abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24463722
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:14 schreef SilverSpirit het volgende:
En Nederland wordt voller en voller, tot het uiteindelijk 1 grote verpauperde stad is. Waar meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Compleet met luie Antillianen, extremistische moslims, en kutmarokkaantjes.
Hier voldoen de 4 grote steden toch al aan.
quote:
Niemand wil nog leraar worden aangezien er per dag gem. 1 leraar wordt vermoord,
Laten we de destructieve rol van de vakbonden vooral niet onderschatten.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:16:47 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24463728
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:14 schreef SilverSpirit het volgende:
En Nederland wordt voller en voller, tot het uiteindelijk 1 grote verpauperde stad is. Waar meer dan de helft uit allochtonen bestaat. Compleet met luie Antillianen, extremistische moslims, en kutmarokkaantjes. Je wordt als blanke gediscrimineerd en daar kun je niets tegen doen. De blanke man is namelijk per definitie een 'dadervolk'. Smog en bio-industrie zijn aan de orde van de dag. "Respect, wat is dat?"
De nieuwe Nederlandse spelling gebiedt 'Respect' te spellen als 'Rezzzpect'
quote:
Nederland wordt armer en armer tot het uiteindelijk een 2e wereld land wordt, waar vele mensen hun toevlucht zullen zoeken in de extremere hoek van de Islam. Niemand wil nog leraar worden aangezien er per dag gem. 1 leraar wordt vermoord, vaak omdat ze durfden te zeggen dat hun Ricardo, of hun Mohammed nu eindelijk hun huiswerk eens moesten maken. Gevangenissen bestaan niet meer, slechts heropvoedingscursussen, die varieren van een dag tot een week.

Ik zit dan trouwens in mijn grote goedkope woning in de Rocky Mountains, met een prachtig uitzicht. Waar ik goed kan opschieten met mijn buren die 3km verderop wonen.
Dat is de spirit inderdaad.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24463737
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:00 schreef Lithion het volgende:

[..]

Waarom zou hem of mij dat moeten interesseren?
Misschien omdat je je wat aantrekt van het lot van de mensen die je achterlaat (familie, vrienden, buren) of van de mensen die ervoor gezorgd hebben dat jij in omstandigheden hebt kunnen opgroeien waar 90% van de wereldbevolking een moord voor over zou hebben en veelal niet eens weg kunnen ook al zouden ze willen (ouderen, bejaarden) of omdat je je het lot van de volgende generatie aantrekt die ook graag in dezelfde omstandigheden als jij wil kunnen opgroeien of omdat je waarde hecht aan een land waar mensen al 400 jaar voor knokken en dat niet wil behandelen als een wegwerpproduct dat je zomaar even inwisseld. Ik noem maar wat...

Als onder voorgaande generaties dezelfde menaliteit zo wijdverbreid was geweest als nu en ze bij de minst of geringste tegenslag (bijvoorbeeld een WOII) meteen zouden wegtrekken zonder enige inspanning te leveren om het beter te maken dan zou je leven hier er nu een stuk minder uitzien.

Maar goed, iedereen is natuurlijk vrij om te doen wat hij wil, het zou alleen denk ik geen kwaad kunnen als mensen hier eens wat vaker over nadenken en beseffen dat er alleen goede en prettige samenlevingen bestaan omdat er mensen zijn die zich willen inzetten voor zo'n samenleving, ook als het tegenzit.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:18:16 #29
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24463743
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:16 schreef accelerator het volgende:

[..]

Rotterdam op kop natuurlijk. Ik las vanochtend in de krant, dat dat hélémáál niet door de allochtonen komt. Nee, het is allemaal de schuld van de haven
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:19:37 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24463775
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:17 schreef Tikorev het volgende:
Misschien omdat je je wat aantrekt van het lot van de mensen die je achterlaat (familie, vrienden, buren) of van de mensen die ervoor gezorgd hebben dat jij in omstandigheden hebt kunnen opgroeien waar 90% van de wereldbevolking een moord voor over zou hebben en veelal niet eens weg kunnen ook al zouden ze willen (ouderen, bejaarden) of omdat je je het lot van de volgende generatie aantrekt die ook graag in dezelfde omstandigheden als jij wil kunnen opgroeien of omdat je waarde hecht aan een land waar mensen al 400 jaar voor knokken en dat niet wil behandelen als een wegwerpproduct dat je zomaar even inwisseld. Ik noem maar wat...
Jahoor, kom maar weer met sentimentele praatjes

Een beetje vent zorgt voor zichzelf en houdt zich niet bezig met dit zwakke geneuzel.
pi_24463785
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:16 schreef accelerator het volgende:

[..]

Klopt daarom moet geert wilders even aan de macht komen. Hij is de laatste verbale redding van nederland. (op dit moment, want als Wilders om het leven mocht komen dan staat er weer een andere held op).
We zijn en blijven Nederlanders, wij zijn het kleine volk dat groot is in uitblinken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24463786
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Rotterdam op kop natuurlijk. Ik las vanochtend in de krant, dat dat hélémáál niet door de allochtonen komt. Nee, het is allemaal de schuld van de haven

Welke krant ? De volkskrant zeker!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:21:35 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24463810
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:20 schreef accelerator het volgende:

Welke krant ? De volkskrant zeker!
Nee natuurlijk niet . Ik lees nooit propaganda, en al helemaal geen linkse propaganda .

Het was de Metro, zo'n beetje de enige krant die je je eigen mening laat vormen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:23:06 #34
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24463834
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:13 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben niet zo heel veel in het buitenland geweest
Hoe kun je dan weloverwogen beweren dat je nooit zou emigreren?
pi_24463839
quote:
Maar goed, iedereen is natuurlijk vrij om te doen wat hij wil, het zou alleen denk ik geen kwaad kunnen als mensen hier eens wat vaker over nadenken en beseffen dat er alleen goede en prettige samenlevingen bestaan omdat er mensen zijn die zich willen inzetten voor zo'n samenleving, ook als het tegenzit.
Deze situatie is mij te uitzichtloos. Ik ga niet wachten tot elke Turk eens een keer goed opgeleid is en gaat vertrekken zodat ze uiteindelijk allemaal vertrokken zijn.
pi_24463854
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jahoor, kom maar weer met sentimentele praatjes
Moet het nou meteen weer zo onvriendelijk?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:26:26 #37
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24463899
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:17 schreef Tikorev het volgende:
Hahahaha. Zeg Tikorev, ga jij wel eens op vakantie in het buitenland?
quote:
Als onder voorgaande generaties dezelfde menaliteit zo wijdverbreid was geweest als nu en ze bij de minst of geringste tegenslag (bijvoorbeeld een WOII) meteen zouden wegtrekken zonder enige inspanning te leveren om het beter te maken dan zou je leven hier er nu een stuk minder uitzien.
Wie zegt dat ik weg ga vanwege de één of andere tegenslag? Sowieso ben je zo dom als een grindtegel als jij de huidige situatie of het nu wegtrekken van Nederlanders gaat vergelijken met het vluchten ten tijde van WOII.

Misschien moet er voor jou een labeltje op de magnetron geplakt worden dat je em niet op de hoogste stand moet zetten als je je kop er in doet.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:26:47 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24463905
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:23 schreef accelerator het volgende:

[..]

Deze situatie is mij te uitzichtloos. Ik ga niet wachten tot elke Turk eens een keer goed opgeleid is en gaat vertrekken zodat ze uiteindelijk allemaal vertrokken zijn.
Dan kun je ook erg lang wachten. Er zullen altijd Turken en vooral Marokkanen zijn, die gewoon te stom zijn om een goede opleiding te kunnen afronden. De genenpool binnen Marokaanse kringen is op het gebied van intelligente toch al zo zwak. Van Turken heb ik eerlijkheidshalve de indruk dat zij wat verder vooraan in de rij stonden toen herseninhoud werd uitgedeeld..
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:29:12 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24463956
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Moet het nou meteen weer zo onvriendelijk?
Onvriendelijk? Het is meer dat ik die praatjes al zó vaak gehoord hebt, dat ik er spontaan bij in slaap val. En intussen draait de wereld verder, en wordt het er allemaal niet beter op.
pi_24463992
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan kun je ook erg lang wachten. Er zullen altijd Turken en vooral Marokkanen zijn, die gewoon te stom zijn om een goede opleiding te kunnen afronden. De genenpool binnen Marokaanse kringen is op het gebied van intelligente toch al zo zwak. Van Turken heb ik eerlijkheidshalve de indruk dat zij wat verder vooraan in de rij stonden toen herseninhoud werd uitgedeeld..
Het is ook een combinatie van cultuur en inteeld. Het zijn achtergebleven berggebieden waar ze vandaan komen met een nogal fobische mentaliteit ten opzichte van alles wat niet tot de eigen clan behoort..
pi_24464000
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:26 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hahahaha. Zeg Tikorev, ga jij wel eens op vakantie in het buitenland?
Bijna elk jaar, hoezo?
quote:
Sowieso ben je zo dom als een grindtegel als jij de huidige situatie of het nu wegtrekken van Nederlanders gaat vergelijken met het vluchten ten tijde van WOII.
Dat zeg ik ook niet. Het ging over tegenslagen in het algemeen waaronder bijvoorbeeld WOII.
quote:
Misschien moet er voor jou een labeltje op de magnetron geplakt worden dat je em niet op de hoogste stand moet zetten als je je kop er in doet.
Waar dit nu weer voor nodig is?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:33:28 #42
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24464038
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:31 schreef Tikorev het volgende:
Bijna elk jaar, hoezo?
Dat huilverhaaltje van je kun je namelijk ook daarop toepassen. Er zijn in Nederland immers ook mogelijkheden genoeg om op vakantie te gaan. Waarom ga jij naar het buitenland op vakantie?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:35:22 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24464068
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:30 schreef accelerator het volgende:

[..]

Het is ook een combinatie van cultuur en inteeld. Het zijn achtergebleven berggebieden waar ze vandaan komen met een nogal fobische mentaliteit ten opzichte van alles wat niet tot de eigen clan behoort..
Zeker, zeker. Vandaar die zwakke genenpool, die wordt er echt niet beter op als je een kind verwekt bij je zuster of je nicht.
pi_24464080
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:23 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hoe kun je dan weloverwogen beweren dat je nooit zou emigreren?
Omdat ik een nederlander ben en ik wil in de buurt(wereldwijd gezien) van me familie, vrienden en soortgenoten blijven wonen.
Als je emigreert dan gooi je alles weg wat je in al die jaren in nederland hebt opgebouwd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24464106
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:33 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat huilverhaaltje van je kun je namelijk ook daarop toepassen. Er zijn in Nederland immers ook mogelijkheden genoeg om op vakantie te gaan. Waarom ga jij naar het buitenland op vakantie?
Als je vakantie wil vergelijken met emigratie omdat je de samenleving vindt verslechteren dan heb je mijn verhaal denk ik niet goed begrepen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:46:45 #46
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24464240
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:37 schreef Tikorev het volgende:
Als je vakantie wil vergelijken met emigratie omdat je de samenleving vindt verslechteren dan heb je mijn verhaal denk ik niet goed begrepen.
Nee, jij bent degene die het niet begrijpt. Jij komt met een jankverhaal aan dat ik (wij) een verplichting hebben ten opzichte van ons geboorteland en dat je daarom al niet zou moeten emigreren. Maar waarom zou het dan wel oké zijn om naar het buitenland op vakantie te gaan? Exact hetzelfde verhaal kun je in die situatie namelijk opgeven. Dat er in Nederland voldoende mogelijkheden zijn om op vakantie te gaan, dat het de Nederlandse economie stimuleert in plaats van dat er een geldstroom naar het buitenland gaat, dat het de saamhorigheid bevordert en dat je in dezelfde cultuur verblijft.

Maar vooruit, vertel nu eens, waarom ben jij naar het buitenland op vakantie gegaan? Waarom ben je niet in Nederland gebleven?

Overigens, nog terzijde, als je van mening bent dat wij bepaalde verplichtingen hebben ten opzichte van ons geboorteland, dan heb je er natuurlijk ook geen problemen mee dat Turken, Marokkanen, Antillianen enz. hier in Nederland zich nog altijd Turk, Marokkaan en Antilliaan voelen hč?
pi_24464300
Op de lange termijn lijkt me die retro-braindrain gunstig. Ik bedoel, wat heb je liever: Turkije in de EU terwijl een groot deel van de capabele Turken hier zit of een Turkije dat over meer hoogopgeleiden heeft kunnen beschikken en dus economisch nét iets hoger op de schommel zit. Uiteindelijk komt het toch op je bordje terecht, heet of koud.

Uiteindelijk is sowieso het toverwoord bij etnische vraagstukken, aangezien integratie (en ja, ook assimilatie) meer tijd kost dan er tot nu toe verstreken is. Je kunt het hooguit wat stimuleren door een halt toe te roepen aan het steeds opnieuw importeren van versteende normen en waarden.

Voor de rest zou ik gaarne een blik gaap-smileys open willen trekken bij de ronduit racistische posts van Bemmel & Co. , maar dat lijkt me nou ook weer teveel eer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:51:27 #48
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24464320
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:36 schreef JohnDope het volgende:
Omdat ik een nederlander ben en ik wil in de buurt(wereldwijd gezien) van me familie, vrienden en soortgenoten blijven wonen.
Hoe kun je weten wat je wil als je nooit iets anders geprobeerd hebt?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:52:41 #49
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24464335
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Voor de rest zou ik gaarne een blik gaap-smileys open willen trekken bij de ronduit racistische posts van Bemmel & Co. , maar dat lijkt me nou ook weer teveel eer.
Gadverdamme, racisme? Waar
pi_24464361
iemand die 500 jaar nederland gemakkelijk de rug toekeert als het even minder gaat is voor mij net zo'n zielepiet als de uitkeringstrekkers die hij zo zegt te verachten.

es lebe die Weisse Rosen!
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')