abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 19:16:59 #251
43556 miss_dynastie
pi_24746171
Merisse, wat goed
Hoe lang ben jij al bezig eigenlijk?
pi_24750474
hey hey,

ken ik ook gezellig mee komen doen!?

ik ben 1,70 lang en weeg nu 95 kilo

ik wil graag naar de 65 toe!
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
pi_24756918
Ik word wakker, stap op weegschaal, ga naar wc, stap op weegschaal... en weeg een kilo meer....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24756958
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word wakker, stap op weegschaal, ga naar wc, stap op weegschaal... en weeg een kilo meer....
wat doe jij allemaal op die WC?
Zu hause ist alles besser
pi_24757307
Mja ikheb een kater... Maar toch niet zo erg dat ik allerlei gekke acties op de wc zou vergeten... Zometeen eens kijken als ik onder de douche ben geweest, misschien zit er wel weer een kilo bij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_24757352
staat de weegschaal wel steeds op dezelfde plek?
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 12:22:41 #257
43556 miss_dynastie
pi_24757817
Dan heb je vast een digitale weegschaal ??

Welkom super-nova
Hoe ben je van plan om een en ander aan te pakken??
Heel veel succes alvast
pi_24758491
Ja hij staat op dezelfde plek en het is idd een digitale weegschaal. Dit soort kuren heeft hij wel vaker !
pi_24759132
Digitale weegschalen zijn echt een ramp. Die van mij heeft ook zulke kuren en het verschilt elke week weer anders met de weegschaal bij de Weight Watchers .
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 13:43:11 #260
43556 miss_dynastie
pi_24759337
Ik heb een hele dure design-weegschaal mister_d ... nou ja, heeeeeeeeeeeel duur zal ie misschien ook niet zijn, maar ik vind 80 euro veel geld voor een beetje design. Een doodnormale werkt volgens mij beter. Net als dat ik mijn oorthermometer ook maar heb vervangen door een ouderwetsche Techniek, techniek
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:56:11 #261
53077 DroekesTijger
Ferocious Tiger
pi_24761697
Sinds onze laatste digitale weegschaal, heb ik helemaal geen vertrouwen meer in die apparaten.

Elke week viel ik wel iets af (en dat wilde ik niet/mijn gewicht was prima). Dus ik maar steeds meer gaan eten, totdat ik het idee kreeg dat mijn broeken niet meer zo goed zaten.

Een half jaar later, toen ik toevallig weer eens thuis bij mijn ouders op de weegschaal ging staan, kreeg ik de schrik van mijn leven: ik was 8 kg zwaarder geworden! Whaaarg...

[* DroekesTijger nu weer gewoon een simpele weegschaal met veer heeft.]
If it's not tied down, it's a cat toy.
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:28:44 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24763776
Ik heb me gisteren gewogen en de schaal gaf 55,5 kilo aan. Niet de moeite voor een officiële update. Wel tevreden want ik had er nogal op los gevroten en gezopen de laatste tijd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:18:21 #263
1087 Merisse
broddeltante
pi_24767099
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Merisse, wat goed
Hoe lang ben jij al bezig eigenlijk?
Miss_d, ik ben bezig sinds september, nu dus een maand of 3 verder en 9 kilo lichter, nicht schlecht. maar diezelfde 10 kilo had ik er in de maanden ervoor erbijgevroten wegens depri

Wij hebben hier trouwens ook iets raars met digitale weegschalen want ze gaan bij ons allemaal kapot. We hebben net onze 3e weegschaal in 3 jaar gekocht
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:05:26 #264
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24769517
hier geen problemen. Had al een digitale, die werdt vervangen door digitale met vet en watermeter. Gaf precies het zelfde aan. En in Hardenberg weeg ik altijd precies 2 kilo meer dan hier. En ik weeg mij altijd voor ik naar Hardenberg ga. Dus vertrouw deze volledig. Aangezien ik in Hardenberg in mijn kleren erop sta en hier niet...

Over Hardenberg gesproken mijn afspraak is vervroegt naar volgende week woensdag en niet meer in maart. Omdat de maagproblemen beetje veel erger worden. Veel maagkrampen. Sinds zondag weer vreselijk het zuur als ik mijn medicatie heb ik genomen. En kan dan ineens erg misselijk worder. Echt naar. Ik heb gelijk wel weer Nexium gekregen om tot volgende week te kunnen overbruggen. Iets zegt mij dat dit niet goed is wat er nu gebeurt. Ik ben nu ook resoluut met al mijn medicatie gestopt. Want dat triggert echt de zuur. Als ik die sávonds heb ingenomen. Dan is het binnen 10 minuten mis. Ik ben nu overgestapt op Brinta, om toch wat warms naar binnen te krijgen. En zetpillen gehaald tegen de pijn.

Ik hoop dat het snel woensdag is. Ik kan niet te lang zonder mijn medicatie.
pi_24769771
ik heb jaren lang een kapotte weegschaal gehad.. die zit 10 kilo onder wat je normaal weegt
klap kwam hard aan toen k in plaats van 80... 90 kilo zou wegen.... k stond voor de lol op een digitale weegschaal bij een vriendin van me...
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
pi_24773091
Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 160,5cm

nieuw:

Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm

Dus 2.5 cm kwijt
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:15:26 #267
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24773453
Shittie,

Sta al meer dan 2 weken op hetzelfde, terwijl ik echt me eraan hou Volgens mij een plateau geraakt *snif* Dus zit er niks anders op dan eens wat anders te gaan doen met sporten. Ga vanmiddag squashen in de hoop dat dat wel werkt...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:49:14 #268
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24773872
Hier gaf de weegschaal al gelukkig 2 kilo minder aan dan vorige week maandag..
84,8 / 82,8

Nog 4 ons en ik ben weer op mijn start punt.. Dan kan ik echt weer gaan aftellen...
Ik wil graag toch binnen 3 maand onder de 80 kilo zitten. Klink niet veel. En genoeg tijd. Maar ik heb
dat de vorige keer ook gezegt (voor buikcorrectie) en begon lekker aan te komen.

Maar vermoedt nu met de maag dat ik nog wel even zal afvallen. Ik ga wel proberen niet teveel Brinta te eten. Want daar zit best wel veel in!

weer 1 dag minder voor ik naar Hardenberg mag..

[ Bericht 0% gewijzigd door Funnie op 27-01-2005 09:52:55 (maand...ag maandag dus :P) ]
pi_24774532
Sorry, maar ik wil toch even een kritische noot plaatsen bij jouw laatste berichtje hoor. Als het je niet lukt om binnen 3 maanden 3 kilo af te vallen dan heb je echt een prioriteitsprobleem. Ik weet dat het bij jou anders is dan bij de meesten in dit topic, maar 3 kilo in 3 maanden gaat nergens over.

Er is ook een topic over het boek van Docter Phil. Ik geloof dat Droeke daar een samenvatting van de punten die behandeld worden in het boek heeft neergezet. Veel van dat boek komt op mij bizar amerikaans over. Maar de strekking van het boek is je kiest er voor om af te vallen of je kiest er voor om niet af te vallen. En als je er voor kiest om af te vallen, kies je er ook voor om alles te doen wat nodig is om af te vallen.

En sommige case studies uit dat boek hadden lichamelijke problemen, andere geestelijke. Maar ook in die gevallen hebben mensen de beslissing gemaakt "nu ga ik alles in het teken van mijn gewichtsverlies stellen." En die hebben daar ook naar gehandeld.

Als het je niet lukt om in 3 maanden 3 kilo af te vallen, dan moet je je afvragen of je je prioriteiten juist hebt liggen. En of afvallen dus bovenaan dat lijstje staat...
pi_24775038
DancingPhoebe Ik vind die stelling van jou ook al behoorlijk bizar overkomen. Er is meer in het leven dan afvallen. Bovendien vind ik 3 kilo in 3 maanden tijd echt geen lachtertje. Als ik kijk dat ik in de afgelopen 3 maanden 4,5 kilo ben kwijtgeraakt met een behoorlijk strak voedingsschema en 4 a 5 dagen in de week sporten, dan is 3 kilo echt niet zo weining. Bovendien is mijn ervaring, dat hoe slanker je word, des te moeilijker het wordt om af te vallen. Toen ik net begon viel in 3 kilo in 2 weken af.

Droeke Volhouden, je begint vanzelf weer kilo's te verliezen.
Funnie beterschap, succes, sterkte etc. etc
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:08:23 #271
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24775101
3 kilo in 3 maand kan een probleem zijn als je naar 16 maand een stil stand hebt.. En dan hoef je nog geen eens tekeer te gaan met eten. Maar een stilstand krijg je. Maakt niet uit hoe je dieet. En ja dan kan 3 kilo, even erg veel zijn in 3 maand.

Want je blijft niet 1 kilo per maand afvallen! Was het maar waar!
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:11:50 #272
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24775157
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:06 schreef kaputwiehund het volgende:
DancingPhoebe Ik vind die stelling van jou ook al behoorlijk bizar overkomen. Er is meer in het leven dan afvallen. Bovendien vind ik 3 kilo in 3 maanden tijd echt geen lachtertje. Als ik kijk dat ik in de afgelopen 3 maanden 4,5 kilo ben kwijtgeraakt met een behoorlijk strak voedingsschema en 4 a 5 dagen in de week sporten, dan is 3 kilo echt niet zo weining. Bovendien is mijn ervaring, dat hoe slanker je word, des te moeilijker het wordt om af te vallen. Toen ik net begon viel in 3 kilo in 2 weken af.

Droeke Volhouden, je begint vanzelf weer kilo's te verliezen.
Funnie beterschap, succes, sterkte etc. etc
Dank je wel. Nog een betere uitleg dan de mijne. Maar wel wat ik wou zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 11:16:53 #273
43556 miss_dynastie
pi_24775260
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry, maar ik wil toch even een kritische noot plaatsen bij jouw laatste berichtje hoor. Als het je niet lukt om binnen 3 maanden 3 kilo af te vallen dan heb je echt een prioriteitsprobleem. Ik weet dat het bij jou anders is dan bij de meesten in dit topic, maar 3 kilo in 3 maanden gaat nergens over.
Wat een b.s. zeg! Wat nou prioriteitsprobleem? Kijk eens wat Funnie al bereikt heeft. Haar prioriteiten lijken me meer dan duidelijk.
quote:
Maar de strekking van het boek is je kiest er voor om af te vallen of je kiest er voor om niet af te vallen. En als je er voor kiest om af te vallen, kies je er ook voor om alles te doen wat nodig is om af te vallen.
En met het aantal kilo's dat zij is verloren twijfel je eraan of ze heeft gekozen om af te vallen? Kijk eens naar de offers die Funnie gebracht heeft en brengt!
quote:
Als het je niet lukt om in 3 maanden 3 kilo af te vallen, dan moet je je afvragen of je je prioriteiten juist hebt liggen. En of afvallen dus bovenaan dat lijstje staat...
Me dunkt dat als je zoveel bereikt hebt als funnie, je wel een beetje rustig aan mag doen en prioriteit mag geven aan andere dingen. Afvallen heeft ook bij mij niet absolute prioriteit hoor. Er staan zelfs minstens drie andere dingen boven afvallen.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 11:18:52 #274
43556 miss_dynastie
pi_24775299
En ja, ik leg ontzettend de nadruk op wat zij al bereikt heeft, dat klopt! Maar ze is dan ook al om en nabij de 45 kilo kwijt! 45 kilo! Hallo! En dan ga jij zo'n iemand even de les lezen over haar prioriteiten. Dat schiet me even totaal in het verkeerde keelgat.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 11:20:04 #275
43556 miss_dynastie
pi_24775330
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:18 schreef Merisse het volgende:

[..]

Miss_d, ik ben bezig sinds september, nu dus een maand of 3 verder en 9 kilo lichter, nicht schlecht. maar diezelfde 10 kilo had ik er in de maanden ervoor erbijgevroten wegens depri
Nee, zeker niet slecht. Hartstikke knap zelfs
quote:
Wij hebben hier trouwens ook iets raars met digitale weegschalen want ze gaan bij ons allemaal kapot. We hebben net onze 3e weegschaal in 3 jaar gekocht
Zit er geen garantie meer op dan?
pi_24775642
Ik weet ook wat zij allemaal WEL gedaan heeft voor haar afvallen. Ik lees hier ook. En ik lees ook haar site. En niets dan lof voor het gewicht wat er wel af is. Maar uit Funnies reactie waar ik op reageer vind ik heel erg iets spreken, van het "lukt toch niet en ik haal die drie kilo noooooit"

Als je dan zo ver gekomen bent zet dan juist door, ook al kan dat juist dan lastig zijn, maar blijf er dan voor gaan. Juist omdat je van zover bent gekomen en juist omdat je zo diep bent gegaan. Juist omdat je dus al zo veel bent afgevallen moet je weten dat je het kunt!

Ik denk dan je hebt al zoveel gedaan ga dan niet nu bij de pakken neerzitten en zet door, maar het af! (Al is het met een maagband natuurlijk nooit af, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.) Je bent het aan het harde werk wat je ervoor hebt verzet verplicht om het ook af te maken. (Al klinkt dat erg zweverig).

Ik drukte me misschien wat ongenuanceerd uit.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:00:13 #277
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24776224
ja maar ook al zet ik mij voor 100% in. (en nee het heeft idd geen prio nummer 1 meer momenteel. Heb wel wat anders aan mijn hoofd) Dan val ik gewoon geen 1 kilo per maand meer af. Nu dan toevallig - 2 kilo in 10 dagen afvallen. Maar met redenen waar ik in het geheel niet blij mee ben. Dan was ik liever +2 en goed in mijn vel (&maag) gezeten te hebben!!

En wat kaputwiehund ook zegt. Het gaat op den duur niet meer zo snel. Ik ben nu 82,8 kilo van de 130, de kilo's vliegen er niet meer af. Ik denk dat ik ook fout bezig zou zijn als ik dat nog wel verwachtte. Ik heb laatste 3 maand andere dingen aan mijn hoofd gehad dan afvallen. Eerst weer opkrabbelen na erg vele tegen slagen. Ook al heb je een band. eens een emo eter, altijd een emo eter. Dat heb ik nu wel weer gemerkt. Band of niet.

Wat miss_d ook zegt. Soms liggen de prioriteiten ergens anders. Ook al zou je graag n gedachte het liefst toch nog 3 kilo afvallen. of het liefst wel 13 kilo. Nee dat kan niet. Jammer dan. mijn site is ook absoluut niet meer up to date. omdat ik sommige dingen niet kan verkroppen momenteel. Kan ik ook daar mij niet meer toe zetten om het wel te doen. ook al vragen mensen wel naar updates.

Ik kan mijzelf wel gaan lopen verdedigen. En ja ik ben mijn hele leven gebonden door de band. Dus op 3 maand zal het wel niet aan komen dat afvallen. Als ik hem toch nog tot mijn dood houdt. Maar ik mag wensen hebben. ook al zijn ze soms niet haalbaar (-13 kilo dus). Niet haalbaar binnen redelijke tijd. Laat ik het op die manier zeggen. Ik wil zelfs in mijn achterhoofd elke keer Hardenberg bellen. Cancel de operatie maar. Ik wil eerst - 13.. Maar dat durf ik niet. Omdat je wel met de vergoeding zit ervan. En ik weet niet welke gevolgen het heeft als ik het ga afzeggen.

Ik weet ook niet of ik nog wel een jaar of 2 hier tegen aan kan kijken. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Maar ik weet wel meer niet momenteel. Prioriteit nummer 1 = geestelijk de boel weer opd e rit zetten! Vooral nu ik geen medicatie meer kan innemen! Afkicken dus.

En nu stop ik met het verdedigen van mijzelf
pi_24776760
Gewoon doen ook! Het was ook niet mijn bedoeling je aan te vallen en je het gevoel te geven verantwoording/verdediging af te moeten leggen aan mij. Alleen bij het lezen van jouw post kwam dat bij mij op, ik heb ook overwogen om het niet te zeggen, maar wat heb je dan aan een topic als deze?
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:09:54 #279
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24777735
Ja, ik had idd het gevoel dat ik dat moest doen. En tuurlijk mag je ook wel wat erop zeggen. Maar het kwam er een beetje rot uit/over. Wat je zelf al zei 2 posts hierboven.

"END"
  donderdag 27 januari 2005 @ 13:51:53 #280
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24778512
Funnie?

Ik begrijp het niet helemaal. Heb jij nou een maagband laten aanmeten? En heb je daar die vervelende symptomen van? Of wat is er precies gebeurd?
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:13:34 #281
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24778939
Ik heb op 5 sept. 2003 een maagband gekregen. Maar dat gebeurt niet zomaar. Gelukkig doen ze best wel gedegen onderzoeken voor af. Voor ze beslissen dat je hem krijgt. Ik heb daarna gewoon heel erg veel pech gehad. Her opnames omdat ik een ontsteking en alles had. En daarna een volledige wondbreuk waaraan ik weer geopereerd moest worden. Toen de buik correctie die mislukte.

En nu idd hele vervelende maagklachten. (maar als je mij vraagt zou je het opnieuw weer laten doen als je dit van te voren had geweten, zeg ik nog steeds volmondig JA! Want ik heb daardoor iets kunnen bereiken wat ik zonder niet had gekunt.)

Ik zie woensdag wel wat er aan de hand is. Of wat voor onderzoeken ze ernaar gaan doen. Want dit is echt niet fijn... Maar goed. het gaat wel weer over.. maal 100x keer voor mijzelf...
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:25:25 #282
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24779160
Tjee Funnie,

Wat een verhaal! Ik vind het echt hartstikke moedig dat je dat gedaan hebt! Ik denk dat ik het niet zou durven. In mijn geval heb ik dus een boezem die buiten proporties is, waardoor ik dus hele goeie (lees hele dure) bh's moet kopen. Ik zou volgens het ziekenfonds recht hebben op een borstverkleining, maar ik durf gewoon (nog) niet onder het mes. Zeker doe ik dat niet nu het best wel goed gaat met me (ben toch al mooi 7,5 kilo afgevallen!). En ik heb nog geen last van nek en schouders dus daar heb ik wel geluk mee.

Ik moet wel zeggen dat ik heel veel respect voor je heb. Tjee, ik heb een tijdlang ook brandend maagzuur gehad en da's echt geen pretje, zeker 's avonds niet want als je gaat liggen wordt het alleen maar erger en je bent toch moe 's avonds...

Heel veel sterkte woensdag!!! Kom op, je kunt het!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:21:18 #283
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24789948
voor Funnie
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:51:31 #284
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24814168
Weer wat eraf!!!!

1,95 kilo in 2 weken!!!!!

Oud:
Sugar (1m68) (26,1) was 76 kilo, weegt nu 73,75 kg en wil graag 63 kg wegen -2,25 kg

Nieuw:
Sugar (1m68) (25,4) was 76 kilo, weegt nu 71,80 kg en wil graag 63 kg wegen -4,20 kg
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24822166
Essebes (1m77) (31,0) was 100 kg, weegt nu 97 kg en wil graag 95 kg wegen -3

wordt nu:
Essebes (1m77) (30,8) was 100 kg, weegt nu 96,5 kg en wil graag 95 kg wegen -3,5

Ik ben een weekje ziek geweest, ongi en nog meer ellende, dus dit weekend neem ik even rust (zonder te overdrijven). Eens even kijken of het komende week beter gaat.

Op zich vindt ik dat het redelijk gaat. Ik weet niet precies wanneer ik begonnen ben, maar ik blijf gestaag afvallen. Het gaat wel langzaam, maar toch... Eigenlijk zonder een echt dieet, maar gewoon door meer fruit te eten, en snoep te laten staan. Ik ben wel strenger gaat letten op het ontbijt, ik bedoel dus.. zorgen dat ik genoeg ontbijt en het niet oversla en zo.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:35:20 #286
3542 Gia
User under construction
pi_24822642
Ben nie weze wegen.

Dus geen update. Was ook geen update geweest als ik wel was weze wege, hoor.

Sporten gaat nog steeds niet goed. Steeds zo moe 's ochtends. Moet gewoon sterker zijn en me dwingen om toch te gaan.

Ach, morgen me mams jarig, 65, en maandag weer een nieuwe week!!
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 10:59:20 #287
5428 crew  miss_sly
pi_24829608
Zo, terug van wintersport, en de schade valt behoorlijk mee: - 0,5 kilo!

mijn nieuwe regeltje wordt dus

miss_sly (1m65) (29,2) was 84,5 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 75 kg wegen -5 ,0
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24830373
Je verbrandt ook ongelofelijk veel op wintersport, miss_sly
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 12:03:07 #289
5428 crew  miss_sly
pi_24830452
Je eet en drinkt ook veel op wintersport
Lekker bier (pints in de pub, yummie), warme chocolademelk met slagroom, pain du chocolat iedere ochtend bij het ontbijt...
Maar enkele uren per dag op die ski's rondhobbelen en de diverse wandelingen naar restaurants, busstations, winkel, de piste doen natuurlijk wel goed!

En ik denk dat mijn hardlopen een positieve invloed had. Mijn conditie was al wat verbeterd en mijn benen waren ook al wat meer gewend waardoor het ski-en beter ging en ik geen spierpijn heb gehad in mijn bovenbenen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24830706
Ik wil naar de 80 kilo en ik woog 106.5 kg net na oud en nieuw, nu 4 weken later alweer 97.5 kg.. maar fok he dat had ik nooit gedacht dat ik ooit 26,5 kg zou willen afvallen
pi_24835429
Hallo! Daar ben ik weer
De vakantie heeft mij goed gedaan. Ik heb me eigenlijk sindsdien niet meer duizelig gevoeld. Lang leve de "lichttherapie" dus . Opgelet op wat ik gegeten heb, heb ik eigenlijk niet zo gedaan. Ja, overdag gewoon brood en savonds uit eten. En veel wandelen is ook altijd wel goed
Vanaf nu maar weer goed opletten op wat ik eet want die dropverslaving was langzaam weer op aan het komen (kwam meer omdat ik me duizelig voelde en dacht dat ik suiker nodig had...) en zodoende groeide er weer wat kilo'tjes aan. Zo ook maar weer even een rondje rustig hardlopen om te kijken hoe dat gaat...

In mijn kerstpakket zat een "pluim" en die kan ik voor bepaalde leuke dingen gebruiken. Onder andere kan ik 8 weken gratis beleiding krijgen bij Bodyon. Lijkt mij wel grappig en een steuntje in de rug om gelijk weer strenger te worden voor mezelf. Kent iemand dat (Bodyon) en werkte dat goed?

miss_d: toen je me vroeg wanneer ik ging, zat ik daar dus al .

Faithy: ik ben nog enthousiast genoeg hoor!

Pfoei, Isabeau, wat ik ben ik blij met al mijn dunne familieleden. Kan me eigenlijk niet bedenken of ik dikke er tussen heb zitten. Zelfs de Amerikaanse tak is dun .
En inderdaad... ik heb geen dikke Spanjaarden gezien op vakantie, meer dikke toeristen .

Arg, spreek me niet van digitale weegschalen. Ik heb er ook een, maar als ik er op sta dan gaat het de eerste keer niet goed (zegt ie ] ) en de tweede keer ben ik altijd een kilo zwaarder. Als ie eens stuk gaat, koop ik weer een gewone analoog ding .
pi_24836755
Ik ben echt goed bezig vandaag. Ik kwam vannacht om drie uur thuis van een avondje skiën in Landgraaf. Vanochtend om acht uur ging de wekker. Ik sta op, eet mijn bakje cruesli en stap in de auto richting sportschool. Kom ik daar aan heb ik alleen een paar schoenen in mijn tas zitten . Ben ik vanmiddag maar drie 3,5 uur met de hond gaan wandelen. Dat beest is nu 5 cm kleiner, zover zijn ze poten afgesleten.
miss_sly en Pandorah welkom terug. Afvallen op vakantie dat moet me ook nog een keer lukken.
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 22:09:14 #293
43556 miss_dynastie
pi_24839889
Update week 04

Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Bubsel (1m71) (47,2) was 145,8 kg, weegt nu 138,3 kg en wil graag 80 kg wegen -7,5
Cutie (1m87) (28,6) was 106,5 kg, weegt nu 100,1 kg en wil graag 75 kg wegen -6,4
Droeke (1m70) (29,41) was 92,5 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5
Essebes (1m77) (30,8) was 100 kg, weegt nu 96,5 kg en wil graag 95 kg wegen -3,5
Faithy (1m75) (25,1) was 87 kg, weegt nu 77 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Fannetje (1m75) (25,7) was 100,8 kg, weegt nu 78,7 kg en wil graag 75 kg wegen -22,1
Funnie (1m70) (28,7) was 130 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 80 kg wegen -47,2
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Gia (1m72) (31,7) was 98,6 kg, weegt nu 93,9 kg en wil graag 68 kg wegen -4,7
Glimworm (1m75) (28,7) was 98 kg, weegt nu 88,0 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Isabeau (1m67) (29,7) was 96,6 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 65 kg wegen -13,8
jolene (1m58) (35,45) was 88,5 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 85 kg wegen
Kaputwiehund (1m73) (25,6) was 114,5 kg, weegt nu 76,1 kg, en wil graag 75 kg wegen -38
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
m@x(1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4
marchien (1m74) (27,74) was 87 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -3,0
MazeNL (1m95) (25,77) was 116, weegt nu 99,5 kg en wil graag 84 kg wegen -16,5
Meimeltje (1m64) (29,7) was 92,5 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 65 kg wegen -12,5
Merisse (1m70) (25,08) was 81,5 kg, weegt nu 72,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 9
miss_dynastie (1m70) (36,1) was 106,5 kg, weegt nu 104,3 kg en wil graag 72 kg wegen -2,2
miss_sly (1m65) (29,2) was 84,5 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 75 kg wegen -5 ,0
Miss_s(1m70) (31,5) was 98 kg, weegt nu 91 kg en wil graag 70 kg wegen -7
!!!!M82 (1m75) (24,49) was 94,1 kg, weegt nu 75,2 kg en wil graag 68 kg wegen -18,9!!!!
Nitai (1m77) (38,36) was 127 kg, weegt nu 120,2 kg en wil graag 100 kg wegen -6,8
octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,8) was 89,5 kg, weegt nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen -16,7
Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm
Sanne (1m48) (25,3) was 73 kg, weegt nu 55,5 kg en wil graag 54? kg wegen -18,1
sjeen (1m70) (35,6) was 105 kg, weegt nu 105 kg en wil graag <100 kg wegen 0
stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Sugar (1m68) (25,4) was 76 kilo, weegt nu 71,80 kg en wil graag 63 kg wegen -4,20 kg
Teigan (1m60) (36,36) was 96,1 kg, weegt nu 93,1 kg en wil graag 90 kg wegen -3
Twistednerve (1m94) (27,63) was 104 kg, weegt nu 104 kg en wil graag 92 kg wegen
XemmyX (1m65) (28.46) was 80 kg, weegt nu 77,5 kg en wil graag 65 kg wegen -2,5
ZedKet (1m84) (35,39) was 119,8 kg, weegt nu 119,8 kg en wil graag 100 kg wegen -0,0
Zusje (1m77) (30,5) was 107,3 kg, weegt nu 95,5 kg en wil graag 80 kg wegen -11,8

Updatelijstje:
Week 3: Teigan
Week 4: miss_dynastie
Week 5: Glimworm
Week 6: Cutie
Week 7: Pandorah
Week 8: Droeke
Week 9: miss_sly
Week 10: Funnie
Week 11: Teigan
Week 12: miss_dynastie
Week 13: Glimworm
Week 14: Cutie
Week 15: Pandorah
Week 16: Droeke
Week 17: miss_sly
Week 18: Funnie
Week 19: Teigan

supernova, als je in het lijstje wil, post je dan ook even je gegevens?
  maandag 31 januari 2005 @ 08:42:30 #294
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24845977
Sorry, maandag is mijn FOK-weegdag...

Dus
oud: Droeke (1m70) (29,41) was 92,5 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5

Nieuw: Droeke (1m70) (29,24) was 92,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen -8

Ik sta niet meer stil!!!
pi_24846661
Wat heb je nu gedaan Droeke? Omdat je het had over een plateau en aanpassingen maken? Of bereik je vanzelf een punt dat je weer van dat plateau afraakt? Ook zonder aanpassingen?
  maandag 31 januari 2005 @ 10:12:44 #296
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24846735
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat heb je nu gedaan Droeke? Omdat je het had over een plateau en aanpassingen maken? Of bereik je vanzelf een punt dat je weer van dat plateau afraakt? Ook zonder aanpassingen?
Nou ik heb eigenlijk mijn sporten aangepast. Vooral andere dingen gaan doen qua sporten. Eerst deed ik veel op de elliptical trainer - en nu ben ik wat vaker gaan squashen. Je gebruikt dan toch (blijkbaar) andere spiergroepen (en hoe! Wat een spierpijn!) En gewoon qua eten doorgegaan (misschien net ietsje strenger) zoals ik bezig was. Met strenger bedoel ik dan geen gebakken aardappeltjes, wat meer vis, niet snoepen e.d. Maar gewoon eten tot mijn honger over is... Niet hongeren!!!
  maandag 31 januari 2005 @ 11:28:13 #297
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_24847693
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:23 schreef dp81 het volgende:
Ik wil naar de 80 kilo en ik woog 106.5 kg net na oud en nieuw, nu 4 weken later alweer 97.5 kg.. maar fok he dat had ik nooit gedacht dat ik ooit 26,5 kg zou willen afvallen
Super goed bezig!
Carpe diem
  maandag 31 januari 2005 @ 11:41:57 #298
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24847951
Funnie (1m70) (28,7) was 130 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 80 kg wegen -47,2

is nu:

Funnie (1m70) (28,4) was 130 kg, weegt nu 82,1 kg en wil graag 80 kg wegen -47,9

Gaat nog steeds hard door. Ben wel erg gammel. En tel nog steeds af naar woensdag. Ben alleen erg bang voor een onderzoek met zo'n slang in mijn maag.
We hadden erg veel verjaardagen deze week. Onze dochter is nu ook 14 , mén wat gaat dat hard zeg! Ik kon echt erg weinig verdragen. Alleen af en toe een stukje vlaai wat goed ging. Dus zit verder nog steeds op de brinta.

Droeke en miss sly erg goed hoor! En iedereen weer erg veel suc6 gewenst is ga hier de troep van gisteren opruimen.

Centimeters geef ik wel eens weer dooor. Kwam erachter dat daar ook weer erg veel verschil in zit. Maar had in Aug. voor het laatst gedaan ofzo? Tenminste dat is de laatste keer op mijn site. ben ook al met poging nr. 3 bezig om hem uptedaten. Maar lukt dus niet zo goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Funnie op 31-01-2005 11:55:54 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 31 januari 2005 @ 12:11:15 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24848401
Net even op de weegschaal gaan staan... Buikgriep heeft veel effect, maar waarschijnlijk niet blijvend. D'r zijn nu 2 kilo af, maar dat resultaat wil ik eind deze week nog wel eens bekijken. Nog geen nieuw regeltje voor mij dus. Ben veel te bang dat het er eind deze week weer aan zit...

Groetjes
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_24848569
YES!!

3,3 kilo eraf.

Maar waar?? Ik zie het niet hoor..

Zal wel grotendeels vocht zijn ofzo denk ik.

(OUD)
XemmyX (1m65) (28.46) was 80 kg, weegt nu 77,5 kg en wil graag 65 kg wegen -2,5

(NIEUW)
XemmyX (1m65) (28.46) was 80 kg, weegt nu 76,7 kg en wil graag 65 kg wegen -3,3

blij

Alleen gaan wij vanaf vrijdag druk carnaval vieren! Ik zal er op letten dat ik tussen door genoeg water drink, maar verder ga ik gewoon eens lekker ouderwets carnaval vieren, en ff verstand op nul zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')