Hier voldoen de 4 grote steden toch al aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:14 schreef SilverSpirit het volgende:
En Nederland wordt voller en voller, tot het uiteindelijk 1 grote verpauperde stad is. Waar meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Compleet met luie Antillianen, extremistische moslims, en kutmarokkaantjes.
Laten we de destructieve rol van de vakbonden vooral niet onderschatten.quote:Niemand wil nog leraar worden aangezien er per dag gem. 1 leraar wordt vermoord,
De nieuwe Nederlandse spelling gebiedt 'Respect' te spellen als 'Rezzzpect'quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:14 schreef SilverSpirit het volgende:
En Nederland wordt voller en voller, tot het uiteindelijk 1 grote verpauperde stad is. Waar meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Compleet met luie Antillianen, extremistische moslims, en kutmarokkaantjes. Je wordt als blanke gediscrimineerd en daar kun je niets tegen doen. De blanke man is namelijk per definitie een 'dadervolk'. Smog en bio-industrie zijn aan de orde van de dag. "Respect, wat is dat?"
Dat is de spirit inderdaad.quote:Nederland wordt armer en armer tot het uiteindelijk een 2e wereld land wordt, waar vele mensen hun toevlucht zullen zoeken in de extremere hoek van de Islam. Niemand wil nog leraar worden aangezien er per dag gem. 1 leraar wordt vermoord, vaak omdat ze durfden te zeggen dat hun Ricardo, of hun Mohammed nu eindelijk hun huiswerk eens moesten maken. Gevangenissen bestaan niet meer, slechts heropvoedingscursussen, die varieren van een dag tot een week.
Ik zit dan trouwens in mijn grote goedkope woning in de Rocky Mountains, met een prachtig uitzicht. Waar ik goed kan opschieten met mijn buren die 3km verderop wonen.
Misschien omdat je je wat aantrekt van het lot van de mensen die je achterlaat (familie, vrienden, buren) of van de mensen die ervoor gezorgd hebben dat jij in omstandigheden hebt kunnen opgroeien waar 90% van de wereldbevolking een moord voor over zou hebben en veelal niet eens weg kunnen ook al zouden ze willen (ouderen, bejaarden) of omdat je je het lot van de volgende generatie aantrekt die ook graag in dezelfde omstandigheden als jij wil kunnen opgroeien of omdat je waarde hecht aan een land waar mensen al 400 jaar voor knokken en dat niet wil behandelen als een wegwerpproduct dat je zomaar even inwisseld. Ik noem maar wat...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom zou hem of mij dat moeten interesseren?
Rotterdam op kop natuurlijk. Ik las vanochtend in de krant, dat dat hélémáál niet door de allochtonen komt. Nee, het is allemaal de schuld van de havenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:16 schreef accelerator het volgende:
[..]
Hier voldoen de 4 grote steden toch al aan.
Jahoor, kom maar weer met sentimentele praatjesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:17 schreef Tikorev het volgende:
Misschien omdat je je wat aantrekt van het lot van de mensen die je achterlaat (familie, vrienden, buren) of van de mensen die ervoor gezorgd hebben dat jij in omstandigheden hebt kunnen opgroeien waar 90% van de wereldbevolking een moord voor over zou hebben en veelal niet eens weg kunnen ook al zouden ze willen (ouderen, bejaarden) of omdat je je het lot van de volgende generatie aantrekt die ook graag in dezelfde omstandigheden als jij wil kunnen opgroeien of omdat je waarde hecht aan een land waar mensen al 400 jaar voor knokken en dat niet wil behandelen als een wegwerpproduct dat je zomaar even inwisseld. Ik noem maar wat...
Klopt daarom moet geert wilders even aan de macht komen. Hij is de laatste verbale redding van nederland. (op dit moment, want als Wilders om het leven mocht komen dan staat er weer een andere held op).quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:16 schreef accelerator het volgende:
[..]
Hier voldoen de 4 grote steden toch al aan.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Rotterdam op kop natuurlijk. Ik las vanochtend in de krant, dat dat hélémáál niet door de allochtonen komt. Nee, het is allemaal de schuld van de haven
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:20 schreef accelerator het volgende:
Welke krant ? De volkskrant zeker!
Hoe kun je dan weloverwogen beweren dat je nooit zou emigreren?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:13 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben niet zo heel veel in het buitenland geweest
Deze situatie is mij te uitzichtloos. Ik ga niet wachten tot elke Turk eens een keer goed opgeleid is en gaat vertrekken zodat ze uiteindelijk allemaal vertrokken zijn.quote:Maar goed, iedereen is natuurlijk vrij om te doen wat hij wil, het zou alleen denk ik geen kwaad kunnen als mensen hier eens wat vaker over nadenken en beseffen dat er alleen goede en prettige samenlevingen bestaan omdat er mensen zijn die zich willen inzetten voor zo'n samenleving, ook als het tegenzit.
Moet het nou meteen weer zo onvriendelijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jahoor, kom maar weer met sentimentele praatjes![]()
Hahahaha. Zeg Tikorev, ga jij wel eens op vakantie in het buitenland?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:17 schreef Tikorev het volgende:
Misschien omdat je je wat aantrekt van het lot van de mensen die je achterlaat (familie, vrienden, buren) of van de mensen die ervoor gezorgd hebben dat jij in omstandigheden hebt kunnen opgroeien waar 90% van de wereldbevolking een moord voor over zou hebben en veelal niet eens weg kunnen ook al zouden ze willen (ouderen, bejaarden) of omdat je je het lot van de volgende generatie aantrekt die ook graag in dezelfde omstandigheden als jij wil kunnen opgroeien of omdat je waarde hecht aan een land waar mensen al 400 jaar voor knokken en dat niet wil behandelen als een wegwerpproduct dat je zomaar even inwisseld. Ik noem maar wat...
Wie zegt dat ik weg ga vanwege de één of andere tegenslag? Sowieso ben je zo dom als een grindtegel als jij de huidige situatie of het nu wegtrekken van Nederlanders gaat vergelijken met het vluchten ten tijde van WOII.quote:Als onder voorgaande generaties dezelfde menaliteit zo wijdverbreid was geweest als nu en ze bij de minst of geringste tegenslag (bijvoorbeeld een WOII) meteen zouden wegtrekken zonder enige inspanning te leveren om het beter te maken dan zou je leven hier er nu een stuk minder uitzien.
Dan kun je ook erg lang wachten. Er zullen altijd Turken en vooral Marokkanen zijn, die gewoon te stom zijn om een goede opleiding te kunnen afronden. De genenpool binnen Marokaanse kringen is op het gebied van intelligente toch al zo zwak. Van Turken heb ik eerlijkheidshalve de indruk dat zij wat verder vooraan in de rij stonden toen herseninhoud werd uitgedeeld..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:23 schreef accelerator het volgende:
[..]
Deze situatie is mij te uitzichtloos. Ik ga niet wachten tot elke Turk eens een keer goed opgeleid is en gaat vertrekken zodat ze uiteindelijk allemaal vertrokken zijn.
Onvriendelijk? Het is meer dat ik die praatjes al zó vaak gehoord hebt, dat ik er spontaan bij in slaap val. En intussen draait de wereld verder, en wordt het er allemaal niet beter op.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:24 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Moet het nou meteen weer zo onvriendelijk?
Het is ook een combinatie van cultuur en inteeld. Het zijn achtergebleven berggebieden waar ze vandaan komen met een nogal fobische mentaliteit ten opzichte van alles wat niet tot de eigen clan behoort..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan kun je ook erg lang wachten. Er zullen altijd Turken en vooral Marokkanen zijn, die gewoon te stom zijn om een goede opleiding te kunnen afronden. De genenpool binnen Marokaanse kringen is op het gebied van intelligente toch al zo zwak. Van Turken heb ik eerlijkheidshalve de indruk dat zij wat verder vooraan in de rij stonden toen herseninhoud werd uitgedeeld..
Bijna elk jaar, hoezo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:26 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hahahaha. Zeg Tikorev, ga jij wel eens op vakantie in het buitenland?
Dat zeg ik ook niet. Het ging over tegenslagen in het algemeen waaronder bijvoorbeeld WOII.quote:Sowieso ben je zo dom als een grindtegel als jij de huidige situatie of het nu wegtrekken van Nederlanders gaat vergelijken met het vluchten ten tijde van WOII.
quote:Misschien moet er voor jou een labeltje op de magnetron geplakt worden dat je em niet op de hoogste stand moet zetten als je je kop er in doet.
Dat huilverhaaltje van je kun je namelijk ook daarop toepassen. Er zijn in Nederland immers ook mogelijkheden genoeg om op vakantie te gaan. Waarom ga jij naar het buitenland op vakantie?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:31 schreef Tikorev het volgende:
Bijna elk jaar, hoezo?
Zeker, zeker. Vandaar die zwakke genenpool, die wordt er echt niet beter op als je een kind verwekt bij je zuster of je nicht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:30 schreef accelerator het volgende:
[..]
Het is ook een combinatie van cultuur en inteeld. Het zijn achtergebleven berggebieden waar ze vandaan komen met een nogal fobische mentaliteit ten opzichte van alles wat niet tot de eigen clan behoort..
Omdat ik een nederlander ben en ik wil in de buurt(wereldwijd gezien) van me familie, vrienden en soortgenoten blijven wonen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:23 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weloverwogen beweren dat je nooit zou emigreren?
Als je vakantie wil vergelijken met emigratie omdat je de samenleving vindt verslechteren dan heb je mijn verhaal denk ik niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:33 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat huilverhaaltje van je kun je namelijk ook daarop toepassen. Er zijn in Nederland immers ook mogelijkheden genoeg om op vakantie te gaan. Waarom ga jij naar het buitenland op vakantie?
Nee, jij bent degene die het niet begrijpt. Jij komt met een jankverhaal aan dat ik (wij) een verplichting hebben ten opzichte van ons geboorteland en dat je daarom al niet zou moeten emigreren. Maar waarom zou het dan wel oké zijn om naar het buitenland op vakantie te gaan? Exact hetzelfde verhaal kun je in die situatie namelijk opgeven. Dat er in Nederland voldoende mogelijkheden zijn om op vakantie te gaan, dat het de Nederlandse economie stimuleert in plaats van dat er een geldstroom naar het buitenland gaat, dat het de saamhorigheid bevordert en dat je in dezelfde cultuur verblijft.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:37 schreef Tikorev het volgende:
Als je vakantie wil vergelijken met emigratie omdat je de samenleving vindt verslechteren dan heb je mijn verhaal denk ik niet goed begrepen.
Hoe kun je weten wat je wil als je nooit iets anders geprobeerd hebt?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:36 schreef JohnDope het volgende:
Omdat ik een nederlander ben en ik wil in de buurt(wereldwijd gezien) van me familie, vrienden en soortgenoten blijven wonen.
Gadverdamme, racisme? Waarquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Voor de rest zou ik gaarne een blik gaap-smileys open willen trekken bij de ronduit racistische posts van Bemmel & Co. , maar dat lijkt me nou ook weer teveel eer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |