abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24518229
Heeft er iemand trouwens ervaring met afslankthee?
Deze is bij kruidvat in de aanbieding en heb hem nu een halve week in gebruik en ben er elke ochtend van aan de diarree (je moet namelijk elke avond een kopje drinken).
Is dit wel goed voor mijn darmen?

Ben benieuwd naar jullie meningen
pi_24518545
Ow, bedankt allemaal Dan heeft die persoon die me maar blijft vragen misschien toch (een beetje, ik ga niet alles toegeven) gelijk. Ik vond het zelf eigenlijk ook wel een beetje rommelig

En ik heb afslankthee van dr Kneip geprobeerd, maar daar raakte ik verschrikkelijk van aan de diarree, Darkphorze. Dus ik heb ik een kruidenboek in de bieb de ingrediënten uitgeplozen en zag dat bijna alle kruiden vochtafdrijvend waren. Ja, zo kan ik het ook, gewicht verliezen Dus ik heb gebeld met de helpdesk van Kneip en co., maar daar kreeg ik te horen dat ik dan maar gewoon minder thee moest drinken (ik dronk ook 1 kopje op een avond).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24518723
Ik vindt het ook een leuk stukje om te lezen en ben het ook helemaal eens met de inhoud .
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:33:22 #79
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24519274
Yups, ik vond het ook makkelijk lezen! Maar mijn nederlands is btw ook niet erg top

Maar ik vond het gewoon lekker duidelijk weg lezen

Doen!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:57:57 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24520257
Mooi stukje Isabeau! Prima geschreven!

Ik erger me ook helemaal groen aan die reclame van die vrouw bij de bushalte. Vreselijk is die. Het is me wel eens overkomen dat iemand dacht dat ik zwanger was geweest omdat ik ineens zo dun was. Die vroeg wat het geworden was en daar voelde ik me al opgelaten bij. Maar dat kon ik dan nog zien als een groot compliment. Dit is werkelijk vreselijk, vooral ook die ene opmerking: "Je hebt me niet eens verteld dat je een vriend hebt." Bah.

Vandaag ging het goed met gezond eten. Gebak van een jarige collega keurig overgeslagen en vanmiddag maar 1x gezondigd met één puntje Toblerone. Moet ook wel want van het weekend heb ik een ware vreetaanval gehad. Ik weet niet waarom, maar bij mij moet alles in grote hoeveelheden. Niet één Magnum, nee twee. Bah bah bah.

Sporten moet even op een lager pitje. Heb twee tenen gekneusd dus voorlopig maar niet hardlopen. Dat vind ik wel jammer, maar aan een blijvende blessure heb ik helemaal niets want ik moet en zal die Dam tot Damloop lopen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24520409
Jee, Sanne, hoe heb je die tenen gekneusd dan (en idd, rust houden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 januari 2005 @ 19:17:14 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24520470
Bij het opstaan uit mijn bureaustoel gevallen. Jaja, ik verzin het niet, en was nog nuchter ook. Het wordt nog grappiger als ik vertel dat ik ook met mijn hoofd tegen de deur aan ben geslagen in de val. Een ongeluk kan in een heel klein hoekje zitten
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24520605
Ik moet zowaar grinniken bij het beeld in mijn hoofd, sorry Het was vast een nare ervaring.
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 20:48:26 #84
43556 miss_dynastie
pi_24520859
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net een aantal recente medische studies tegen die allemaal aangeven dat er verband is tussen overgewicht en tekort aan slaap. Dus nog een dieettip: voldoende slapen (dit was op zich al bekend, maar blijkbaar is er meer onderzoek gedaan die dat weer bekrachtigt)
Het is mij ook al opgevallen ja
Een patatje met kan ik met een paar uur extra slaap compenseren, en dat doe ik weleens
pi_24523058
Dat is niet zo mooi, afgelopen week 3 uur naar bed en 5 uur op, tentamens... .

Ik vind die reclame trouwens wel grappig hoor, wie draagt er dan ook zo'n truitje als je een buik hebt
Trouwens alsweer één kilotje eraf ten opzichte van zondag morgen
pi_24528696
Hopla! Op naar het uur wandelen, voor vandaag. Eergisteren heb ik 40 minuten gelopen, gisteren 50 en vandaag wil ik een uur lopen. Gisteren merkte ik wel een soort pijn/druk in mijn kuit, die niet weg is gegaan. Als ik mn kuit masseer, voel ik wel een soort ovaal, dik, hard ballonnetje. Is dit gewoon een classic geval van spierpijn? En hoort dat zo aan te voelen? (In dat geval zie ik de lachwekkendheid van mijn vraag ook wel in, maar heee ik heb 24 jaar van mijn leven mijn best
gedaan zo min mogelijk te bewegen, neem me niet kwalijk dat ik niet weet wat spierpijn is )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24529423
Als je nooit (veel) gesport hebt, dan moet je in het begin niet te veel willen. Bouw het rustig op. Sla eens een dagje over, zeker als je spierpijn hebt.
Zu hause ist alles besser
pi_24529657
Spierpijn ontstaat vaak 12-24 uur na beweging en is vaak niet te voorkomen bij ongetrainde spieren. Gaat vanzelf weer weg, je hoeft je er helemaal geen zorgen over te maken. Beetje masseren en rekken wil nog wel eens helpen; het zal er alleen niet van weg gaan.

Maar je beschrijft ook een ovaal hard bolletje. Vanaf hier kan ik niet zien wat je precies bedoelt en je beschrijft ook geen enorme pijn, dus ik neem niet aan dat het een zweepslag oid is (dat is een erg pijnlijke kuitblessure waarbij je vaak ook een bobbel voelt). Het kan wel zijn dat door overbelasting een deel van de kuitspier wat verrekt/gescheurd is. Bij aanhoudende pijn dan even langs je huisarts, maar ik ga er van uit dat dat helemaal niet nodig is hoor.

Heeft trouwens iemand zin om vanmiddag met mij te gaan wandelen? Ik zit maar niets te doen en heb gewoon zin in de zon te lopen (en ik kan gratis reizen met de trein)
pi_24529897
O Isabeau je bent te laat! Ik heb er net een uur opzitten!

De pijn is inderdaad niet eens echt pijn te noemen, meer gezeur. Valt best mee, vandaag ook gewoon doorheen gelopen, na het even gemasseerd te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_24530142
Enschede ver genoeg voor je Isa?
Mijn hond(je)kan wel wat lichaamsbeweging gebruiken
En ik heb geen zin om te gaan

Net heftig gesprek gehad met mijn casemanager.
Ik ga even wat dingen op de rij zetten straks. En kijken wat ik als eerste ga afhandelen.
pi_24530199
Leuk idee Isa, ware het niet dat ik vandaag gewoon moet werken. En ik denk dat alleen in mijn lunchpauze door de binnenstad van Utrecht wandelen net iets te kort is. Als je op een maandag (is mijn vrije dag) met zo'n idee komt, kan ik uiteraard wel mee .
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:08:14 #92
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24530250
Wat vinden jullie van deze afslanktips? (bron: http://www.bodystore.nl/afslanktips/afslanktips.php):

Afslanken
10 Afslanktips

1. Eet 5 tot 6 maaltijden per dag. Begin met een goed ontbijt!! Na 2 tot 3 uur eet je weer (een stuk fruit telt ook voor een maaltijd). Hierdoor gaat je stofwisseling omhoog. Als je stofwisseling omhoog gaat, zul je meer vet verbranden.
2. Als je het moeilijk vind om deze 5-6 maaltijden naar binnen te krijgen, neem dan een keer per dag een maaltijdvervanger.
3. Drink minstens 2 liter water per dag, liever nog meer. Zo worden je afvalstoffen constant afgevoerd. Een goede manier om voldoende te drinken is na elk bezoek aan het toilet een glas water te drinken (250 ml.) Zodra je hieraan went kun je niet meer vergeten te drinken.
4. Het eerste half uur na de training is je lichaam nog bezig met vet verbranden, begin dus een half uur na de training aan je volgende maaltijd.
5. Gebruik multi vitaminen en multi mineralen als noodzakelijke aanvulling op je voeding.
6. Zorg dat je laatste maaltijd van de dag niet later is dan om 19.00 uur. Je lichaam gaat minder verbranden naarmate de avond vordert. Heb je na 19.00 uur toch honger eet dan iets waar alleen eiwitten in zitten bijv. magere kwark.
7. Koolhydraten leveren veel energie je hebt ze overdag harder nodig dan 's avonds. Beperk dus je koolhydraat inname na het middageten.
8. Gebruik een goede fatburner (bijv. Stacker 4). Fatburners zorgen voor meer energie, ze zijn eenvoudig in te nemen en geven je vetverbranding een enorme boost.
9. Vermijd junkfood. Gezond eten kan heel lekker zijn, wij geven je elke week een overheerlijk gezond recept.
10. Las één keer in de week een junkdag in, eet alles waar je trek in hebt. Het is een beloning voor zes dagen lang je best doen en geeft je extra energie voor de volgende zes dagen.

Persoonlijk vind ik ze echt onzin Vooral 5, 8 en 10 vind ik echt belachelijk Bovendien spreken tip 9 en 10 elkaar tegen... Wat vinden jullie van deze tips???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24530282
Laat me raden, bodystore. nl verkoopt fatburners en vitamine en mineralen? (En junkfood? )

Maar 5 is geen slecht idee hoor, maar weinig mensen eten zo uitgebalanceerd dat ze alles wat ze nodig hebben ook echt binnen krijgen. Ik in ieder geval niet.
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:14:50 #94
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24530338
Goed geraden, DancingPhoebe!!! Ze verkopen inderdaad ook fatburners en vitamine preparaten. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik ook wel wat extra vitamines pak (en ook omega 3-6-9 olie-ampullen). Dus ik gebruik wel wat als aanvulling. Maar zij doen alsof het echt niet zonder kan... en daar ben ik het dus niet mee eens... (ik vergeet mijn pillen regelmatig en toch val ik af)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24530377
Ik ben maandag begonnen met stage
ik ret het op mijn stage wel met die 2 sneetjes brood
vandaag heb ik avonddienst dus ik eet ik zo warm en vanavond die 2 sneetjes brood.
Ik ben tot nu toe nog niks aangekomen ik ga er ook voorlopig ff niet meer opstaan omdat ik ongesteld moet worden. Dus dan ben ik meestal wat zwaarder. Omdat ik het dus druk heb met stage zal ik hier ook wel wat minder komen. En de vrije tijd die ik heb zal ik niet alleen aan computeren besteden maar dus ook aan mijn vriend. Morgen ben ik een dag vrij maar dan zie ik dus ook mijn vriend. Maar ik hou jullie op de hoogte al zal ik niet altijd op iedereen reageren en zo. Maar iedereen weer succes.
pi_24530644
Auw. De eerste twee blaren hebben de kop opgestoken. Op iedere voet 1. De ene is groot genoeg om te prikken en die heb ik net onder handen genomen. De tweede is zon klein, zeurderig genieperdje en krijg ik niet geprikt.
pi_24530800
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Auw. De eerste twee blaren hebben de kop opgestoken. Op iedere voet 1. De ene is groot genoeg om te prikken en die heb ik net onder handen genomen. De tweede is zon klein, zeurderig genieperdje en krijg ik niet geprikt.
Bij de drogist kan je blaarpleisters kopen. Die werken goed ter verzachting van de pijn. Je kan een Hansaplast kopen of een duurder merk. Dat duurdere merk (ben de naam even kwijt, zit in een groen doosje) werkt best goed. Ter voorkoming van blaren koop ik trouwens blaartape van Hansaplast (ook verkrijgbaar bij de drogist). Dat werkt bij mij iig prima als ik ga hardlopen (maar jij gaat gewoon lopen toch?). Rustig aan doen met de blaren!
pi_24531256
Ja ik ken helaas alles wat je ervoor en ertegen kunt gebruiken. Helaas helpt het ook allemaal niet. Ik ben er extreem gevoelig voor, als ik die Compeed (groene doosje) koop en er op plak, dan krijg ik een blaar daar waar de rand van de blaarpleister zit, als ik er preventief tape op plak, krijg ik een blaar daar waar de randen van de tape elkaar raken.

Het enige wat bij mij werkt, is leegprikken en gigahete voetenbadjes met huishoudsoda nemen. Dus daar zal ik vandaag wel weer aan moeten geloven.
pi_24531324
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:14 schreef Droeke het volgende:
Goed geraden, DancingPhoebe!!! Ze verkopen inderdaad ook fatburners en vitamine preparaten. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik ook wel wat extra vitamines pak (en ook omega 3-6-9 olie-ampullen). Dus ik gebruik wel wat als aanvulling. Maar zij doen alsof het echt niet zonder kan... en daar ben ik het dus niet mee eens... (ik vergeet mijn pillen regelmatig en toch val ik af)
Je kunt ook wel zonder afvallen. Maar je kunt ook afvallen als je iedere dag friet eet en verder niets. Voor veel mensen (ook slanke mensen) zou het echter beter zijn wel supllementen te nemen, omdat bijna niemand echt binnenkrijgt wat nodig is. Zij doen het nu voorkomen of het alleen voor afvallers nodig is, maar eigenlijk dus gewoon voor iedereen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:30:18 #100
80407 glimworm
'The Shining'
pi_24531368
Darkphorze Ik heb ook wel eens afslankthee ghedronken, maar dan de reden omdat ik moeilijk naar de wc kon, dat werkte inderdaad

Isabeau Ik vond het een leuk stukje!

Djoeke Ik vind die tip van maaltijdvervangers ook best raar, dan kun je toch net zo goed een boterham eten? Zitten volgens mij nog minder calorien in..
Glimmen is een keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')