Bijna elk jaar, hoezo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:26 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hahahaha. Zeg Tikorev, ga jij wel eens op vakantie in het buitenland?
Dat zeg ik ook niet. Het ging over tegenslagen in het algemeen waaronder bijvoorbeeld WOII.quote:Sowieso ben je zo dom als een grindtegel als jij de huidige situatie of het nu wegtrekken van Nederlanders gaat vergelijken met het vluchten ten tijde van WOII.
quote:Misschien moet er voor jou een labeltje op de magnetron geplakt worden dat je em niet op de hoogste stand moet zetten als je je kop er in doet.
Dat huilverhaaltje van je kun je namelijk ook daarop toepassen. Er zijn in Nederland immers ook mogelijkheden genoeg om op vakantie te gaan. Waarom ga jij naar het buitenland op vakantie?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:31 schreef Tikorev het volgende:
Bijna elk jaar, hoezo?
Zeker, zeker. Vandaar die zwakke genenpool, die wordt er echt niet beter op als je een kind verwekt bij je zuster of je nicht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:30 schreef accelerator het volgende:
[..]
Het is ook een combinatie van cultuur en inteeld. Het zijn achtergebleven berggebieden waar ze vandaan komen met een nogal fobische mentaliteit ten opzichte van alles wat niet tot de eigen clan behoort..
Omdat ik een nederlander ben en ik wil in de buurt(wereldwijd gezien) van me familie, vrienden en soortgenoten blijven wonen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:23 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weloverwogen beweren dat je nooit zou emigreren?
Als je vakantie wil vergelijken met emigratie omdat je de samenleving vindt verslechteren dan heb je mijn verhaal denk ik niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:33 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat huilverhaaltje van je kun je namelijk ook daarop toepassen. Er zijn in Nederland immers ook mogelijkheden genoeg om op vakantie te gaan. Waarom ga jij naar het buitenland op vakantie?
Nee, jij bent degene die het niet begrijpt. Jij komt met een jankverhaal aan dat ik (wij) een verplichting hebben ten opzichte van ons geboorteland en dat je daarom al niet zou moeten emigreren. Maar waarom zou het dan wel oké zijn om naar het buitenland op vakantie te gaan? Exact hetzelfde verhaal kun je in die situatie namelijk opgeven. Dat er in Nederland voldoende mogelijkheden zijn om op vakantie te gaan, dat het de Nederlandse economie stimuleert in plaats van dat er een geldstroom naar het buitenland gaat, dat het de saamhorigheid bevordert en dat je in dezelfde cultuur verblijft.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:37 schreef Tikorev het volgende:
Als je vakantie wil vergelijken met emigratie omdat je de samenleving vindt verslechteren dan heb je mijn verhaal denk ik niet goed begrepen.
Hoe kun je weten wat je wil als je nooit iets anders geprobeerd hebt?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:36 schreef JohnDope het volgende:
Omdat ik een nederlander ben en ik wil in de buurt(wereldwijd gezien) van me familie, vrienden en soortgenoten blijven wonen.
Gadverdamme, racisme? Waarquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Voor de rest zou ik gaarne een blik gaap-smileys open willen trekken bij de ronduit racistische posts van Bemmel & Co. , maar dat lijkt me nou ook weer teveel eer.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:46 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die het niet begrijpt. Jij komt met een jankverhaal aan dat ik (wij) een verplichting hebben ten opzichte van ons geboorteland en dat je daarom al niet zou moeten emigreren.
Is accelerator al zo oud dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:53 schreef pesci het volgende:
500 jaar nederland
Wat een onzin, '500 jaar Nederland'quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:53 schreef pesci het volgende:
iemand die 500 jaar nederland gemakkelijk de rug toekeert als het even minder gaat is voor mij net zo'n zielepiet als de uitkeringstrekkers die hij zo zegt te verachten.
es lebe die Weisse Rosen!
Ik weet het gewoon zeker. Ik ben ook iemand die pas op vakantie gaat wanneer iemand aan mij vraagt op we op vakantie zullen gaan. Vanmij hoeft het niet zo, want als hier de zon lekker schijnt en ik heb vrij en ik ben een beetje aangeschoten van de alcohol dan is het net alsof je op vakantie bent.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:51 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hoe kun je weten wat je wil als je nooit iets anders geprobeerd hebt?
Goed, de context waarin jouw posts moeten worden geplaatst wordt steeds duidelijker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:57 schreef JohnDope het volgende:
Ik weet het gewoon zeker. Ik ben ook iemand die pas op vakantie gaat wanneer iemand aan mij vraagt op we op vakantie zullen gaan. Vanmij hoeft het niet zo, want als hier de zon lekker schijnt en ik heb vrij en ik ben een beetje aangeschoten van de alcohol dan is het net alsof je op vakantie bent.
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan kun je ook erg lang wachten. Er zullen altijd Turken en vooral Marokkanen zijn, die gewoon te stom zijn om een goede opleiding te kunnen afronden. De genenpool binnen Marokaanse kringen is op het gebied van intelligente toch al zo zwak. Van Turken heb ik eerlijkheidshalve de indruk dat zij wat verder vooraan in de rij stonden toen herseninhoud werd uitgedeeld..
quote:Ja, dat wisten we toch ook allang, dat dat zou gebeuren? Die niet-westerse allochtonen zijn hier alleen maar gekomen om ons leeg te zuigen. Als ze genoeg gezogen hebben rotten ze weer op naar gebieden waar ze met hun verworven zuigsel nog wel indruk kunnen maken op de lokale bevolking.
Bij Turken valt dat nog mee, Marokkanen zijn nog veel erger. Al zijn die laatsten in de meeste gevallen veel te stom en te crimineel om een 'goeie' opleiding af te ronden en dus blijven ze maar hier. De pot met geld is immers nog lang niet leeg.
Daar is helemaal niks mis mee. Blijkbaar snappen jullie de term 'racisme' nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:54 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je genenpoel-opmerking, helder licht.
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Goed, de context waarin jouw posts moeten worden geplaatst wordt steeds duidelijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |