abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 19:16:59 #251
43556 miss_dynastie
pi_24746171
Merisse, wat goed
Hoe lang ben jij al bezig eigenlijk?
pi_24750474
hey hey,

ken ik ook gezellig mee komen doen!?

ik ben 1,70 lang en weeg nu 95 kilo

ik wil graag naar de 65 toe!
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
pi_24756918
Ik word wakker, stap op weegschaal, ga naar wc, stap op weegschaal... en weeg een kilo meer....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24756958
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word wakker, stap op weegschaal, ga naar wc, stap op weegschaal... en weeg een kilo meer....
wat doe jij allemaal op die WC?
Zu hause ist alles besser
pi_24757307
Mja ikheb een kater... Maar toch niet zo erg dat ik allerlei gekke acties op de wc zou vergeten... Zometeen eens kijken als ik onder de douche ben geweest, misschien zit er wel weer een kilo bij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_24757352
staat de weegschaal wel steeds op dezelfde plek?
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 12:22:41 #257
43556 miss_dynastie
pi_24757817
Dan heb je vast een digitale weegschaal ??

Welkom super-nova
Hoe ben je van plan om een en ander aan te pakken??
Heel veel succes alvast
pi_24758491
Ja hij staat op dezelfde plek en het is idd een digitale weegschaal. Dit soort kuren heeft hij wel vaker !
pi_24759132
Digitale weegschalen zijn echt een ramp. Die van mij heeft ook zulke kuren en het verschilt elke week weer anders met de weegschaal bij de Weight Watchers .
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 13:43:11 #260
43556 miss_dynastie
pi_24759337
Ik heb een hele dure design-weegschaal mister_d ... nou ja, heeeeeeeeeeeel duur zal ie misschien ook niet zijn, maar ik vind 80 euro veel geld voor een beetje design. Een doodnormale werkt volgens mij beter. Net als dat ik mijn oorthermometer ook maar heb vervangen door een ouderwetsche Techniek, techniek
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:56:11 #261
53077 DroekesTijger
Ferocious Tiger
pi_24761697
Sinds onze laatste digitale weegschaal, heb ik helemaal geen vertrouwen meer in die apparaten.

Elke week viel ik wel iets af (en dat wilde ik niet/mijn gewicht was prima). Dus ik maar steeds meer gaan eten, totdat ik het idee kreeg dat mijn broeken niet meer zo goed zaten.

Een half jaar later, toen ik toevallig weer eens thuis bij mijn ouders op de weegschaal ging staan, kreeg ik de schrik van mijn leven: ik was 8 kg zwaarder geworden! Whaaarg...

[* DroekesTijger nu weer gewoon een simpele weegschaal met veer heeft.]
If it's not tied down, it's a cat toy.
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:28:44 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24763776
Ik heb me gisteren gewogen en de schaal gaf 55,5 kilo aan. Niet de moeite voor een officiële update. Wel tevreden want ik had er nogal op los gevroten en gezopen de laatste tijd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:18:21 #263
1087 Merisse
broddeltante
pi_24767099
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Merisse, wat goed
Hoe lang ben jij al bezig eigenlijk?
Miss_d, ik ben bezig sinds september, nu dus een maand of 3 verder en 9 kilo lichter, nicht schlecht. maar diezelfde 10 kilo had ik er in de maanden ervoor erbijgevroten wegens depri

Wij hebben hier trouwens ook iets raars met digitale weegschalen want ze gaan bij ons allemaal kapot. We hebben net onze 3e weegschaal in 3 jaar gekocht
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:05:26 #264
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24769517
hier geen problemen. Had al een digitale, die werdt vervangen door digitale met vet en watermeter. Gaf precies het zelfde aan. En in Hardenberg weeg ik altijd precies 2 kilo meer dan hier. En ik weeg mij altijd voor ik naar Hardenberg ga. Dus vertrouw deze volledig. Aangezien ik in Hardenberg in mijn kleren erop sta en hier niet...

Over Hardenberg gesproken mijn afspraak is vervroegt naar volgende week woensdag en niet meer in maart. Omdat de maagproblemen beetje veel erger worden. Veel maagkrampen. Sinds zondag weer vreselijk het zuur als ik mijn medicatie heb ik genomen. En kan dan ineens erg misselijk worder. Echt naar. Ik heb gelijk wel weer Nexium gekregen om tot volgende week te kunnen overbruggen. Iets zegt mij dat dit niet goed is wat er nu gebeurt. Ik ben nu ook resoluut met al mijn medicatie gestopt. Want dat triggert echt de zuur. Als ik die sávonds heb ingenomen. Dan is het binnen 10 minuten mis. Ik ben nu overgestapt op Brinta, om toch wat warms naar binnen te krijgen. En zetpillen gehaald tegen de pijn.

Ik hoop dat het snel woensdag is. Ik kan niet te lang zonder mijn medicatie.
pi_24769771
ik heb jaren lang een kapotte weegschaal gehad.. die zit 10 kilo onder wat je normaal weegt
klap kwam hard aan toen k in plaats van 80... 90 kilo zou wegen.... k stond voor de lol op een digitale weegschaal bij een vriendin van me...
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
pi_24773091
Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 160,5cm

nieuw:

Riann (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm

Dus 2.5 cm kwijt
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:15:26 #267
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24773453
Shittie,

Sta al meer dan 2 weken op hetzelfde, terwijl ik echt me eraan hou Volgens mij een plateau geraakt *snif* Dus zit er niks anders op dan eens wat anders te gaan doen met sporten. Ga vanmiddag squashen in de hoop dat dat wel werkt...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:49:14 #268
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24773872
Hier gaf de weegschaal al gelukkig 2 kilo minder aan dan vorige week maandag..
84,8 / 82,8

Nog 4 ons en ik ben weer op mijn start punt.. Dan kan ik echt weer gaan aftellen...
Ik wil graag toch binnen 3 maand onder de 80 kilo zitten. Klink niet veel. En genoeg tijd. Maar ik heb
dat de vorige keer ook gezegt (voor buikcorrectie) en begon lekker aan te komen.

Maar vermoedt nu met de maag dat ik nog wel even zal afvallen. Ik ga wel proberen niet teveel Brinta te eten. Want daar zit best wel veel in!

weer 1 dag minder voor ik naar Hardenberg mag..

[ Bericht 0% gewijzigd door Funnie op 27-01-2005 09:52:55 (maand...ag maandag dus :P) ]
pi_24774532
Sorry, maar ik wil toch even een kritische noot plaatsen bij jouw laatste berichtje hoor. Als het je niet lukt om binnen 3 maanden 3 kilo af te vallen dan heb je echt een prioriteitsprobleem. Ik weet dat het bij jou anders is dan bij de meesten in dit topic, maar 3 kilo in 3 maanden gaat nergens over.

Er is ook een topic over het boek van Docter Phil. Ik geloof dat Droeke daar een samenvatting van de punten die behandeld worden in het boek heeft neergezet. Veel van dat boek komt op mij bizar amerikaans over. Maar de strekking van het boek is je kiest er voor om af te vallen of je kiest er voor om niet af te vallen. En als je er voor kiest om af te vallen, kies je er ook voor om alles te doen wat nodig is om af te vallen.

En sommige case studies uit dat boek hadden lichamelijke problemen, andere geestelijke. Maar ook in die gevallen hebben mensen de beslissing gemaakt "nu ga ik alles in het teken van mijn gewichtsverlies stellen." En die hebben daar ook naar gehandeld.

Als het je niet lukt om in 3 maanden 3 kilo af te vallen, dan moet je je afvragen of je je prioriteiten juist hebt liggen. En of afvallen dus bovenaan dat lijstje staat...
pi_24775038
DancingPhoebe Ik vind die stelling van jou ook al behoorlijk bizar overkomen. Er is meer in het leven dan afvallen. Bovendien vind ik 3 kilo in 3 maanden tijd echt geen lachtertje. Als ik kijk dat ik in de afgelopen 3 maanden 4,5 kilo ben kwijtgeraakt met een behoorlijk strak voedingsschema en 4 a 5 dagen in de week sporten, dan is 3 kilo echt niet zo weining. Bovendien is mijn ervaring, dat hoe slanker je word, des te moeilijker het wordt om af te vallen. Toen ik net begon viel in 3 kilo in 2 weken af.

Droeke Volhouden, je begint vanzelf weer kilo's te verliezen.
Funnie beterschap, succes, sterkte etc. etc
Zu hause ist alles besser
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:08:23 #271
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24775101
3 kilo in 3 maand kan een probleem zijn als je naar 16 maand een stil stand hebt.. En dan hoef je nog geen eens tekeer te gaan met eten. Maar een stilstand krijg je. Maakt niet uit hoe je dieet. En ja dan kan 3 kilo, even erg veel zijn in 3 maand.

Want je blijft niet 1 kilo per maand afvallen! Was het maar waar!
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:11:50 #272
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24775157
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:06 schreef kaputwiehund het volgende:
DancingPhoebe Ik vind die stelling van jou ook al behoorlijk bizar overkomen. Er is meer in het leven dan afvallen. Bovendien vind ik 3 kilo in 3 maanden tijd echt geen lachtertje. Als ik kijk dat ik in de afgelopen 3 maanden 4,5 kilo ben kwijtgeraakt met een behoorlijk strak voedingsschema en 4 a 5 dagen in de week sporten, dan is 3 kilo echt niet zo weining. Bovendien is mijn ervaring, dat hoe slanker je word, des te moeilijker het wordt om af te vallen. Toen ik net begon viel in 3 kilo in 2 weken af.

Droeke Volhouden, je begint vanzelf weer kilo's te verliezen.
Funnie beterschap, succes, sterkte etc. etc
Dank je wel. Nog een betere uitleg dan de mijne. Maar wel wat ik wou zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 11:16:53 #273
43556 miss_dynastie
pi_24775260
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry, maar ik wil toch even een kritische noot plaatsen bij jouw laatste berichtje hoor. Als het je niet lukt om binnen 3 maanden 3 kilo af te vallen dan heb je echt een prioriteitsprobleem. Ik weet dat het bij jou anders is dan bij de meesten in dit topic, maar 3 kilo in 3 maanden gaat nergens over.
Wat een b.s. zeg! Wat nou prioriteitsprobleem? Kijk eens wat Funnie al bereikt heeft. Haar prioriteiten lijken me meer dan duidelijk.
quote:
Maar de strekking van het boek is je kiest er voor om af te vallen of je kiest er voor om niet af te vallen. En als je er voor kiest om af te vallen, kies je er ook voor om alles te doen wat nodig is om af te vallen.
En met het aantal kilo's dat zij is verloren twijfel je eraan of ze heeft gekozen om af te vallen? Kijk eens naar de offers die Funnie gebracht heeft en brengt!
quote:
Als het je niet lukt om in 3 maanden 3 kilo af te vallen, dan moet je je afvragen of je je prioriteiten juist hebt liggen. En of afvallen dus bovenaan dat lijstje staat...
Me dunkt dat als je zoveel bereikt hebt als funnie, je wel een beetje rustig aan mag doen en prioriteit mag geven aan andere dingen. Afvallen heeft ook bij mij niet absolute prioriteit hoor. Er staan zelfs minstens drie andere dingen boven afvallen.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 11:18:52 #274
43556 miss_dynastie
pi_24775299
En ja, ik leg ontzettend de nadruk op wat zij al bereikt heeft, dat klopt! Maar ze is dan ook al om en nabij de 45 kilo kwijt! 45 kilo! Hallo! En dan ga jij zo'n iemand even de les lezen over haar prioriteiten. Dat schiet me even totaal in het verkeerde keelgat.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 11:20:04 #275
43556 miss_dynastie
pi_24775330
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:18 schreef Merisse het volgende:

[..]

Miss_d, ik ben bezig sinds september, nu dus een maand of 3 verder en 9 kilo lichter, nicht schlecht. maar diezelfde 10 kilo had ik er in de maanden ervoor erbijgevroten wegens depri
Nee, zeker niet slecht. Hartstikke knap zelfs
quote:
Wij hebben hier trouwens ook iets raars met digitale weegschalen want ze gaan bij ons allemaal kapot. We hebben net onze 3e weegschaal in 3 jaar gekocht
Zit er geen garantie meer op dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')