Jep, jij hebt hem helemaal doorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:10 schreef accelerator het volgende:
[..]
En die gaan er dan vandoor zodat we met de echte probleem gevallen achterblijven.![]()
Vertel me waarom Marokkanen überhaupt ooit naar Nederland zijn gekomen, ipv te verpieteren in hun achterlijke thuisland, en je hebt je antwoordquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:14 schreef thabit het volgende:
Geef ze eens ongelijk. Waarom zou je als intelligente Marokkaan in een land als Nederland willen blijven wonen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:58 schreef thabit het volgende:
"Nederland wordt de afvoerput van de wereld." Eindelijk hoor ik je een wijze uitspraak geven! Het heeft lang op zich laten wachten maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
ach, misschien ben ik ook wel gewoon een sentimentele ouwe zakquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:46 schreef Lithion het volgende:
[..]
Serieus? Ok, nou, toen ik onlangs na 6 maanden Singapore terug in Nederland kwam kon ik niet wachten om weer ergens anders naartoe te gaan (en nu nog steeds). Die triviale zaken als oliebollenkramen en Postbankreclames zijn wel het láátste wat ik mis in het buitenland.
gadverdamme, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef mr_ivy het volgende:
[..]![]()
miskuikens, allemaal. nederland is geen multiculturele samenleving, maar een culturele. teveel termenneukerij is tegenwoordig heel populair, men gaat er zelfs scheef van kijken.
de nietswillende allochtoontjes kun je altijd een schop onder hun reet geven, zonder voorbehouden en zonder rechtsekwakzalverij.
en voor de support & co, lees eerst maar eens een aantal geschidenisboeken over nederland, gouden eeuw, werken van hugo de groot. dát is nederland. de hedendaagse demoniseringsprocessen blijken ook wel een trend.
Drees stapte begin jaren 70 uit de PvdA uit onvrede over de partijkoers. Het zou best kunnen zijn dat deze man toen reeds voorzag dat zijn noodopvang verwerd tot een hangmat door de partij die belang had bij binding van een bepaald deel van het electoraat dat zich eenvoudig zou laten beïnvloeden door begunstiging vanuit publieke middelen. Zo ontstond een subsidiecultuur, een subsidieverdelerscultuur en een uitdijend ambtenarenapparaat dat al bevoogdend regels en willekeur bepaalde bij verdeling van gemeenschapsgelden. Dit geheel is intussen daarmate onbetaalbaar geworden dat zicht op de bodem van de schatkist het schip van de (her)verdeling aan het keren is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:08 schreef pesci het volgende:
een sinterklaasstaat zal altijd de grootste losers belonen
den uyl & drees waren waarlijk de grootste hufters van de 20e eeuw. zij hebben de mensen hun menselijkheid ontnomen.
Ik heb geen idee waarom Drees vertrokken is, maar ik ben het niet eens met het idee dat een verzorgingsstaat automatisch onbetaalbaar is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:00 schreef sjun het volgende:
[..]
Drees stapte begin jaren 70 uit de PvdA uit onvrede over de partijkoers. Het zou best kunnen zijn dat deze man toen reeds voorzag dat zijn noodopvang verwerd tot een hangmat door de partij die belang had bij binding van een bepaald deel van het electoraat dat zich eenvoudig zou laten beïnvloeden door begunstiging vanuit publieke middelen. Zo ontstond een subsidiecultuur, een subsidieverdelerscultuur en een uitdijend ambtenarenapparaat dat al bevoogdend regels en willekeur bepaalde bij verdeling van gemeenschapsgelden. Dit geheel is intussen daarmate onbetaalbaar geworden dat zicht op de bodem van de schatkist het schip van de (her)verdeling aan het keren is.
Volgens mij zijn culturele invloeden hierbij slechts een druppel op een gloeiende plaat.
![]()
Ahhhh...Texas, het land waar inmiddels de meerderheid van de bevolking Spaans spreekt, overheids publicaties in 2 talen worden gedaan en waar de meerderheid van de criminelen een andere huidskleur heeft om nog maar niet te spreken van illegale immigratie en de enorme criminaliteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In elk geval een land dat de christelijke waarden hoog in het vaandel heeft staan, en dat groot genoeg is om me niet te hoeven ergeren aan allochtoon tuig. En waar het geoorloofd is om mensen die zonder toestemming jouw grondgebied betreden (vaak datzelfde allochtone tuig) zonder veel rompslomp een kogel door de kop te jagen.
Texas ofzo.
Zit wat inquote:Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ahhhh...Texas, het land waar inmiddels de meerderheid van de bevolking Spaans spreekt, overheids publicaties in 2 talen worden gedaan en waar de meerderheid van de criminelen een andere huidskleur heeft om nog maar niet te spreken van illegale immigratie en de enorme criminaliteit.
Texas of zo dus.![]()
Je vergeet te vermelden dat er in die tijd nauwelijks met andere dan Europese culturele verschillen gedeald hoefde te worden. Dàt Nederland wordt de nek omgedraaid door een overvragende overheid die ondernemers het leven dermate zuur maakt dat deze er voor kiezen werk te laten liggen om te kunnen sparen op het personeelsbestand.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef mr_ivy het volgende:
[..]![]()
miskuikens, allemaal. nederland is geen multiculturele samenleving, maar een culturele. teveel termenneukerij is tegenwoordig heel populair, men gaat er zelfs scheef van kijken.
de nietswillende allochtoontjes kun je altijd een schop onder hun reet geven, zonder voorbehouden en zonder rechtsekwakzalverij.
en voor de support & co, lees eerst maar eens een aantal geschidenisboeken over nederland, gouden eeuw, werken van hugo de groot. dát is nederland. de hedendaagse demoniseringsprocessen blijken ook wel een trend.
Let wel, naar welk land je ook vertrekt, jij zult daar de allochtoon zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In elk geval een land dat de christelijke waarden hoog in het vaandel heeft staan, en dat groot genoeg is om me niet te hoeven ergeren aan allochtoon tuig. En waar het geoorloofd is om mensen die zonder toestemming jouw grondgebied betreden (vaak datzelfde allochtone tuig) zonder veel rompslomp een kogel door de kop te jagen.
Texas ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |