijking zou zijn als een christen bij een atheist een tekening van Jezus op de voordeur maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')